Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. máj. 19. 17h:24' EZ A 1147. JÁTÉKHETED, 118. FORDULÓD 1148. játékheted kezdete: máj. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3332 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
* 5. KP: v 5 0 0 | elmormolod az 5. varázslatot |
le 287 | leveszed/lerakod a 287. tárgyat |
im | imádkozol |
ff 123 171 28 | felt. fegyverváltás: 123 171 28 |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
kf 189 | kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat |
tim 2520 | titkosírás megfejtése 2520 |
tim 2520 | titkosírás megfejtése 2520 |
tim 2520 | titkosírás megfejtése 2520 |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak tüskés testét. Kritikus ütés! (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-14 életpont.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a tüskés harci gromak jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [135,-42] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy tavacska van. Délnyugatra egy barátság szent tüze van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg királynő. {támadása: 22.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő bal vállát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő testét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a quwarg királynő torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [136,-42] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy pattanóböde nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 14 szúró, 20 vágó, 26 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pattanóböde testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. {GYD:} Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd a pattanóböde testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a pattanóböde testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) {GYD:} Göcsörtös bunkóval megütöd a pattanóböde testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a pattanóböde testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A pattanóböde összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 4 kaktusztüskét. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku ostromteknős fejét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a ryuku ostromteknős jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a ryuku ostromteknős nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku ostromteknős száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}
(Továbbmész...) [138,-42] Még mindig füves síkságon vagy. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy quwarg királynő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 18 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő jobb középső lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő nyakát. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg királynő testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ork sámán testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. {GYD:} Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod az ork sámán testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 15 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [140,-40] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Quwarg szagot érzel! Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. A feléd közeledő quwarg harcos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 18 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 16 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
be 605 | bemész a 605. épületbe |
h 892 3 | használod a 892. tárgyat |
h 1419 | használod az 1419. tárgyat |
gyk 123 50 | gyakorolsz a 123. tárggyal 2 pontért |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
FÜRGÜLÉS (92. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) A fürgülés meggyorsítja a harcos reakcióidejét, ügyesebbé, fürgébbé teszi egy harc időtartamára. Ha elmondod magadra a fürgülést 22 VP-ért, eggyel több támadást fogsz leadni minden körben, még a lőfegyvereddel is eggyel többet lőhetsz. A varázslat nem működik a közelharc fázisban, ha ököllel harcolsz. Minden alkalommal, amikor elmondod a fürgülést, öregszik a tested egy évet. A fürgülés anyagi komponense egy csepp sáfránypor. |
HARCBAN HASZNÁLHATÓ VARÁZSLATOK Eljött hát az idő! Most már nemcsak a buta harcosoknak való, erőt és ügyességet igénylő fegyveres harccal győzedelmeskedhetsz a csatákban, hanem mély koncentrációt igénylő támadó és védekező varázslatokkal is. Ilyen varázslatokat kétféleképpen szerezhetsz: papi támadó és védekező varázslatokat az istenedtől kaphatsz, bizonyos küldetések teljesítése után; a rúnavarázslatokat pedig varázslómesterektől tanulhatod meg, kemény pénzekért. Ezenkívül idővel elsajátíthatsz bizonyos pszi támadó és védekező képességeket is. Hogyan is működnek ezek a varázslatok/pszik? Először is, kizárólag csatában működnek. Ha harcra kerül a sor, akkor fogod őket használni. Az, hogy milyen varázslatokat választasz, bizonyos feltételes parancsoktól függ. Egyrészt, megadhatsz konkrét Feltételes Támadó/Védekező Varázslat parancsot: FTV <varázslat> <faj/kalandozó/szörny/szint>. Ha a megadott lénnyel találkozol, (ill. szint esetén olyan lénnyel, amely legalább a megadott szintű) akkor az 1. paraméterben meghatározott támadó ill. védekező varázslatot fogod használni. Ha szintet adsz meg, annak 10 és 89 között kell lennie (és ebből következik, hogy az ilyen sorszámú lényekre nem is tudsz személyre szóló FTV-t kiadni). Mivel egy harcban egy védekező, majd egy támadó varázslatot mondasz el, így egy lényre max. 2 FTV parancsod lehet érvényben. Összesen max. 59 FTV parancsod lehet kiadva. Az üres FTV parancs az összes érvényben levő FTV-t törli, egy adott paraméterű FTV újbóli kiadása csak azt az FTV parancsot törli. Ha olyan szörnnyel kerülsz szembe, amelyre nincs kiadva FTV parancs, akkor megvizsgálod, hogy egyáltalán érdemes-e rá varázslatot pazarolni. Ehhez a Feltételes Varázslat Használat: FVH <szint> paranccsal meg kell adni, hogy milyen szintű ellenfelektől kezdve fogsz varázslatot használni. (Kalandozók ellen mindig használsz varázslatot, ha tudsz. Ha csak kalandozók ellen akarsz varázsolni, FVH 99-et írjál. Az FVH 0 azt jelenti, hogy mindenki ellen használsz varázslatot. Ha senki ellen nem akarsz varázslatot használni, FVH 100-at írj.) Ilyen esetekben ugyan automatikusan választasz, de nem az összes, meglévő varázslatod közül: ennyi gondolkodásra nincs lehetőség harci szituációban. Megadhatsz egy Támadó és egy Védekező Varázslat Listát (azt, hogy egy listában hány varázslat lehet, a taumaturgiád és teológiád közül a nagyobb határozza meg: ha ez csak egyes, akkor egy varázslat lehet minden listában, ha 2-3 a taumaturgiád/teológiád, akkor kettő lehet minden listában, stb., egészen a max. 10 varázslat/listáig, 19-es teo./taum. esetén) és ebből fogsz választani. Mindkét listába a TV <varázslat> paranccsal rakhatsz be, ill. törölhetsz belőle. Harc esetén megpróbálsz ezekből a listákból a legokosabban választani. Először mindig egy védekező varázslatot választasz. Nem fogsz olyan varázslatot választani, amelyre az adott helyzetben BIZTOS, hogy nincs szükség. Ha van olyan varázslat, amelyre biztosan szükség lesz, azt fogod választani. Ezután jön a támadó varázslat. Nem választasz olyan támadó varázslatot, amelynek az adott szituációban nem lenne semmi értelme, ill. ellenfeled immunis rá. Az immunitás jelentheti azt is, hogy a másik épp most rakott fel egy olyan, LÁTHATÓ védekező varázslatot, amely úgyis megvédené. Az persze előfordulhat, hogy egy LÁTHATATLAN varázslat meg fogja védeni. A fennmaradó lehetőségek közül azt a varázslatot választod, amellyel a legtöbbet tudod sebezni. Ha a listán nincs sebző varázslat, akkor nem sebzőt választasz. Egy varázslatot nem választasz, ha nincs rá elég varázslatpontod, ill. nincs birtokodban a szükséges anyagi komponens. Az FTV listába speciális, szörnycsoportokra kiadott feltételes varázslatok is állíthatók, melyeknek sorszáma jelenleg a következő: 9095 öregedést okozó lények, 9096 éjfattyak, 9097 szintszivó lények, 9098 halált okozó képességgel megáldott lények, 9099 armageddon varázslatot lövő lények. 1. Példa: Kiadod az FTV 29 1 varázslatot. Minden szembejövő emberre, akivel harcolni kényszerülsz, a 29. varázslatot fogod használni. 2. Példa: Kiadod az FVH 5, TV 29 és TV 30 varázslatokat. 5. vagy magasabb szintű ellenfelek esetén el fogod mondani a 30. védekező és a 29. támadó varázslatot. 3. Példa: Kiadod a TV 31, TV 29 parancsokat. (A 31. varázslat tűzsebzést okoz.) Tegyük fel, hogy az ellenfél felrak egy tűz ellen védő varázslatot. Mivel ez egy látható védekező varázslat, úgy döntesz, hogy nincs értelme a 31. varázslatot használni, ezért a 29. fogod választani. Megjegyzés: Nincs olyan támadó és védekező varázslat, amelyeknek ugyanaz lenne a sorszáma, tehát a sorszám egyértelműen meghatározza a varázslat típusát is. |
TANÁCSOK A HARCBAN HASZNÁLHATÓ VARÁZSLATOKKAL KAPCSOLATBAN Az FTV parancsot akkor érdemes használni, ha egy kalandozó ellen készülsz, akiről már tudod, hogy milyen támadó és védekező varázslatot szokott használni. Ha pl. tudod, hogy mindig tűzzel támad, készíts be ellene egy tűztől védő varázslatot. Ha tudod, hogy általában tüskepajzzsal védekezik, akkor olyan varázslattal támadj rá, amelyről tudod, hogy ez a varázslat nem véd ellene. A másik, hasznos felhasználása az FTV-nek, ha tudod, hogy egy adott szörny esetén a T/V Listádból nem az a varázslat kerülne kiválasztásra, amely a legoptimálisabb. Ilyenkor az adott szörnyre add meg az FTV-t. Egyéb esetekben célszerű a T/V Listára bízni a választást. Ha a harcokban nem akarsz védekező varázslatot használni, csak támadót, a V Listába ne rakj semmit. Ha csak a V listába raksz, akkor pedig csak védekező varázslatot fogsz használni. A V listában az első varázslat lehetőleg valamilyen általános célú (védettséget, szerencsét javító) varázslat legyen, amely minden szituációban hasznos. A többi varázslat lehet specifikusabb (tűz, sav ellen védő). Így, ha specifikus támadást használó lénnyel kerülsz szembe, akkor a gép az utóbbiak közül mindig kiválasztja a legmegfelelőbbet, egyébként az első varázslatot használod. Megteheted azt is, hogy csak specifikus támadások ellen védő varázslatokat készítesz be, mert nem fogod őket elmondani, csak akkor, ha az ellenfél aurájában ott vibrál a támadó varázslatok használatának képességét jelző halványvörös. Támadó varázslatoknál célszerű mindig a lehető legjobb varázslatokat bekészíteni. Minél jobban különbözzenek a varázslatok típusai (szörnyre és kalandozóra ható, mérgező, tüzet sebző összeállítás jobb, mint három tüzet sebző). Mindig vigyázz arra, hogy legyen nálad a megadott varázskomponensekből. Ha egy adott szituációban nem használtál egy varázslatot, amit szerinted kellett volna, ne reklamálj a játékvezetőnél: valószínűleg meg volt az oka, hogy a T/V lista nem választotta ki. A T/V lista egyébként sem midenható, mindössze egy sokkal jobb megoldás pl. a véletlenszerű választásnál. A tudatosabb varázslathasználathoz alkalmazd az FTV parancsot. |
Erő: | 28 (35) | Szint: | 19 | Merészség: | 6/3 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 21 | Támadás: | 22 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 21 | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 21 | Életpont: | 261/232 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 (20) | Varázspont: | 125/63 | Pénz: | 2106 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 4/0 | Pszi pont: | 11/2 | EFejl: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | *21/100 | szúrófegyverek: | 16/12 (+7%) | vágófegyverek: | 7/56 |
ütőfegyverek: | 8/78 (+10%) | lőfegyverek: | 16/9 | dobófegyverek: | 8/94 (+42%) |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << rövid kard (#171) << ököl (#28) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
140,58 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Legfeljebb 4 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 1 időszaki: 1 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 123 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4/35 | 2. nyomkövetés: | 27/23 (+32%) | 3. mászás: | 3/46 |
4. csapdakészítés: | 11/20 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/2 | 6. gyógyítás: | 36/2 (+66%) |
7. titkosírás: | 2/36 (+16%) | 8. felderítés: | 9/82 | 9. teológia: | 7/71 (+25%) |
10. harcművészetek: | 21/0 | 11. zene: | 5/60 | 12. szörnyismeret: | 4/18 |
13. pszi: | 2/56 (+4%) | 14. zárnyitás: | 1/5 | 15. vadászat: | 17/10 |
16. bányászat: | 7/67 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 60 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 6 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
elfogod arató csattanatot (#144) fedett veremmel (#219) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 50) |
Bloodwitch (#4592), manaelementál (#290), trikornis (#104), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 2, 3, 4, 9, 11, 12, 20, 41, 67. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 17. |
HŐSTETTEID |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 396, az összesen kapott pontszám: 46380. (összesen ölhető: 438 ) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
fegyvermester (302) |
erősebb quwargszag (319) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2251 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | csontkés (#11) | 1 | * | ezüsttőr (#322) | 1 | * | méregfog (#1553) | |
7 | orgyilkos tőr (#225) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | csontszablya (#64) | 1 | kőkés (#6) | 1 | rövid kard (#171) | |||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | csontpálca (#329) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | |||
1 | kőkalapács (#13) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | hosszú íj (#111) | 1 | parittya (#18) | |||||
Lövedékek | ||||||||
3 | ezüsttollú nyíl (#363) | 10 | kerek kő (#19) | 2 | rézgolyó (#343) | |||
2 | sallank nyíl (#129) | 25 | ubuk tüske (#131) | 2 | vortexvessző (#2331) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
3 | esszenciakristály (#350) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 4 | nyu-shuriken (#157) | |||
6 | tolmokov-koktél (#351) | 5 | * | vas dobónyíl (#189) | ||||
Pajzsok | ||||||||
1 | díszes rézpajzs (#84) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | láncing (#222) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | kvazár sisak (#266) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | Jerome köpenye (#1527) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | boszorkánykendő (#1697) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | mászókarom (#78) | 5 | tankány karom (#237) | ||
Övek | ||||||||
1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
1 | obszidián függő (#195) | |||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1) | ||||||||
2 | aranylánc (#191) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | ||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
1 | ezüst karkötő (#158) | |||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1) | ||||||||
12 | * | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | |||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1) | ||||||||
2 | * | nodonrod kitűző (#1533) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
5 | huhogó bibe (#332) | [bennük 24 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 36] | ||||||
5 | sullár hólyag (#168) | [bennük 28 csepp spiritusz (#170), fér még: 72] | ||||||
3 | szent kehely (#257) | [bennük 30 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
11 | uzbány csőr (#169) | [bennük 99 csepp ugh méreg (#166), fér még: 33] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 27 csepp ragasztó (#83), fér még: 13] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
2 | áldott kő (#642) | 1 | aranytű (#272) | 2 | ásó (#34) | |||
1 | bőrkantár (#1125) | 1 | bronzkulcs (#76) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
5 | + | deus ex machina (#1) | 2 | ezüst kulcs (#184) | 1 | furulya (#233) | ||
28 | gernim balzsam (#1894) | 1 | hebrencs csapda (#147) | 102 | kaja (#2) | |||
2 | keg gomba (#1615) | 1 | kis aranykulcs (#240) | 2 | kis vaskulcs (#40) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | lant (#238) | 2 | manakristály (#500) | |||
3 | megsemmisítő (#1540) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 9 | ork csodaszer (#1228) | |||
14 | ősi rúna (#2520) | 1 | rézkulcs (#75) | 1 | rum (#1419) | |||
3 | tapasztalatkő (#975) | 1 | távcső (#42) | 3 | titanitdukát (#1480) | |||
2 | + | tüskecsapda (#242) | 1 | üllő (#1103) | 1 | vaskulcs (#183) | ||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
11 | álompor (#396) | 5 | dorony tüdő (#212) | 7 | dözmöng szív (#122) | |||
1 | eknozol (#540) | 2 | evaporőr háj (#105) | 4 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 7 | gyöngymangó (#135) | 2 | hibátlan tűzopál (#1642) | |||
2 | ilkin érc (#232) | 19 | kaktusztüske (#114) | 3 | kazmár gyökér (#205) | |||
4 | lajhár csont (#236) | 67 | madártoll (#112) | 5 | magszim bél (#103) | |||
2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 6 | óndarab (#85) | 16 | pirkit (#153) | |||
3 | purifikátor háj (#269) | 1 | ramit kő (#226) | 5 | rézdarab (#70) | |||
2 | ryuku rúnatekercs (#1162) | 24 | sallank karom (#128) | 2 | smirglilevél (#29) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 14 | tigroszlán fog (#63) | 1 | tükör (#43) | |||
5 | vasérc (#152) |
Összsúly: 90.26 kg | Megterheltség: 112% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 40 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | kreiton esszencia (#892) | 3 | ősi rúna (#2520) | 1 | rum (#1419) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | Tharr Keresztje (#287) | 1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
66 | arany (#50) | 1 | gromak bőr (#268) | 2 | kaja (#2) | |||
4 | kaktusztüske (#114) | 9 | ugh méreg (#166) |
132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | |
-43 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-42 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-41 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-40 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-39 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|