116. forduló, 118. forduló, Leviatan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. ápr. 24. 18h:29'
EZ A 126. JÁTÉKHETED, 117. FORDULÓD
127. játékheted kezdete: ápr. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1222
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 21

LEVIATAN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [110,75] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+33 tvp ). Az aranytermő erszény 57 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+153 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+26 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+35 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-13 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 315.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 310.]

* 3. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
18 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

* 5. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
P 73 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

kpb 3 kezd. parancs berakása: 3

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 305.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb 4 bef. parancs berakása: 4

p 73 használod a 73. pszi képességet
18 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 305.]
[A parancs tárolásra került.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[110,76] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Hirdesse e templom Dornodon dicsőségét! Finderal,Nyuszi,Kaszás Loki " Utad során felfedezel egy templomot. Dornodon hívői építették. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy varkaudar felderítő. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 18 életpontot sebződsz. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar felderítő testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar felderítő újra meg újra lecsap. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) {GYD:} Bronzhegyű lándzsával eltalálod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj (ld. enc.) és 1 nyílvessző. 2 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 137, gyógyulás: 0, összesen: -137 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy változatos morf.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a változatos morf farkát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a változatos morf jobb vállát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a változatos morf agyarával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A változatos morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 114 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy brutális morf.

Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (4 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a brutális morf jobb karját. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) A brutális morf csapása csak a levegőt találja. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a brutális morf testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) A brutális morf egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A brutális morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 980 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Találsz nála 6 angyalok gyűrűjét. Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [110,77] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar felderítő lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar felderítő bal vállát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 20 életpontot vesztettél. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar felderítő jobb vállát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar felderítő újra meg újra lecsap. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) {GYD:} Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar felderítő jobb oldalát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 2 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 150, gyógyulás: 0, összesen: -150 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy változatos morf száll szembe veled.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a változatos morf testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a változatos morf jobb lábát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Beléd öklel a változatos morf! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A változatos morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 114 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Második ellenfeled egy változatos morf.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a változatos morf testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a változatos morf bal szárnyát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a változatos morf néhányszor agyarával! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A változatos morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 114 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 aenouth ködkürtöt. Találsz egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Fairlight híveié. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [111,78] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy alpesi tehén került az utadba. Itt csata lesz.

Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 kaját. 400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy harcias morf.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a harcias morf testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Csáprágójával a harcias morf megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a harcias morf testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A harcias morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Második ellenfeled egy brutális morf.

Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a brutális morf bal oldalát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) A brutális morf feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a brutális morf testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) A brutális morf vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 980 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Találsz nála 1 tapasztalatkövet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy hóhérbimbót. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Látsz egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy halálhozó.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a halálhozó hosszú csőrét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 13 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a halálhozó testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 16 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 23 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 178, gyógyulás: 0, összesen: -178 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
Először nem ismered fel az előtted felbukkanó sátrat, de pillanatokkal később beugrik: a boszorka sátra az, akinek azok a különös tárgyak kellenek.
- Nincs itt minden - förmed rád rögtön a boszorka, majd mérgesen végigvizsgálja mi van nálad a kértekből. - Itt a karbin plazma. Még szerencse, erre épp most szükségem van. - mondja, és a sarokba hajítja a tárgyadat. A boszi kis morgolódás után úgy dönt, más tárgyakat kér tőled. Mielőtt kilépnél az ajtón, emlékezetedbe vésed, miket kell hoznod: 9 fülemüle agyar, 2 tyrex csont, 3 csontkulcs, 4 rókafarok, 1 súlyzó.
Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő bíbor szulfagor nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (8 életpontot vesztettél.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a bíbor szulfagor vörös bundáját. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor agyarával feléd döf, de félrehajolsz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bíbor szulfagor disznófejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Agyarával a bíbor szulfagor kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 szulfagor agyart. 801 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [61 pontot használtál fel, van még 244.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[111,79] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku légiós. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku légiós fejét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku légiós testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) {GYD:} Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 074 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [111,80] A síkságot ritka erdő váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy khór darázs. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a khór darázs testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) {GYD:} Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a khór darázs jobb középső lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A khór darázs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A khór darázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 darázsszárnyat. 746 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss troll nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [111,81] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy gyilkos sallank. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai majdnem eltalálnak! A gyilkos sallank még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sallank karmot. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss emberi nyomok vezetnek északnyugatra. [17 pontot használtál fel, van még 227.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[112,82] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.


(Továbbmész...) [112,83] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő gyilkos sallank mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai majdnem eltalálnak! A gyilkos sallank most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sallank karmot. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [112,84] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Fullánk vigyorog kajánul. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy mélységi grittang. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a mélységi grittang testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[23 pontot használtál fel, van még 204.]

m 3 mozogsz délkeletre
[113,85] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

[5 pontot használtál fel, van még 199.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 194.]

* 2. BP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 174.]

* 3. BP: h 233 40 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+11 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 134.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 94.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 54.]

tf 1 24 fejleszted az 1. tulajdonságodat 24 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 153 TVP-t kell elköltened.] [24 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Iszol a vizestömlőből. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-14 életerő.) Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a ragyás burástya. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 258 pontot. A következő körben tehát 288 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÖVID ÍJ (107. TÁRGY)
Rövid íjat bozótos vagy erdős terepen készíthetsz 40 pontért, a KT 107 paranccsal. Ehhez szükség van egy magszim bélre és egy smirglilevélre (alkalmas botot automatikusan keresel). Nyílvesszőket a rövid íjhoz szintén erdős és bozótos terepen készíthetsz a KT 108 paranccsal, 4 pontért, ha van madártollad. Ezek a nyilak d8+2 sebzést tudnak okozni. A bronzhegyű nyilak a rövid íjhoz sajnos nem jók (nem lehet őket vele elég erősen kilőni). A rövid íjat automatikusan használod élelemszerzésnél anélkül, hogy a nyilaid fogynának.

KARAKTERLAP

Leviatan, egy hosszú ősz hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr tanítványa vagy. Papi hited: 82. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 117. fordulód.

Erő: 31 (45) Szint: 22 Merészség: 5/5 Magasság: 146 cm
IQ: 25 (36) Támadás: 39 Agresszió: 5 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 14 (25) Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 17 (26) Életpont: 597/322 Jellem: semleges Tul. pont: 8
Szerencse: 18 (27) Varázspont: 591/303 Pénz: 644 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 36/33 Pszi pont: 80/18 EFejl: 8
Eddig összesen 1198 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 977 TP-t kaptál. Jelenleg 878 111 TP-d van. A következő szinthez még 121 889 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar felderítő, hadroszaurusz, ryuku csapásvezető. A 76. fordulódban 250 arany került a bankszámládra. 261 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 26/9 szúrófegyverek: 8/31 (+94%) vágófegyverek: 4/0
ütőfegyverek: 4/0 lőfegyverek: 17/73 (+21%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); vashegyű nyíl (#176) (12 -);
113,85 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 125

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 143 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/26 2. nyomkövetés: 24/34 (+25%) 3. mászás: 6/84 (-400%)
4. csapdakészítés: 24/10 (+11%) 5. gyógyítás: 27/28 6. titkosírás: 1/87
7. felderítés: 5/81 8. teológia: 11/27 (+20%) 9. taumaturgia: 14/48 (+5%)
10. szerencsejáték: 2/36 11. versengés: 10/82 (+18%) 12. harcművészetek: 25/24
13. zene: 25/28 (+50%) 14. szörnyismeret: 5/52 15. pszi: 10/33 (+9%)
16. zárnyitás: 1/23 17. vadászat: 3/29 18. bányászat: 28/67 (+72%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer)
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) Techiulan aurája (#261)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 46, 47.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14, 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 504, az összesen kapott pontszám: 50850. (összesen ölhető: 504 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
kétkezes harc (338)
kavicselementál (350)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1130 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 199.37 kg Megterheltség: 98%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 41 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 191 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 karbin plazma (#199) 1 madártoll (#112) 4 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
37 arany (#50) 1 aenouth ködkürt (#1554) 6 angyalok gyűrűje (#529)
1 darázsszárny (#652) 1 fehér morfplazma (#2445) 1 fekete morfplazma (#2446)
2 gyöngymangó (#135) 2 kaja (#2) 1 lila morfplazma (#2448)
1 narancs morfplazma (#2449) 2 nyílvessző (#108) 1 óndarab (#85)
7 rézdarab (#70) 1 rövid íj (#107) 11 sallank karom (#128)
3 spiritusz (#170) 2 szulfagor agyar (#677) 1 tapasztalatkő (#975)
2 vörös morfplazma (#2443)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

109 110 111 112 113 114
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
(110,76) Dornodon oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely, varkaudar felderítő (#7133), változatos morf (#7626), brutális morf (#7620)
(110,77) varkaudar felderítő (#7133), változatos morf (#7626), vaskohó (#155), Fairlight oltár, érclelőhely
(111,78) alpesi tehenek (#91), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), oltár, világítótorony (#156), Chara-din monolitja (#534), halálhozó (#419), érclelőhely, bíbor szulfagor (#358)
(111,79) ryuku légiós (#361), oltár, művészi porolit (#720)
(111,80) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), nekrofun (#173), Dornodon oltár, khór darázs (#348)
(111,81) gyilkos sallankok (#85), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tavacska, 50. jellempróba, Sheran oltár
(112,82) 49. jellempróba, Fairlight oltár
(112,83) gyilkos sallankok (#85), 24. jellempróba, oltár
(112,84) Tharr oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely, mélységi grittangok (#103)
(113,85) oltár, Chara-din monolitja (#534), 46. jellempróba

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Bekerült két többszemélyes kaland a Tűz síkjára. A kalandok koordinátái: 697, 22 és 681, 33.
* - Visszatérő probléma, hogy nehéz társakat találni a templomszenteléshez, ezért megcsináltuk, hogy templomot egydül is lehet szentelni.

Üzenet küldése a karakternek