116. forduló, 118. forduló, Risara összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. márc. 22. 15h:04'
EZ A 136. JÁTÉKHETED, 117. FORDULÓD
137. játékheted kezdete: márc. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1529
SZÁMLA : XXXX

RISARA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,36] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 18. pontnál.
Varázserőd regenerálódik. (+8 varázspont.)

flh 11 554 felt. lőfegyver haszn. 11 az 554. tárggyal
FLH 11 554 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

flh 11 137 felt. lőfegyver haszn. 11 a 137. tárggyal
Ok, FLH 11 137 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 252.]

lm 1 mozogsz 1
Eléred a 17. pontot. [17. PONT] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. 2 nyílvessző talált el. 15 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Előtted is folyosó, mögötted is folyosó, tele szörnyekkel és csapdákkal. Sebaj, tovább! [16. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Megállíthatatlanul nyomulsz a borzalmak útján. [15. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Félelmet nem ismerve haladsz tovább. [14. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Továbbmész a halálfutam folyosón. [13. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Bátorságodat összegyűjtve nyomulsz előre. [12. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Fegyveredet elszántan markolva, halálra készen lépkedsz. [11. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Már lassan az út felénél járhatsz. [10. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Folytatod utadat, mész, mész, fogyasztva TVP-idet. [9. PONT] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. 2 nyílvessző talált el. 8 életpontot vesztettél. Csak remélheted, hogy egy sem volt mérgezett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Gyalogolsz tovább a végeláthatatlan járaton. [8. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Eléred a 7. pontot. [7. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Előtted is folyosó, mögötted is folyosó, tele szörnyekkel és csapdákkal. Sebaj, tovább! [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Megállíthatatlanul nyomulsz a borzalmak útján. [5. PONT] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. 1 nyílvessző talált el. 5 életpontot vesztettél. Csak remélheted, hogy egy sem volt mérgezett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Félelmet nem ismerve haladsz tovább. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Továbbmész a halálfutam folyosón. [3. PONT] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! A gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 2 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Bátorságodat összegyűjtve nyomulsz előre. [2. PONT] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 3 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Elhagyod a halálfutam folyosót. Micsoda borzalmas élmény volt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[102 pontot használtál fel, van még 150.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[46,35] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Ezt a dombos-hegyes vidéket Kis-Nimeronnak hívják. Üldözői elől állítólag az itteni barlangokban rejtőzött el a menekülő Nimeron herceg. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy krómkaktuszt. Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Apró, csetlő-botló kavadut pillantasz meg. Leölt szülője, lebenyétől megfosztva, mellette hever. Éhesen csipog a szerencsétlen. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a segítség nem kerül TVP-be (15. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy szeppent rákfatty. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a szeppent rákfatty páncélos testét. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szeppent rákfatty kitines ollóját. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a szeppent rákfatty ollója. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a szeppent rákfatty végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [46,34] A dombvidéket nádasokban gazdag lápvidék váltja fel. Ez a fülledt levegőjű mocsár jelöli Nimeron földjének nyugati szélét.
(Feltételes támadás:) Egy szintszívó! Ezt kerested. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a szintszívó ködös testét. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szintszívó bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a szintszívó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény az érintéssel életenergiádat szívja el. (-1 szint: -1 támadás, - 60523 TP, -7 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -12 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...) [46,33] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Felismered. Ez egy szintszívó. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 114.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[46,32] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy megsebzett agglomerátor. Itt csata lesz.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az agglomerátor testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Az agglomerátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...) [46,31] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gyíkember került az utadba. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a gyíkember fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A gyíkember karmai majdnem eltalálnak! A gyíkember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 21 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar bal lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [46,30] Füves síkságra érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Rábukkansz egy haldokló alakváltóra. Amikor megpillant, remény csillan a szemében, és azt hörgi: - Vizet! Vizet! - Ha segíteni akarsz rajta, legalább 5 korty víz kell, hogy legyen a kulacsodban. Ez a tevékenység 2 TVP-be kerül (6. jellempróba). Látsz egy oltárt. Leah híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy uzbány. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az uzbány bal oldalát. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány fejét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 78.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[46,29] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.


(Továbbmész...) [45,28] Az erdőt síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié. Egy testet pillantasz meg a földön. Közelebbről látod, hogy egy elf férfi. Még él! Kemény csatát vívhatott valamilyen szörnnyel - törött botja a közelében hever. Még van remény a megmentésére, ha gyógyfüveket gyűjtesz neki és egyéb módon kezelésbe veszed. Ehhez 25 TVP-t kell elköltened (5. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.


Találkozol Thompson99. Tharr ministránsa. Egy aranygyűrűt, egy bronzsisakot, egy igazgy. fülbevalót, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy tankány karmot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy dombi yeti trófea, egy karmos tankány trófea és egy fémbontó szójer trófea színesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is semleges.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 54.]

a 203 1042 1 átadod a 203. tárgyat az 1042. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 amnioszt Thompson99 részére. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

a 48 1042 1 átadod a 48. tárgyat az 1042. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 antilopbőrt Thompson99 részére. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

a 41 1042 2 átadod a 41. tárgyat az 1042. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 grákóbőrt Thompson99 részére. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

a 85 1042 8 átadod a 85. tárgyat az 1042. kalandozónak (8 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 8 óndarabot Thompson99 részére. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

a 153 1042 2 átadod a 153. tárgyat az 1042. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 pirkitet Thompson99 részére. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

a 70 1042 4 átadod a 70. tárgyat az 1042. kalandozónak (4 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 4 rézdarabot Thompson99 részére. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

a 170 1042 2 átadod a 170. tárgyat az 1042. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 spirituszt Thompson99 részére. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[44,28] Síkság, továbbra is csak síkság.

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy patakot. Nyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [43,28] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy útonálló. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod az útonálló testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Pusztuljon az összes Dornodon hívő és Dornodon! Shadowfighter " Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt erődítményt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A Barátság Szelleme Benned alszik. Ébreszd fel őt! - Igaz Barátok " Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " [24 pontot használtál fel, van még 30.]

h 163 használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 25.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a woor-antilop. Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 25 pontod maradt, ebből a következő körre 25 pontot vihetsz át. Kapsz még 258 pontot. A következő körben tehát 283 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYÍKEMBER (51. SZÖRNY)
Ezek a sunyi, pikkelyes testű félig gyík teremtmények mocsarakban és földalatti tavak közelében élnek. Bár intelligens lények, azt a minimális IQ-t, ami nekik van, inkább gonoszkodásra, bajokozásra használják, mint értelmes dolgokra (pl. GO játszmák lefolytatása). Valamivel magasabbak, mint egy törpe, de jóval gyengébbek. Igaz, ami terén hiányt szenvednek erőben, azt ügyességben pótolják.

KARAKTERLAP

Risara, egy szőke, göndör hajú, zöld szemű elf nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran ministránsa vagy. Ez a 117. fordulód.

Erő: 23 Szint: 14 Merészség: 5/5 Magasság: 141 cm
IQ: 22 Támadás: 13 Agresszió: 5 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 11 Menekülés: 35 % Életkor: 165/165 év
Egészség: 16 (18) Életpont: 210/203 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: -2
Szerencse: 17 Varázspont: 74/1 Pénz: 376 arany Kép. pont: -2
Eddig összesen 742 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 995 TP-t kaptál. Jelenleg 48 995 TP-d van. A következő szinthez még 26 005 TP szükséges. Trófeáid: karmos tankány, dombi yeti, bandita.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 18 ütőfegyverek: 13 lőfegyverek: * 19
dobófegyverek: 2

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -10.); mérg. ubuk tüske (#137) (11 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
43,28 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1230 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 (+1) 2. nyomkövetés: 24 3. mászás: 4
4. csapdakészítés: 9 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 13
7. titkosírás: 3 8. felderítés: 7 9. szörnyidomítás: 1
10. teológia: 2 11. versengés: 1 12. zene: 4
13. szörnyismeret: 4 14. zárnyitás: 4 15. vadászat: 8
16. bányászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 45 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk tüskét (#137) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 30 darabot )
elfogod érző szívű dromedárt (#753) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220)
mászol max. 42 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Thompson99 (#1042)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
woor-antilop (#31) (málhás: +5 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)
3.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót.

Összsúly: 74.96 kg Megterheltség: 122%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 47 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 1 antilopbőr (#48) 2 grákóbőr (#41)
6 kaja (#2) 8 óndarab (#85) 2 pirkit (#153)
4 rézdarab (#70) 2 spiritusz (#170) 14 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 rákfatty váladék (#333) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 uzbány csőr (#169)
1 varkaudar csont (#1113) 34 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

42 43 44 45 46 47
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
(43,28) útonálló (#130), tavacska, erődítmény (#488)
(44,28) Tharr oltár, 9. jellempróba
(45,28) Raia oltár, 5. jellempróba, Thompson99 (1042. kalandozó)
(46,30) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 6. jellempróba, Leah oltár, uzbány (#102)
(46,31) gyíkemberek (#51), varkaudar (#64)
(46,32) agglomerátor (#138)
(46,33) szintszívó (#96), a 6. labirintus bejárata
(46,34) szintszívó (#96)
(46,35) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Dornodon oltár, olvasztókemence (#86), 15. jellempróba, szeppent rákfatty (#186)
(46,36) a 27. labirintus bejárata

Üzenet küldése a karakternek