TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2019. márc. 25. 17h:10'
EZ A 877. JÁTÉKHETED, 119. FORDULÓD
878. játékheted kezdete: ápr. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1727
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2
|
HETEDIK ROGAF KALANDJAI
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,53] koordinátán.
Betolakodók vannak a területeden. Szolgáid már harcolnak ellenük, érzed, ahogy sorban elbuknak. A támadók arcán undor és gyűlölet, lerázzák magukról elméd erejét. Védekeznél, fogaddal marnál beléjük, hogy vérükből nyerjél erőt; de testedet átjárja fegyverük. A lándzsa szíveddel együtt a földhöz szögez - ez hát a vég. Az utolsó kép egy csizma, mely fejedre tapos, amikor kihúzzák belőled a fegyvert... a kalandozók már kincseid kutatják. Te csak a felkelő nap pusztító tüzét érzed, s az évszázadok tapasztalatából egy szakadt fekete köpeny és a csatamező sarával keveredő hamu marad...
Nyugodt meditációdat ismerős látogató zavarja meg. A FÉNY hordozóinak hírnöke ismét veled tölt egy kis időt. Beszélgettek, kacagtok, jól érzitek magatokat. A NAPpal éjszakába vált, s SZEMedet eltakarja az álmosság. Vendéged is távozik, s távoztával a téged körülvevő FÉNY is megfogyatkozik...
Varázserőd regenerálódik. (+15 varázspont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)
* 1. KP: v 12 0 0 |
elmormolod a 12. varázslatot |
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 263.]
* 2. KP: v 24 0 0 |
elmormolod a 24. varázslatot |
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 258.]
be 578 |
bemész az 578. épületbe |
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról.
- Gratulálok! - mondja, és átnyújt egy pénzzel teli erszényt. - Nem is tudod elképzelni, mekkora szolgálatot tettél városunknak. Tudunk egyéb feladatot is adni! [160 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 30 arany.] Szörnyű dolog történt ugyanis a közelmúltban: a király néhány ellensége elrabolta a helytartói jogart, a helytartó hatalmának szimbólumát! Gyanús, hogy a dolgot a városban székelő titkos Dornodon szekta emberei csinálták. Szerencsére birtokunkban van a pincerendszer térképe, ahol bujkálni szoktak. Próbáld meg visszaszerezni a jogart. Járj szerencsével!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
17 |
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
14 |
|
|
|
27 |
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
|
Ez a 47. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 3, északra 3 mérföldre található.
Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 253.]
ff 87 181 |
felt. fegyverváltás: 87 181 |
Felt. fegyverváltás: << bronzhegyű lándzsa << vasalt bunkó. [0 pontot használtál fel, van még 253.]
[94,53] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Észreveszel egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fény szentélyét. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Ráismersz a lényre. Egy útonálló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az útonálló testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Épületeket látsz: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Találkozol egy barna, hosszú hajú, barna szemű mutáns nővel. (ld. enc.) Övére tűzve több tucat fűszertartót, kisebb reverziós prizmát és téridő stabilizátort fedezel fel, valamint egy kisebb zsáknyi sáfránykövet. Nem igazán érted a dolgot, de nem is nagyon érdekel egy Időmágus hóbortja. Vértezetére pillantva Kronopáncéljának folyamatosan változó ébenfekete örvénye rabul ejti tekinteted, mintha látnád benne a múltadat. Talán a jövődet is? Rémülten és zavartan pillantasz a Holtidős szemébe, akinek csak megvető, gúnyos mosolyát látod, amint épp pár csepp sáfrányport csepegtet a fűszertartóiba. Vajon hogyan kerülhetett a kezébe ilyen hirtelen sáfránypor, és a te kezedben miért van egy üres fűszertartó? Gyanakvóan veszed jobban szemügyre az alakot. Sheran kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany éjmedált, egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy lajstrom medált, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy acélkolosszus trófea, egy troll bányász trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Kronoérintőt, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Holmiját egy érző szívű dromedár cipeli.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Arthemis Amarth. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összeakadsz Kensoival. Tharr misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea színesíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasállata egy goldugar! Málhásállata egy hegyi szamár.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összeakadsz Mostharral. Raia misszionáriusa. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találkozol Békés Bodinnal. Sheran misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[8 pontot használtál fel, van még 245.]
ee 224 57 237 |
eladod a 224. tárgyat az 57. tárgyat a 237. tárgyat |
Eladtál 1 varkaudar lándzsát. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bőrsisakot. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 tankány karmot. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 245.]
ea 98 1 |
eladod a 98. tárgyat 1 |
Eladtál 1 rákpajzsot. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 245.]
ea 123 1 |
eladod a 123. tárgyat 1 |
Eladtál 1 göcsörtös bunkót. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 245.]
dd 4 5 |
eldobod a 4. tárgyat az 5. tárgyat |
Elhajítasz 3 botot. Elhajítasz 1 bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 245.]
f 69 |
kísérletezel a 69. tárggyal |
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Lázasan töröd a fejed... Nocsak, ebből az összetevőből finom bátrak eledele készíthető! (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 235.]
f 124 |
kísérletezel a 124. tárggyal |
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Eltelik egy óra... Nocsak, ebből az összetevőből finom ropogós rókafarok készíthető! (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 225.]
m 7 |
mozogsz északnyugatra |
[93,52] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Felismered a közeledőt. Csak egy Quirov. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Quirov jobb lábát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a Quirov sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 méregfog. Szereztél 67 aranyat. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. "
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Van itt egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.).
Összeakadsz Baloarg. Tharr hűséges követője. Egy bőrpáncélt, egy két kard szimbólumot, egy mind. topázát, egy rézsisakot és egy tankány karmot visel. Ruházatát egy nukleáris cickány trófea, egy pattanóböde trófea és egy arató csattanat trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is semleges.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [8 pontot használtál fel, van még 217.]
be 572 4 |
bemész az 572. épületbe |
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 110 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 167.]
be 572 5 |
bemész az 572. épületbe |
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 105 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 117.]
[92,52] Még mindig a városban vagy. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Lendül a bunkó, s loccsan a koponya, így jár mind ki harcban oly tohonya. Tour-Mix. " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Quirov. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Quirov testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a Quirov gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a Quirov jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a Quirov gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A Quirov összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Szereztél 70 aranyat. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Van itt egy sötét kastplom (569. épület.).
Összeakadsz egy göndör aranyhajú, zöld szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr tanítványa. Egy angyalok gyűrűjét, egy bíbor erőövet, egy boszorkánykendőt, egy Eldaran karkötőjét, egy ezüst éjmedált, egy ezüst papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy két kard szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku futárcsizmát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsekockát, egy szerencsetalizmánt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy varkaudar hadúr trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy sullár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is semleges.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Tapírnyúzó Carmen. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[8 pontot használtál fel, van még 109.]
be 47 |
bemész a 47. titkos labirintusba |
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. Bepillantasz: teljes a sötétség. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Egy igazi kalandnak nézel elébe! Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 104.]
lm 2 16 17 |
mozogsz 2 16 17 |
Bátran haladsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy kis szobába érkezel. [17. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy útonálló. Fegyvere egy bot. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 89.]
lm 18 17 16 |
mozogsz 18 17 16 |
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Innen csak egy út van: előre! [18. PONT.] A fal mellett találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-7 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 2 fekete gyöngy, 1 királygyík bőr, 4 sünmedve tüske és 5 ubuk tüske. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 74.]
Folytatod az utat. A folyosót egy másik járat keresztezi. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A folyosó kanyarodik. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [4. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy útonálló. Fegyvere egy bot. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot. [15 pontot használtál fel, van még 59.]
Folytatod a felderítést. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [5. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-14 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 arany karperec, 1 ezüst gyűrű és 2 borostyán függő. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Az út itt elkanyarodik. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 44.]
Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy kanyarhoz érkeztél. [6. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! A gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 5 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 29.]
lm 10 9 11 |
mozogsz 10 9 11 |
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [10. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy élőholt mirg lakik itt. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy élőholt mirg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [9. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [11. PONT.] Hamarosan egy útonállót pillantasz meg. Fegyvere egy bunkó. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd az útonálló testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkót és 1 aranyat. [15 pontot használtál fel, van még 14.]
* 1. BP: h 147 0 0 |
használod a 147. tárgyat |
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 11.]
Jó lesz minél hamarabb vizet találni, ha nem akarsz a szomjúságtól legyengülni. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 11 pontod maradt, ebből a következő körre 11 pontot vihetsz át. Kapsz még 260 pontot. A következő körben tehát 271 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
MUTÁNS (9. FAJ)
A mutáns egy speciális faj, amely Ghalla két őshonos (de egymástól különböző) fajának gyermekeként jöhet létre. A felnőtt mutáns mintegy két méter magas, bőrét apró, hatszög alakú pikkelyek borítják, szemei hatalmasak, homlokából két apró szarv mered előre. Vannak köztük borzalmasan erősek és gyenge nyápicok, különösen intelligensek és rettenetesen buták, félelmetesen fürgék és hihetetlenül suták - attól függően, hogy milyen képességeket örököltek a szülőktől. Nagyon tanulékonyak, különösen fogékonyak a pszi iránt. A mutánsok, Ghalla vad és torz világának szülöttei különösen járatosak a szörnykeresésben, csapdakészítésben, szörnyidomításban és a misztikus pszi képesség használatában (e képességeik az átlagosnál jóval gyorsabban fejlődnek). A mutánsok nagyon hamar ivaréretté válnak: egy évvel önálló életük megkezdése után már képesek teherbe esni. |
BÁTRAK ELEDELE (11. RECEPT)
Igazi bátorság kell ahhoz, hogy egy szárnyas hernyót lenyelj! Na de szerencsére mi kalandozók nem vagyunk civilizálatlanok, így lehetőségünk van egy kicsit ízletesebb ételt készíteni a csúszómászóból. Főleg, hogy itt az üst! Nos, lássuk a Bátrak eledelének receptjét: fogj 3 szárnyas hernyót és dobd 5 csepp lobogó vízbe. Főzd egy darabig, míg a lárvák masszív bőre kellően megpuhul, majd rakj még 3 mocsári penkét a készülő ételbe, a hernyók kesernyés ízének ellensúlyozására. Már csak rövid ideig kell főzni (összesen 4 TVP-nyiig), és lassan csak a kóstolás marad. Elég csak elképzelned a főtt hernyó képét magad elé, hogy tudd, miről kapta a Bátrak eledele a nevét. Ha lenyeled a még így is savanykás ételt, a kör végéig a következőt tapasztalhatod: az olyan szörnyeknek is nekitámadsz, amikhez amúgy FT parancs, vagy magasabb VI beállítás kellene. Persze azokat a lényeket, melyekre BA parancsod van, ezután sem támadod meg. A labirintusokat járó felfedezőknek kötelező étel! |
ROPOGÓS RÓKAFAROK (16. RECEPT)
Foszd meg a ravaszdi farkát a vörös és fehér szőrszálaktól, majd az így kapott húscafatot dobd az üstbe. Remélhetőleg előtte 2 csepp vizet is öntöttél alá, ez feltétlenül szükséges ahhoz, hogy a készülő étel oda ne kozmáljon. Lefedett üstben kell főzni, kb. 2 TVP-nyi ideig. Az eredmény elfogyasztása különös hatással lesz szervezetedre: a köröd végéig sokkal szerencsésebb leszel! Ez amellett, hogy +4 szerencsét kapsz, abban is megmutatkozhat, hogy elvesztett pénzt találsz a fordulódban. |
ÉLŐHOLT MIRG (135. SZÖRNY)
Az élőholt mirgek a természet megcsúfolását jelentik. Ezeket az aránylag békés, csak fészküket védelmező madarakat a varkaudar mágusok gonosz, lélektelen szolgálókká változtatták haláluk után. Az élőholt mirg félelmetes látványt nyújt, ahogy imbolygó, végtelenül vézna testével közelít - a csontokra közvetlenül a megsárgult bőr tapad, amelyet itt-ott még mindig tollak borítanak. Az üres szemgödrökből vörösen izzó szempár tekint vissza. Az élőholt mirg immúnis a méregre és a mentális varázslatokra, a hideg támadások pedig kevesebbet sebeznek rajtuk. Leghatékonyabb ellenük az ütőfegyver. |
KARAKTERLAP
Hetedik Rogaf, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr ministránsa vagy. Ez a 119. fordulód.
Erő: |
20 (22) |
Szint: |
16 |
Merészség: |
4/4 |
Magasság: |
182 cm |
IQ: |
29 |
Támadás: |
15 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
73 kg |
Ügyesség: |
18 |
Védekezés: |
30 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
33/33 év |
Egészség: |
19 |
Életpont: |
243/243 |
Jellem: |
semleges (-2) |
Tul. pont: |
12 |
Szerencse: |
14 (18) |
Varázspont: |
280/55 |
Pénz: |
678 arany |
Kép. pont: |
19 |
Eddig összesen 770 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban
2 140 TP-t kaptál. Jelenleg
173 022 TP-d van. A következő szinthez még
6 978 TP szükséges. Trófeáid:
pordémon,
kardszárnyú pocok,
quwarg harcos.
HARCI ISMERETEK |
szúrófegyverek: |
1 |
vágófegyverek: |
2 |
ütőfegyverek: |
22 (+1) |
lőfegyverek: |
21 (+1) |
|
|
|
|
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << vasalt bunkó (#181) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
92,52 mezőn táborozol, a 47. labirintusban, 1. szinten, 11. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 95 |
SZÁMLÁLÓK |
Max életkor 178 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
6 |
2. nyomkövetés: |
10 |
3. mászás: |
5 |
4. csapdakészítés: |
10 |
5. csapdaészlelés: |
2 |
6. gyógyítás: |
20 |
7. titkosírás: |
2 |
8. felderítés: |
2 |
9. szörnyidomítás: |
2 |
10. teológia: |
6 |
11. taumaturgia: |
1 |
12. zene: |
6 |
13. szörnyismeret: |
9 |
14. vadászat: |
6 |
15. bányászat: |
14 |
16. főzés: |
2 |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ) |
elfogod kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó (#96) (csak egyszer), trikornis (#104) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
vízionár (#66), nektoraf (#355), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150) |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
|
Papi varázslataid |
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
|
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
5. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) |
energiatüskék (#29) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 22, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 50. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 16. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Szúrófegyverek |
1 |
|
bronzhegyű lándzsa (#87) |
1 |
|
csontkés (#11) |
2 |
|
méregfog (#1553) |
4 |
|
orgyilkos tőr (#225) |
1 |
|
ryuku kopja (#694) |
|
|
|
Vágófegyverek |
1 |
|
bronzpenge (#126) |
1 |
|
kőkés (#6) |
|
|
|
Ütőfegyverek |
2 |
|
bot (#4) |
1 |
|
bunkó (#5) |
1 |
|
bunkósbot (#9) |
1 |
|
göcsörtös bunkó (#123) |
1 |
|
kőkalapács (#13) |
1 |
|
szögletes kő (#17) |
1 |
* |
vasalt bunkó (#181) |
|
|
|
|
|
|
Lőfegyverek |
1 |
* |
fúvócső (#20) |
1 |
|
hosszú íj (#111) |
1 |
|
rövid íj (#107) |
Lövedékek |
11 |
|
bronzhegyű nyíl (#94) |
5 |
|
ubuk tüske (#131) |
|
|
|
Dobófegyverek |
1 |
|
ezüstshuriken (#327) |
1 |
|
vas dobónyíl (#189) |
|
|
|
Pajzsok |
1 |
* |
nagy vaspajzs (#161) |
|
|
|
|
|
|
Páncélok |
1 |
* |
láncing (#222) |
|
|
|
|
|
|
Sisakok |
1 |
* |
vassisak (#160) |
|
|
|
|
|
|
Kesztyűk |
1 |
* |
kígyóbőr kesztyű (#49) |
1 |
|
mászókarom (#78) |
|
|
|
Csizmák |
1 |
* |
fekete bőrcsizma (#247) |
|
|
|
|
|
|
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0) |
6 |
|
borostyán függő (#162) |
|
|
|
|
|
|
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1) |
1 |
|
ametiszt medál (#275) |
2 |
|
aranylánc (#191) |
1 |
|
ezüst nyaklánc (#117) |
1 |
* |
két kard szimbólum (#144) |
1 |
|
trófea nyaklánc (#196) |
|
|
|
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1) |
4 |
|
arany karperec (#194) |
4 |
* |
ezüst karkötő (#158) |
|
|
|
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1) |
4 |
|
aranygyűrű (#193) |
3 |
|
ezüst gyűrű (#180) |
1 |
* |
smaragd védőgyűrű (#223) |
Löttyök és porok, tartóstul |
6 |
|
aranyló ugarhéj (#100) |
[bennük 35 csepp tinta (#101), fér még: 25] |
3 |
|
fűszertartó (#210) |
[üres, kapacitás: 15] |
4 |
|
huhogó bibe (#332) |
[bennük 14 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 34] |
7 |
|
kavadu iszák (#25) |
[bennük 52 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 18] |
1 |
|
molluszk ház (#353) |
[üres, kapacitás: 6] |
6 |
|
sullár hólyag (#168) |
[bennük 64 csepp spiritusz (#170), fér még: 56] |
9 |
|
uzbány csőr (#169) |
[bennük 56 csepp ugh méreg (#166), fér még: 52] |
2 |
|
vizestömlő (#3) |
[üres, kapacitás: 40] |
4 |
|
zöld üveg (#82) |
[bennük 12 csepp ragasztó (#83), fér még: 68] |
Eszközök, használati tárgyak |
1 |
|
aranytű (#272) |
1 |
|
ásó (#34) |
3 |
|
bronzkulcs (#76) |
3 |
|
csontkulcs (#74) |
5 |
+ |
deus ex machina (#1) |
1 |
|
dobóháló (#221) |
3 |
|
ezüst kulcs (#184) |
2 |
|
Fairlight szütyője (#2108) |
5 |
|
fáklya (#36) |
1 |
|
furulya (#233) |
1 |
+ |
hebrencs csapda (#147) |
59 |
|
kaja (#2) |
2 |
|
kis vaskulcs (#40) |
1 |
|
kötél (#92) |
1 |
|
kristálygömb (#265) |
10 |
|
leviatán hólyag (#2182) |
1 |
|
nagy bronzkulcs (#185) |
1 |
|
nagy vaskulcs (#186) |
2 |
|
ork csodaszer (#1228) |
4 |
|
rézkulcs (#75) |
1 |
|
Rodger kezdő üstje (#1167) |
1 |
|
szeksztáns (#32) |
4 |
|
szent jogar (#150) |
1 |
|
távcső (#42) |
1 |
|
tüskecsapda (#242) |
1 |
|
vaskulcs (#183) |
|
|
|
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
2 |
|
acélpengőke (#231) |
40 |
|
álompor (#396) |
1 |
|
amniosz (#203) |
2 |
|
antilopbőr (#48) |
24 |
|
aurach fog (#657) |
1 |
|
berzerker tüske (#713) |
2 |
|
bordacsont (#16) |
2 |
|
csuklyavirág (#133) |
4 |
|
darázsszárny (#652) |
4 |
|
dorony tüdő (#212) |
2 |
|
dözmöng szív (#122) |
19 |
|
drótszőr (#37) |
3 |
|
fabontó (#106) |
10 |
|
fekete gyöngy (#99) |
2 |
|
grákóbőr (#41) |
14 |
|
gyöngymangó (#135) |
2 |
|
hebrencs állkapocs (#130) |
1 |
|
jégszív (#282) |
1 |
|
karbin plazma (#199) |
1 |
|
kazmár gyökér (#205) |
2 |
|
királygyík bőr (#44) |
1 |
|
kőszem (#304) |
3 |
|
lajhár csont (#236) |
3 |
|
lapkorong (#80) |
3 |
|
lapockacsont (#33) |
2 |
|
liumbe hajtás (#655) |
55 |
|
madártoll (#112) |
4 |
|
magszim bél (#103) |
6 |
|
mandibulapenge (#125) |
4 |
|
manifeszt.nyúlvány (#214) |
1 |
|
moa zafír (#381) |
1 |
|
mocsári penke (#148) |
2 |
|
móri gyümölcs (#116) |
1 |
|
mutáns csont (#331) |
29 |
|
óndarab (#85) |
2 |
|
ormánygőte csont (#21) |
14 |
|
pirkit (#153) |
11 |
|
rézdarab (#70) |
2 |
|
rókafarok (#124) |
32 |
|
sallank karom (#128) |
1 |
|
sámán erszény (#650) |
7 |
|
smirglilevél (#29) |
51 |
|
sünmedve tüske (#14) |
7 |
|
szárnyas hernyó (#69) |
1 |
|
szivárványszív (#1529) |
4 |
|
szulfagor agyar (#677) |
4 |
|
téfea-agy (#172) |
3 |
|
trikornis szarv (#198) |
6 |
|
vadász tatu bőr (#15) |
12 |
|
varányszem (#30) |
16 |
|
varkaudar csont (#1113) |
27 |
|
vasérc (#152) |
2 |
|
xirnox szív (#213) |
|
|
|
Összsúly: 146.45 kg |
Megterheltség: 89% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 38 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
|
91 |
92 |
93 |
94 |
95 |
51 |
|
|
|
|
|
52 |
|
|
|
|
|
53 |
|
|
|
|
|
54 |
|
|
|
|
|
(92,52) sötét kastplom (#569), a 47. labirintus bejárata, Quirov (#975), Tapírnyúzó Carmen (4567. kalandozó), útonálló (#130), élőholt mirg (#135)
(93,52) Quirov (#975), fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), 16. többszemélyes kaland, Baloarg (3422. kalandozó)
(93,53) az 50. labirintus bejárata, helytartói hivatal (#578), bank (#581)
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), nekrofun (#173), fény szentélye (#376), útonálló (#130), Arthemis Amarth (5679. kalandozó), Kensoi (6122. kalandozó), Mosthar (6123. kalandozó), Békés Bodin (6124. kalandozó)