115. forduló, 117. forduló, Leviatan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. ápr. 23. 20h:32'
EZ A 126. JÁTÉKHETED, 116. FORDULÓD
127. játékheted kezdete: ápr. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1222
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 21

LEVIATAN KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [110,65] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+33 tvp ). Az aranytermő erszény 57 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+26 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+35 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-13 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 314.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 309.]

* 3. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
16 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

* 5. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Megidézted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 304.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[111,66] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy halálhozó.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó fejét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a halálhozó fejét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 15 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 26 életpontot vesztettél. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a halálhozó testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 13 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 28 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 190, gyógyulás: 0, összesen: -190 ÉP}


Már messziről kiszúrod a boszorka sátrát, és abba az irányba indulsz.
- Á a rókafarok. Látom, elhoztad nekem - veszi el a tárgyat az öregasszony, de amikor látja, hogy nincs itt minden, elkomorul. - A félmunka nem munka! A boszi úgy dönt, ha már itt vagy, új feladatot ad:
- Ha legközelebb erre jársz, inkább a következőket hozd: - mondja. - 6 szopókő, 1 bunthar bőr, 2 dárda, 4 csontkulcs, 3 karbin plazma.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy ryuku gárdista nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku gárdista jobb vállát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) {GYD:} Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku gárdista bal oldalát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [111,67] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy uzbány közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod az uzbány testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az uzbány csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 432 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Előtted csörgedezik egy kis patak, amely keletről folyik nyugatra. Feltöltöd a vizestömlőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Dornodon hívői építették. Utad során felfedezel egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy álomvirágot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [111,68] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ragyás burástya lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot vesztettél.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) {GYD:} Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a ragyás burástya jobb karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csáprágójával a ragyás burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 893 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy manifesztátor. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) {GYD:} Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A manifesztátor meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: -2, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

[35 pontot használtál fel, van még 269.]

ek 7 3 4 t. energia kisütése: 7 3 4
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+4 mászás.) [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 269.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[111,69] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy erszényes elkarog. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az erszényes elkarog bal karját. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 207 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívői építették.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 1 aranyláncot (ld. enc.). Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

(Továbbmész...) [111,70] Síkság, továbbra is csak síkság. A távolban sakálok üvöltenek. A napfényes Rin völgyben sétálsz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy élőholt quwarg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg jobb középső lábát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) {GYD:} Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 823 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [111,71] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy nukleáris cickány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a nukleáris cickány rothadó testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 1 001 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely északról folyik délre. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. [43 pontot használtál fel, van még 226.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[111,72] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy rát-fát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.


(Továbbmész...) [111,73] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Leona előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy kétfejű troll. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kétfejű troll ragyás bőrét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kétfejű troll jobb karját. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A kétfejű troll csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-21 életpont)! A kétfejű troll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [110,74] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély szakadékot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy mosolygó rettenet! (ld. enc.)

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 14 életpontot vesztettél. A mosolygó rettenet csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mosolygó rettenet most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy mutáns pók!

Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mutáns pók testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mutáns pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 3 fabontót. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [43 pontot használtál fel, van még 183.]

m 4 mozogsz délre
[110,75] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy fémbontó szójer. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő bronzhegyű nyíl felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. {GYD:} Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a fémbontó szójer testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő óndarab felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (pular kristály) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [13 pontot használtál fel, van még 170.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 165.]

* 2. BP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 145.]

* 3. BP: h 233 40 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+11 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 105.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 65.]

tf 1 35 fejleszted az 1. tulajdonságodat 35 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [35 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. A szervezetedet méreg pusztítja (-24 életerő.) Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a ragyás burástya. Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 257 pontot. A következő körben tehát 287 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANYLÁNC (191. TÁRGY)
Ez egy egyszerű, de értékes csecsebecse, amelyet a nyakadba akaszthatsz a KF 191 paranccsal. Emellett alkalmas arra is, hogy díszként valamit felfűzz rá.

MOSOLYGÓ RETTENET (97. SZÖRNY)
Ez a borzalmas lény csak a legsötétebb, legeldugottabb helyeken megtalálható. Ha azonban valaki összetalálkozik vele, akkor az búcsút mondhat életének. Ez az alaktalan, pörsenésekkel és ragyával teli ocsmányság iszonyatos félelmet tud kelteni mindenkiben, aki meglátja. Miközben csípős mérgű csápjaival próbál megbénítani, harapásával véredet szívja. Legyőzésére egyetlen megoldás, ha agyondöfködöd valamilyen rettenetes szúrófegyverrel.

KARAKTERLAP

Leviatan, egy hosszú ősz hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr tanítványa vagy. Papi hited: 82. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 116. fordulód.

Erő: 31 (45) Szint: 22 Merészség: 5/5 Magasság: 146 cm
IQ: 25 (36) Támadás: 39 Agresszió: 5 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 14 (25) Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 17 (26) Életpont: 597/444 Jellem: semleges Tul. pont: 8
Szerencse: 18 (27) Varázspont: 591/313 Pénz: 607 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 36/30 Pszi pont: 80/16 EFejl: 6
Eddig összesen 1183 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 604 TP-t kaptál. Jelenleg 864 134 TP-d van. A következő szinthez még 135 866 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar felderítő, hadroszaurusz, ryuku csapásvezető. A 76. fordulódban 250 arany került a bankszámládra. 257 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 26/9 szúrófegyverek: 7/37 (+71%) vágófegyverek: 4/0
ütőfegyverek: 4/0 lőfegyverek: 17/52 (+12%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); vashegyű nyíl (#176) (12 -);
110,75 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 125

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 143 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/26 2. nyomkövetés: 24/9 (+15%) 3. mászás: 10/84 (+416%)
4. csapdakészítés: 23/99 (+11%) 5. gyógyítás: 27/28 6. titkosírás: 1/87
7. felderítés: 5/81 8. teológia: 11/7 (+13%) 9. taumaturgia: 14/43 (+5%)
10. szerencsejáték: 2/36 11. versengés: 10/64 (+18%) 12. harcművészetek: 25/24
13. zene: 24/78 (+50%) 14. szörnyismeret: 5/52 15. pszi: 10/24 (+9%)
16. zárnyitás: 1/23 17. vadászat: 3/29 18. bányászat: 27/95 (+36%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer)
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) Techiulan aurája (#261)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 46, 47.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14, 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 498, az összesen kapott pontszám: 50160. (összesen ölhető: 498 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
kétkezes harc (338)
kavicselementál (350)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1160 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 188.52 kg Megterheltség: 93%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 43 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 191 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 1 madártoll (#112) 3 rókafarok (#124)
3 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 arany (#50) 1 aranylánc (#191) 1 elkarog szőr (#665)
3 fabontó (#106) 2 pirkit (#153) 1 pular kristály (#239)
2 rézdarab (#70) 8 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169)
18 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

109 110 111 112
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
(110,74) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), Leah oltár, vaskohó (#155), mosolygó rettenet (#97), mutáns pók (#117), érclelőhely
(110,75) fémbontó szójer (#150), világítótorony (#156), érclelőhely
(111,66) Dornodon oltár, halálhozó (#419), ryuku gárdista (#360)
(111,67) uzbányok (#102), patak, Dornodon oltár, szent liget (#439), Elenios rúnaköve, 27. jellempróba, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár
(111,68) Tharr oltár, 28. jellempróba, ragyás burástyák (#111), manifesztátor (#124)
(111,69) erszényes elkarog (#354), márványtorony (#175), Dornodon oltár
(111,70) Raia rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), Raia oltár, élőholt quwarg (#202)
(111,71) nukleáris cickány (#155), patak, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(111,72) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), tavacska, művészi porolit (#720)
(111,73) vaskohó (#155), Raia oltár, művészi porolit (#720), kétfejű troll (#163)

Üzenet küldése a karakternek