Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. jan. 23. 12h:03' EZ A 614. JÁTÉKHETED, 116. FORDULÓD 615. játékheted kezdete: jan. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #5421 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 5. KP: h 1167 16 0 | használod az 1167. tárgyat |
ek 116 75 313 | t. energia kisütése: 116 75 313 |
ek 7 21 5 | t. energia kisütése: 7 21 5 |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
m 2 | mozogsz keletre |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra ugrasz. {CSTT:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 620 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Szigonnyal felnyársalod a vércápa farkát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 22 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a részeg kalandozó testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a részeg kalandozó bal karját. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 vas dobónyíl és egy vasérc. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a részeg kalandozó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a részeg kalandozó bal oldalát. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű és egy arany karperec. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 46 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a Barnega testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a Barnega fejét. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a Barnega testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (3 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő, 3 arany és egy fekete gyöngy, ezenkívül 1 Huddens alkarvédője. Messze hajítod a vacak kis Tguarkhan trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes Barnega trófeát. 2 084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 111, gyógyulás: 0, összesen: -111 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a szutykos remák testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a szutykos remák testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-12 pszi pont.) (-2 TU.) A szutykos remák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1 490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a kétfejű troll ragyás bőrét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a kétfejű troll bal karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A kétfejű troll csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-19 életpont)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi az ezoterikus mardel jobb vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. A gyilkos pszi sugarak hatására elvesztetted a közelmúlt tapasztalatát! (-11175 TP.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1 593 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
m 2 | mozogsz keletre |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg bal vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 12 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 604 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg harcos jobb vállát. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 17 életpontot vesztettél. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 254 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
m 2 | mozogsz keletre |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
bpb | bef. parancs berakása: |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
v 96 142 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | |
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[142,61] Lakott területre érkeztél. Látsz egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 3850 TVP épült bele.) Észreveszel egy halálbokort. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy amniosz-fát. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Látsz egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy házat. (no:2. építését Sötét Inkvizíció Apostolai kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy házat. (no:3. építését sir Criminal kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat.
kf 709 | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
bpb | bef. parancs berakása: |
ef 30 504 | energia fejlesztése 30 |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 3 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 3 pontért |
ARANY ÉJMEDÁL (2438. TÁRGY) Az arany éjmedált azok kapták jutalmul, akik a legeredényebben küzdöttek Morgan Első Inváziója ellen. Ez a ruhára kitűzhető medál mágikus erővel bír, jelentősen megnöveli viselőjének fájdalomtűrését (+60 max. ÉP). Természetesen egy ilyen kitüntetést sosem adnál át másnak. |
ÁTKELTÉL A CSATORNÁN! Hát igen, ez valóban döbbenetes teljesítmény volt. A csatorna keleti oldalán egy kicsit mások a szabályok, és ezekkel meg kell ismerkedned, ha életben akarsz maradni. Először is, az eddigi 12 helyett mostantól egyszerre 50 BA és T parancsod lehet érvényben. 6 helyett 20 FLH parancsot használhatsz. Mostantól valamivel több varázspontot regenerálsz (a kedvező mágikus környezetnek köszönhetően), minden 40 max. vp-d után kapsz +1 vp-t.) Ezenkívül a legalább 18. szintű szörnyekkel való harctól a jobbkezes fegyver szakértelmed duplán fejlődik. A csatornán túl nincs helye a gyáváknak: kalandozókkal szembeni merészségedet nem állíthatod 5 alá (illetve, ha az alatt volt, most automatikusan 5 lett). Hasonlóképpen, a menekülés% maximális értéke itt 60%. A csatornán keresztül visszafelé nem hajtható végre tudatkinézis, de társaid továbbra is tudnak tárgyakat küldeni neked. A csatornán való átkelés nyugatra még nagyobb kellemetlenségekkel jár, mint a keletre való átjutás. |
HALHATATLANSÁG Igen! Gigászi hőstetteddel megtetted az első lépést a halhatatlanság felé! Mit is jelent az, hogy 1 százalékban halhatatlan vagy? Nos, aki sorozatosan nagy tetteket visz véghez, arra előbb-utóbb felfigyelnek az istenek. Minden egyes ilyen tetteddel nagyobb figyelmet érdemelsz ki, ezt jelentik a halhatatlanság százalékok. Tehát az, hogy mondjuk 60 százalékos halhatatlan vagy, nem jelenti azt, hogy részben sebezhetetlenné váltál, csak annyit, hogy az istenek már nagyon odafigyelnek rád. Ha eléred a 100 százalékot, lehetőséged van arra, hogy átlépj a halhatatlanok földjére, és mindenféle különleges képességet kapjál. Ekkor közvetlenül az isteneket szolgálod, félistenné válsz, és halandó lény nem képes többé megsebezni téged. Aki elérte a halhatatlanságot, az maga is megkapja a jogot a teremtéshez: új dolgokat hozhatsz létre a Túlélők Földjén! Persze egy halhatatlan lény élete sem unalmas, ő is szembenézhet kihívásokkal, mint például más halhatatlan teremtményekkel. |
TÉRKÉPELEMZÉS I. (104. PSZI KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet akkor érdemes alkalmazni, ha birtokodba kerül valamilyen megsárgult, ősi pergamen, mely egy labirintus térképét ábrázolja. A térképelemzés I. segítségével "olvashatsz" a térkép készítőjének mentális lenyomatából: nagyon halványan, csak nyomelemekben, de megtudhatsz néhány foszlányt a gondolatokból, amelyek a rajzolót foglalkoztatták a térkép készítése alatt. Mindehhez a P 104 <labirintus szám> parancsot kell kiadnod. A <labirintus szám> helyére egy olyan labirintus sorszámát írd, amelynek a karaktered már megkapta a térképét. A térképelemzés I. igen fejletlen pszi képesség, általában csak annyit sikerül vele megállapítani, hogy a labirintusban található ajtók közül melyiket vagy képes kulccsal kinyitni, melyik az, amelyiknél esélyed van a zárnyitó készlettel és melyik az, ahol csak ajtóbetöréssel juthatsz be. Az ajtók helyét koordinátákkal jelöljük, ahol a koordináta-rendszer (0,0) pontja az adott térkép-szint bal felső sarka. (A koordinátáknak nincs köze a referenciapontokhoz.) Ha az ajtó nincs bezárva, "nyitott" üzenetet kapsz, ha van hozzá kulcsod, "kulcs" üzenetet, ha zárnyitó készlettel ki tudod nyitni (van esélyed a sikerre), "zárnyitás" az üzenet, ha csak az ajtóbetörés megy (és van esélyed a sikerre) "betörni" az üzenet, egyébként "zárt" lesz a felirat. A "zárt" ajtóknak közelébe se menj (ámbár lehet, hogy a labirintus belsejében találsz hozzá kulcsot) a "betörni" ajtóknál pedig vigyázz, mert ezeknél nagyon könnyen odaveszhet a zárnyitó készleted. Vigyázat, a térképelemzés I. nem jelzi a varázslattal zárt/védett ajtókat! A térképelemzés sikeres használatához 20 pszi pont és 10 TVP szükségeltetik, és azon a mezőn kell állnod, ahol a labirintus van (vagy bent a labirintusban). |
A SÖTÉT FÖLD Elérkezett a várva várt pillanat: Borax udvari mágusai publikus térkapukat nyitottak a Sötét Földre, amelyen keresztül a kalandozók végre megtisztíthatják az ocsmány teremtményektől ezt a távoli világot! A nagyhatalmú mágia teljesen biztonságossá teszi az utazást, Thargodanok nem képesek a kapun átkelni (de hogy a Sötét Földön barangoló nevenincs Rémekkel, sárkányokkal és más borzalmakkal mi a helyzet, arról nincs tájékoztatás). Az Alanori királyság kereskedelme fellendülését reméli a Sötét Földről beáramló legendás relikviáktól és egyéb egzotikus anyagoktól, mind pl. sárkánypikkely és hasonlók. A térkapukat a dimenzióugrás varázslattal használhatod, amelyet a csatorna nyugati oldalán, Sutor Kragoru tornyaiban tanítják. Ha valamilyen okból nem tudtad ott a varázslatot megvásárolni, ne ess kétségbe: a varázslatot Borax mágusai is megvették és oktatják a varázslótornyokban, igaz, eléggé borsos áron, és csakis pult alól. A varázslat elsajátításához a toronyban a VTN 163 163 parancsot add ki, ekkor 10,000 arany árán elsajátítod a dimenzióugrást. Persze nem mindenki ilyen krőzus: a varázslat árát le is lehet dolgozni! 500 TVP erejéig kell takarítanod, mosnod és egyéb szolgamunkát végezned a varázslótoronyban, ehhez a VTN 163 <TVP> parancsot add ki a tornyon. A munkát nem kell egyszerre elvégezned, lehet több részletben is. Ha az 500 TVP-t elköltötted, automatikusan és ingyen megtanulod a varázslatot (persze a 35 TVP-t a tanulásra így is el kell költeni.) A dimenzióugrás használatáról ld. részletesebben a varázslat leírását. Itt csak annyit fűzünk hozzá, hogy az egymásnak megfelelő térkapuk a következők: (188,31) <-> (364,61). (190,60) <-> (364,64). (191,105) <-> (364,67). Ezek egyenesen a Sötét Föld középpontjába repítenek. Tehát pl. a (188,31)-es térkapun a V 163 364 61 paranccsal lehet átkelni. Két fontos figyelmeztetés a Sötét Földre vezető térkapukkal kapcsolatban: Legalább 20. szintű kalandozók használhatják, és egy körben összesen egyszer utazhatsz ilyen kapun, tehát vagy oda mész a körben, vagy visszajössz. Bár a Sötét Föld egyenlőre még igencsak ismeretlen terület, mégis, az első felfedezők jelentései alapján már tudunk róla néhány dolgot, ezek: A manakristályok legfeljebb 500 varázspontot adnak vissza a Sötét Földön; a kör végén a max. ép-d bármeddig nőhet; a Sötét Föld igen gazdak ércekben, Trákin csákányának mágiája is hatékonyabban működik; az éhezés sokkal drasztikusabban megviseli a szervezetedet, mint ezen a világon; a GY parancs - Raia angyalai mágiájának köszönhetően - kétszer hatékonyabban működik, mint a halandó világban. Végezetül felhívjuk a figyelmedet, ha olyan tárgyat találsz a Sötét Földön, amelyet szövege szerint nem adhatsz át és el, azokat a tárgyakat a D paranccsal továbbra is eldobhatod (de ekkor más nem fogja megtalálni őket, és elrejteni sem tudod). Ez persze nem vonatkozik a 'klasszikus' átkozott tárgyakra, mint pl. szopókő, azt ott sem dobhatod el. Jó kalandozást kívánunk! |
Erő: | 25 (30) | Szint: | 22 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 166 cm |
IQ: | 19 (21) | Támadás: | 28 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 17 (21) | Védekezés: | 26 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 144/144 év |
Egészség: | 19 | Életpont: | 316/316 | Jellem: | jó (115) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 20 (23) | Varázspont: | 296/85 | Pénz: | 3514 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 31/0 | Pszi pont: | 73/20 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/10 (+30%) | ökölvívás: | 1/61 | vágófegyverek: | 28/52 (+10%) |
lőfegyverek: | 27/38 (+6%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) max. 1 db (1 -12.); ubuk tüske (#131) max. 1 db (13 -); ubuk tüske (#131) max. 1 db ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
142,61 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 151,61 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 151 |
Legfeljebb 40 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 9 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 59 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1222 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/56 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 35/87 (+18%) | 3. mászás: | 3/22 |
4. csapdakészítés: | 10/23 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 2/94 | 6. gyógyítás: | 20/20 |
7. titkosírás: | 1/79 | 8. felderítés: | 3/55 | 9. szörnyidomítás: | 4/35 |
10. teológia: | 25/0 (+14%) | 11. taumaturgia: | 18/91 (+12%) | 12. szerencsejáték: | 1/71 |
13. versengés: | 4/58 (+10%) | 14. zene: | 2/0 | 15. szörnyismeret: | 17/0 |
16. pszi: | 13/0 (+20%) | 17. zárnyitás: | 1/0 | 18. vadászat: | 7/86 (+1%) |
19. bányászat: | 20/2 (+12%) | 20. testépítés: | 12/61 (+16%) | 21. úszás: | 8/53 (-88%) |
22. főzés: | 8/15 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 10 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 10 TVP-ért |
kutatsz max. 999 TVP-ért |
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 111 darabot ), kaleidoszkópot (#1269) (max. 1 darabot, csak egyszer), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ) |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
homokvarány (#16) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Leah hívők (#991), élőholt quwarg (#202) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), élőholt sullár (#216), drakolich (#760), vortexmágus (#418), purifikátor (#157) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
agykorbács (#97) | >> | óriás csontváz (#176) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | |
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
2.) Legyél NAGYON jó. [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 80-as jóságot!] (teljesítve) |
3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! (teljesítve) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): 9. labirintus (39,112). szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): kész. Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 9, 20, 31, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 54, 59, 67, 68, 72, 73, 171, 173, 180. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 44, 47, 49. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 842 (limit: 0), a megölt főholtak száma: 59385, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: #. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 731, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 95, a pontszámod: 171 419. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 133, pontszámod: 1 173. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 32 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1332 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | * | rövid kard (#171) | 1 | * | vaskard (#2084) | |
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | kőkalapács (#13) | 6 | szögletes kő (#17) | |||||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | szigony (#389) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | 1 | parittya (#18) | ||
Lövedékek | ||||||||
4 | ezüsttollú nyíl (#363) | 15 | kerek kő (#19) | 10 | * | tüske (#22) | ||
107 | ubuk tüske (#131) | 10 | vortexvessző (#2331) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | láncing (#222) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | harci maszk (#1739) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
6 | * | boszorkánykendő (#1697) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Övek | ||||||||
3 | bíbor erőöv (#291) | 1 | * | ritualista öv (#709) | ||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
$1 | obszidián függő ($195) | 2 | * | saválló fülbevaló (#1552) | ||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
1 | csontamulett (#711) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | gólem talizmán (#811) | ||
1 | nap szimbólum (#141) | 3 | * | nekrofun medál (#253) | 1 | q. irtó medál (#2301) | ||
1 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | * | szem szimbólum (#142) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | |
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
3 | * | Eldaran karkötője (#373) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | Huddens alkarvédője (#1550) | ||
1 | * | obszidián karkötő (#229) | 1 | umbatari karkötő (#278) | ||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
4 | * | regeneráló gyűrű (#254) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | |||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+2) | ||||||||
1 | arany éjmedál (#2438) | 3 | * | beholderfej medál (#1209) | 1 | lánghordozó kitűző (#2245) | ||
1 | nozar-thin medál (#2214) | 1 | örökkéval. éjköve (#2181) | 1 | * | varkaudar ékkő (#2168) | ||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
10 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 100 csepp tinta (#101), fér még: 0] | ||||||
5 | éjurna (#2368) | [bennük 40 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 10] | ||||||
4 | fűszertartó (#210) | [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 17] | ||||||
9 | huhogó bibe (#332) | [bennük 27 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 81] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
4 | sullár hólyag (#168) | [bennük 40 csepp spiritusz (#170), fér még: 40] | ||||||
7 | szent kehely (#257) | [bennük 70 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
3 | Szent Kulacs (#285) | [üres, kapacitás: 30] | ||||||
25 | uzbány csőr (#169) | [bennük 78 csepp ugh méreg (#166), fér még: 222] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 4] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [benne 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 0] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
5 | csontkulcs (#74) | 1 | destabilizátor (#1275) | 5 | deus ex machina (#1) | |||
1 | dobóháló (#221) | 14 | éjkő (#2369) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
7 | fáklya (#36) | 2 | fülemüle síp (#1576) | 1 | gernim balzsam (#1894) | |||
32 | gyógykenőcs (#313) | 10 | halálkristály (#2372) | 16 | kaja (#2) | |||
4 | keg gomba (#1615) | 1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kis vaskulcs (#40) | |||
3 | Korrum pálcája (#1545) | 3 | kötél (#92) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 17 | krónika (#1725) | 3 | légiós hátizsák (#1560) | |||
1 | márványkulcs (#245) | 1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
6 | megsemmisítő (#1540) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 4 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
2 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | 1 | olló (#335) | |||
20 | ork csodaszer (#1228) | 1 | pszi kő (#248) | 1 | rézkulcs (#75) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | súlyzó (#347) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | tapasztalatkő (#975) | 1 | teremtés zsákja (#818) | |||
5 | tudás gyöngye (#522) | 2 | + | tüskecsapda (#242) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | ||
2 | vaskulcs (#183) | 5 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
28 | álompor (#396) | 1 | berzerker tüske (#713) | 10 | csuklyavirág (#133) | |||
6 | dözmöng szív (#122) | $8 | drótszőr ($37) | 6 | ezüstdarab (#326) | |||
$1 | fekete gyöngy ($99) | 1 | fémrúd (#104) | 8 | fokhagyma (#403) | |||
6 | főnixtoll (#563) | 2 | galachmit (#310) | 6 | grákóbőr (#41) | |||
2 | grifftojás (#179) | 27 | gyöngymangó (#135) | 1 | halálvirág (#2371) | |||
1 | halcsont (#390) | 14 | kaktusztüske (#114) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
16 | kőszem (#304) | 31 | madártoll (#112) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 31 | pirkit (#153) | 7 | polip szívóka (#391) | |||
7 | púderkő (#119) | 5 | quwarg tojás (#360) | 1 | rakolits por (#669) | |||
4 | remák szív (#264) | 1 | rinóbőr (#651) | 2 | rókafarok (#124) | |||
4 | sallank karom (#128) | 10 | smirglilevél (#29) | 63 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | szivárványszív (#1529) | 1 | Tiume batyuja (#660) | 7 | tükör (#43) | |||
12 | varányszem (#30) | 5 | vasérc (#152) | 12 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 129.94 kg | Megterheltség: 119% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 15 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
222 | arany (#50) | 6 | csontszablya (#64) | 6 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 3 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | sallank karom (#128) | |||
2 | szöges bunkó (#8) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | 2 | tankány karom (#237) | |||
6 | ubuk tüske (#131) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | aranytű (#272) | 8 | drótszőr (#37) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | főnixtoll (#563) | 1 | Huddens alkarvédője (#1550) | 1 | pirkit (#153) | |||
1 | remák szív (#264) | 10 | tüske (#22) | 1 | vasérc (#152) | |||
12 | víz (#27) |
141 | 142 | 143 | |
60 | |
|
|
61 | |
|
|
62 | |
|
|