Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 5. 11h:29' EZ A 118. JÁTÉKHETED, 116. FORDULÓD 119. játékheted kezdete: dec. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5787 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
ft 164 1 | támadod a 164. szörnyet |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
hu 70 85 15 | hulladék: 70 85 15 |
kf 1562 | kézbeveszed/felveszed az 1562. tárgyat |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
ft 9097 1 | támadod a 9097. kalandozót |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
kt 209 5 | elkészíted a 209. tárgyat (5 darabot) |
m 1 3 1 | mozogsz északkeletre, délkeletre, északkeletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra rohansz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc bal karját. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc bal lábát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a sírlidérc testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 8 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord bal oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz lord bal vállát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a csontváz lord testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges szutykos remák trófeát, és diadalmasan beszerzel egy csontváz lord trófeát. 1342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 56, gyógyulás: 8, összesen: -48 ÉP}
(Továbbmész...) [125,100] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ezt a növényekkel buján benőtt dombságot Paraj-domboknak hívják.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd, hogy sajnos most nincs nálad elég pénz, de megígéred, hogy legközelebb még élni fogsz az alkalom adta lehetőségekkel. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy púdersziklát. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy gyilkos tetű. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a gyilkos tetű testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával végigmetszed a gyilkos tetű nyakát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a pattanóböde tüskés bőrét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (13 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a pattanóböde testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Vasalt bunkóval eltalálod a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 33, gyógyulás: 5, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [126,99] Amerre csak a szem ellát, dombok.
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [128,101] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Észreveszel egy móricserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ragyás burástya közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya bal oldalát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a ragyás burástya ragyás testét. Kritikus ütés! (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Csápjával megérint a ragyás burástya. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 24, gyógyulás: 3, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [129,102] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak.
m 4 | mozogsz délre |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 4 5 4 | mozogsz délre, délnyugatra, délre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a tetemember jobb lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával oldalba lök. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 8 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [128,105] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Észreveszel egy phua-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Fairlight templomot. Északnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Északra egy patak van. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [128,106] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
in 5033 170 286 | leírod az 5033. kalandozónak a 170. szörnyet a 286. tárgyat |
in 5033 171 289 | leírod az 5033. kalandozónak a 171. szörnyet a 289. tárgyat |
in 5033 172 292 | leírod az 5033. kalandozónak a 172. szörnyet a 292. tárgyat |
h 234 50 | használod a 234. tárgyat |
szk 156 | keresed a 156. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
ŐSI CSATAMEZŐ (263. TEREPTÁRGY) Első pillantásra csak kisebb kupacokat veszel észre, de ahogy továbbmész, itt is, ott is megpillantasz a földből kiálló csontdarabokat. Ahogy kicsit kutakodni, nézelődni kezdesz, kiderül, hogy itt évtizedekkel, talán évszázadokkal ezelőtt hatalmas csata folyhatott. Mára ennek már nem sok nyoma maradt, de azért lehet, hogy érdemes körülnézni. Ehhez a KUT 30 parancsot kell kiadnod, vagy bekapcsolt Feltételes Kutatással kell az ősi csatamezőre lépned (de ezt fordulónként csak egyszer teheted meg). Ezenkívül szükséges, hogy legyen nálad ásó, amivel ásni kezdesz, és előfordulhat, hogy valamilyen hasznos dolgot találsz - de valószínűbb, hogy csak néhány elsárgult csontot kaparsz elő. Vigyázz azonban, mert az ilyen tömegsírokat rejtő vidékeken Leah szolgái az urak, és jaj annak, aki a Halálistenség sötét teremtményeit megbolygatja... Figyelem! Az ősi csatamezők kutatása egy idő után unalmassá válik, nem jelent igazi tapasztalatot. Ha ököl, szúró, vágó vagy ütőfegyver szakértelmed legalább 25-ös, akkor az ősi csatamezőn már semmilyen fegyver szakértelmed sem fejlődik. |
MALOMKŐ (1205. TÁRGY) Nos, itt van előtted valami a malom szerkezetéből, valami, aminek a súlya a nehezékével vetekedik. Upsz, most, hogy megpróbáltad megemelni, be kell vallanod, még annál is sokkal nehezebb. Mi lett volna, ha a molnár nem a legkisebb darabot adta volna oda a malomkövek közül? Képtelen ötletnek tűnik első hallásra, de talán dobófegyverként használhatnád! Az biztos, hogy akire ez ráesik, ha nem lapítja össze azonnal, akkor is megérzi. A malomkő fix 50 sebzést okoz, a vele való támadásra -20-as módosító jár. Persze nem egyszerű elhajítani, akinek az alapereje nem legalább 99-es, vagy dobófegyver szakértelme 40 alatt jár, minden bizonnyal hiába próbálkozik vele. Ezenkívül minden fordulód végén megemelgeted párszor a malomkövet, izmaid pedig recsegve fognak duzzadni ilyenkor (erőd kb. 1%-ot fejlődik minden egyes alkalommal). Ehhez nem is kell parancsot kiadnod, karaktered automatikusan tenni fogja a dolgát. |
Erő: | 20 (30) | Szint: | 17 | Merészség: | 5/4 | Magasság: | 259 cm |
IQ: | 25 | Támadás: | 18 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 459 kg |
Ügyesség: | 18 (19) | Védekezés: | 24 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 18/18 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 339/177 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 (24) | Varázspont: | 192/27 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 12/-3 | Pszi pont: | 41/4 | EFejl: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 3/0 | szúrófegyverek: | 10/65 | vágófegyverek: | 15/81 (+18%) |
ütőfegyverek: | 21/18 (+12%) | lőfegyverek: | 16/99 (+18%) | dobófegyverek: | 11/23 (+12%) |
Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) (200%) << vashegyű lándzsa (#182) (210%) << vasalt bunkó (#181) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); vas dobónyíl (#189) (6 -7.); bumeráng (#249) (8 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -11.); vas dobónyíl (#189) (12 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/54 | 2. nyomkövetés: | 24/82 (+22%) | 3. mászás: | 10/22 |
4. csapdakészítés: | 9/53 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 2/1 | 6. gyógyítás: | 16/74 |
7. titkosírás: | 2/50 | 8. felderítés: | 7/53 (+77%) | 9. szörnyidomítás: | 3/44 |
10. teológia: | 15/47 (+27%) | 11. taumaturgia: | 10/90 (+6%) | 12. szerencsejáték: | 1/44 |
13. versengés: | 3/11 | 14. harcművészetek: | 5/0 | 15. zene: | 6/24 (+23%) |
16. szörnyismeret: | 7/24 (+18%) | 17. pszi: | 7/97 (+9%) | 18. vadászat: | 3/25 |
19. bányászat: | 7/72 (+18%) | 20. főzés: | 7/58 (+14%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
kutatsz max. 95 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 1 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ) |
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 90 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12) |
trikornis (#104), érző szívű dromedár (#753), varkaudar íjász (#687), smaragdgólem (#417), vortexmágus (#418), korinthai amőba (#420), halálhozó (#419), jégtroll (#164), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 12) |
Etorlán (#5033), A Földelem Urai (#9154), 9302. szövetség (#9302), Pszinapszis (#974), Zinthurg (#180), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), puha ütés (#60) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
2.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (teljesítve) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 3 | kaja (#2) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | csontkulcs (#74) | 1 | drótszőr (#37) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | gromak bőr (#268) | 2 | halcsont (#390) | |||
5 | kaktusztüske (#114) | 1 | malomkő (#1205) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | rövid kard (#171) | |||
2 | smirglilevél (#29) | 5 | szuperkötél (#209) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
3 | ugh méreg (#166) |