114. forduló, 116. forduló, Sverker Karlsson összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. ápr. 24. 12h:11'
EZ A 222. JÁTÉKHETED, 115. FORDULÓD
223. játékheted kezdete: ápr. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5440
SZÁMLA : XXXX

SVERKER KARLSSON KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [109,106] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+8 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+113 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+42 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy tüskés harci gromak nyomára bukkansz. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 263.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 261.]
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+5% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 259.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [+1% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 257.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+1% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 252.]

* 3. KP: használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 251.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [+1% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 246.]

tno 6 3 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

kno 10 3 képesség-növelés 10
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 246.]

kpb kezd. parancs berakása:

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 363 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 243.]
[A parancs tárolásra került.]

ek 40 14 t. energia kisütése: 40 14
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 70 TVP-t. [-14 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 313.]

ef 9 506 energia fejlesztése 9
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-9 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [63 pontot használtál fel, van még 250.]

v 96 74 58 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

108 109 110
105
106
107

[74,58] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy megsebesített manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manaelementál testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). {GYD:} Méregfoggal gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál bal oldalát. (6 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). {GYD:} Méregfoggal néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 664, sebződés: 12, gyógyulás: 112, összesen: +100 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 110 pontot kell rákölteni.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Hoppsz, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A következő épületeket látod: egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).
[-50 varázspont.] [+5% tau] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 240.]

be 709 147 138 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 100 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy mágikus ütés [Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. Erőd TF-elődött.] és egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. Erőd TF-elődött.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 235.]

m 1 4 4 mozogsz északkeletre, délre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[109,106] A síkság után kisebb hegyek következnek. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy tüskés harci gromak. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 79 életpontot sebeztél. [+3% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-8 életpont.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Méregfoggal eltalálod a tüskés harci gromak jobb első lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1088 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 24, gyógyulás: 20, összesen: -4 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Látsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy tündöklő szobrot. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy Sheran templom van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Ellenfeled ezúttal egy borzalmas varkaudar.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 15 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar jobb lábát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1906 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy varkaudar varázsló.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! [+2% tau] Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 67 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar varázsló bal vállát. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar varázsló bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. 134 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2131 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 201, gyógyulás: 31, összesen: -170 ÉP}

A következő kincseket találtad: egy tükörpáncél.

(Továbbmész...) [109,107] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy tündöklő szobrot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy Sheran templom van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Quwarg szagot érzel! Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő élőholt quwarg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. [+3% tau] A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg testét. Kritikus ütés! (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. 1480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Első ellenfeled egy Thargodan csontváz.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 70 életpontot sebeztél. [+2% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz bal lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {GYD:} Méregfoggal eltalálod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Thargodan csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1088 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 34, gyógyulás: 22, összesen: -12 ÉP}

Második ellenfeled egy varkaudar íjász.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 70 életpontot sebeztél. [+3% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 22 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1666 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 84, gyógyulás: 31, összesen: -53 ÉP}

A következő kincseket találtad: 5 gyöngymangó. Oppsz, itt járt már valaki! Friss gnóm nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [109,108] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy tündöklő szobrot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy mély kút van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Sheran templom van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy ork sámán. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 7 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel kegyetlenül megütöd az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az ork sámán bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 7 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 sámán erszény (ld. enc.). 459 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 14, gyógyulás: 15, összesen: +1 ÉP}

Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Az első ellenfél egy varkaudar varázsló.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. Semmi hatás! [+3% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. 70 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló bal lábát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar varázsló testét. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {GYD:} Méregfoggal eltalálod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 52 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2131 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 122, gyógyulás: 31, összesen: -91 ÉP}

Második ellenfeled egy varkaudar íjász.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. [+2% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász fejét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 19 életpontot sebződsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+48 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+50 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek. [98 pontot használtál fel, van még 137.]

m 4 mozogsz délre
[109,109] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy Brod közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 84 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 17 életpontot vesztettél. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a Brod bal lábát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Az ellenfél néhány vas dobónyilat hajít feléd. 8 életpontot sebződsz. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Brod jobb vállát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöföd a Brod jobb karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A Brod újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A Brod szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 Brod buzogánya (ld. enc.) és 1 lánckesztyű (ld. enc.). Szereztél 1 koponya gyűrűt. Mosolyogva kidobod a nevetséges varkaudar varázsló trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő Brod trófeát. 2494 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 72, gyógyulás: 32, összesen: -40 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Tharr hívői építették. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Első ellenfeled egy Mnebolath.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. [+2% tau] A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (31 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath jobb lábát. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). {GYD:} Méregfoggal eltalálod a Mnebolath testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 88, gyógyulás: 35, összesen: -53 ÉP}

Második ellenfeled egy varkaudar hírnök.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 86 életpontot sebeztél. [+3% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök bal karját. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1734 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 szvó-ektoplazma.
(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+47 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [46 pontot használtál fel, van még 91.]

v 96 99 82 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

108 109 110
105
106
107
108
109
110
(109,106) tüskés harci gromak (#156), vaskohó (#155), varkaudar fellegvár (#1821), Sheran oltár, borzalmas varkaudar (#166), varkaudar varázsló (#271)
(109,107) 45. jellempróba, Elenios oltár, élőholt quwarg (#202), Thargodan csontváz (#297), varkaudar íjász (#687)
(109,108) 43. jellempróba, oltár, ork sámán (#345), varkaudar varázsló (#271), varkaudar íjász (#687)
(109,109) Brod (#7124), oltár, Tharr oltár, 48. jellempróba, Mnebolath (#237), varkaudar hírnök (#686)

[99,82] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Utad során felfedezel egy csodák kútját.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad.
- Ez egy kék rothasztó! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből. Semmi esélyed, fut át a gondolat agyadon, és már cselekszel is. A lény csodálkozó tekintetétől kísérve, kirohansz a létesítményből.
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. Egy sötét folyosó végében állsz, a másik végén némi fény pislákolására leszel figyelmes. A mellékjáratokat figyelmen kívül hagyva egyenesen indulsz, míg nyilvánvalóvá nem válik számodra, hogy zsákutcába kerültél. Visszasétálsz az első elágazásig, majd abba az irányba folytatod utad. Hamarosan újra lezárt falba botlasz. Miután következő próbálkozásaid sem koronázza siker, kedveszegetten visszasétálsz a kiindulási pontra. 729 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fejvadászcéh (758. épület.).
[-50 varázspont.] [+5% tau] Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 61.]

be 758 bemész a 758. épületbe
Belépsz az ajtón, amely mögötti szobában egy mogorva gnóm ül egy óriási íróasztal mögött.
- Ismét nálunk, remek - mondja a gnóm.
- Nagyszerűen végezte a feladatot, íme a jutalma. [1080 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 fejvadász medál. (ld. enc.)]
A gnóm azt mondja, talán akad még némi munka, bár kissé bizonytalannak tűnik. Kósza híresztelések szerint a rend vezetője (akit még nem sikerült kézrekeríteni), egy Lord Veurat nevű kalandozó visszatért a lerombolt rendházba. Egyelőre még nem ellenőrizték az információt, de talán érdemes lenne utánanézned. Megmondja, hol találhatod meg ezt az épületet.

1 2 3 4
6 5
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 187. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 27, délre 63 mérföldre található.

Biccentesz a gnómnak, majd elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 56.]

kf 1734 kézbeveszed/felveszed az 1734. tárgyat
A ruhádra illeszted a fejvadász medált. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

m 3 7 7 mozogsz délkeletre, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[109,109] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Tharr híveié. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Nini, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Elsőnek egy Tguarkhan száll szembe veled.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 38 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a Tguarkhan sziklatestét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Tguarkhan testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {GYD:} Méregfoggal eltalálod a Tguarkhan jobb vállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Tguarkhan, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A Tguarkhan összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1711 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 105, gyógyulás: 29, összesen: -76 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy Thargodan csontváz.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan csontváz testét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1088 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 27, gyógyulás: 36, összesen: +9 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 fekete gyöngy. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [108,108] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy mély kutat. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy Sheran templom van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy rájanyék. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a rájanyék fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a rájanyék jobb oldalát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a rájanyék testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Első ellenfeled egy varkaudar bajnok.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok bal lábát. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar bajnok jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1139 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 34, gyógyulás: 3, összesen: -31 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy varkaudar varázsló.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Véres nyál csordul ki a varkaudar varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ork csodaszer. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [107,107] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy garokk. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a garokk testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a garokk testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a garokk jobb oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A garokk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő tüskés harci gromak nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tüskés harci gromak testét. Kritikus ütés! (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-19 életpont.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1088 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 32, gyógyulás: 3, összesen: -29 ÉP}

Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Első ellenfeled egy Tguarkhan.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 31 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a Tguarkhan testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Tguarkhan testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a Tguarkhan egyik karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A Tguarkhan fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. A Tguarkhan most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 95, gyógyulás: 11, összesen: -84 ÉP}

Találsz nála egy mágikus térképet. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy borzalmas varkaudar.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 38.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[107,106] Még mindig bozótos.

Találsz egy mákrózsa bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Az első ellenfél egy varkaudar bajnok.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 13 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (6 életpontot vesztettél.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy varkaudar behemót.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar behemót bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót jobb oldalát. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1374 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [108,105] Még mindig bozótos.

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Egy varkaudar hírnök áll veled szemben.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök bal lábát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hírnök jobb karját. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1734 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz egy inváziós trófeát. A következő ellenfél egy varkaudar varázsló.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. 32 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss troll nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [12 pontot használtál fel, van még 26.]

szk 156 keresed a 156. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy tüskés harci gromakot. [0 pontot használtál fel, van még 26.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 21.]

* 2. BP: visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2014. évben 4. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 21.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 28 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 5, 21.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a quwarg királynő. 2 kaját bezabál a quwarg harcos. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 21 pontod maradt, ebből a következő körre 21 pontot vihetsz át. Kapsz még 256 pontot. A következő körben tehát 277 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI GYORSÍTÁS (506. TUDATI KÉPESSÉG)
A közös tudatok első, és legfontosabb képessége egymás gondolatainak érzékelése. Ezúton tudtok egymásnak üzeneteket, instrukciókat és kéréseket küldeni, amelyek - legyetek akár a világmindenség két egymáshoz képest legtávolabbi pontján is - azonnal célba érnek. Ezt a különleges kapcsolatot a Tűzvihar előtt létező lovagrendek már-már a tökéletességig fejlesztették. Sajnos azonban a félszigeten senki sem maradt, aki ezt a tudást megoszthatná veletek, így nem marad más, mint a kísérletezgetés. Az alapelvekre már ti is rájöttetek, de még csak most kezditek kapizsgálni a lényeget! Ha sikerül a közös tudatod energiáit a saját harci képességeid javítására fordítanod, előbb-utóbb legyőzhetetlenné válsz! Ez a képesség a legalsó foka ennek a különleges hatalomnak. (Eztán közelharcban, balkézzel eggyel több támadást adsz majd le, mint eddig. A képesség hatása permanens, energia kisütést nem igényel.)

SÁMÁN ERSZÉNY (650. TÁRGY)
Ha legyőzöl egy ork sámánt, néha előfordul, hogy találsz nála egy koszos, bőrből készült erszényt, benne mindenféle megmagyarázhatatlan eredetű izével - megfeketedett füvek, félig elrohadt lényszervek stb.

BROD (7124. ELLENFÉL)
Brod még a trollok között is nagynak és erősnek számít. Buzogányának akár egyetlen csapásával képes leteríteni egy tapasztalatlanabb kalandozót, de még a híresebbeknek is bezúzhatja a páncélját vagy a pajzsát. Ha van egy kis sütnivalód, nem mész a közelébe, inkább távolról lőfegyverrel, közelharcban pedig valamilyen szúrófegyverrel próbálsz sebet ejteni rajta.

BROD BUZOGÁNYA (1735. TÁRGY)
Nagyranőtt ellenfeled igen egyedi fegyvert forgatott. Egy jókora, vasból készült buzogányt, melynek gömb alakú fejéből félarasznyi hegyes tüskék merednek minden irányba. Igen hatásos ütőfegyver, ám súlya miatt nem egyszerű használni, ezért forgatásához legalább 12-es ütőfegyver szakértelem szükséges. Ha ez megvan, máris egy 4D6+8 sebzésű, borzasztóan brutális ütőfegyver elégedett tulajdonosa lehetsz.

LÁNCKESZTYŰ (230. TÁRGY)
Ezt a kesztyűt harcosok számára készítették, rengeteg apró fémkarikából. A finom tapintású, könnyű kézvédő aránylag könnyű, mégis jó védelmet nyújt: hárommal növeli a védettségedet.

FEJVADÁSZ MEDÁL (1734. TÁRGY)
A gnóm által adományozott medál egy hosszú és kimerítő munka jutalma, amelyet büszkén tűzhetsz ki ruhádra. (Nem túl nagy, így nem foglal túl sok helyet rajta, más ékszer is odafér.) A medálon nem észlelsz mágikus hatást, viszont gyanítod hogy valamikor még hasznos lehet számodra, hogy efféle szolgálatokat tettél a királyságnak. De már az elismerés, amit ennek viseletével másokból kiválthatsz, is pozitív hatással van rád, magabiztosabbá válsz tőle, ezért max ÉP-d 8-cal és a támadásod 4-gyel növekszik tőle. Persze ezt a tárgyat senkinek sem adnád át, akinek kell az érdemelje ki maga!

KARAKTERLAP

Sverker Karlsson, egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr kisebb papja vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 115. fordulód.

Erő: 28 (44) Szint: 25 Merészség: 10/6 Magasság: 152 cm
IQ: 20 (29) Támadás: 42 (44) Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 15 (22) Védekezés: 39 (44) Menekülés: 15 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 17 (24) Életpont: 374/44 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 (35) Varázspont: 613/2 Pénz: 5187 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 55/0 Pszi pont: 88/68 EFejl: 3
Eddig összesen 1039 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 33 009 TP-t kaptál. Jelenleg 1 433 042 TP-d van. A következő szinthez még 266 958 TP szükséges. Trófeáid: éjkornis, Mnebolath, Brod. A 111. fordulódban 37300 arany került a bankszámládra. 37859 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/9 ökölvívás: 25/27 (+21%) szúrófegyverek: 15/48 (+19%)
vágófegyverek: 7/40 ütőfegyverek: 7/37 lőfegyverek: 24/76 (+13%)
dobófegyverek: 7/11 (+76%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -15.); nyílvessző (#108) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
108,105 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 87,89
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 223 időszaki: 177

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 38/0 2. nyomkövetés: 12/1 (+36%) 3. mászás: 7/49
4. csapdakészítés: 16/43 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/31 6. gyógyítás: 22/30 (+138%)
7. felderítés: 8/44 8. szörnyidomítás: 8/54 9. teológia: 22/89 (+19%)
10. taumaturgia: 35/68 (+339%) 11. versengés: 9/33 (+18%) 12. harcművészetek: 25/71
13. zene: 2/82 14. szörnyismeret: 13/75 (+20%) 15. pszi: 14/75 (+7%)
16. zárnyitás: 1/6 17. vadászat: 6/34 18. bányászat: 10/89
19. úszás: 1/11 20. főzés: 5/54 (+18%) 21. csapatmunka: 2/35

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
trikornis (#104), Zinthurg (#180)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)
hadiszerencse II (#24) mágikus ütés (#147)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +4 védettség; +2 támadás;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (teljesítve)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 300 (limit: 470), a megölt vezérek száma: 4, a pontszámod: 41 505.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
a barátság melege (155)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2101 TU szükséges.)
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
116 arany (#50) 11 drótszőr (#37) 2 kaja (#2)
38 nyílvessző (#108) 1 sallank karom (#128) 1 vas dobónyíl (#189)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 Brod buzogánya (#1735) 1 fejvadász medál (#1734) 4 fekete gyöngy (#99)
2 gromak bőr (#268) 5 gyöngymangó (#135) 1 inváziós trófea (#2166)
1 lánckesztyű (#230) 1 mágikus térkép (#2167) 1 ork csodaszer (#1228)
1 sámán erszény (#650) 2 szvó-ektoplazma (#151) 3 Thargodan esszencia (#328)
1 tükörpáncél (#519)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

106 107 108 109 110
104
105
106
107
108
109
110
(107,106) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), varkaudar bajnok (#190), varkaudar behemót (#189)
(107,107) garokkok (#73), oltár, 23. jellempróba, tüskés harci gromak (#156), Tguarkhan (#212), borzalmas varkaudar (#166)
(108,105) Leah oltár, varkaudar hírnök (#686), varkaudar varázsló (#271)
(108,108) Dornodon oltár, 23. jellempróba, rájanyékek (#58), varkaudar bajnok (#190), varkaudar varázsló (#271)
(109,109) Brod (#7124), oltár, Tharr oltár, 48. jellempróba, Mnebolath (#237), varkaudar hírnök (#686), Tguarkhan (#212), Thargodan csontváz (#297)

Üzenet küldése a karakternek