115. forduló, 117. forduló, Éjfél összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jan. 23. 12h:03'
EZ A 614. JÁTÉKHETED, 116. FORDULÓD
615. játékheted kezdete: jan. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5421
SZÁMLA : XXXX

ÉJFÉL KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,61] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
A táborozás 1. napján találkozol egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű elf nővel. Bőre teljesen fehér! Övére tűzve több tucat fűszertartót, kisebb reverziós prizmát és téridő stabilizátort fedezel fel, valamint egy kisebb zsáknyi sáfránykövet. Nem igazán érted a dolgot, de nem is nagyon érdekel egy Időmágus hóbortja. Vértezetére pillantva Kronopáncéljának folyamatosan változó ébenfekete örvénye rabul ejti tekinteted, mintha látnád benne a múltadat. Talán a jövődet is? Rémülten és zavartan pillantasz a Holtidős szemébe, akinek csak megvető, gúnyos mosolyát látod, amint épp egy téridő stabilizátort tűz az övére a többi mellé. Vajon hogyan kerülhetett a kezébe ilyen hirtelen a stabilizátor, és vajon te miért markolászod a saját készleted? Gyanakvóan veszed jobban szemügyre az alakot. Raia sekrestyése. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy aranyozott klipszet, egy fejvadász medált, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy lajstrom medált, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy tünde tegezt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy aranyfecske trófea és egy ében halálhajcsár trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Kronoérintőt, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Holmiját egy érző szívű dromedár cipeli. Tisztán érzed auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Aquila. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. A játékvezető átadott Neked 1 arany éjmedált.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ). A sötétség puha, megnyugtató karjai ölelnek át. Halott vagy. Ilyen lenne hát? Várod, hogy jöjjön valaki, aki megmondja, mit kell tenned most, aki irányt mutat neked. Egy kámzsás, vörösen izzó szemű alak közelít feléd, pillantása mintha lelked mélyéig hatolna. Érzed, most ítéltetsz meg... Ö lesz a Révészed. Felemeli a tested, és elindul vele a közeli folyó felé. Ez lenne a határ? Tudod, ha alámerülsz benne, már az árnyvilágé vagy. A víz felszíne meg sem rezdül az alak léptei alatt, viszont téged elnyel a zavaros lé, mikor hirtelen kiejt karjaiból. Tehetetlenül süllyedsz lefelé, valami folyadék ömlik a szádba... izzó kínnal áradva szét ereidben... Egy erős kéz emel fel magához, s fájdalom ködén át látod az alak arcát, amint keserű mosolyra húzódik. - Nincs megváltás. A Halál csak a kezdet... - hallod a Kárhozat Urának átkát.
A teremtés zsákja létrehozott 1 aranytűt. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 4 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+72 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+39 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 268.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 263.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 263.]

* 4. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 258.]

* 5. KP: h 1167 16 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 258.]

ek 116 75 313 t. energia kisütése: 116 75 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 75 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

ek 7 21 5 t. energia kisütése: 7 21 5
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+5 úszás.) [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 258.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 253.]

m 2 mozogsz keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa! {támadása: 14.}

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa! {védettsége: 14 szúró, 14 vágó, 14 ütő ellen.}

Megmarkolva a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Úszol tovább, remélve, hogy nem kell többet küzdened. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa! {max. életpontja: 59-88.}

Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Gyorsan odébb siklasz, hátrahagyva a tetemet. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra ugrasz. {CSTT:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 620 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Kétségbeesetten tempózol odébb, amikor látod a lakomára közelgő cápákat. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Szigonnyal felnyársalod a vércápa farkát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Azonnal továbblököd a hólyagot, távolodva a harc színhelyétől. Úristen! Sikerült! Nem jön több cápa! Ez nem lehet igaz! Már majdnem átkeltél a csatornán!!! Hirtelen azonban iszonyatos fájdalmat érzel: most haladtál át az energiafüggönyön! (-1 minden tulajdonságra, -14 max. életerő, -128 életerő, -13 max. varázspont.) Majdnem elveszted az eszméletedet, de utolsó erőddel megkapaszkodsz a hólyagban. Mikor egy perc múlva magadhoz térsz, még mindig nem jönnek a cápák. Teljes erőbedobással tempózni kezdesz, és végül kimászol a túlparton! Dideregve veszed fel a holmijaidat. Amikor megfordulsz, minden erő elszáll a tagjaidból: a parti őrség vigyorgó mágusai és katonái vesznek körbe!
- Á, á! Ez igazán szép teljesítmény! - mondja az elől álló mágus, tenyerén egy aktiválásra váló halálvarázslat gömbjét görgetve. Ráébredsz, hogy a biztos halál vár rád. - És a komppénzt ki fogja megfizetni? - megcsillan a remény: a parti őrséget meg lehet vesztegetni!
- Öö... Mennyi is a díj?
- Neked... de csakis neked! A kiváló sportteljesítményed szemet gyönyörködtető volt, ezért most csak 400 aranyat számítunk fel.
Áldva szerencsédet és a parti őrség korrupt mivoltát, kiperkálod a pénzt.
- Sok sikert az új országban, bevándorló! - kiált utánad valaki, amit hangos röhögés kísér. Hiába a szörnyű megaláztatás, hiába a tengernyi kín, ráébredsz hogy valami hihetetlent vittél végbe! (ld. enc.) (+1% halhatatlanság.) (ld. enc.) [142,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 3850 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy halálbokort. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy házat. (no:2. építését Sötét Inkvizíció Apostolai kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. Feltöltöd a vizestömlőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy házat. (no:3. építését sir Criminal kezdte, eddig 50 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Az odabent lapuló korinthai amőba harciasan megindul feléd. Egy pillanat alatt felismered, hogy túl erős ellenféllel van dolgod. Úgy döntesz, inkább máskor tanítod móresre, most pedig inkább kereket oldasz. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +102 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +106 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +103 életerő.)
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hmm, csak egy részeg kalandozó. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 157-166.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 22 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a részeg kalandozó testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a részeg kalandozó bal karját. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 vas dobónyíl és egy vasérc. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

A főtéren sétálva, egy monumentális méretű épületet pillantasz meg. A faragott szimbólumok, a vízköpők és a gazdagon díszített rózsaablakok, az általad is jól ismert halhatatlanok dicsőségét hirdetik. A különböző motívumok azonban egy kerek egészet alkotnak. A belőlük áradó hatalom ígérete csalogatóan hat rád is. Egy BE parancs kiadásával kifürkészhetnéd az Istenek titkait. (833. épület.)
[32 pontot használtál fel, van még 221.]

m 2 mozogsz keletre
[143,61] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy részeg kalandozó. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a részeg kalandozó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a részeg kalandozó bal oldalát. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű és egy arany karperec. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +90 életerő.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Utad során felfedezel egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sárkánytanyát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy pusztulás sírjait. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Látsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Találsz egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Megpillantasz egy épületet, mely büszkén emelkedik ki a város forgatagából. Homlokzatát két összefonódó Jáde sárkány díszíti. Először, a vastag falak miatt erődítménynek véled, de aztán rájössz, hogy ez egy kolostor. (701. épület.)
Tekintetedet egy vérvörösre meszelt ház vonja magára. Amikor közelebb merészkedsz, észreveszed, hogy az ajtaja nyitva van. Látod, hogy különböző fajú harcosok gyakorolnak odabent. A cégérre pillantasz, két kard között hömpölygő ármádiát látsz rajta. Alatta egy írás található, kibetűzöd: "Vérvörös Lángok: harci oktatás". (702. épület.)
A városban járkálva egy furcsa épületre leszel figyelmes. Egy fekete ónix piramisra hasonlít, de sokkal kisebb, mint egy ilyen lebegő csoda. Egyetlen ajtót látsz rajta, mely felett egy jelvényt pillantasz meg. Úgy döntesz, megnézed közelebbről, egy Bézs alapon édeskés illatú halálsikolyt ábrázol. Az már biztos, hogy a Zan Rendje keze van a dologban. Észreveszed a ház méreteihez képest apró cégért, amin két fekete varkaudar csemete csap össze egy-egy söröskorsót. Alatta apró cikornyás betűkkel egy írást látsz: "Fogadó a Rövidlátó Drakolderhez.". Izgatottan nézed a ki-be sereglő kalandozókat és varkaudarokat (furcsa mód őket senki nem meri megtámadni). Gondolataidban a gyönyörű piramis belsejét deríted fel, de egy határozott BE utasítás talán segít a bejutásban is. (703. épület.)
A város monoton, szürke kőtengerét hirtelen szakítja meg ez a csodálatos látvány! Előtted egy magasba ívelő, csipkés, gyönyörű-harsány (mondhatnánk bugyi-) rózsaszín komplexum áll. Még sosem láttál ehhez fogható szépséget. Gondolkodás nélkül rohansz oda a mágikusan irányított, önműködő bejárathoz, hogy körülnézz. (704. épület.)
Eladsz 6 csontszablyát 12 aranyért, 1 nyílvesszőt 1 aranyért, 1 obszidián függőt 10 aranyért, 3 orgyilkos tőrt 24 aranyért, 4 szöges bunkót 40 aranyért, 1 szürke bőrkesztyűt 31 aranyért, 2 tankány karmot 20 aranyért, 1 arany karperecet 26 aranyért, 2 vas dobónyilat 20 aranyért.
[12 pontot használtál fel, van még 209.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Még mindig a városban vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Felfedeztél egy nekrofunt. Épp az aranyaidat számolod az Ördögi Kör baljóslatú épületénél, mikor a tömegből kiválva egy ismeretlen kalandozó lép melléd. Végigméred és próbálod mihamarabb elrejteni vagyonod. De sunyi kapzsiság helyett mérhetetlen magabiztosságot és tiszteletet olvasol le az amúgy teljesen átlagos ember minden mozdulatából. Mindössze egy apró jelvény ragadja meg figyelmedet a ruháján. Egybeolvadó szent szimbólumok. Miután köszöntitek egymást rögtön a tárgyra tér:
- Üdvözöllek barátom! Sajnos a társaim messze járnak innen, és nekem nincs több időm. Ezért bátorkodtalak megszólítani. Mint tudod, Biztosrév nem véletlenül épült pont ide! Mindig is tudtuk, hogy egy ősi, minden istent egy panteonba tömörítő vallásnak itt lehetett egy központi katedrálisa. Valószínűleg ennek a templomnak a bejáratára bukkantunk a város bővítése közben, innen kb 3 mérföldnyire délnyugatra. Az építkezés zaja olyasvalamit ébresztett fel, aminek semmi keresnivalója a város utcáin. Ha nem cselekszünk azonnal, a következő néhány hét rémálommá válik a városlakók számára. Tudom, hogy sokakat ez hidegen hagy, ezért azt is elárulom, hogy az ősiek fényűzően rendezték be vallási központjaikat és az odalent talált javakból nekem csak egy bizonyos fóliánsra van szükségem. Hajnalban várlak az építkezésnél, ne késsetek!
Azzal búcsút int és továbbáll. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Arénagödröt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Jártodban-keltedben egy furcsa szögletes kalapot viselő, hóbortos öregemberre leszel figyelmes, aki sorra odalép a hozzád hasonló kalandorokhoz. Mond nekik egy-két szót, aztán tovább áll. Mindenki rázza a fejét a nekik feltett kérdésére. Vajon mit akarhat? Egyenesen feléje veszed az irányt, hogy mielőbb kiderítsd.
- Üdvözöllek, kalandor! Tugrundel professzor vagyok az Alanori Tudományegyetem Botanika Tanszékének vezetője. Érdekel egy korszakalkotó botanikai felfedezés? - lép oda hozzád is az idős férfi. Nem csoda, ha a többiek hátat fordítottak neki, gondolod, aztán valahogy megszánod szegényt, és úgy döntesz, végighallgatod, és nem hagyod faképnél máris.
- Mégis miről lenne szó? - kérded tőle óvatosan, mivel már rég megtanultad, hogy a hibbantakkal érdemes vigyázni.
- Áh! Végre egy szakavatott tudós! - lelkendezik. Nos, felfedeztem egy húsevő növényt. Ööö... Pontosabban nem is én fedeztem fel, hanem... Ööö... Illetve nem is felfedeztem, hanem tudomást szereztem a létezéséről... Szóval... Szóval van egy nagyon különleges húsevő növény, aminek a tanulmányozása mérföldkövet jelenthetne a jelenkor botanikai...
- Héhéhé! Nem érek rá. Térj a lényegre! - szólsz közbe szigorúan, mikor kezd kissé terjengőssé válni a mondókája.
- Áh, igen, a lényeg. Nos, szóval expedíciót szervezek ennek a nagyon különleges növénynek a felkutatására. Csakis tapasztalt kalandozók jelentkezését várom. Olyanokét, akiknek van valami elképzelésük a ritka, egzotikus növényekről is, valamint jártasak az ismeretlen területek átkutatásában. Ha érdekel a feladat, te is velem tarthatsz. Legyintesz egyet, és tovább indulsz. Hát ez nem tűnik egy komoly kihívásnak. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Barnega. {támadása: 55.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 46 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a Barnega testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a Barnega fejét. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a Barnega testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (3 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő, 3 arany és egy fekete gyöngy, ezenkívül 1 Huddens alkarvédője. Messze hajítod a vacak kis Tguarkhan trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes Barnega trófeát. 2 084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 111, gyógyulás: 0, összesen: -111 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +100 életerő.) Az út árnyas oldalán egy gigantikus épület áll - leginkább egy erődhöz hasonlít, megannyi lőréssel, furcsa kiszögellésekkel, ahol bármikor megbújhat egy orgyilkos, és valahogy az egész igencsak sötét képet fest. Az egyik oldalon egy kitárt szárnyú háromfejű sárkányt formázó szobor karmai közt egy cégér lóg, amin széthulló aranypénzek láthatók. Kibogarászod ami rá van írva: "MAFFIA bank és pénzmosási központ". (705. épület.)
Más épületeket is látsz. Felismered őket: egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 197.]

m 2 mozogsz keletre
[145,61] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy legyengült vérszomjas karvaly volt a rémület okozója. {egyik sebzési módja: 1x 20d8+25.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tímárkunyhót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő szutykos remák nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a szutykos remák testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a szutykos remák testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-12 pszi pont.) (-2 TU.) A szutykos remák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1 490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. [12 pontot használtál fel, van még 185.]

m 2 mozogsz keletre
[146,61] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kétfejű troll került az utadba. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a kétfejű troll ragyás bőrét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a kétfejű troll bal karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A kétfejű troll csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-19 életpont)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Találsz egy krómkaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Észreveszel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. [12 pontot használtál fel, van még 173.]

m 2 mozogsz keletre
[147,61] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kihúzod a tüskét a talpából. Az ormánygőte vidáman elszalad. (+2 jóság.)
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ezoterikus mardel lehet. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi az ezoterikus mardel jobb vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. A gyilkos pszi sugarak hatására elvesztetted a közelmúlt tapasztalatát! (-11175 TP.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1 593 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 158.]

m 2 mozogsz keletre
[148,61] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

[12 pontot használtál fel, van még 146.]

m 2 mozogsz keletre
[149,61] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy élőholt quwarg! Ezt kerested. {max. életpontja: 171-190.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg bal vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 12 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 604 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg harcos. {támadása: 21.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg harcos jobb vállát. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 17 életpontot vesztettél. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 254 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +96 életerő.) [12 pontot használtál fel, van még 134.]

m 2 mozogsz keletre
[150,61] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét. Erőd TF-elődött. [22 pontot használtál fel, van még 112.]

m 2 mozogsz keletre
[151,61] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [12 pontot használtál fel, van még 100.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve térképelemzés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 90.]

bpb bef. parancs berakása:

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 89.]
[A parancs tárolásra került.]

v 96 142 61 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152
60
61
62
(142,61) Káoszkatedrális (#833), főutca (#399), ház (#400), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), szent tölgyfa (#393), városi kút, részeg kalandozó (#187)
(143,61) részeg kalandozó (#187), jáde sárkány kolostor (#701), Vérvörös Lángok Oktató Központ (#702), Zan fogadó # (#703), Serény Múmiák Shop (#704), főutca (#399), sárkánytanya (#492), pusztulás sírjai (#489), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), ház (#400), szent tölgyfa (#393)
(144,61) maffia bank (#705), ezüst mágustorony (#706), Ördögi Kör (#710), Trikornis Futárszolgálat (#712), főutca (#399), nekrofun (#173), 44. többszemélyes kaland, ház (#400), Arénagödör (#497), 49. többszemélyes kaland, Barnega (#971)
(145,61) vérszomjas karvaly (#555), oltár, tímárkunyhó (#684), szent tölgyfa (#393), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), szutykos remák (#191)
(146,61) kétfejű trollok (#163), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely
(147,61) Tharr rúnaköve, művészi porolit (#720), 29. jellempróba, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), ezoterikus mardel (#184)
(149,61) 31. jellempróba, oltár, élőholt quwarg (#202), quwarg harcosok (#201)
(150,61) 36. jellempróba, Tharr oltár
(151,61) oltár, művészi porolit (#720), 34. jellempróba

[142,61] Lakott területre érkeztél. Látsz egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 3850 TVP épült bele.) Észreveszel egy halálbokort. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy amniosz-fát. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Látsz egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy házat. (no:2. építését Sötét Inkvizíció Apostolai kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy házat. (no:3. építését sir Criminal kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Káoszkatedrális (833. épület.).
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 79.]

kf 709 kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a bíbor erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 79.]

bpb bef. parancs berakása:

ef 30 504 energia fejlesztése 30
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 44.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 43.]

* 2. BP: tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 26 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 33.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 3 fejleszted az 1. tulajdonságodat 3 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 22 TVP-t kell elköltened.] [3 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Végre! A Sötét Föld tárt kapukkal vár mindenkit! (ld. enc.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 257 pontot. A következő körben tehát 287 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANY ÉJMEDÁL (2438. TÁRGY)
Az arany éjmedált azok kapták jutalmul, akik a legeredényebben küzdöttek Morgan Első Inváziója ellen. Ez a ruhára kitűzhető medál mágikus erővel bír, jelentősen megnöveli viselőjének fájdalomtűrését (+60 max. ÉP). Természetesen egy ilyen kitüntetést sosem adnál át másnak.

ÁTKELTÉL A CSATORNÁN!
Hát igen, ez valóban döbbenetes teljesítmény volt. A csatorna keleti oldalán egy kicsit mások a szabályok, és ezekkel meg kell ismerkedned, ha életben akarsz maradni. Először is, az eddigi 12 helyett mostantól egyszerre 50 BA és T parancsod lehet érvényben. 6 helyett 20 FLH parancsot használhatsz. Mostantól valamivel több varázspontot regenerálsz (a kedvező mágikus környezetnek köszönhetően), minden 40 max. vp-d után kapsz +1 vp-t.) Ezenkívül a legalább 18. szintű szörnyekkel való harctól a jobbkezes fegyver szakértelmed duplán fejlődik. A csatornán túl nincs helye a gyáváknak: kalandozókkal szembeni merészségedet nem állíthatod 5 alá (illetve, ha az alatt volt, most automatikusan 5 lett). Hasonlóképpen, a menekülés% maximális értéke itt 60%. A csatornán keresztül visszafelé nem hajtható végre tudatkinézis, de társaid továbbra is tudnak tárgyakat küldeni neked. A csatornán való átkelés nyugatra még nagyobb kellemetlenségekkel jár, mint a keletre való átjutás.

HALHATATLANSÁG
Igen! Gigászi hőstetteddel megtetted az első lépést a halhatatlanság felé! Mit is jelent az, hogy 1 százalékban halhatatlan vagy? Nos, aki sorozatosan nagy tetteket visz véghez, arra előbb-utóbb felfigyelnek az istenek. Minden egyes ilyen tetteddel nagyobb figyelmet érdemelsz ki, ezt jelentik a halhatatlanság százalékok. Tehát az, hogy mondjuk 60 százalékos halhatatlan vagy, nem jelenti azt, hogy részben sebezhetetlenné váltál, csak annyit, hogy az istenek már nagyon odafigyelnek rád. Ha eléred a 100 százalékot, lehetőséged van arra, hogy átlépj a halhatatlanok földjére, és mindenféle különleges képességet kapjál. Ekkor közvetlenül az isteneket szolgálod, félistenné válsz, és halandó lény nem képes többé megsebezni téged. Aki elérte a halhatatlanságot, az maga is megkapja a jogot a teremtéshez: új dolgokat hozhatsz létre a Túlélők Földjén! Persze egy halhatatlan lény élete sem unalmas, ő is szembenézhet kihívásokkal, mint például más halhatatlan teremtményekkel.

TÉRKÉPELEMZÉS I. (104. PSZI KÉPESSÉG)
Ezt a pszi képességet akkor érdemes alkalmazni, ha birtokodba kerül valamilyen megsárgult, ősi pergamen, mely egy labirintus térképét ábrázolja. A térképelemzés I. segítségével "olvashatsz" a térkép készítőjének mentális lenyomatából: nagyon halványan, csak nyomelemekben, de megtudhatsz néhány foszlányt a gondolatokból, amelyek a rajzolót foglalkoztatták a térkép készítése alatt. Mindehhez a P 104 <labirintus szám> parancsot kell kiadnod. A <labirintus szám> helyére egy olyan labirintus sorszámát írd, amelynek a karaktered már megkapta a térképét. A térképelemzés I. igen fejletlen pszi képesség, általában csak annyit sikerül vele megállapítani, hogy a labirintusban található ajtók közül melyiket vagy képes kulccsal kinyitni, melyik az, amelyiknél esélyed van a zárnyitó készlettel és melyik az, ahol csak ajtóbetöréssel juthatsz be. Az ajtók helyét koordinátákkal jelöljük, ahol a koordináta-rendszer (0,0) pontja az adott térkép-szint bal felső sarka. (A koordinátáknak nincs köze a referenciapontokhoz.) Ha az ajtó nincs bezárva, "nyitott" üzenetet kapsz, ha van hozzá kulcsod, "kulcs" üzenetet, ha zárnyitó készlettel ki tudod nyitni (van esélyed a sikerre), "zárnyitás" az üzenet, ha csak az ajtóbetörés megy (és van esélyed a sikerre) "betörni" az üzenet, egyébként "zárt" lesz a felirat. A "zárt" ajtóknak közelébe se menj (ámbár lehet, hogy a labirintus belsejében találsz hozzá kulcsot) a "betörni" ajtóknál pedig vigyázz, mert ezeknél nagyon könnyen odaveszhet a zárnyitó készleted. Vigyázat, a térképelemzés I. nem jelzi a varázslattal zárt/védett ajtókat! A térképelemzés sikeres használatához 20 pszi pont és 10 TVP szükségeltetik, és azon a mezőn kell állnod, ahol a labirintus van (vagy bent a labirintusban).

A SÖTÉT FÖLD
Elérkezett a várva várt pillanat: Borax udvari mágusai publikus térkapukat nyitottak a Sötét Földre, amelyen keresztül a kalandozók végre megtisztíthatják az ocsmány teremtményektől ezt a távoli világot! A nagyhatalmú mágia teljesen biztonságossá teszi az utazást, Thargodanok nem képesek a kapun átkelni (de hogy a Sötét Földön barangoló nevenincs Rémekkel, sárkányokkal és más borzalmakkal mi a helyzet, arról nincs tájékoztatás). Az Alanori királyság kereskedelme fellendülését reméli a Sötét Földről beáramló legendás relikviáktól és egyéb egzotikus anyagoktól, mind pl. sárkánypikkely és hasonlók. A térkapukat a dimenzióugrás varázslattal használhatod, amelyet a csatorna nyugati oldalán, Sutor Kragoru tornyaiban tanítják. Ha valamilyen okból nem tudtad ott a varázslatot megvásárolni, ne ess kétségbe: a varázslatot Borax mágusai is megvették és oktatják a varázslótornyokban, igaz, eléggé borsos áron, és csakis pult alól. A varázslat elsajátításához a toronyban a VTN 163 163 parancsot add ki, ekkor 10,000 arany árán elsajátítod a dimenzióugrást. Persze nem mindenki ilyen krőzus: a varázslat árát le is lehet dolgozni! 500 TVP erejéig kell takarítanod, mosnod és egyéb szolgamunkát végezned a varázslótoronyban, ehhez a VTN 163 <TVP> parancsot add ki a tornyon. A munkát nem kell egyszerre elvégezned, lehet több részletben is. Ha az 500 TVP-t elköltötted, automatikusan és ingyen megtanulod a varázslatot (persze a 35 TVP-t a tanulásra így is el kell költeni.)
A dimenzióugrás használatáról ld. részletesebben a varázslat leírását. Itt csak annyit fűzünk hozzá, hogy az egymásnak megfelelő térkapuk a következők: (188,31) <-> (364,61). (190,60) <-> (364,64). (191,105) <-> (364,67). Ezek egyenesen a Sötét Föld középpontjába repítenek. Tehát pl. a (188,31)-es térkapun a V 163 364 61 paranccsal lehet átkelni. Két fontos figyelmeztetés a Sötét Földre vezető térkapukkal kapcsolatban: Legalább 20. szintű kalandozók használhatják, és egy körben összesen egyszer utazhatsz ilyen kapun, tehát vagy oda mész a körben, vagy visszajössz.
Bár a Sötét Föld egyenlőre még igencsak ismeretlen terület, mégis, az első felfedezők jelentései alapján már tudunk róla néhány dolgot, ezek: A manakristályok legfeljebb 500 varázspontot adnak vissza a Sötét Földön; a kör végén a max. ép-d bármeddig nőhet; a Sötét Föld igen gazdak ércekben, Trákin csákányának mágiája is hatékonyabban működik; az éhezés sokkal drasztikusabban megviseli a szervezetedet, mint ezen a világon; a GY parancs - Raia angyalai mágiájának köszönhetően - kétszer hatékonyabban működik, mint a halandó világban.
Végezetül felhívjuk a figyelmedet, ha olyan tárgyat találsz a Sötét Földön, amelyet szövege szerint nem adhatsz át és el, azokat a tárgyakat a D paranccsal továbbra is eldobhatod (de ekkor más nem fogja megtalálni őket, és elrejteni sem tudod). Ez persze nem vonatkozik a 'klasszikus' átkozott tárgyakra, mint pl. szopókő, azt ott sem dobhatod el.
Jó kalandozást kívánunk!

KARAKTERLAP

Éjfél, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Elenios tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 116. fordulód.

Erő: 25 (30) Szint: 22 Merészség: 8/5 Magasság: 166 cm
IQ: 19 (21) Támadás: 28 Agresszió: 3 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 17 (21) Védekezés: 26 Menekülés: 30 % Életkor: 144/144 év
Egészség: 19 Életpont: 316/316 Jellem: jó (115) Tul. pont: 3
Szerencse: 20 (23) Varázspont: 296/85 Pénz: 3514 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 31/0 Pszi pont: 73/20 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1701 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 451 TP-t kaptál. Jelenleg 920 523 TP-d van. A következő szinthez még 79 477 TP szükséges. Trófeáid: Barnega, ongóliant, varkaudar hírnök.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/10 (+30%) ökölvívás: 1/61 vágófegyverek: 28/52 (+10%)
lőfegyverek: 27/38 (+6%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) max. 1 db (1 -12.); ubuk tüske (#131) max. 1 db (13 -); ubuk tüske (#131) max. 1 db ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
142,61 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 151,61
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 151
Legfeljebb 40 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 9 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1222 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30/56 (+12%) 2. nyomkövetés: 35/87 (+18%) 3. mászás: 3/22
4. csapdakészítés: 10/23 (+7%) 5. csapdaészlelés: 2/94 6. gyógyítás: 20/20
7. titkosírás: 1/79 8. felderítés: 3/55 9. szörnyidomítás: 4/35
10. teológia: 25/0 (+14%) 11. taumaturgia: 18/91 (+12%) 12. szerencsejáték: 1/71
13. versengés: 4/58 (+10%) 14. zene: 2/0 15. szörnyismeret: 17/0
16. pszi: 13/0 (+20%) 17. zárnyitás: 1/0 18. vadászat: 7/86 (+1%)
19. bányászat: 20/2 (+12%) 20. testépítés: 12/61 (+16%) 21. úszás: 8/53 (-88%)
22. főzés: 8/15

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 50% életerő alatt 10 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 10 TVP-ért
kutatsz max. 999 TVP-ért
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 111 darabot ), kaleidoszkópot (#1269) (max. 1 darabot, csak egyszer), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot )
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
homokvarány (#16) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Leah hívők (#991), élőholt quwarg (#202)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
fémbontó szójer (#150), élőholt sullár (#216), drakolich (#760), vortexmágus (#418), purifikátor (#157)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
agykorbács (#97) >> óriás csontváz (#176)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176) tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban!
2.) Legyél NAGYON jó. [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 80-as jóságot!] (teljesítve)
3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): 9. labirintus (39,112). szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): kész. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 9, 20, 31, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 54, 59, 67, 68, 72, 73, 171, 173, 180.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 44, 47, 49.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 842 (limit: 0), a megölt főholtak száma: 59385, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: #.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 731, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 95, a pontszámod: 171 419.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 133, pontszámod: 1 173.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 32 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1332 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 * rövid kard (#171) 1 * vaskard (#2084)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 6 szögletes kő (#17)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 parittya (#18)
Lövedékek
4 ezüsttollú nyíl (#363) 15 kerek kő (#19) 10 * tüske (#22)
107 ubuk tüske (#131) 10 vortexvessző (#2331)
Páncélok
1 * láncing (#222)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
6 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78)
Övek
3 bíbor erőöv (#291) 1 * ritualista öv (#709)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
$1 obszidián függő ($195) 2 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 csontamulett (#711) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * gólem talizmán (#811)
1 nap szimbólum (#141) 3 * nekrofun medál (#253) 1 q. irtó medál (#2301)
1 rothasztó talizmán (#815) 1 * szem szimbólum (#142) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 * Eldaran karkötője (#373) 1 ezüst karkötő (#158) 1 Huddens alkarvédője (#1550)
1 * obszidián karkötő (#229) 1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
4 * regeneráló gyűrű (#254) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+2)
1 arany éjmedál (#2438) 3 * beholderfej medál (#1209) 1 lánghordozó kitűző (#2245)
1 nozar-thin medál (#2214) 1 örökkéval. éjköve (#2181) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
10 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 100 csepp tinta (#101), fér még: 0]
5 éjurna (#2368) [bennük 40 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 10]
4 fűszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 17]
9 huhogó bibe (#332) [bennük 27 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 81]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
4 sullár hólyag (#168) [bennük 40 csepp spiritusz (#170), fér még: 40]
7 szent kehely (#257) [bennük 70 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
3 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 30]
25 uzbány csőr (#169) [bennük 78 csepp ugh méreg (#166), fér még: 222]
2 vizestömlő (#3) [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 4]
1 zöld üveg (#82) [benne 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
5 csontkulcs (#74) 1 destabilizátor (#1275) 5 deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 14 éjkő (#2369) 1 ezüst kulcs (#184)
7 fáklya (#36) 2 fülemüle síp (#1576) 1 gernim balzsam (#1894)
32 gyógykenőcs (#313) 10 halálkristály (#2372) 16 kaja (#2)
4 keg gomba (#1615) 1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40)
3 Korrum pálcája (#1545) 3 kötél (#92) 1 kristályfolyadék (#449)
1 kristálygömb (#265) 17 krónika (#1725) 3 légiós hátizsák (#1560)
1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
6 megsemmisítő (#1540) 1 nagy aranykulcs (#246) 4 nagy bronzkulcs (#185)
2 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671) 1 olló (#335)
20 ork csodaszer (#1228) 1 pszi kő (#248) 1 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 2 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 súlyzó (#347)
1 szeksztáns (#32) 1 tapasztalatkő (#975) 1 teremtés zsákja (#818)
5 tudás gyöngye (#522) 2 + tüskecsapda (#242) 1 varkaudar pálinka (#1137)
2 vaskulcs (#183) 5 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
28 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713) 10 csuklyavirág (#133)
6 dözmöng szív (#122) $8 drótszőr ($37) 6 ezüstdarab (#326)
$1 fekete gyöngy ($99) 1 fémrúd (#104) 8 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 2 galachmit (#310) 6 grákóbőr (#41)
2 grifftojás (#179) 27 gyöngymangó (#135) 1 halálvirág (#2371)
1 halcsont (#390) 14 kaktusztüske (#114) 1 kék orchidea (#68)
16 kőszem (#304) 31 madártoll (#112) 2 mandibulapenge (#125)
1 ormánygőte csont (#21) 31 pirkit (#153) 7 polip szívóka (#391)
7 púderkő (#119) 5 quwarg tojás (#360) 1 rakolits por (#669)
4 remák szív (#264) 1 rinóbőr (#651) 2 rókafarok (#124)
4 sallank karom (#128) 10 smirglilevél (#29) 63 szárnyas hernyó (#69)
1 szivárványszív (#1529) 1 Tiume batyuja (#660) 7 tükör (#43)
12 varányszem (#30) 5 vasérc (#152) 12 xirnox szív (#213)

Összsúly: 129.94 kg Megterheltség: 119%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 15 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
222 arany (#50) 6 csontszablya (#64) 6 gyógykenőcs (#313)
1 nyílvessző (#108) 3 orgyilkos tőr (#225) 1 sallank karom (#128)
2 szöges bunkó (#8) 1 szürke bőrkesztyű (#271) 2 tankány karom (#237)
6 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 aranytű (#272) 8 drótszőr (#37) 1 fekete gyöngy (#99)
1 főnixtoll (#563) 1 Huddens alkarvédője (#1550) 1 pirkit (#153)
1 remák szív (#264) 10 tüske (#22) 1 vasérc (#152)
12 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

141 142 143
60
61
62
(142,61) Káoszkatedrális (#833), főutca (#399), ház (#400), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), szent tölgyfa (#393), városi kút, részeg kalandozó (#187)

Üzenet küldése a karakternek