TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2016. márc. 20. 12h:07'
EZ A 135. JÁTÉKHETED, 115. FORDULÓD
136. játékheted kezdete: márc. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1042
SZÁMLA : XXXX
|
THOMPSON99 KALANDJAI
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [47,36] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+8 varázspont.) Tojást tojik az uzbány. (+3 kaja.)
v 12 |
elmormolod a 12. varázslatot |
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 265.]
v 13 |
elmormolod a 13. varázslatot |
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 260.]
ft 96 |
támadod a 96. szörnyet |
FT 96 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 260.]
ft 96 |
támadod a 96. szörnyet |
FT 96 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 260.]
[46,36] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő sullár nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a sullár testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sullár testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A sullár szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sullár fejét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a sullár patájától. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mínosz-kúpot. Egy kisebb domb tetején egy póznát pillantasz meg, amelyhez egy öregember van kikötözve. Valamilyen gonosz teremtmény lassú halálra ítélte a szerencsétlent a tűző napon. Ahhoz, hogy kiszabadítsd, 8 TVP-re és egy kőkésre van szükséged (8. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 248.]
be 27 |
bemész a 27. titkos labirintusba |
Balsejtelmek kezdenek gyötörni, ahogy a jelszó kimondása után félrecsusszan a fedőlap. Most már mindegy, innét már nem lehet meghátrálni! Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. A lépcsőn lemászva, egy feliratot pillantasz meg a falon. "Ez a halálfutam folyosó, Thrikész, a csapdamester egyik legkiválóbb alkotása. Eddig mindenki elvérzett, legkésőbb a 22. pontnál. Te sem leszel kivétel. [Egyébként a játékvezetőnek is ez a véleménye, úgyhogy jobb, ha most visszafordulsz.] [5 pontot használtál fel, van még 243.]
Bátorságodat összegyűjtve nyomulsz előre. [2. PONT] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! 4 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Továbbmész a halálfutam folyosón. [3. PONT] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! A gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 2 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Félelmet nem ismerve haladsz tovább. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Megállíthatatlanul nyomulsz a borzalmak útján. [5. PONT] A következő lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! Szerencsére egy sem talált el.
Előtted is folyosó, mögötted is folyosó, tele szörnyekkel és csapdákkal. Sebaj, tovább! [6. PONT]
Eléred a 7. pontot. [7. PONT]
Gyalogolsz tovább a végeláthatatlan járaton. [8. PONT]
Folytatod utadat, mész, mész, fogyasztva TVP-idet. [9. PONT] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. Szerencsére egy sem talált el.
Már lassan az út felénél járhatsz. [10. PONT]
Fegyveredet elszántan markolva, halálra készen lépkedsz. [11. PONT]
Bátorságodat összegyűjtve nyomulsz előre. [12. PONT]
Továbbmész a halálfutam folyosón. [13. PONT]
Félelmet nem ismerve haladsz tovább. [14. PONT]
Megállíthatatlanul nyomulsz a borzalmak útján. [15. PONT]
Előtted is folyosó, mögötted is folyosó, tele szörnyekkel és csapdákkal. Sebaj, tovább! [16. PONT]
Eléred a 17. pontot. [17. PONT] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Gyalogolsz tovább a végeláthatatlan járaton. [18. PONT]
Folytatod utadat, mész, mész, fogyasztva TVP-idet. [19. PONT]
Fegyveredet elszántan markolva, halálra készen lépkedsz. [20. PONT]
A folyosók szövevényének legmélyén vagy, közel Thirkész kreációjának szívéhez. [21. PONT] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! 8 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[120 pontot használtál fel, van még 123.]
v 28 |
elmormolod a 28. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+1 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 118.]
v 6 |
elmormolod a 6. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 113.]
Elérted a folyosó végét! Már csak karnyújtás választ el a győzelemtől! [22. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy szintszívó az. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A fal mellett találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál.
A folyosók szövevényének legmélyén vagy, közel Thirkész kreációjának szívéhez. [21. PONT]
Fegyveredet elszántan markolva, halálra készen lépkedsz. [20. PONT]
Folytatod utadat, mész, mész, fogyasztva TVP-idet. [19. PONT]
Gyalogolsz tovább a végeláthatatlan járaton. [18. PONT]
Eléred a 17. pontot. [17. PONT]
Előtted is folyosó, mögötted is folyosó, tele szörnyekkel és csapdákkal. Sebaj, tovább! [16. PONT]
Megállíthatatlanul nyomulsz a borzalmak útján. [15. PONT]
Félelmet nem ismerve haladsz tovább. [14. PONT]
Továbbmész a halálfutam folyosón. [13. PONT]
Bátorságodat összegyűjtve nyomulsz előre. [12. PONT]
Fegyveredet elszántan markolva, halálra készen lépkedsz. [11. PONT]
Már lassan az út felénél járhatsz. [10. PONT]
Folytatod utadat, mész, mész, fogyasztva TVP-idet. [9. PONT]
Gyalogolsz tovább a végeláthatatlan járaton. [8. PONT]
Eléred a 7. pontot. [7. PONT]
Előtted is folyosó, mögötted is folyosó, tele szörnyekkel és csapdákkal. Sebaj, tovább! [6. PONT]
Megállíthatatlanul nyomulsz a borzalmak útján. [5. PONT]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [108 pontot használtál fel, van még 5.]
h 163 |
használod a 163. tárgyat |
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 0.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. A szervezetedet méreg pusztítja (-3 életerő.) Valószínűleg ez volt a hatásának az utolsó nyoma. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 256 pontot. A következő körben tehát 256 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Thompson99, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr ministránsa vagy. Ez a 115. fordulód.
Erő: |
22 (25) |
Szint: |
15 |
Merészség: |
5/5 |
Magasság: |
121 cm |
IQ: |
21 |
Támadás: |
14 |
Agresszió: |
4 |
Testsúly: |
66 kg |
Ügyesség: |
15 |
Védekezés: |
21 |
Menekülés: |
35 % |
Életkor: |
55/55 év |
Egészség: |
20 |
Életpont: |
216/213 |
Jellem: |
semleges (+14) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
18 (19) |
Varázspont: |
67/24 |
Pénz: |
243 arany |
Kép. pont: |
0 |
Eddig összesen 741 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban
718 TP-t kaptál. Jelenleg
110 263 TP-d van. A következő szinthez még
9 737 TP szükséges. Trófeáid:
dombi yeti,
karmos tankány,
fémbontó szójer.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
2 |
szúrófegyverek: |
12 |
vágófegyverek: |
14 |
ütőfegyverek: |
19 |
dobófegyverek: |
15 |
|
|
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); bumeráng (#249) (7 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
46,36 mezőn táborozol, a 27. labirintusban, 1. szinten, 5. ponton |
SZÁMLÁLÓK |
Max életkor 743 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
5 |
2. nyomkövetés: |
17 |
3. mászás: |
5 |
4. csapdakészítés: |
10 |
5. csapdaészlelés: |
2 |
6. gyógyítás: |
17 |
7. titkosírás: |
4 |
8. felderítés: |
2 |
9. szörnyidomítás: |
2 |
10. teológia: |
5 |
11. zene: |
5 |
12. szörnyismeret: |
4 |
13. zárnyitás: |
3 |
14. vadászat: |
3 |
15. bányászat: |
20 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 48 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 3 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot, csak egyszer) |
elfogod piromenyétet (#99) szuper hálócsapdával (#274), drasmólymot (#60) szuper hálócsapdával (#274), woor-antilopot (#31) szuper hálócsapdával (#274), törpemammutot (#115) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 46 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó (#96) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
Risara (#1529) |
VARÁZSLATAID |
Papi varázslataid |
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. |
3.) Hozz egy grifftojást. |
Összsúly: 81.52 kg |
Megterheltség: 135% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 51 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
1 |
|
fáklya (#36) |
2 |
|
víz (#27) |
|
|
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(46,36) sullár (#101), a 27. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), 8. jellempróba, szintszívó (#96)