Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. máj. 18. 17h:00' EZ A 1147. JÁTÉKHETED, 115. FORDULÓD 1148. játékheted kezdete: máj. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3332 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
* 5. KP: v 5 0 0 | elmormolod az 5. varázslatot |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 6 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a purifikátor ruganyos törzsét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A purifikátor többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [140,-38] A terep továbbra is ritka erdő. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy varkaudar behemót. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megkarcolod a varkaudar behemót jobb vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 1 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [140,-37] Épületek tűnnek fel. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Észreveszel egy korongfát. Találsz egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy házat. (no:1. építését P.Gagyimir kezdte, eddig 1150 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hmm, csak egy ork bérgyilász. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork bérgyilász testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az ork bérgyilász bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián függő, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
ea 397 3 | eladod a 397. tárgyat 3 |
ee 122 95 540 | eladod a 122. tárgyat a 95. tárgyat az 540. tárgyat |
ee 665 268 1236 | eladod a 665. tárgyat a 268. tárgyat az 1236. tárgyat |
ee 24 80 655 | eladod a 24. tárgyat a 80. tárgyat a 655. tárgyat |
ea 205 8 | eladod a 205. tárgyat 8 |
ee 125 148 331 | eladod a 125. tárgyat a 148. tárgyat a 331. tárgyat |
ee 667 21 651 | eladod a 667. tárgyat a 21. tárgyat a 651. tárgyat |
ee 69 151 14 | eladod a 69. tárgyat a 151. tárgyat a 14. tárgyat |
d 6 2 | eldobod a 6. tárgyat (2 darabot) |
dd 57 36 56 | eldobod az 57. tárgyat a 36. tárgyat az 56. tárgyat |
ve 186 1 | megveszed a 186. tárgyat 1 |
ve 76 1 | megveszed a 76. tárgyat 1 |
ve 183 1 | megveszed a 183. tárgyat 1 |
ve 1419 5 | megveszed az 1419. tárgyat 5 |
ve 184 1 | megveszed a 184. tárgyat 1 |
ve 105 2 | megveszed a 105. tárgyat 2 |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót bal lábát. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [138,-39] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku gárdista került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista bal oldalát. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a ryuku gárdista testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [137,-40] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy karmos tankány. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [135,-40] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Felfedeztél egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. (ld. enc.) Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délre egy márványtorony van. Nyugatra egy patak van. Északnyugatra egy barátság szent tüze van. Északra egy tavacska van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy élőholt quwarg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 22 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Mosolyogva kidobod a nevetséges proteinsólyom trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő élőholt quwarg trófeát. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
h 396 | használod a 396. tárgyat |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 19 | élelemszerzés 19 pontért |
ELF TEKERCS (683. TÁRGY) Megpillantasz egy zöld színű papírtekercset az elf övébe tűzve. Megkérdezed, mi az. - Óh, csak egy elf tekercs, egy mágikus rítus, amelyet egy kalandozó kérésére készítettem. - Hmm... esetleg tudnál nekem is csinálni? - Persze, szívesen segítek! Hozz egy rinóbőrt, arra írom a szöveget, szükség lesz Morgan kristályára, amelyet porrá zúzva megfelelő mágikus tintát kapok - a rítus töltését pedig egy sáska amulett fogja biztosítani! - Err... egyszerűbben nem megy, ugye? - az elf bánatosan rázza a fejét. [Ha összegyűjtötted a szükséges komponenseket, a KT 683 parancsot add ki az elf kószánál, 5 TVP árán.] |
NAGY VASKULCS (186. TÁRGY) A nagy vaskulcs a kis vaskulcsból és a normál vaskulcsból álló sorozat harmadik tagja. Hatalmas lakatokat tudsz vele kinyitni, amelyeknél a zárnyitó készlet finom drótjaival igen nehezen boldogulnál. |
BRONZKULCS (76. TÁRGY) Ez a szépen megmunkált, bronzból készített kulcs igazi értéket annak jelent, aki nem rendelkezik más, zárt ládák kinyitására alkalmas eszközzel. |
VASKULCS (183. TÁRGY) Szépen szaporodó kulcsgyűjteményedben ez az egyszerű nyelű, de bonyolult tollazatú álkulcs jól fog mutatni. Sok ajtó van, amelyet ezzel ki tudsz majd nyitni. |
EZÜST KULCS (184. TÁRGY) Ráébredsz, hogy a TF labirintusaiban szinte mindenhol ugyanattól a lakatostól rendelt zárakat használják, így aránylag kevés kulcs birtoklásával szinte minden zárat ki tudsz nyitni. A zárak bonyolultságában van különbség, minél összetettebb egy, annál nagyobb eséllyel törik bele a zárnyitó készlet. Az ezüst kulcs 6-os nehézségű zárak kinyitására alkalmas (a kis vaskulcs 1-es, a csontkulcs 2-es, a rézkulcs 3-as, a bronzkulcs 4-es, a vaskulcs 5-ös, stb., csak hogy segíteni tudjuk a teljes lista összeállítását). |
BORKONYÓ CSERJE (311. NÖVÉNY) Egész Ghallán a legfinomabb pálinkát a borkonyó erjesztett gyümölcséből készítik. Te, a tapasztalt kalandozó azonban nem a gyümölcsöt fogod leszedni, ez legyen továbbra is a kocsmárosok feladata. Egy apró, hengerbe csavart levélbe gyűjtve inkább egyenként kitépkeded az épp virágzó borkonyó bibéit. Hosszadalmas feladat (10 TVP-t emészt föl), de megéri: a borkonyó bibe rengeteg varázsfőzethez elengedhetetlen komponens. A gyűjtéshez a KT 312 parancsot kell kiadnod. Egy fordulóban maximum három adag borkonyó bibét gyűjthetsz. |
Erő: | 28 (35) | Szint: | 19 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 21 | Támadás: | 22 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 21 | Védekezés: | 25 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 19 | Életpont: | 262/262 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 (20) | Varázspont: | 121/29 | Pénz: | 1954 arany | Kép. pont: | 0 |
Pszi pont: | 11/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | * 21 | szúrófegyverek: | 15 | vágófegyverek: | 7 |
ütőfegyverek: | 8 | lőfegyverek: | 16 | dobófegyverek: | 8 |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << rövid kard (#171) << ököl (#28) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
135,58 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 123 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 26 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 11 (+1) | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 35 (+1) |
7. titkosírás: | 2 | 8. felderítés: | 9 | 9. teológia: | 6 |
10. harcművészetek: | 21 | 11. zene: | 5 | 12. szörnyismeret: | 3 |
13. pszi: | 2 | 14. zárnyitás: | 1 | 15. vadászat: | 16 (+1) |
16. bányászat: | 7 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 6 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
elfogod arató csattanatot (#144) fedett veremmel (#219) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 50) |
Bloodwitch (#4592), manaelementál (#290), trikornis (#104), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): 66. labirintus (131,10). fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 2, 3, 4, 9, 11, 12, 20, 41, 67. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 17. |
HŐSTETTEID |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 396, az összesen kapott pontszám: 46380. (összesen ölhető: 432 ) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | csontkés (#11) | 1 | * | méregfog (#1553) | 7 | orgyilkos tőr (#225) | ||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | csontszablya (#64) | 1 | kőkés (#6) | 1 | rövid kard (#171) | |||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | * | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | kőkalapács (#13) | ||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | hosszú íj (#111) | 1 | parittya (#18) | ||||
Lövedékek | ||||||||
3 | ezüsttollú nyíl (#363) | 2 | rézgolyó (#343) | 2 | sallank nyíl (#129) | |||
25 | ubuk tüske (#131) | 2 | vortexvessző (#2331) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
3 | esszenciakristály (#350) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 4 | nyu-shuriken (#157) | |||
14 | tolmokov-koktél (#351) | 5 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Pajzsok | ||||||||
1 | díszes rézpajzs (#84) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | láncing (#222) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | kvazár sisak (#266) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | Jerome köpenye (#1527) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | boszorkánykendő (#1697) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | mászókarom (#78) | 5 | tankány karom (#237) | ||
Övek | ||||||||
1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
1 | obszidián függő (#195) | |||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1) | ||||||||
2 | aranylánc (#191) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | ||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
1 | ezüst karkötő (#158) | |||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1) | ||||||||
12 | * | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | |||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1) | ||||||||
2 | * | nodonrod kitűző (#1533) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
5 | huhogó bibe (#332) | [bennük 24 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 36] | ||||||
5 | sullár hólyag (#168) | [bennük 32 csepp spiritusz (#170), fér még: 68] | ||||||
3 | szent kehely (#257) | [bennük 30 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
11 | uzbány csőr (#169) | [bennük 90 csepp ugh méreg (#166), fér még: 42] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 27 csepp ragasztó (#83), fér még: 13] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
2 | áldott kő (#642) | 1 | aranytű (#272) | 2 | ásó (#34) | |||
1 | bőrkantár (#1125) | 1 | bronzkulcs (#76) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
5 | + | deus ex machina (#1) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | furulya (#233) | ||
28 | gernim balzsam (#1894) | 1 | hebrencs csapda (#147) | 100 | kaja (#2) | |||
2 | keg gomba (#1615) | 1 | kis aranykulcs (#240) | 2 | kis vaskulcs (#40) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | lant (#238) | 3 | manakristály (#500) | |||
3 | megsemmisítő (#1540) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 9 | ork csodaszer (#1228) | |||
17 | ősi rúna (#2520) | 1 | rézkulcs (#75) | 2 | rum (#1419) | |||
2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 3 | tapasztalatkő (#975) | 1 | távcső (#42) | |||
3 | titanitdukát (#1480) | 2 | + | tüskecsapda (#242) | 1 | üllő (#1103) | ||
1 | vaskulcs (#183) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
11 | álompor (#396) | 5 | dorony tüdő (#212) | 1 | eknozol (#540) | |||
2 | evaporőr háj (#105) | 4 | ezüstdarab (#326) | 7 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | hibátlan tűzopál (#1642) | 2 | ilkin érc (#232) | 10 | kaktusztüske (#114) | |||
3 | kazmár gyökér (#205) | 3 | kreiton esszencia (#892) | 4 | lajhár csont (#236) | |||
67 | madártoll (#112) | 5 | magszim bél (#103) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
6 | óndarab (#85) | 16 | pirkit (#153) | 3 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | ramit kő (#226) | 5 | rézdarab (#70) | 2 | ryuku rúnatekercs (#1162) | |||
27 | sallank karom (#128) | 2 | smirglilevél (#29) | 14 | tigroszlán fog (#63) | |||
1 | tükör (#43) | 5 | vasérc (#152) |
Összsúly: 82.86 kg | Megterheltség: 103% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 45 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | bakkura bőr (#95) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
6 | elkarog szőr (#665) | 5 | fáklya (#36) | 2 | gromak bőr (#268) | |||
1 | holdbőr (#1236) | 2 | kavadu lebeny (#24) | 8 | kazmár gyökér (#205) | |||
2 | kőkés (#6) | 15 | lapkorong (#80) | 1 | liumbe hajtás (#655) | |||
28 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mandibulapenge (#125) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
3 | mutáns csont (#331) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
1 | rinóbőr (#651) | 3 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
3 | zafír erőöv (#397) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
304 | arany (#50) | 1 | bronzkulcs (#76) | 1 | csontszablya (#64) | |||
2 | evaporőr háj (#105) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 19 | kaja (#2) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | obszidián függő (#195) | 1 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | rum (#1419) | 1 | tankány karom (#237) | |||
1 | vaskulcs (#183) |
134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | |
-41 | |
|
|
|
|
|
|
|
-40 | |
|
|
|
|
|
|
|
-39 | |
|
|
|
|
|
|
|
-38 | |
|
|
|
|
|
|
|
-37 | |
|
|
|
|
|
|
|
-36 | |
|
|
|
|
|
|
|