114. forduló, 116. forduló, Thompson99 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. márc. 20. 12h:07'
EZ A 135. JÁTÉKHETED, 115. FORDULÓD
136. játékheted kezdete: márc. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1042
SZÁMLA : XXXX

THOMPSON99 KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [47,36] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+8 varázspont.) Tojást tojik az uzbány. (+3 kaja.)

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 265.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 260.]

ft 96 támadod a 96. szörnyet
FT 96 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

ft 96 támadod a 96. szörnyet
FT 96 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

m 6 mozogsz nyugatra
[46,36] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő sullár nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a sullár testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sullár testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A sullár szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sullár fejét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a sullár patájától. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mínosz-kúpot. Egy kisebb domb tetején egy póznát pillantasz meg, amelyhez egy öregember van kikötözve. Valamilyen gonosz teremtmény lassú halálra ítélte a szerencsétlent a tűző napon. Ahhoz, hogy kiszabadítsd, 8 TVP-re és egy kőkésre van szükséged (8. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 248.]

be 27 bemész a 27. titkos labirintusba
Balsejtelmek kezdenek gyötörni, ahogy a jelszó kimondása után félrecsusszan a fedőlap. Most már mindegy, innét már nem lehet meghátrálni! Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. A lépcsőn lemászva, egy feliratot pillantasz meg a falon. "Ez a halálfutam folyosó, Thrikész, a csapdamester egyik legkiválóbb alkotása. Eddig mindenki elvérzett, legkésőbb a 22. pontnál. Te sem leszel kivétel. [Egyébként a játékvezetőnek is ez a véleménye, úgyhogy jobb, ha most visszafordulsz.] [5 pontot használtál fel, van még 243.]

lm 21 mozogsz 21
Bátorságodat összegyűjtve nyomulsz előre. [2. PONT] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! 4 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Továbbmész a halálfutam folyosón. [3. PONT] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! A gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 2 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Félelmet nem ismerve haladsz tovább. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Megállíthatatlanul nyomulsz a borzalmak útján. [5. PONT] A következő lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! Szerencsére egy sem talált el.
Előtted is folyosó, mögötted is folyosó, tele szörnyekkel és csapdákkal. Sebaj, tovább! [6. PONT]
Eléred a 7. pontot. [7. PONT]
Gyalogolsz tovább a végeláthatatlan járaton. [8. PONT]
Folytatod utadat, mész, mész, fogyasztva TVP-idet. [9. PONT] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. Szerencsére egy sem talált el.
Már lassan az út felénél járhatsz. [10. PONT]
Fegyveredet elszántan markolva, halálra készen lépkedsz. [11. PONT]
Bátorságodat összegyűjtve nyomulsz előre. [12. PONT]
Továbbmész a halálfutam folyosón. [13. PONT]
Félelmet nem ismerve haladsz tovább. [14. PONT]
Megállíthatatlanul nyomulsz a borzalmak útján. [15. PONT]
Előtted is folyosó, mögötted is folyosó, tele szörnyekkel és csapdákkal. Sebaj, tovább! [16. PONT]
Eléred a 17. pontot. [17. PONT] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Gyalogolsz tovább a végeláthatatlan járaton. [18. PONT]
Folytatod utadat, mész, mész, fogyasztva TVP-idet. [19. PONT]
Fegyveredet elszántan markolva, halálra készen lépkedsz. [20. PONT]
A folyosók szövevényének legmélyén vagy, közel Thirkész kreációjának szívéhez. [21. PONT] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! 8 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[120 pontot használtál fel, van még 123.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+1 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 118.]

v 6 elmormolod a 6. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 113.]

lm 22 1 mozogsz 22 1
Elérted a folyosó végét! Már csak karnyújtás választ el a győzelemtől! [22. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy szintszívó az. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fal mellett találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál.
A folyosók szövevényének legmélyén vagy, közel Thirkész kreációjának szívéhez. [21. PONT]
Fegyveredet elszántan markolva, halálra készen lépkedsz. [20. PONT]
Folytatod utadat, mész, mész, fogyasztva TVP-idet. [19. PONT]
Gyalogolsz tovább a végeláthatatlan járaton. [18. PONT]
Eléred a 17. pontot. [17. PONT]
Előtted is folyosó, mögötted is folyosó, tele szörnyekkel és csapdákkal. Sebaj, tovább! [16. PONT]
Megállíthatatlanul nyomulsz a borzalmak útján. [15. PONT]
Félelmet nem ismerve haladsz tovább. [14. PONT]
Továbbmész a halálfutam folyosón. [13. PONT]
Bátorságodat összegyűjtve nyomulsz előre. [12. PONT]
Fegyveredet elszántan markolva, halálra készen lépkedsz. [11. PONT]
Már lassan az út felénél járhatsz. [10. PONT]
Folytatod utadat, mész, mész, fogyasztva TVP-idet. [9. PONT]
Gyalogolsz tovább a végeláthatatlan járaton. [8. PONT]
Eléred a 7. pontot. [7. PONT]
Előtted is folyosó, mögötted is folyosó, tele szörnyekkel és csapdákkal. Sebaj, tovább! [6. PONT]
Megállíthatatlanul nyomulsz a borzalmak útján. [5. PONT]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [108 pontot használtál fel, van még 5.]

h 163 használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 0.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. A szervezetedet méreg pusztítja (-3 életerő.) Valószínűleg ez volt a hatásának az utolsó nyoma. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 256 pontot. A következő körben tehát 256 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Thompson99, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr ministránsa vagy. Ez a 115. fordulód.

Erő: 22 (25) Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 121 cm
IQ: 21 Támadás: 14 Agresszió: 4 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 21 Menekülés: 35 % Életkor: 55/55 év
Egészség: 20 Életpont: 216/213 Jellem: semleges (+14) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (19) Varázspont: 67/24 Pénz: 243 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 741 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 718 TP-t kaptál. Jelenleg 110 263 TP-d van. A következő szinthez még 9 737 TP szükséges. Trófeáid: dombi yeti, karmos tankány, fémbontó szójer.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 12 vágófegyverek: 14
ütőfegyverek: 19 dobófegyverek: 15

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); bumeráng (#249) (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
46,36 mezőn táborozol, a 27. labirintusban, 1. szinten, 5. ponton

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 743 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 17 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 10 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 17
7. titkosírás: 4 8. felderítés: 2 9. szörnyidomítás: 2
10. teológia: 5 11. zene: 5 12. szörnyismeret: 4
13. zárnyitás: 3 14. vadászat: 3 15. bányászat: 20

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 3 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot, csak egyszer)
elfogod piromenyétet (#99) szuper hálócsapdával (#274), drasmólymot (#60) szuper hálócsapdával (#274), woor-antilopot (#31) szuper hálócsapdával (#274), törpemammutot (#115) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 46 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Risara (#1529)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) csupasz izom (#28)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.
3.) Hozz egy grifftojást.

Összsúly: 81.52 kg Megterheltség: 135%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 51 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 kaja (#2) 1 sullár hólyag (#168) 1 szvó-ektoplazma (#151)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

45 46 47 48
35
36
37
(46,36) sullár (#101), a 27. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), 8. jellempróba, szintszívó (#96)

Üzenet küldése a karakternek