Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. máj. 23. 12h:16' EZ A 506. JÁTÉKHETED, 115. FORDULÓD 507. játékheted kezdete: máj. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1919 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 73. pszi képességet |
tf 2 | fejleszted a 2. tulajdonságodat |
kf 812 | kézbeveszed/felveszed a 812. tárgyat |
v 1 99 | elmormolod az 1. varázslatot |
m 7 7 1 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északkeletre |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 12 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok bal karját. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (6 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Méregfoggal eltalálod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A varkaudar bajnok feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1446 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 43, gyógyulás: 29, összesen: -14 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Méregfoggal megdöföd a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1446 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 46, gyógyulás: 28, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [130,44] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány fehér csontot sikerült exkaválni. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy szintszívó támad rád. Rettegve, sikoltozva menekülsz.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Ki-Nyú Vacc orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Továbbmész...) [131,43] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy.
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 23 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a trappoló dinymák fejét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 5 tintát.) 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dombi yeti testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Méregfoggal teljesen átdöföd a dombi yeti jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a dombi yeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Agyarával a dombi yeti kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a dombi yeti száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 878 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 27, gyógyulás: 20, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [131,41] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak.
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 14 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a Thargodan csontváz bal lábát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a Thargodan csontváz bal lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 15 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Méregfoggal megkarcolod a Thargodan csontváz jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A Thargodan csontváz csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A Thargodan csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1385 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 90, gyógyulás: 39, összesen: -51 ÉP}
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 25 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a Thargodan csontváz jobb vállát. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Méregfoggal gyengén megszurkálod a Thargodan csontváz jobb lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A Thargodan csontváz csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 17 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a Thargodan csontváz bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Méregfoggal meghorzsolod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A Thargodan csontváz csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Thargodan csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1385 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 74, gyógyulás: 35, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [131,40] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sziklafészket. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Thar'dan orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy sziklafészek van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vadtroll. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 23 életpontot sebeztél. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadtroll testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Méregfoggal teljesen átszúrod a vadtroll testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-7 életpont)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 236 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 7, gyógyulás: 11, összesen: +4 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 10 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hírnök jobb oldalát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Méregfoggal többször eltalálod a varkaudar hírnök jobb lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A varkaudar hírnök hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Méregfoggal eltalálod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 2197 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 74, gyógyulás: 50, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [129,38] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősi csatamezőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Beornegaar hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Észreveszel egy oltárt. Raia hívői építették. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy régészeti lelőhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát felszántják? Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
e 19 | élelemszerzés 19 pontért |
ef 10 506 | energia fejlesztése 10 |
szk 19 | keresed a 19. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 3. BP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 9 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 9 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
DOMBI YETI (366. SZÖRNY) A dombi yetik elvadult ősmajmok, mindenkivel szemben agresszívak. Hatalmas pofonokat képesek osztani, és agyaraikkal is szétharapnak mindent, ami él és mozog. Még szerencse, hogy közelharcban a dombi yeti általában vakon támad, nem törődik a védekezéssel - ha beviszel egy precíz ütést, akkor a dombi yetinek vége. A tudósok a dombi yetik származásával magyarázzák az ősmajmok teljes immunitását a mágiával szemben. |
Erő: | 29 (39) | Szint: | 20 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 171 cm |
IQ: | 17 (24) | Támadás: | 34 (36) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 129 kg |
Ügyesség: | 18 (25) | Védekezés: | 41 (45) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 3/3 év |
Egészség: | 17 (22) | Életpont: | 317/317 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 (28) | Varázspont: | 393/11 | Pénz: | 2141 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 43/5 | Pszi pont: | 155/71 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/0 | ökölvívás: | 6/0 | szúrófegyverek: | 24/14 (+8%) |
vágófegyverek: | 6/11 | ütőfegyverek: | 10/33 | lőfegyverek: | 21/14 (+10%) |
dobófegyverek: | 6/0 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -12.); ubuk tüske (#131) (13 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
129,38 mezőn táborozol |
Szkander vereségeid: 0 győzelmeid: 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/7 (+55%) | 2. nyomkövetés: | 8/85 (+27%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 8/65 | 5. csapdakészítés: | 23/83 (+12%) | 6. csapdaészlelés: | 1/0 |
7. gyógyítás: | 33/91 | 8. titkosírás: | 1/44 | 9. felderítés: | 2/61 (+17%) |
10. szörnyidomítás: | 6/78 | 11. teológia: | 15/17 (+26%) | 12. taumaturgia: | 13/42 (-400%) |
13. szerencsejáték: | 1/54 | 14. versengés: | 7/83 | 15. harcművészetek: | 3/85 |
16. zene: | 1/22 | 17. szörnyismeret: | 13/58 (+26%) | 18. pszi: | *19/100 (+4%) |
19. zárnyitás: | 1/0 | 20. vadászat: | 17/36 (+22%) | 21. bányászat: | 15/25 (+51%) |
22. testépítés: | 8/32 | 23. főzés: | 1/0 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 45 TVP-ért |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 15 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), tüskét (#22) (max. 50 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 25 darabot ) |
elfogod sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
kék rothasztó (#421) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 12) |
manaelementál (#290), nektoraf (#355), Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990), varkaudar behemót (#189), Mnebolath (#237), smaragdgólem (#417), Tguarkhan (#212) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | vámpirizáció (#1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
agykorbács (#97) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ragyás burástya (#111) (málhás: +11 kg teher) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 355 (limit: 615), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 41 595. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
kasztrop.kitágulás (197) |
azért a támadás... (221) |
önismeret (236) |
tolvajfelismerés (243) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
vallási öntudat (290) |
földmágia (357) |
a mágia szeretete (393) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 37 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 61 TU. szükséges még: 9 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 334 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
24 | tüske (#22) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
26 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | mágikus térkép (#2167) | 3 | óndarab (#85) | 1 | ovimon-bogyó (#207) | |||
6 | pirkit (#153) | 5 | ugh méreg (#166) | 9 | vasérc (#152) |
128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | |
37 | |
|
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
|
42 | |
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|