Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jan. 3. 9h:23' EZ A 139. JÁTÉKHETED, 117. FORDULÓD 140. játékheted kezdete: jan. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1505 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
ftv 50 15 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 15. szörnyet |
ftv 50 16 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 16. szörnyet |
cir | vándorcirkusz látogatása |
ftv 38 418 | felt. tám/véd. varázslat a 38. varázslatot a 418. szörnyet |
ftv 40 176 | felt. tám/véd. varázslat a 40. varázslatot a 176. szörnyet |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
ek 273 7 403 | t. energia kisütése: 273 7 403 |
ek 273 1 201 | t. energia kisütése: 273 1 201 |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
v 96 73 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,60] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 11550 TVP épült bele.) Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hmm, csak egy útonálló. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kilukasztod az útonálló bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
93 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
fa 3337 260 10 | feladod a 3337. tárgyat a 260. szörnynek (10 darabot) |
fa 4541 313 2 | feladod a 4541. tárgyat a 313. szörnynek (2 darabot) |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+2% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 28 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+3% teo] A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az epokitféreg testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod az epokitféreg farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Az epokitféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [112,108] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.
(Továbbmész...) [112,109] Még mindig bozótos. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy hadroszaurusz. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+1% tau] Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! [+3% teo] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Semmi eredménye! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a hadroszaurusz fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a hadroszaurusz bal hátsó lábát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a hadroszaurusz testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A hadroszaurusz belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A hadroszaurusz farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hadroszaurusz testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a hadroszaurusz testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 16, gyógyulás: 5, összesen: -11 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
be 134 | bemész a 134. titkos labirintusba |
lm 7 14 23 | mozogsz 7 14 23 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+3% teo] Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar kölyök bal első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar kölyök fejét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+2% tau] Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 33 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+3% teo] Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar kölyök bal középső lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 369 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Egy szárazság varázslattal köszöntöd a másikat. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+3% teo] Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar kölyök bal vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan a másikra ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök jobb oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar kölyök bal hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+2% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy szárazság varázslat. 31 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+3% teo] Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+2% tau] Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! [+3% teo] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Semmi eredménye! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az élőholt sullár testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt sullár testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted az élőholt sullár farkát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az élőholt sullár fejét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod az élőholt sullár bal első lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 72, gyógyulás: 17, összesen: -55 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy szárazság varázslat. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+3% teo] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök jobb hátsó lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+2% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+3% teo] Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök jobb oldalát. Kritikus ütés! (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar kölyök jobb középső lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+2% tau] Ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 32 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+3% teo] Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+1% tau] Egy szárazság varázslattal köszöntöd a másikat. 31 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+3% teo] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar behemót testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar behemót fejét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a varkaudar behemót bal lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy szárazság varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 28 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+3% teo] Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar behemót testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal megvagdalod a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+3% teo] Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar behemót fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
lm 23 23 31 | mozogsz 23 23 31 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+2% tau] Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal megkarcolod a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 22, gyógyulás: 3, összesen: -19 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy szárazság varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 33 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+3% teo] Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 5 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar mágus fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 9 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar mágus bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar mágus testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
lm 32 1 | mozogsz 32 1 |
Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar kósza testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar kósza bal lábát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod a varkaudar kósza bal karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A varkaudar kósza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 957 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 38, gyógyulás: 4, összesen: -34 ÉP}
m 1 8 7 | mozogsz a 7. ponthoz |
szk 124 | keresed a 124. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1602. tárgyat |
HADROSZAURUSZ (162. SZÖRNY) Hát igen, ezeket a békés növényevő kacsacsőrű dinókat kissé túlzás szörnynek nevezni. Tehén módra legelésznek, és birka módra tűrik, hogy a tyrexek és raptorok nap, mint nap irtsák őket. Ha megtámadsz egyet, persze védi magát - ne felejtsd el azért, hogy a hadroszaurusz több tonnát nyom! - de valószínűleg így is könnyű dolgod lesz. Feltéve, ha elég türelmes vagy a hústorony hosszadalmas lemészárlásához. És feltéve, hogy nem egy mutáns hadroszauruszra bukkantál, amelynek diónyi agyát néhány pajkos kedvű mágus - felfoghatatlan technológiával - varázstudással ruházta fel! Persze az ilyen elég ritka, valószínűleg eggyel sem fogsz találkozni. |
NAGY VASKULCS (186. TÁRGY) A nagy vaskulcs a kis vaskulcsból és a normál vaskulcsból álló sorozat harmadik tagja. Hatalmas lakatokat tudsz vele kinyitni, amelyeknél a zárnyitó készlet finom drótjaival igen nehezen boldogulnál. |
ÉLŐHOLT SULLÁR (216. SZÖRNY) Micsoda bizarr mágia képes egy ilyen ártatlan növényevőt örökös élet nélküli élőhalottságra kárhoztatni? Nos az biztos, hogy az élőholt sullár már nem az a szerencsétlen kis növényevő, aki volt. Tüzesen izzó szemeivel, törött, és ezért éles fogaival, rothasztó leheletével méltó pokolparipája a Thargodanoknak is. Nem csoda, hogy jobb hátas minden földi lénynél. |
KIS ARANYKULCS (240. TÁRGY) Ez az apró kulcs egy lakatos és egy aranyműves együttdolgozásának remekműve. Tolla különösen bonyolult, valószínűleg igen komplex zárak kinyitására alkalmas. |
ELIT CSATAVÉRT (295. TÁRGY) A magas rangú varkaudarok gyakran viselik a varkaudar páncél továbbfejlesztett változatát, ezt a tökéletesen fekete, fémszálakkal átszőtt vértet. Készítésének titkát megőrizték a varkaudarok, de ez igazán nem is érdekel senkit, akinek sikerül zsákmányolnia egyet. Az elit csatavért lényegesen jobb védettséget ad, mint az egyszerű varkaudar páncél (nyolcast) de hasonlóan védtelen a sav és tűztámadások ellen. |
SÁMÁN GYÓGYKENŐCS (1139. TÁRGY) A varkaudar sámánok által készített gyógykenőcs jóval gyanúsabb és büdösebb kotyvalék, mint amit a gyakorló kalandozók készítenek. De valljuk be, jóval hatékonyabb is! A sámán gyógykenőcsöt a H 1139 paranccsal használhatod, ez TVP-be nem kerül. Maximum 300 ÉP-t fogsz visszanyerni, de így nem gyógyulhatsz max. ÉP fölé. A sámán gyógykenőcs megadható paraméterként a totemes gyógyításnál is. Labirintusban automatikusan gyógyítani fogsz vele, ha más módon már nem megy. |
CSONTPÁLCA (329. TÁRGY) A csontpálca egy speciális, művészien faragott bot, amely komoly varázshatalommal bír egy megfelelően képzett varkaudar mágus kezében. Ha te megszerzel egy ilyet, a varázsszó híján legfeljebb ütőfegyvernek használhatod, de annak nagyon hatékonyan: a csontpálca alapsebzése fixen 22 életpont (persze ezt az ellenfél védekezése ugyanúgy csökkenti, mint más fegyvereknél). A vékony fegyver eme iszonyatos sebzését természetesen a belőle használatkor kiáramló mágikus energia adja. Ez egyben azt is jelenti, hogy a csontpálca helyes használatához legalább 5-ös taumaturgia szakértelem szükséges (egyébként a pálca felrobbanhatna a kezedben). Mivel a csontpálca tölteteinek száma korlátozott, ezért minden harc után, amikor a csontpálcát használtad, van 20% esély, hogy a csontpálca elveszti mágikus töltését. Ilyenkor a hasznavehetetlenné vált pálcát automatikusan eldobod. |
Erő: | 24 (28) | Szint: | 18 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 108 cm |
IQ: | 25 (27) | Támadás: | 19 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 26 (28) | Védekezés: | 33 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 111/113 év |
Egészség: | 16 (20) | Életpont: | 287/210 | Jellem: | semleges (-5) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 26 (30) | Varázspont: | 568/3 | Pénz: | 1194 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 21/8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | vágófegyverek: | 24/73 (+11%) | ütőfegyverek: | 5/48 (+50%) |
dobófegyverek: | 22/80 (+14%) |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/19 | 2. nyomkövetés: | 37/17 (+16%) | 3. mászás: | 7/25 |
4. csapdakészítés: | 11/76 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 1/59 (+20%) | 6. gyógyítás: | 1/63 |
7. titkosírás: | 1/60 | 8. felderítés: | 15/77 | 9. szörnyidomítás: | 5/41 |
10. teológia: | 19/92 (+47%) | 11. taumaturgia: | 42/15 (+31%) | 12. szerencsejáték: | 2/4 |
13. versengés: | 4/35 | 14. zene: | 6/46 | 15. szörnyismeret: | 11/78 (+18%) |
16. zárnyitás: | 1/40 | 17. vadászat: | 1/53 | 18. bányászat: | 7/3 (+16%) |
19. főzés: | 6/12 (+16%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
szutykos remák (#191), varkaudar bajnok (#190), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 1 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse I (#13) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
6. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
szárazság (#48) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | villámcsapás (#50) | >> | orgoró (#170) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
villámcsapás (#50) | >> | 16. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet! |
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
3.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | kaja (#2) | 3 | uzbány csőr (#169) | |||
28 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
80 | arany (#50) | 1 | csontpálca (#329) | 1 | elit csatavért (#295) | |||
1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kis ónixkulcs (#1110) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
10 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | vark. pecsétgyűrű (#1171) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) | |||
2 | varkaudar pálinka (#1137) |