116. forduló, 118. forduló, Torgeist összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 5. 9h:09'
EZ A 243. JÁTÉKHETED, 117. FORDULÓD
244. játékheted kezdete: jan. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4523
SZÁMLA : XXXX

TORGEIST KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,-57] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 38. pontnál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+10 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 273.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 268.]

lm 34 16 14 mozogsz 34 16 14
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az út itt elkanyarodik. [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Hamarosan valami ennivalót kellene találnod. Haladsz előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [36. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Éhes vagy. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Jó lenne valami kaját keresni. Haladsz az ellenséges labirintusban. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [34. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. És aztán felnyársal téged. 15 életpontot vesztettél.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Éhes vagy. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az út itt elkanyarodik. [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [16. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. 1 nyílvessző talált el. 4 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egyre éhesebb vagy. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Haladsz előre. [14. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy trollfa. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a trollfa vastag törzsét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a trollfa vastag törzsét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-12 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [45 pontot használtál fel, van még 223.]

lm 1 mozogsz 1
Folytatod az utat. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [2. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 4 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Éhes vagy. Visszamész a bejárati lépcsőhöz, és elhagyod a labirintust. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 213.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Minden szárnyas krokodil, amelyik lassan manőverezik, úgy jár, mint a legutóbbi zsákmányod: vagyis leves lesz belőle. (+6 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. [40 pontot használtál fel, van még 173.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+36 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 133.]

kf 161 kézbeveszed/felveszed a 161. tárgyat
Elrakod a rövid kardot, majd a bal kezedbe veszed a nagy vaspajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 133.]

m 1 mozogsz északkeletre
[94,-58] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő erszényes elkarog nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog jobb oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Találsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Találsz egy álomvirágot.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy nyuhaj karbin!

Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a nyuhaj karbin zselés fejét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A nyuhaj karbin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 394 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy Dornodon oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. [38 pontot használtál fel, van még 95.]

kf 171 kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat
Elrakod a vasalt bunkót, majd a jobb kezedbe veszed a rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 95.]

m 1 2 3 mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre
[95,-59] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy tüskés harci gromak. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Marokra fogva a rövid kardot a másikra rohansz. {CSTT:} Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [96,-59] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy quwarg királynő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Rövid karddal kissé megkarcolgatod a quwarg királynő fejét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a quwarg királynő jobb első lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [97,-58] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy rőtmanó berzerker. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Meglengetve a rövid kardot a másikra ugrasz. Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Rövid karddal végigvagdosod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. [30 pontot használtál fel, van még 65.]

kt 2084 elkészíted a 2084. tárgyat
Legyártottál 1 vaskardot. [60 pontot használtál fel, van még 5.]

im 1 imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

kt 94 6 elkészíted a 94. tárgyat (6 darabot)
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen bronzhegyű nyilat is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: szk 99 0 0 keresed a 99. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy piromenyétet. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-17 életerő.) Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 258 pontot. A következő körben tehát 261 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÜSKÉS HARCI GROMAK (156. SZÖRNY)
A tüskés harci gromakok hatalmas testű, kemény páncélú mindenevők. Spekulációk szerint az alpesi tehén és a sörényes ubuk keresztezésével jöttek létre, de biztosat még az alanori alkímia tanszék tudományos munkatársai sem mernek mondani. A letűnt Vabrovag kultúra hátasállatként tartotta őket, de mostanra már a puszták vadon élő, kicsinyeiket bőszen védelmező lényeivé váltak. Mivel hihetetlen mennyiségű sebzést képesek elviselni és kiosztani, általánosságban bölcs gondolat békén hagyni őket.

KARAKTERLAP

Torgeist, egy szőke, hosszú hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Tharr ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 117. fordulód.

Erő: 30 (32) Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 169 cm
IQ: 19 Támadás: 18 Agresszió: 5 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 23 Védekezés: 35 Menekülés: 30 % Életkor: 22/22 év
Egészség: 20 Életpont: 267/73 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (20) Varázspont: 136/62 Pénz: 1303 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 16/16
Eddig összesen 814 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 724 TP-t kaptál. Jelenleg 190 114 TP-d van. A következő szinthez még 69 886 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar bajnok, vark. nekromanta, kardszárnyú pocok.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: *20/100 vágófegyverek: 8/91 (+16%) ütőfegyverek: 12/98 (+12%)
lőfegyverek: 16/32 dobófegyverek: 2/89

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); nyílvessző (#108) (4 -5.); ubuk tüske (#131) (6 .); mérgezett tüske (#23) (7 -10.); vashegyű nyíl (#176) (11 .); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
97,57 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 104 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/31 2. nyomkövetés: 24/49 (+42%) 3. mászás: 9/23 (+7%)
4. csapdakészítés: 11/70 (+5%) 5. csapdaészlelés: 7/4 (+17%) 6. gyógyítás: 13/83 (+44%)
7. titkosírás: 2/21 8. felderítés: 4/53 9. szörnyidomítás: 6/42
10. teológia: 7/54 (+12%) 11. zene: 3/54 12. szörnyismeret: 7/20
13. zárnyitás: 1/12 14. vadászat: 6/32 (+44%) 15. bányászat: 17/73
16. csapatmunka: 1/15

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
ásol max. 72 TVP-ért
mászol max. 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
sörényes ubuk (#89), piromenyét (#99)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 felderítő, 4 szabotőr, 7 harcos, 7 királynő, 3 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 46 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * láncing (#222) 1 * lánckesztyű (#230)
1 mászókarom (#78) 1 * nagy vaspajzs (#161) 1 szürke bőrkesztyű (#271)
3 tankány karom (#237) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 fúvócső (#20) 2 göcsörtös bunkó (#123)
1 * hosszú íj (#111) 1 kőkalapács (#13) 2 kőkés (#6)
1 * rövid kard (#171) 1 vasalt bunkó (#181) 1 vashegyű lándzsa (#182)
1 vaskard (#2084)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 saválló fülbevaló (#1552)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 acéltű (#334) 4 aranypikkely (#415) 2 ásó (#34)
4 bronzkulcs (#76) 4 csontkulcs (#74) 4 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 1 ezüst kulcs (#184) 1 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 olló (#335) 1 + piranha zsákvédő (#337) 5 rézkulcs (#75)
1 távcső (#42) 1 tüskecsapda (#242) 3 vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 40 csepp tinta (#101), fér még: 0]
4 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 20]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 15 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 21]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 27 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 3]
4 sullár hólyag (#168) [bennük 23 csepp spiritusz (#170), fér még: 57]
7 uzbány csőr (#169) [bennük 44 csepp ugh méreg (#166), fér még: 40]
5 vizestömlő (#3) [bennük 61 korty víz (#27), fér még: 39]
2 zöld üveg (#82) [bennük 26 csepp ragasztó (#83), fér még: 14]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 1 alligátorbőr (#661) 1 alligátorfog (#663)
2 álompor (#396) 1 darázsszárny (#652) 2 dorony tüdő (#212)
27 drótszőr (#37) 2 elkarog szőr (#665) 1 evaporőr háj (#105)
3 fabontó (#106) 1 grifftojás (#179) 5 gyöngymangó (#135)
2 ilkin érc (#232) 2 kaktusztüske (#114) 1 karbin plazma (#199)
16 madártoll (#112) 6 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148)
1 Morgan kristálya (#659) 1 móri gyümölcs (#116) 3 óndarab (#85)
1 púderkő (#119) 1 pular kristály (#239) 1 purifikátor háj (#269)
8 rézdarab (#70) 1 rinóbőr (#651) 8 sallank karom (#128)
4 smirglilevél (#29) 1 szuperkötél (#209) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 téfea-agy (#172) 1 vadász tatu bőr (#15) 1 varkaudar csont (#1113)
1 vasérc (#152) 2 xirnox szív (#213)

Összsúly: 67.10 kg Megterheltség: 90%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 57 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
14 pirkit (#153) 3 spiritusz (#170) 1 vadász tatu bőr (#15)
7 vasérc (#152) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 karbin plazma (#199) 1 vaskard (#2084)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94 95 96 97 98
-60
-59
-58
-57
-56
(93,-57) a 192. labirintus bejárata, trollfa (#80)
(94,-58) erszényes elkarog (#354), márványtorony (#175), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), nyuhaj karbin (#110)
(95,-59) tüskés harci gromak (#156), Elenios oltár
(96,-59) quwarg királynő (#153), Tharr oltár, 48. jellempróba
(97,-58) rőtmanó berzerker (#369), Fairlight oltár, olvasztókemence (#86), 41. jellempróba, vaskohó (#155)

Üzenet küldése a karakternek