114. forduló, 116. forduló, Dundi-dió-mogyoró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. máj. 18. 17h:00'
EZ A 1147. JÁTÉKHETED, 115. FORDULÓD
1148. játékheted kezdete: máj. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3332
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

DUNDI-DIÓ-MOGYORÓ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,-40] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+23 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+9 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.)

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 280.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 275.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 270.]

* 4. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 265.]

* 5. KP: v 5 0 0 elmormolod az 5. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 263.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[140,-39] Változik a terep: ritka erdőben vagy. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy purifikátor közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 6 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a purifikátor ruganyos törzsét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A purifikátor többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [140,-38] A terep továbbra is ritka erdő. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy varkaudar behemót. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megkarcolod a varkaudar behemót jobb vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 1 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Felfedeztél egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 3000 pontot kell rákölteni.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz elf tekercset. (ld. enc.) Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy vércápa formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Észreveszel egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [140,-37] Épületek tűnnek fel. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Észreveszel egy korongfát. Találsz egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy házat. (no:1. építését P.Gagyimir kezdte, eddig 1150 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hmm, csak egy ork bérgyilász. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork bérgyilász testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az ork bérgyilász bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián függő, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy vegyesbolt (842. épület.). [36 pontot használtál fel, van még 227.]

ea 397 3 eladod a 397. tárgyat 3
Eladtál 3 zafír erőövet. 300 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

ee 122 95 540 eladod a 122. tárgyat a 95. tárgyat az 540. tárgyat
Sajnos nincs nálad dözmöng szív. [0 pontot használtál fel, van még 227.]
Eladtál 1 bakkura bőrt. 2 aranyat kaptál.
Sajnálom, de azt a tárgyat még boltban sem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 227.]
[0 pontot használtál fel, van még 227.]

ee 665 268 1236 eladod a 665. tárgyat a 268. tárgyat az 1236. tárgyat
Eladtál 6 elkarog szőrt. 6 aranyat kaptál.
Eladtál 2 gromak bőrt. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 1 holdbőrt. 14 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 227.]

ee 24 80 655 eladod a 24. tárgyat a 80. tárgyat a 655. tárgyat
Eladtál 2 kavadu lebenyt. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 15 lapkorongot. 30 aranyat kaptál.
Eladtál 1 liumbe hajtást. 4 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 227.]

ea 205 8 eladod a 205. tárgyat 8
Eladtál 8 kazmár gyökeret. 32 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

ee 125 148 331 eladod a 125. tárgyat a 148. tárgyat a 331. tárgyat
Eladtál 1 mandibulapengét. 3 aranyat kaptál.
Eladtál 2 mocsári penkét. 2 aranyat kaptál.
Eladtál 3 mutáns csontot. 12 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 227.]

ee 667 21 651 eladod a 667. tárgyat a 21. tárgyat a 651. tárgyat
Eladtál 1 nektoraf faggyút. 3 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ormánygőte csontot. 3 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rinóbőrt. 5 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 227.]

ee 69 151 14 eladod a 69. tárgyat a 151. tárgyat a 14. tárgyat
Eladtál 3 szárnyas hernyót. 6 aranyat kaptál.
Eladtál 1 szvó-ektoplazmát. 10 aranyat kaptál.
Sajnos nincs nálad sünmedve tüske. [0 pontot használtál fel, van még 227.]
[0 pontot használtál fel, van még 227.]

d 6 2 eldobod a 6. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 kőkést. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

dd 57 36 56 eldobod az 57. tárgyat a 36. tárgyat az 56. tárgyat
Elhajítasz 1 bőrsisakot. Elhajítasz 5 fáklyát. Elhajítasz 28 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

ve 186 1 megveszed a 186. tárgyat 1
Vásároltál 1 nagy vaskulcsot. 32 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 227.]

ve 76 1 megveszed a 76. tárgyat 1
Vásároltál 1 bronzkulcsot. 18 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 227.]

ve 183 1 megveszed a 183. tárgyat 1
Vásároltál 1 vaskulcsot. 20 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 227.]

ve 1419 5 megveszed az 1419. tárgyat 5
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 rumot. 34 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

ve 184 1 megveszed a 184. tárgyat 1
Vásároltál 1 ezüst kulcsot. 24 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 227.]

ve 105 2 megveszed a 105. tárgyat 2
Vásároltál 2 evaporőr hájat. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[139,-38] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Utad során felfedezel egy manilla-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Elfeledett kalandor lábát masszírozza. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy varkaudar behemót közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót bal lábát. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összefutsz egy tüsi ezüsthajú, barna szemű ember férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia híve. Egy mászókarmot, egy nap szimbólumot, egy rézpáncélt és egy rézsisakot visel. Ruházatát egy sörényes ubuk trófea, egy sullár trófea és egy alpesi tehén trófea díszíti. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső. {max. életpontja: 136.} Tisztán érzed auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Drakon. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [138,-39] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku gárdista került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista bal oldalát. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a ryuku gárdista testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [137,-40] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy karmos tankány. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Találsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Al'thang hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy patakot. Délnyugatra egy márványtorony van. Nyugatra egy phua-kúp van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű kobudera férfival. Kecskeszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Elenios kántora. Egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt és egy szem szimbólumot visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Felszerelését egy lomha morf trófea, egy mágiamorfáló trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: bézs alapon édeskés illatú halálsikoly. Jobb kezében egy moa kristályt tart. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Odébbállsz.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 197.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[136,-40] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délkeletről folyik északnyugatra. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy patakot. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy márványtorony van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy tavacska van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [135,-40] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Felfedeztél egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. (ld. enc.) Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délre egy márványtorony van. Nyugatra egy patak van. Északnyugatra egy barátság szent tüze van. Északra egy tavacska van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy élőholt quwarg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 22 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Mosolyogva kidobod a nevetséges proteinsólyom trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő élőholt quwarg trófeát. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 173.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 173.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 170.]

* 2. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 169.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+22 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 139.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+16 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 109.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Csak gyorsaság, ügyesség, no meg némi szerencse kell a mézszerzéshez. Ezúttal megúsztad kevés csípéssel, de a vadméhek nem felejtenek! (+3 kaja.) Érett fürtöktől rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+4 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 79.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Egy egész csapat bohócpapagájt zsákmányoltál. Valószínűleg nem tartják olyan jó tréfának, hogy ebéd lesz belőlük. (+5 kaja.)

[30 pontot használtál fel, van még 49.]

e 19 élelemszerzés 19 pontért
Egy kakaócserjét találtál. Rajta finom, kocka alakú termés, íze jobb, mint a Mars csokié. (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [19 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 256 pontot. A következő körben tehát 286 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELF TEKERCS (683. TÁRGY)
Megpillantasz egy zöld színű papírtekercset az elf övébe tűzve. Megkérdezed, mi az.
- Óh, csak egy elf tekercs, egy mágikus rítus, amelyet egy kalandozó kérésére készítettem.
- Hmm... esetleg tudnál nekem is csinálni?
- Persze, szívesen segítek! Hozz egy rinóbőrt, arra írom a szöveget, szükség lesz Morgan kristályára, amelyet porrá zúzva megfelelő mágikus tintát kapok - a rítus töltését pedig egy sáska amulett fogja biztosítani!
- Err... egyszerűbben nem megy, ugye? - az elf bánatosan rázza a fejét. [Ha összegyűjtötted a szükséges komponenseket, a KT 683 parancsot add ki az elf kószánál, 5 TVP árán.]

NAGY VASKULCS (186. TÁRGY)
A nagy vaskulcs a kis vaskulcsból és a normál vaskulcsból álló sorozat harmadik tagja. Hatalmas lakatokat tudsz vele kinyitni, amelyeknél a zárnyitó készlet finom drótjaival igen nehezen boldogulnál.

BRONZKULCS (76. TÁRGY)
Ez a szépen megmunkált, bronzból készített kulcs igazi értéket annak jelent, aki nem rendelkezik más, zárt ládák kinyitására alkalmas eszközzel.

VASKULCS (183. TÁRGY)
Szépen szaporodó kulcsgyűjteményedben ez az egyszerű nyelű, de bonyolult tollazatú álkulcs jól fog mutatni. Sok ajtó van, amelyet ezzel ki tudsz majd nyitni.

EZÜST KULCS (184. TÁRGY)
Ráébredsz, hogy a TF labirintusaiban szinte mindenhol ugyanattól a lakatostól rendelt zárakat használják, így aránylag kevés kulcs birtoklásával szinte minden zárat ki tudsz nyitni. A zárak bonyolultságában van különbség, minél összetettebb egy, annál nagyobb eséllyel törik bele a zárnyitó készlet. Az ezüst kulcs 6-os nehézségű zárak kinyitására alkalmas (a kis vaskulcs 1-es, a csontkulcs 2-es, a rézkulcs 3-as, a bronzkulcs 4-es, a vaskulcs 5-ös, stb., csak hogy segíteni tudjuk a teljes lista összeállítását).

BORKONYÓ CSERJE (311. NÖVÉNY)
Egész Ghallán a legfinomabb pálinkát a borkonyó erjesztett gyümölcséből készítik. Te, a tapasztalt kalandozó azonban nem a gyümölcsöt fogod leszedni, ez legyen továbbra is a kocsmárosok feladata. Egy apró, hengerbe csavart levélbe gyűjtve inkább egyenként kitépkeded az épp virágzó borkonyó bibéit. Hosszadalmas feladat (10 TVP-t emészt föl), de megéri: a borkonyó bibe rengeteg varázsfőzethez elengedhetetlen komponens. A gyűjtéshez a KT 312 parancsot kell kiadnod. Egy fordulóban maximum három adag borkonyó bibét gyűjthetsz.

KARAKTERLAP

Dundi-dió-mogyoró, egy copfos ezüsthajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr ministránsa vagy. Ez a 115. fordulód.

Erő: 28 (35) Szint: 19 Merészség: 5/3 Magasság: 141 cm
IQ: 21 Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 21 Védekezés: 25 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 19 Életpont: 262/262 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 16 (20) Varázspont: 121/29 Pénz: 1954 arany Kép. pont: 0
Pszi pont: 11/0
Eddig összesen 1032 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 116 TP-t kaptál. Jelenleg 385 086 TP-d van. A következő szinthez még 64 914 TP szükséges. Trófeáid: quwarg királynő, varkaudar behemót, élőholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: * 21 szúrófegyverek: 15 vágófegyverek: 7
ütőfegyverek: 8 lőfegyverek: 16 dobófegyverek: 8

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << rövid kard (#171) << ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 0
135,58 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 26 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 11 (+1) 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 35 (+1)
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 9 9. teológia: 6
10. harcművészetek: 21 11. zene: 5 12. szörnyismeret: 3
13. pszi: 2 14. zárnyitás: 1 15. vadászat: 16 (+1)
16. bányászat: 7

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 6 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
elfogod arató csattanatot (#144) fedett veremmel (#219)
Barátságosság (aktív: 9, max: 50)
Bloodwitch (#4592), manaelementál (#290), trikornis (#104), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): 66. labirintus (131,10). fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 9, 11, 12, 20, 41, 67.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 17.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 396, az összesen kapott pontszám: 46380. (összesen ölhető: 432 )

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 csontkés (#11) 1 * méregfog (#1553) 7 orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 kőkés (#6) 1 rövid kard (#171)
Ütőfegyverek
1 * göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111) 1 parittya (#18)
Lövedékek
3 ezüsttollú nyíl (#363) 2 rézgolyó (#343) 2 sallank nyíl (#129)
25 ubuk tüske (#131) 2 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
3 esszenciakristály (#350) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 4 nyu-shuriken (#157)
14 tolmokov-koktél (#351) 5 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 díszes rézpajzs (#84)
Páncélok
1 * láncing (#222)
Sisakok
1 * kvazár sisak (#266)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 5 tankány karom (#237)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
2 aranylánc (#191) 1 * két kard szimbólum (#144)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 ezüst karkötő (#158)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
12 * angyalok gyűrűje (#529) 1 * koponya gyűrű (#1733)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1)
2 * nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
5 huhogó bibe (#332) [bennük 24 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 36]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 32 csepp spiritusz (#170), fér még: 68]
3 szent kehely (#257) [bennük 30 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
11 uzbány csőr (#169) [bennük 90 csepp ugh méreg (#166), fér még: 42]
2 zöld üveg (#82) [bennük 27 csepp ragasztó (#83), fér még: 13]
Eszközök, használati tárgyak
2 áldott kő (#642) 1 aranytű (#272) 2 ásó (#34)
1 bőrkantár (#1125) 1 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74)
5 + deus ex machina (#1) 1 ezüst kulcs (#184) 1 furulya (#233)
28 gernim balzsam (#1894) 1 hebrencs csapda (#147) 100 kaja (#2)
2 keg gomba (#1615) 1 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 lant (#238) 3 manakristály (#500)
3 megsemmisítő (#1540) 1 nagy vaskulcs (#186) 9 ork csodaszer (#1228)
17 ősi rúna (#2520) 1 rézkulcs (#75) 2 rum (#1419)
2 sámán gyógykenőcs (#1139) 3 tapasztalatkő (#975) 1 távcső (#42)
3 titanitdukát (#1480) 2 + tüskecsapda (#242) 1 üllő (#1103)
1 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
11 álompor (#396) 5 dorony tüdő (#212) 1 eknozol (#540)
2 evaporőr háj (#105) 4 ezüstdarab (#326) 7 gyöngymangó (#135)
2 hibátlan tűzopál (#1642) 2 ilkin érc (#232) 10 kaktusztüske (#114)
3 kazmár gyökér (#205) 3 kreiton esszencia (#892) 4 lajhár csont (#236)
67 madártoll (#112) 5 magszim bél (#103) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
6 óndarab (#85) 16 pirkit (#153) 3 purifikátor háj (#269)
1 ramit kő (#226) 5 rézdarab (#70) 2 ryuku rúnatekercs (#1162)
27 sallank karom (#128) 2 smirglilevél (#29) 14 tigroszlán fog (#63)
1 tükör (#43) 5 vasérc (#152)

Összsúly: 82.86 kg Megterheltség: 103%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 45 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 bakkura bőr (#95) 1 bőrsisak (#57)
6 elkarog szőr (#665) 5 fáklya (#36) 2 gromak bőr (#268)
1 holdbőr (#1236) 2 kavadu lebeny (#24) 8 kazmár gyökér (#205)
2 kőkés (#6) 15 lapkorong (#80) 1 liumbe hajtás (#655)
28 mákrózsa virág (#56) 1 mandibulapenge (#125) 2 mocsári penke (#148)
3 mutáns csont (#331) 1 nektoraf faggyú (#667) 1 ormánygőte csont (#21)
1 rinóbőr (#651) 3 szárnyas hernyó (#69) 1 szvó-ektoplazma (#151)
3 zafír erőöv (#397)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
304 arany (#50) 1 bronzkulcs (#76) 1 csontszablya (#64)
2 evaporőr háj (#105) 1 ezüst kulcs (#184) 19 kaja (#2)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 obszidián függő (#195) 1 ork csodaszer (#1228)
1 purifikátor háj (#269) 1 rum (#1419) 1 tankány karom (#237)
1 vaskulcs (#183)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

134 135 136 137 138 139 140 141
-41
-40
-39
-38
-37
-36
(135,-40) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din rúnaköve, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 43. jellempróba, élőholt quwarg (#202)
(136,-40) phua-kúp (#372), patak, szent tölgyfa (#393), Dornodon oltár
(137,-40) karmos tankány (#137), Sheran rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, művészi porolit (#720), 22. jellempróba, egy kobudera férfi
(138,-39) művészi porolit (#720), nekrofun (#173), ryuku gárdista (#360)
(139,-38) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), varkaudar behemót (#189), Drakon (4586. kalandozó)
(140,-40) fényűző villa (#605)
(140,-39) purifikátor (#157), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din rúnaköve
(140,-38) varkaudar behemót (#189), városépítkezés (#398), elf kósza háza (#681), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393)
(140,-37) vegyesbolt (#842), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), főutca (#399), ház (#400), nekrofun (#173), ork bérgyilász (#781)

Üzenet küldése a karakternek