TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2008. márc. 6. 9h:04'
EZ A 133. JÁTÉKHETED, 119. FORDULÓD
134. játékheted kezdete: márc. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #3112
SZÁMLA : XXXX
|
BUZZPLOTRZUD KALANDJAI
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,57] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 21 csillezsályalevelet (2100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Körbevizsgálódsz, reménykedve, hogy valamit megtudsz esetleg a tolvajról. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomok vezetnek el a táborodtól! Az is nyilvánvaló, hogy férfi nyomok. A földön találsz egy tüsi fekete hajszálat. Gyenge vagy, a betegség halálosan kimerített. Nem hiszed, hogy fel tudnál épülni belőle, s a gyógyítók sem hisznek benne - látod a szemükön. Egyedül a fogadós bizakodó, mintha valami csodában hinne. Megkörnyékez, füledbe suttog. Végül - nincs más választásod - elfogadod, amit kínál. Az alak, akivel visszatér, rád néz, izzó tekintete összekapcsolódik a tiéddel. Beszéd nélkül hallod a hangját: egészséget, erőt, ifjúságot kínál; cserébe hűséges szolgálatot kíván mindössze... Ereit felszakítva vérét adja neked, eleinte furcsa, kellemetlen íze miatt majdnem rosszul leszel... égeti torkodat - megnyugtat, hogy csak a felesleg pusztul el -, de aztán érzed, hogy erővel tölt el, meggyógyít, megváltoztat a vér... Lelkedbe égett a bélyeg: egy vámpír szolgája lettél.
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
A teremtés zsákja létrehozott 1 mákrózsa virágot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+49 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+60 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+48 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy orgyilkos fészket vagy búvóhelyet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 292.]
* 1. KP: |
elmormolod a 224. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+5% tau] [0 pontot használtál fel, van még 292.]
* 2. KP: |
t. energia kisütése: 145 2 |
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 282.]
* 3. KP: |
használod a 71. pszi képességet |
Összpontosítani kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 277.]
* 4. KP: |
elmormolod a 15. varázslatot |
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új szárnyas hernyó. [-21 varázspont.] [+11% teo] [15 pontot használtál fel, van még 262.]
p 73 |
használod a 73. pszi képességet |
Fókuszálod mentális energiáidat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve kontinuum-tágítás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) [10 pontot használtál fel, van még 252.]
f 244 |
kísérletezel a 244. tárggyal |
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Lázasan töröd a fejed... Semmi újra nem jöttél rá. [5 pontot használtál fel, van még 247.]
m 3 4 |
mozogsz délkeletre, délre |
[74,58] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Látsz egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 9850 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy smaragdgólem.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+4% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a smaragdgólem testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolod a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +8 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 55 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 987 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 92, gyógyulás: 8, összesen: -84 ÉP}
- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Ötpróba. A sátor hivalkodóan emelkedik előtted, az alakváltó srác pedig, aki az ajtóban áll, vidáman siet eléd.
- Gyere, mutasd meg milyen erős, okos, ügyes vagy! - mondja, és mivel tudod, hogy abban nem lesz gond, lelkesen követed a sátor belsejébe.
- Itt van mindjárt az első próba: súlyemelés - közli veled az alakváltó suhanc, majd a lábad előtt heverő farönkre mutat. Megpróbálsz fogást keresni rajta, de nem találsz. Bírád vigyorgó arckifejezése azonban újabb próbálkozásokra ösztönöz, nagy nehezen átöleled a fatörzset, majd az erőlködéstől kipirulva a magasba emeled. Hát mégis sikerült, jöhet a következő feladat... Intelligenciapróba. Egy gnóm faggat különböző kérdésekkel: a kertészettől az oltárépítésig mindenre kíváncsi, te viszont nem nagyon tudsz válaszolgatni neki. Hiába próbálod a közelharc fortélyaira terelni a szót (hátha abban sikeresebbnek mutatkozhatsz), a gnóm eltántoríthatatlan. Felháborodsz, amikor közli veled, hogy itt bizony elbuktál. 255 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze.
Egy csúcsos, fekete színű sátorra lelsz a cirkusz közepén. Előtte egy jókora ember férfi szónokol az őt körülálló kalandozóknak, és eget rengető szenzációként próbálja az odabent található veszélyeket beharangozni. A tétova tömeg látványa magabiztossá tesz. Előrelépsz, hogy tárgyaidat leadva beléphess a labirintusba. Egy keresztirányú folyosón állsz. Rövid gondolkozás után balra indulsz, az elágazásoknál pedig ösztöneidet követve választasz irányt. Hamarosan megkordul a gyomrod. Nem éppen a legalkalmasabb a pillanat ilyesmire, gondolod, viszont az éhezés egyre elviselhetetlenné válik. Szomorúan kutatsz élelem után, de sehol semmi felhasználhatót nem találsz. Úgy döntesz, a labirintus felfedezését a következő alkalomra hagyod, most pedig visszafelé indulsz. 255 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.
Látsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál.
Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [74,59] Továbbmész a város utcáján. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Utad során felfedezel egy főutcát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sárkánytanyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI "
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Épületeket látsz: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [50 pontot használtál fel, van még 197.]
vtn 51 |
varázslat tanulás: az 51. varázslatot |
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: elektromos pajzs. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 162.]
vtn 67 |
varázslat tanulás: a 67. varázslatot |
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: varázslat olvasása. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 127.]
vtn 100 |
varázslat tanulás: a 100. varázslatot |
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: varázsital főzése. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 92.]
m 7 8 |
mozogsz északnyugatra, északra |
[73,58] Még mindig a városban vagy. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely délnyugatról folyik északkeletre. Feltöltöd a vizestömlőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését Humán Páholy kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát.
Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy vadaspark (769. épület.).
(Továbbmész...) [73,57] Folytatod sétádat a házak közt. Ez Hrók erdejének a széle. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Quirov. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+4% tau] Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 16 életpontot sebeztél. [+2% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a Quirov bal lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Quirov nyakát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a Quirov testét. Kritikus ütés! (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 66 aranyat. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
Összeakadsz Sötétség Pásztorával. Dornodon ministránsa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bakkura csizmát, egy denevér szimbólumot, egy láncinget, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy sullár trófea, egy sóhajtó dorony trófea és egy mosolygó rettenet trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy PSZ jel. Jobb kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Egyszercsak megpillantod egy fekete, tüsi hajú, barna szemű árnymanó férfi táborát. Fekete a bőre. Chara-din ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy fejvadász medált, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy Brod trófea, egy Rodrig trófea és egy varkaudar hadúr trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy mutáns pók a hátasa. Auráját érzékelve máris tudod, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Megpillantasz valamit: 1 rőtmanó kacagány. Magadhoz veszed. [20 pontot használtál fel, van még 72.]
ef 10 |
energia fejlesztése 10 |
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-7 TU.] A befejezéshez még 1861 TU szükséges. IQ-d TF-elődött. [70 pontot használtál fel, van még 2.]
szk 131 |
keresed a 131. szörnyet |
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
ftv 50 11 |
felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 11. szörnyet |
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott szintű lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
ftv 50 221 |
felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 221. szörnyet |
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
ftv 50 150 |
felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 150. szörnyet |
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
tv 47 |
támadó/véd. varázslat a 47. varázslatot |
Védekező varázslatok listájára került: fehér glóbusz. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
tv 51 |
támadó/véd. varázslat az 51. varázslatot |
Védekező varázslatok listájára került: elektromos pajzs. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
* 1. BP: |
használod a 243. tárgyat |
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -3.]
* 2. BP: |
használod a 396. tárgyat |
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 21, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a nektoraf. 2 kaját fal föl a garokk. Egy kaját fal föl a sörényes ubuk. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 260 pontot. A következő körben tehát 257 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KONTINUUM-TÁGÍTÁS (105. PSZI KÉPESSÉG)
Egy nagyhatalmú pszi-használó képes korlátozott mértékben kitágítani a tér-idő kontinuumot és az idő folyását egy picikét lelassítani. Ez valamivel nagyobb mozgási lehetőséget jelent, azonban komoly sokkot helyez a pszi használó szervezetére, amely gyakori használat esetén egyre komolyabb permanens hatást jelent számára. A kontinuum tágítás komoly koncentrációt igényel, a P 105 parancs kiadása 60 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Ezenkívül szükséges egy xirnox szív, amely a tér-idő kontinuum és az agyi energiák összecsapásakor keletkező feszültséget szénné égve levezeti. A kontinuum-tágítás eredményeképp kapsz egy újabb EXTra fordulót, vagyis a használat utáni legközelebbi UL-re már rá is írhatod a Spec. Kódok rovatba az EXT kódot. Az idővel való játszadozás veszélyes, a kontinuum-tágítás első használatakor 1 max. pszi pontot vesztesz permanensen, a második alkalommal kettőt, a harmadiknál hármat, stb. A veszteség annál gyorsabban nő, minél többször használtad. |
ELEKTROMOS PAJZS (51. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Ezt a kellemes kék fényben vibráló pajzsot felrakva, teljesen védetté válsz a villámokkal és egyéb, elektromos támadásokkal szemben. Elmondása 14 VP-be kerül, anyagi komponense egy rézdarab. |
VARÁZSLAT OLVASÁSA (67. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ha egy varázstekercsre bukkansz, az általában számodra érthetetlen ákombákomokkal, mágikus rúnákkal van tele. A varázslat olvasása azonban lehetőséget nyújt arra, hogy ezt az írást megfejtsd. Ha kiadod a V 67 parancsot, 30 varázspontért, 20 TVP-ért, akkor megfejtesz egy nálad levő varázstekercset. Ha szerencséd van, a varázstekercs egy általad eddig nem ismert varázslatot tartalmaz! Ezt a varázslatot rögvest megtanulhatod, és a továbbiakban használhatod is. |
VARÁZSITAL FŐZÉS (100. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Végre! Sikerült elsajátítani a leges-leges legalapvetőbb, legszélesebb körben használható rúnavarázslatot, a Varázsital Főzést. Önmagában a varázslattal persze semmit sem tudsz kezdeni - fel kell fedezned néhány "receptet" ahhoz, hogy igazán használni tudjad. Vannak varázsitalok, amelyek bármiben kikotyvaszthatók, vannak, amelyek csak speciális edényekben kotyvaszthatók ki, de nem kell hozzájuk külön tartóedény, és vannak, amelyeket a kikotyvasztásra használt tartóedényben kell tartani. A varázsitalt mindig a KT <varázsital sorszáma> paranccsal készíted el, ha egyszerre több adagot, akkor is csak egy Varázsital Főzést kell elmondanod. A V 100 parancs kiadására sohasem lesz szükséged. A kotyvasztás általában abból áll, hogy a receptben megadott tartóedényt (vagy ha ilyen nincs, egy tetszőleges tartót) megtöltesz vízzel, majd forralni kezded tűz fölött. A varázsigék lassú mormolásával különböző füveket szórsz a főzetbe, majd amikor forrni kezd, a végső igék kiejtésével bekevered a fő alkotóelemeket. A TVP költség főzetenként változik, és mindig a receptben van megadva. A varázspont költség minden esetben 30 VP. Az elkészült varázsitalt a H <varázsital sorszáma> paranccsal használhatod, 0 TVP-ért, ha az enciklopédiája másként nem rendelkezik. |
KARAKTERLAP
Buzzplotrzud, egy kontyos ezüsthajú, barna szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran hűséges követője vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 119. fordulód.
Erő: |
22 (24) |
Szint: |
15 |
Merészség: |
5/5 |
Magasság: |
108 cm |
IQ: |
28 |
Támadás: |
14 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
43 kg |
Ügyesség: |
20 |
Védekezés: |
22 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
88/88 év |
Egészség: |
20 (24) |
Életpont: |
231/124 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
30 |
Varázspont: |
188/145 |
Pénz: |
211 arany |
Kép. pont: |
0 |
Tudatpont: |
21/13 |
Pszi pont: |
108/23 |
|
|
EFejl: |
27 |
Eddig összesen 378 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2138 TP-t kaptál. Jelenleg 82988 TP-d van. A következő szinthez még 37012 TP szükséges. Trófeáid:
érző szívű dromedár,
troll ritualista,
vérfürdető magszim. A 114. fordulódban 5132 arany került a bankszámládra. 5260 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
1/9 |
szúrófegyverek: |
3/73 |
vágófegyverek: |
20/35 (+4%) |
ütőfegyverek: |
1/78 |
lőfegyverek: |
16/56 (+6%) |
dobófegyverek: |
3/44 |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
5/17 |
2. nyomkövetés: |
15/3 |
3. lopás: |
1/39 |
4. mászás: |
7/46 |
5. csapdakészítés: |
11/32 (+6%) |
6. csapdaészlelés: |
1/19 |
7. gyógyítás: |
22/95 |
8. titkosírás: |
2/91 |
9. felderítés: |
6/71 |
10. szörnyidomítás: |
9/75 |
11. teológia: |
10/47 (+11%) |
12. taumaturgia: |
17/17 (+16%) |
13. versengés: |
5/98 (+27%) |
14. szörnyismeret: |
13/54 (+20%) |
15. pszi: |
16/3 (+20%) |
16. zárnyitás: |
3/5 |
17. vadászat: |
5/36 (+11%) |
18. bányászat: |
8/5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
érző szívű dromedár (#753) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
|
|
Papi varázslataid |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
nektoraf (#355) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény! |
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(73,57) főutca (#399), szent tölgyfa (#393), Quirov (#975), Sötétség Pásztora (3206. kalandozó), egy árnymanó férfi
(73,58) vadaspark (#769), patak, Fairlight oltár, ház (#400), egy ismeretlen isten rúnaköve, főutca (#399)
(74,58) Ördögi Kör (#709), vaskohó (#155), főutca (#399), oltár, olvasztókemence (#86), ház (#400), smaragdgólem (#417)
(74,59) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400)