Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. aug. 31. 20h:10' EZ A 1244. JÁTÉKHETED, 1142. FORDULÓD 1245. játékheted kezdete: szept. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 33 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #4652 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
vv 71 72 73 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 24 12 224 | elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot |
vv 164 165 86 | elmormolod a 164. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot |
vv 28 188 88 | elmormolod a 28. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
vv 209 211 78 | elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot a 78. varázslatot |
hh 841 1619 1101 | használod a 841. tárgyat az 1619. tárgyat az 1101. tárgyat |
v 1 999 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
vv 326 222 214 | elmormolod a 326. varázslatot a 222. varázslatot a 214. varázslatot |
vv 384 120 247 | elmormolod a 384. varázslatot a 120. varázslatot a 247. varázslatot |
hh 745 1618 1554 | használod a 745. tárgyat az 1618. tárgyat az 1554. tárgyat |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fénypajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősjég varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 495 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 891 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 11 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt teriád testét. (11 támadással 928 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (49 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Romboló kalapácsát a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Romboló kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt teriád testét. (13 támadással 3038 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (37 életpontot sebezve.) Agyzúzóval néhányszor megcsapod az élőholt teriád farkát. (12 támadással 1476 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (35 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy az agy kifacsarása. A lény immúnis erre a varázslatra! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (53 sebzést okozott az ellenfélnek.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Az élőholt teriád többször végigkarmolja a derekadat. (6 támadástól 559 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +112 ÉP.) Romboló kalapácsával többször eltalálod az élőholt teriád testét. (5 támadással 1122 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (50 életpontot sebezve.) Agyzúzóval csak érinted az élőholt teriád jobb oldalát. (1 támadással 123 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (67 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy az agy kifacsarása pszi támadással. A lény immúnis erre a varázslatra! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 61 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (54 sebzést okozott az ellenfélnek.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Az élőholt teriád többször végigkarmolja a derekadat. (6 támadástól 582 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +117 ÉP.)
Az élőholt teriád összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +135 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 11 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 3 teriád férget. 66 932 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8557, sebződés: 1141, gyógyulás: 241, összesen: -900 ÉP}
* 2. KP: kf 1912 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1912. tárgyat |
* 3. KP: tps 45 0 0 | TVP spórolása: 45 pontért |
* 4. KP: h 1760 0 0 | használod az 1760. tárgyat |
* 5. KP: v 320 15 0 | elmormolod a 320. varázslatot |
* 6. KP: vv 53 303 297 | elmormolod az 53. varázslatot a 303. varázslatot a 297. varázslatot |
kb 1221 100 | kiveszel a bankból az 1221. tárgyat (100 darabot) |
ek 541 | t. energia kisütése: 541 |
tv 40 | támadó/véd. varázslat a 40. varázslatot |
ek 215 10 | t. energia kisütése: 215 10 |
p 195 20 | használod a 195. pszi képességet |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
ef 30 552 | energia fejlesztése 30 |
h 697 4500 | használod a 697. tárgyat |
v 198 490 111 | elmormolod a 198. varázslatot |
430 | 431 | 432 | |
107 | |
|
|
108 | |
|
|
109 | |
|
|
[490,111] Az Utazók Gyűrűjét felhasználva elcsomagolod a hajód. Sűrű erdőbe érkeztél. Távolról figyeled a bennszülöttek táborát. Úgy tűnik, győzelmi torhoz készülnek, és túl sokan vannak ahhoz, hogy értelmes volna közéjük rohanni. Néhány elfogott ryuku katonát látsz a tábor közepén, alaposan megkínozták már őket, alig-alig mozdulnak. Elfordítod a tekinteted, ha nem vigyázol, még a végén megszánod azokat a szerencsétleneket! Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy húsos terrathuát. (ld. enc.) Utad során felfedezel egy vapár cserjét. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kreommat-liliomot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy smirglibokrot. Találsz egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kék orchideacserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csillezsályát. Látsz egy fekete lótuszt. Találsz egy amniosz-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gránátkaktuszt.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
be 726 | bemész a 726. épületbe |
ek 503 | t. energia kisütése: 503 |
ba 831 | nem támadod a 831. szörnyet |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. (Önanalízis: +1% pszi.) A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy ősjég varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 494 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Marokra fogva a Romboló kalapácsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Romboló kalapácsával iszonyatosan megcsapod az aranyfecske testét. (1 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (34 életpontot sebezve.) Agyzúzóval megcsapod az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Légelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy az agy kifacsarása pszi támadást. 1106 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (35 sebzést okozott az ellenfélnek.) Fényaurád 10 sebzést okoz. Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az aranyfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2100, sebződés: 0, gyógyulás: 82, összesen: +82 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
(Továbbmész...) [490,109] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egy hatalmas sárkány bukkan fel az égen, aztán még egy, és még egy, egy egész sárkányraj repül egy irányba. Igazi különlegességnek lehetsz tanúja, mert ezek a lények, legjobb tudásod szerint, magányosan vadásznak. Ahogy nézed őket, sokfélét felismersz közülük. Néhány smaragd, egy rubin, és több ében sárkány is akad ott. No és mindegyik hátán egy kicsinyke hoarián lovas kuporog! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő széleshátú bahrot nem jelenthet komoly veszélyt. {szintje: 55.} {védettsége: 75 szúró, 75 vágó, 125 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 11 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a széleshátú bahrot testét. (11 támadással 987 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (33 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Meglengetve a Romboló kalapácsát a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Romboló kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a széleshátú bahrot széles hátát. (13 támadással 3108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+622 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (41 életpontot sebezve.) Agyzúzóval párszor keményen megütöd a széleshátú bahrot vaskos lábát. (4 támadással 544 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (56 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (39 sebzést okozott az ellenfélnek.) Fényaurád 7 sebzést okoz. Agyarával a széleshátú bahrot a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 214 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) Összetipor lábával. 138 életpontot vesztettél. A széleshátú bahrot rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 225 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Összetipor lábával. 138 életpontot vesztettél. A széleshátú bahrot most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 11 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 2 bahrot bőrt. 37 815 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4872, sebződés: 715, gyógyulás: 827, összesen: +112 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
v 199 | elmormolod a 199. varázslatot |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ősjég varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 525 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske bal lábát. (2 támadással 163 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (75 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 100 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 763, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
(Továbbmész...) [491,111] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Megpillantasz egy kövér gourryt az egyik bokor tövében. Álmosan pislog a szentem. Remek vacsora lesz belőle - gondolod, és hozzáfogsz, hogy becserkészd. Ismerős hang üti meg a füled, és megdermedsz. Igen, kicsit távolabbról érkezett a fúvócsőlövés! Affene! A gourry még csak annyit se mond, hogy "qwuaaa", és döglött mire az oldalára dől. Teljesen elment a kedved az evéstől. Ezek a nyavalyás hoariánok mindenütt ott vannak? Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nyeldeklő fűzet. (ld. enc.) A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy széleshátú bahrot. {puha ütés varázslat nem hat rá.} {támadása: 130.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 11 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a széleshátú bahrot fejét. (11 támadással 992 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (68 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Marokra fogva a Romboló kalapácsát a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Romboló kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a széleshátú bahrot testét. (13 támadással 3090 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+619 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (27 életpontot sebezve.) Agyzúzóval párszor keményen megütöd a széleshátú bahrot vaskos lábát. (4 támadással 541 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (52 életpontot sebezve.) . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 65 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (35 sebzést okozott.) Fényaurád 11 sebzést okoz. Mellkasodba bök a széleshátú bahrot néhányszor agyarával! (2 támadástól 235 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) A széleshátú bahrot szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 171 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A széleshátú bahrot összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 11 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 2 bahrot bőrt. 37 815 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4881, sebződés: 406, gyógyulás: 818, összesen: +412 ÉP}
(Továbbmész...) [491,112] A homokos part mögötted marad, és hamarosan egy ritka erdő fái közt barangolsz. Egy sárkány itt? Eddig azt hitted, hogy csak a Sötét Földön tanyáznak! Mielőtt esztelenül nekirontanál, előbb meglapulsz egy kicsit. Kíváncsi lettél, milyen fajta. Hiszen ez csak egy gyémántsárkány! Egy magadfajtának csak ujjgyakorlat! Már indulnál, hogy kifektesd, mikor feltűnnek a hoariánok. Aztán még két gyémántsárkány, és még több hoarián. Talán épp a ryukuk, vagy egy rivális falu ellen vonulnak? Mindenesetre már áldod az eszed, hogy nem rohantál vakon a halálba. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg b.háborító. { sav alapú varázslat nem hat rá.} {védettsége: 167 szúró, 167 vágó, 167 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 ősteológia). Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról ősjég varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 236 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 891 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 11 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg b.háborító testét. (11 támadással 1036 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (36 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Romboló kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg b.háborító bal első lábát. (13 támadással 3091 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+619 életerő). Légelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) Agyzúzóval néhányszor megcsapod a quwarg b.háborító testét. (11 támadással 1509 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+302 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (62 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy az agy kifacsarása pszi támadást. 1088 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 70 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (59 sebzést okozott az ellenfélnek.) Fényaurád 9 sebzést okoz. Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg b.háborító többször is megmar! (2 támadástól 480 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +96 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 463 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 11 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 41 157 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% lőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 8148, sebződés: 943, gyógyulás: 1029, összesen: +86 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fizikai pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy ősjég varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 445 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske jobb lábát. (3 támadással 246 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (46 életpontot sebezve.) Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 100 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 737, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 4 3 2 | mozogsz délre, délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [492,114] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egy hatalmas sárkány bukkan fel az égen, aztán még egy, és még egy, egy egész sárkányraj repül egy irányba. Igazi különlegességnek lehetsz tanúja, mert ezek a lények, legjobb tudásod szerint, magányosan vadásznak. Ahogy nézed őket, sokfélét felismersz közülük. Néhány smaragd, egy rubin, és több ében sárkány is akad ott. No és mindegyik hátán egy kicsinyke hoarián lovas kuporog! A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. (Önanalízis: +12% rejtőzködés.) Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy csapat hoarián barbár. {puha ütés varázslat nem hat rá.} {egyik sebzési módja: 2x 6d10+22.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [493,114] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. (Önanalízis: +12% rejtőzködés.) Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal tudod, hogy egy csapat hoarián barbár volt a rémület okozója. {háló varázslat nem hat rá.} {egyik sebzési módja: 2x 6d10+22.} Amikor elhal a zaj, előmászol.
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
v 199 | elmormolod a 199. varázslatot |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [495,113] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Odébb egy alak kuporog. Egy hoarián sámán az, látszólag épp valamilyen nyomokat vizsgál a földön. Nem akarod megzavarni, egy csizmád talpa alá kerülő fűszál rezzenésével mégis sikerül, s a barbár először ijedten rádnéz, majd hátra sem nézve elrohan előled. Hm, úgy néz ki csak csapatban bátrak ezek a hoariánok. Letérdelsz, hogy megvizsgálhasd azt, amit ő. De nincs ott semmi különös, vagy csak a szemed nem elég jó hozzá. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. (Önanalízis: +12% rejtőzködés.) Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy csapat hoarián sámán. {szintje: 59.} {max. életpontja: 3715-4616.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
* 1. BP: tpf 45 0 0 | TVP elővétele: 45 pontért |
* 2. BP: h 1534 0 0 | használod az 1534. tárgyat |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 153 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (66 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 276 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr fejét. (2 támadással 182 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (24 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy ősjég varázslattal köszöntöd a másikat. 462 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 462, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
* 3. BP: vv 172 460 0 | elmormolod a 172. varázslatot a 460. varázslatot |
* 4. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 2 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 2 pontért |
HÚSOS TERRATHUA (1442. TÁRGY) A ryuku szigetek áthatolhatatlan rengetegjeiben számtalan növényóriással találkozhatsz, de nem a harminc-negyven méter magas fák érdekesek igazán, hanem a rajtuk élősködő liánok. Az egyik ilyen parazita, a gyönyörű, fehér kancsóvirágokat hozó terrathua. A hatalmas szirmok közt rejtőző furfangos rovarcsapdák a tenyérnyi bogaraktól a hüvelyk méretű darazsakon át, az alig porszemnyi hangyákig minden ízeltlábúra veszélyt jelentenek. Persze azon túl, hogy szép, és megtizedeli a rovarfaunát, más haszna is van. A terrathua levele a természettudósok szerint ugyanis roppant hatékony gyógyszer. Ha úgy hozza a jókedved, leszakíthatod hát a terrathua férfitenyér méretű, húsos levelét 1 TVP árán (KT 1443 paranccsal), és a többi felhalmozott lim-lom közé rakhatod. |
NYELDEKLŐ FŰZ (1464. NÖVÉNY) A földig hulló, vékony, hajlékony fűzfavesszők között igazán békés álomra hajthatod a fejed. Itt ugyan nem fog háborgatni senki. A víz csobogása, és a hűs szellő elandalít. Feltűnik ugyan, hogy elkerülik a madarak, és az egyébként jól idomított jószágaid is ódzkodnak a közelébe menni, de elhessegeted magadtól a gondolatot. Ugyan, mi történhet egy közönséges fűzfa lombkoronája alatt? Semmi, de azért csak légy résen! Nem véletlenül kapta ez a növény a nyeldeklő nevet. |
LITU-PUKA PÁFRÁNY (1438. NÖVÉNY) Ez a széles levelű páfrányfajta egy igazán rejtelmes növény. Ahol megtelepszik, ez egybefüggő, egymásba fonódó leveleivel, rövid időn belül valóságos kis sátrat hoz létre, ami tökéletesen eltakarja az alatta lévő területet. A hoariánok regéiben gyakran feltűnik együtt használva a "litu" (elrejt) és a "puka" (köpeny) kifejezés. Persze egy olyan harcedzett kalandor, mint te, fittyet hány a regék titokzatos intéseire, és babonáira. Mindenesetre, ha akarsz, bekukkanthatsz a páfránysátor levelei alá a KUT parancs kiadásával, 5 TVP-ért. |
Erő: | 123 (189) | Szint: | 66 | Merészség: | 99/6 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 123 (173) | Támadás: | 202 (218) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 122 (172) | Védekezés: | 239 (252) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 48/51 év |
Egészség: | 122 (183) | Életpont: | 4509/5218 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 123 (206) | Varázspont: | 9019/4913 | Pénz: | 303725 arany | Kép. pont: | 25 |
Tudatpont: | 92/12 | Pszi pont: | 2243/6496 | Halhatatlanság: | 42 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 20/78 | ökölvívás: | 16/65 | szúrófegyverek: | 39/0 |
vágófegyverek: | 40/75 | ütőfegyverek: | 78/76 (+3%) | lőfegyverek: | 55/82 (+2%) |
dobófegyverek: | 37/61 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: Romboló kalapácsa (#1804) << tleikan nyárs (#964) << sárkányölő kard (#289) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
495,113 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 495 |
Kedvenc táborhely: 490,111 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2021. évben 5. hónapban. |
Legfeljebb 130 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia épp Romboló kalapácsa fegyverre kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 91, 93, 82 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/7 | Földanya gyümölcse 20/20 | Pszi katalizátor 50/50 |
Max életkor 135 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 395 611 TVP | Csodák kútjából max. támadás: 1 |
Csodák kútjából max. védekezés: 1 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 86/99 (+108%) | 2. nyomkövetés: | 209/91 | 3. mászás: | 36/21 |
4. hajózás: | 17/81 | 5. csapdakészítés: | 66/68 (+11%) | 6. csapdaészlelés: | 47/8 |
7. gyógyítás: | 139/45 | 8. titkosírás: | 21/72 | 9. felderítés: | 57/3 (+14%) |
10. szörnyidomítás: | 23/72 | 11. teológia: | 339/15 (+28%) | 12. taumaturgia: | 323/89 (+18%) |
13. szerencsejáték: | 17/97 | 14. versengés: | 28/57 | 15. harcművészetek: | 7/45 |
16. zene: | 127/76 | 17. szörnyismeret: | 11/62 | 18. pszi: | 139/4 (+101%) |
19. zárnyitás: | 46/78 | 20. vadászat: | 84/71 | 21. vitalitás: | 20/35 |
22. bányászat: | 70/85 | 23. testépítés: | 37/16 | 24. úszás: | 44/8 |
25. főzés: | 25/47 | 26. ősteológia: | 71/3 (+10%) | 27. őstaumaturgia: | 82/20 (+3%) |
28. csapatmunka: | 24/93 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 15 | |||
1. sebzés bónusz: 10 | 2. támadás bónusz: 10 | 3. védekezés: 10 | 4. max. életpont: 10 |
5. varázslat sebzés: 10 | 6. regeneráció: 5(6) | 9. gyors fejlődés: 10(12) | 10. vp regeneráció: 10 |
11. kincskeresés: 10 | 15. rezisztencia: 5 | 16. tulajdonságpajzs: 5 | 17. mágiaerő: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 5 TVP-ért |
kutatsz max. 1 TVP-ért |
készítesz púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), tüskét (#22) (max. 30 darabot ) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 150 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Szörnykeresés: tl'urlang keresővel bn'oxrad szaggatót. |
Feltételes támadás (aktív: 45, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), bolyongó lidérc (#388), sötét ölész (#314), Rém (#315), talriai behemót (#312), ezerszemű bestia (#288), Eruol (#378), halálmadár (#351), Techiulan (#400), Ylgoroth (#332), aranyfecske (#283), Strissha (#528), éjfattyak (#9096), rubin sárkány (#330), Dl'orkhaugruk (#425), quwarg ölész (#855), kyorg őrgólem (#567), Alkotó (#578), Teremtő (#579), Rettegés Ura (#625), vtoeken döntőbíra (#627), Nap bírája (#711), kreiton idéző (#510), kreiton lich (#536), ködmágus (#597), fokozott burjánzás (#715), halált okozó lények (#9098), bosszúálló (#562), quwarg széltáncos (#540), eszement trappoló (#549), ősöreg taalruherceg (#718), ködmedúza (#449), zombi mágus (#389), élőholt drakolder (#628), nekromanta kóborló (#596), halál csatlósa (#732), sötétségszellem (#733), negatív elementál (#734), Morghatal A'ton (#544), troglodita idéző (#551), öregedést okozó lények (#9095), quwarg agyfürkész (#745), nekrit parazita (#787), Őrült Montrix (#698), animált tűzbestia (#709) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
manaelementál (#290), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), sárkánylovas (#831) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
inst.szingularitás (#129, 20 VP) | varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) | a halál szava (#152, 20 VP) |
varázslatlopás (#154, 20 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ősi harcmodor (#287, 120 VP) | varázspajzs (#288, 55 VP) |
speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
varázsvédő varázs (#370, 140 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) |
légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | vérfürdő (#392, 80 VP) |
filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 30 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
különcség vonzása (#286, 0 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) |
agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) |
belső idő (#305, 0 PP) | mentális tükör (#306, 40 PP) | |
Ősteológia varázslataid | ||
isteni átok (#307, 50 VP) | megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | örökkévalóság (#316, 300 VP, 20 TVP) |
fizikai pajzs (#318, 50 VP) | isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) |
isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | isteni kegy (#376, 90 VP, 5 TVP) | |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | rezisztencia (#313, 70 VP) |
őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | szingulár. védelem (#322, 50 VP) | általános komponens (#361, 200 VP, 12 TVP) |
redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 30 vp; taumaturgia: 40 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 370 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (245,61,2) | áldomás III (#217) | vámpirizáció (#1) (995,0) | szürkeáll. aktiv (#71) |
erőpajzs I (#12) | égető tekintet (#164) | esszenciavédelem (#165) | csupasz izom (#28) |
esszenciavédelem 2 (#188) | fényaura (#211) | láth. észlelése (#78) | hadiszerencse III (#59) |
tárgyvédelem (#178) | csapdaészlelés (#222) | nagyobb agypajzs (#120) | elme dominanciája (#247) |
tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | önanalízis III (#303) | pszi-ernyő III (#297) |
planetáris őrdémon (#172) | csapda álcázása (#460) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
armageddon (#218), ősjég (#311), isteni átok (#307), istenítélet (#284), bo'adhun csapás (#266), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 12, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98), fénypajzs (#241), életpajzs (#142), Solisar aurája (#240), fehér glóbusz (#47), fürgülés (#92), fizikai pajzs (#318), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
mágiatörés (#35) | >> | Eruol (#378) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | energiafolyam (#136) | >> | árnylord (#342) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | bo'adhun csapás (#266) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
tűzvihar (#175) | >> | baljós árny (#588) | halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | halálos érintés (#271) | >> | tleikan rémeb (#626) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
életpajzs (#142) | >> | sárkánykirálynő (#7030) | pszi-acéltorony (#98) | >> | sötét gnóm (#132) | |
életpajzs (#142) | >> | zombi mágus (#389) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | elektromos pajzs (#51) | >> | Fairlight hívők (#997) | |
varázsvédelem (#34) | >> | kputtyintó csalán (#247) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | mestervarázsló (#267) | varázsvédelem (#34) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
varázsvédelem (#34) | >> | élőholt mágus (#175) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | |
varázsvédelem (#34) | >> | nukleáris cickány (#155) | varázsvédelem (#34) | >> | fémbontó szójer (#150) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
csillagapród (#7215) (málhás: +55 kg teher) státusz: OK |
őrző szilmill (#7454) (-33 lopás szakértelem annak, aki meg akar lopni téged) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +16 védettség;) státusz: OK |
gothag döglidérc (#429) státusz: OK |
élőholt tigris (#766) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Várom a pillanatot, amikor először járulsz elém az istenek panteonjában! Imádkozz, ha a fele utat már megtetted a teljes halhatatlansághoz vezető ösvényen! |
2.) A következő küldetésedet az élet adja. Nem árt, ha visszatekintesz, őseid honnan is indultak annak idején. A nép soraiból! Segíts tíz molnáron, ezzel is terjesztve hitemet és növelve saját hírnevedet. (számláló: 0) |
3.) Sajátítsd el az isteni kontaktus varázslatot, és keress meg úgy, hogy azt használod! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): kész. adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): kész. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): kész. hoarián falu (726): többek közt 1322. tárgyat kell leadnod. vályogviskó (739): kész. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. csontvár (756): kész. Toborzóiroda (762): kész. Thargodan könyvtár (768): többek közt 1762. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 9, 17, 18, 20, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 61, 67, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 82, 91, 93, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 137, 138, 139, 140, 141, 150, 152, 163, 167, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 184, 185, 186, 188, 193, 245, 246. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 10, 22, 26, 34, 38, 43, 46, 50. |
Kész: 1, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 12, 13, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 24, 25, 27, 28, 30, 31, 33, 35, 36, 39, 40, 41, 42, 44, 45, 47, 48, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 475, a megölt főholtak száma: 1, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 59361. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 250, az összesen kapott pontszám: 25000. |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 255, az összesen kapott pontszám: 38720. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián, harmadik hely a 6. kategóriában a XXXIV. olimpián. |
Részt vettél a 220-as II. quwarg rajzás végső bezárásában. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 907, pontszámod: 11712. |
A II. toronyháborúban összesen 1 győzelmet arattál, ezzel 60 pontot szereztél. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 803, a megölt vezérek száma: 14, a pontszámod: 146 485. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 36, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 4 930. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 437, pontszámod: 5 523. |
Az első Végzet Vermében 13 szintet teljesítettél. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 8. Legjobb pontszámod: 175. |
MAKRÓID (jelenleg 3 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 72 73, vv 24 12 224, vv 164 165 86, vv 28 188 88, vv 209 211 78, hh 841 1619 1101, v 1 999, vv 326 222 214, vv 384 120 247, hh 745 1618 1554. |
2. makró parancsai: v 185, kf 1707, usz 60, kf 1620. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 250 | áldott kő (#642) | 1 | aranyfaló ládikó (#1755) | 1 | Arutac mithrilöve (#1718) | 6 | Aurgir lándzsája (#1314) | 1 | biethlan kard (#1291) | 1 | biethlan pöröly (#1292) | $111 | csalánvirág ($582) | 450 | ezüstdarab (#326) | 1 | fejsze (#1240) | 2 | feneketlen bugyor (#570) | 2 | ganüid tájológömb (#1819) | 19 | hajóács szerszám (#1475) | 1 | hoarián bőrnadrág (#1345) | 2 | hoarián bőröv (#1341) | 5 | hoarián nyereg (#1336) | 211 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | kincses térkép (#1413) | 2 | lótakaró (#1356) | 2 | mágikus hentesbárd (#1808) | 2 | Méniach kardja (#1312) | 3 | moa harci nadrág (#1862) | 2 | moa ravatalozó (#1328) | 1 | olló (#335) | 1 | ősi kígyóbőr öv (#1467) | 1 | pszi katalizátor (#610) | 10 | pszi kő (#248) | 10 | purifikátor öv (#2013) | 1970 | quwarg tojás (#360) | 2 | rémbőr kesztyű (#1468) | 1 | rizspapír-vért (#1366) | 3 | ryuku hüvelykgyűrű (#1321) | 1 | ryuku ökölgyolcs (#1156) | 1452 | sárkánypikkely (#292) | 1 | teriád ékszer (#1279) | 4 | teriád vadászöv (#1389) | 3 | tl'urlang erőkő (#825) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
9 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | tinta (#101) | 1 | varányszem (#30) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2562 | arany (#50) | 4 | bahrot bőr (#938) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
7 | kaja (#2) | 6 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
12 | ősmatéria (#1254) | 1 | ryuku amfora (#1153) | 3 | teriád féreg (#1276) | |||
3 | tl'urlang fiola (#788) | 4 | tüske (#22) | 100 | vámpírfog (#1221) |
489 | 490 | 491 | 492 | 493 | 494 | 495 | 496 | |
108 | |
|
|
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|
|
|
|
111 | |
|
|
|
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
|
|
|
113 | |
|
|
|
|
|
|
|
114 | |
|
|
|
|
|
|
|
115 | |
|
|
|
|
|
|
|