Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 17. 9h:40' EZ A 135. JÁTÉKHETED, 116. FORDULÓD 136. játékheted kezdete: máj. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5703 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 233. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 64. pszi képességet |
in 2156 752 | leírod a 2156. kalandozónak a 752. szörnyet |
v 24 | elmormolod a 24. varázslatot |
bpk 2 | bef. parancs kivétele: 2 |
bpb 2 | bef. parancs berakása: 2 |
szk 10 | keresed a 10. szörnyet |
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a garokk testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a garokk testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a garokk testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A garokk feléd szúr agyarával, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi elementál testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a pszi elementál egyik csápját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a pszi elementál bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-11 pszi pont.) Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pszi elementál farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-1 pszi pont.) Hoppálé! 1 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) [59,42] Még mindig bozótos. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)
(Továbbmész...) [60,43] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a proteinfecske testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a proteinfecske jobb vállát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a proteinfecske testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. A proteinfecske karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd a proteinfecske bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a proteinfecske bal vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Karmait felemelve, a proteinfecske meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A proteinfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. 332 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
tim 65 | titkosírás megfejtése 65 pontért |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az északi aurach jobb vállát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az északi aurach fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az északi aurach megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az északi aurach most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [61,46] Amerre csak a szem ellát, dombok. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy gitonga. Itt csata lesz.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a gitonga fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a gitonga tollas hátát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csőrével a gitonga nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [62,47] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy mély szakadékot. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [63,49] A sík vidéket bozótos váltja fel. Quwarg szagot érzel! Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő quwarg harcos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos bal középső lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos bal oldalát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 16 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos torát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a quwarg harcos jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
PSZI ELEMENTÁL (221. SZÖRNY) Ha egy pszi elementállal találkozol, akkor minden valószínűség szerint magad is pszi használó vagy (vagy legalábbis egy pszi használó járt az adott mezőn röviddel előtted). A pszi elementálok anyagtalan, kasztroplanáris jelenségek, amelyeket mágnesként vonz a pszionikus tevékenység. A pszi elementál komoly pszi képességekkel rendelkezik, és kizárólag mágikus úton sebezhető. Igaz, halvány sűrűségű ektoplazmáját sokszor még egy egyszerű lángcsóva is pozdorjává zúzza. A pszi elementál leölésével azonban még nem oldódott meg minden problémád: ugyanis a pszi elementálokat általában poszogó möszék kísérik, szabad szemmel láthatatlan, pszi energiát fogyasztó élősködők. A gazdaállat pusztulásával - vagy sokszor anélkül is - csatlakoznak az új gazdához, és vígan lakmároznak pszionikus és egyéb mentális energiáikból. Hogy hogyan lehet megszabadulni tőlük? Hááát... sokak szerint még a halál sem megoldás. Ja: azzal sem érdemes próbálkozni, hogy BA parancsot adsz ki a pszi elementálra, hiszen egy pszi elementál elől nem bújhatsz el... |
NEKROFUN (173. NÖVÉNY) A nekrofun különös, növényszerű lény. Szára, nagy lapos levelei majdnem áttetszők, színük mélybíbor. Tapintásra egyszersmind kemények és rugalmasak. Virágot, termést nem látsz rajtuk, és semmilyen egyéb szervet sem tudsz megkülönböztetni sem a száron, sem a levélen. Elképzelni sem tudod, hogy mi a fenére lehet jó ez a furcsa növény. |
Erő: | 23 (26) | Szint: | 14 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 17 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 98 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 24 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 23/23 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 213/112 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 16 (20) | Varázspont: | 64/2 | Pénz: | 677 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 12/5 | Pszi pont: | 18/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 3/61 | szúrófegyverek: | 13/12 (+6%) | vágófegyverek: | 10/44 (+8%) |
ütőfegyverek: | 16/38 (+12%) | lőfegyverek: | 8/51 | dobófegyverek: | 6/49 (+28%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << mandibulakasza (#127) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -8.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
Eltaposott quwargok: össz.: 47 időszaki: 47 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/69 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 17/30 | 3. mászás: | 6/62 |
4. csapdakészítés: | 7/76 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 1/99 | 6. gyógyítás: | 38/57 (+44%) |
7. titkosírás: | 4/52 (+27%) | 8. felderítés: | 3/71 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 3/64 |
10. teológia: | 7/66 (+10%) | 11. versengés: | 1/23 | 12. zene: | 8/89 (+10%) |
13. szörnyismeret: | 7/0 | 14. pszi: | 3/35 (+3%) | 15. zárnyitás: | 1/0 |
16. vadászat: | 16/92 | 17. bányászat: | 13/79 (+25%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), álomport (#396) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
vadász tatu (#10), ormánygőte (#18), gyilkos sallank (#85) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
vízionár (#66) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | erőpajzs I (#12) | pszi-ernyő (#64) | hadiszerencse II (#24) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0) |
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
Összsúly: 78.04 kg | Megterheltség: 125% |
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 60 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | arany (#50) | 3 | aurach fog (#657) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kis bőrpajzs (#45) | 7 | madártoll (#112) | 2 | vasérc (#152) |