Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. aug. 30. 20h:41' EZ A 1243. JÁTÉKHETED, 1141. FORDULÓD 1244. játékheted kezdete: aug. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #4652 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
vv 71 72 73 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 24 12 224 | elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot |
vv 164 165 86 | elmormolod a 164. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot |
vv 28 188 88 | elmormolod a 28. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
vv 209 211 78 | elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot a 78. varázslatot |
hh 841 1619 1101 | használod a 841. tárgyat az 1619. tárgyat az 1101. tárgyat |
v 1 999 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
vv 326 222 214 | elmormolod a 326. varázslatot a 222. varázslatot a 214. varázslatot |
vv 384 120 247 | elmormolod a 384. varázslatot a 120. varázslatot a 247. varázslatot |
hh 745 1618 1554 | használod a 745. tárgyat az 1618. tárgyat az 1554. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fizikai pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fénypajzs. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy ősjég varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 229 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 891 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 11 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a mhufexi mészáros bal oldalát. (11 támadással 825 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (33 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány árnyéktőr. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 299 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Romboló kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a mhufexi mészáros testét. (13 támadással 2847 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (30 életpontot sebezve.) Agyzúzóval párszor keményen megütöd a mhufexi mészáros bal oldalát. (12 támadással 1401 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (54 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy az agy kifacsarása pszi támadással. 1117 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (45 sebzést okozott az ellenfélnek.) Fényaurád működik (24 ép-t sebezve). A mhufexi mészáros fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 287 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 291 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) A mhufexi mészáros most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +135 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 11 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 lidércesszenciát. 77 806 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7574, sebződés: 877, gyógyulás: 127, összesen: -750 ÉP}
* 2. KP: kf 1912 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1912. tárgyat |
* 3. KP: tps 45 0 0 | TVP spórolása: 45 pontért |
* 4. KP: h 1760 0 0 | használod az 1760. tárgyat |
* 5. KP: v 320 15 0 | elmormolod a 320. varázslatot |
* 6. KP: vv 53 303 297 | elmormolod az 53. varázslatot a 303. varázslatot a 297. varázslatot |
p 189 | használod a 189. pszi képességet |
ek 500 552 | t. energia kisütése: 500 552 |
ek 215 10 | t. energia kisütése: 215 10 |
p 195 20 | használod a 195. pszi képességet |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
ef 50 552 | energia fejlesztése 50 |
h 697 4500 | használod a 697. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősjég varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 496 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 891 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A sivatagi doareg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 10 kaját. 3 646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1387, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [179,65] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kronokukac került az utadba. {védettsége: 28 szúró, 59 vágó, 59 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fizikai pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Egy ősjég varázslatot dobsz ellenfeledre. 506 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 891 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A kronokukac most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 3 068 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1397, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [180,65] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gránátkaktuszt. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy borkonyó cserjét. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy morgud hagymatő van. Délnyugatra egy xantusz-kaktusz van. Északnyugatra egy morgud hagymatő van. Északra egy tűzbokor van. Jól kivehetőek a távolban. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kronokukac. {szintje: 25.} {max. életpontja: 338-367.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősjég varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 529 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 891 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 843 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1420, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fizikai pajzs vibrál körülötted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősjég varázslatot lősz. 469 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! (Mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske testét. (6 támadással 536 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (56 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 94 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1061, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fizikai pajzs. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy ősjég varázslatot dobsz ellenfeledre. 485 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 891 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 bunthar bőrt. 2 455 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1376, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [182,65] A terep változik: ismét síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Raia szent lovagja. {egyik sebzési módja: 4x 4d6+7.} Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy ősjég varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 497 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védelmez.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske csillogó testét. (6 támadással 538 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (49 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 100 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% lőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1084, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
v 198 296 110 | elmormolod a 198. varázslatot |
176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | |
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
[296,110] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Ezek Ram partjai, széleit az óceán iszonyatos hullámai mossák. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy gránátkaktuszt. Északnyugatra nézve látsz egy kristálypalotát. Északra egy gránátkaktusz van. Jól kivehetőek a távolban.
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fizikai pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról ősjég varázslatot lősz a másikra. 479 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske farkát. (5 támadással 440 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 95 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 978, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [298,110] Tovább hajózol a háborgó tengeren. (Önanalízis: +9% hajózás.)
(Továbbmész...) [299,110] A hajód tovább szeli a vizeket. (Önanalízis: +9% hajózás.)
v 198 490 111 | elmormolod a 198. varázslatot |
ek 503 | t. energia kisütése: 503 |
be 726 | bemész a 726. épületbe |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
295 | 296 | 297 | 298 | 299 | 300 | |
109 | |
|
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|
|
111 | |
|
|
|
|
|
[430,108] Tovább hajózol a háborgó tengeren. (Önanalízis: +9% hajózás.) Sehol semmi, amíg csak a szem ellát a tengeren... várjunk csak! Van itt valami! Csak egy dagálydémon. Megvető mosollyal várod a találkozást. { halál alapú varázslat nem hat rá.} {védettsége: 111 szúró, 111 vágó, 111 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fizikai pajzs. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy rezisztencia varázst. Egy ősjég varázslattal köszöntöd a másikat. 246 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 891 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy hullámkeltés varázslattal köszönt csatapartnered. 122 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 11 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a dagálydémon háborgó hullámfejét. Kritikus ütés! (11 támadással 1177 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) Hajódat iszonyatos hullámok gyötrik. (-1% használhatóság.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Romboló kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a dagálydémon testét. (13 támadással 3188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+638 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (32 életpontot sebezve.) Agyzúzóval néhányszor megcsapod a dagálydémon testét. (12 támadással 1682 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+337 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (24 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy az agy kifacsarása pszi támadással. A rezisztenciának köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 62 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (36 sebzést okozott az ellenfélnek.) Fényaurád 17 sebzést okoz. A dagálydémon nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 158 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Romboló kalapácsával párszor megpöccinted a dagálydémon testét. (3 támadással 727 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (44 életpontot sebezve.) Agyzúzóval meghorzsolod a dagálydémon háborgó hullámfejét. (1 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (61 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy az agy kifacsarása pszi támadással. 1058 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. A rezisztenciának köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+2 életpont). Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (41 sebzést okozott az ellenfélnek.) Ellenfeled 26 pontot sebződik a fényaurától. Nyelvével a dagálydémon úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 202 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Karmával néhányszor a dagálydémon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy hullámkeltés varázslatot, majd rád küldi. 129 életpontot vesztettél.
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 11 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 79 031 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 9491, sebződés: 829, gyógyulás: 1280, összesen: +451 ÉP}
(Továbbmész...) [431,108] A szél kitart, a vitorlásod himbálózva szeli tovább a tenger hullámait. (Önanalízis: +9% hajózás.) Mindenütt csak víz, akármerre nézel. A szörny előtt, és a szörny után is. Héhéhé! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sárkánylovas. {szintje: 75.} {egyik sebzési módja: 2x 22d18+123.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ősjég varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 471 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 891 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 11 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sárkánylovas bal vállát. (11 támadással 1101 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (65 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (307 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Romboló kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a sárkánylovas testét. (13 támadással 3226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+646 életerő). Légelementálod támad. (18 életpontot sebezve.) Agyzúzóval párszor keményen megütöd a sárkánylovas jobb oldalát. (7 támadással 981 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+197 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (41 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy az agy kifacsarása pszi támadást. 1089 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (37 sebzést okozott.) Fényaurád 9 sebzést okoz. A sárkánylovas újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 424 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +85 ÉP.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). A sárkánylovas még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 11 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranytű, egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> 16 arany, -2 ÉP], egy Eldaran karkötője, 10 arany és egy fűszertartó. Szereztél 3 sárkánypikkelyt. 56 330 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Ennek a gyilkosságnak a hoarián lakosok nem fognak örülni! (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 8002, sebződés: 733, gyógyulás: 938, összesen: +205 ÉP}
ef 15 552 | energia fejlesztése 15 |
* 1. BP: tpf 45 0 0 | TVP elővétele: 45 pontért |
* 2. BP: h 1534 0 0 | használod az 1534. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre ősjég varázslatot lősz. 485 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 891 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2 022 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1376, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősjég varázslatot lősz. 488 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 891 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 1 416 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1379, sebződés: 18, gyógyulás: 6, összesen: -12 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus bal középső lábát. (4 támadással 417 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (23 életpontot sebezve.) A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 7 spiritusz (Nincs mibe rakni 7 spirituszt.) és 2 sáfránypor. 4 653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 440, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
* 3. BP: vv 172 460 0 | elmormolod a 172. varázslatot a 460. varázslatot |
* 4. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
MANASZíVÁS (515. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati tér lehetőségeinek feltérképezése során ismét egy érdekes, ámde veszélyes módszert fedeztek fel. Ez a módszer még a Világégés előtt Ezüstmágusok rendjében is tiltott volt, azonban ti egyelőre nem látjátok ennek okát. Az a varázsló, aki jártas a tudati tér rejtelmeiben, képes gyengébb ellenfelétől elszipkázni annak mágikus tartalékait, együttműködés esetén pedig a jó szándék tudati kivetülését képes mágikus energiává alakítania. [Játéktechnikailag, ha a fordulód során rálépsz egy kalandozóra, és barátságosak vagytok egymással, taumaturgia/10 varázspontot kapsz. (Ez összeadódik A barátság melegével, és más hasonló találkozáskori képességgel, és működik tudati portya alatt is.) Ha a találkozás harcba torkollik és taumaturgiád nagyobb ellenfeledénél, akkor a csata elején taumaturgia különbség/10 varázspontot szívsz el ellenfeledtől, és te ezt megkapod. Ezzel a képességgel egy körben maximum tízszer kapsz varázspontot barátságos találkozásnál. A képesség használata automatikus, külön parancsot nem igényel.] |
A RYUKU SZIGETEK Elérkezett hát ez a pillanat is, magad mögött hagytad Ghallát, és hajód ryuku felségvizekre ért. Most némi információt megosztunk veled, amit nem árt, ha tudsz erről a térségről. A dornodoni Tűzvihar ezeket a szigeteket valamiképp épen hagyta, így ideát zöldellő fákkal, termékeny mezőkkel, populációdús tengerrel találkozhatsz - sehol egy felégetett terület. Az itt élő lényeknek az elmúlt évszázadok viszonylagos nyugalma után volt ideje vérmes és ellenálló szörnyekké fejlődnie (sőt, az itteni légkör valahogy külön felerősítette ezt), így könnyen előfordulhat, hogy egy számodra ártatlan külsejűnek tűnő állat olyan könnyedén életedet veszi, hogy megmukkani sincs időd közben. Eleinte lehet, hogy szokatlan lesz, hogy míg odaát félistent/istent játszhattál a vadonban jártadban, itt többnyire te leszel a vad, mások játékszere. Persze - mint mindig - egy kis fejlődéssel és a megfelelő tapasztalattal áthidalható lesz ez a probléma. A szigeteken hozzád hasonló humanoidok is élnek - pl. a ryukuk vagy mások -, akikkel érdemes mielőbb kapcsolatba lépned. Persze lehet, hogy úgy döntesz, az itt élő ryukuk nem kommunikációt, hanem halált érdemelnek, csakúgy, mint a Ghallára érkezett hódító csapatok gárdistái. Akkor kutass olyan itt élő fajok után, akik hozzád hasonlóképp gondolkozhatnak. Ők sokat segíthetnek abban is, hogy ghallai kinézeted ellenére hogyan juss be a ryuku városokba - mert ez elsőre talán lehetetlen vállalkozásnak tűnik. Még pár dolog, amivel nem árt, ha tisztában vagy: * A tiltott teleport és városi teleportok a térségen belül ugyan működnek, de a Ghallára való visszaugrás nem. (A félsziget távolabb van, mint sejthetnéd.) Talán később majd találsz rá megoldást, hogyan maradhatnál mégis napi kapcsolatban az óceán túloldalával. * Az Aukciós Ház hajlandó ügynökeit a ryuku honba is elküldeni (valószínűleg valamilyen teleporttal, s nem hajóval érkeznek majd, mert a szolgáltatás minőségén nem látsz majd változást), viszont minden itt felajánlott tétel felajánlási költsége 100 arany (a 15 helyett). Ha vásárolsz, minden a megszokott módon folyik, az Aukciós Ház ilyenkor ugyanakkora százalékos hasznot fölöz le. * A Trikornis Futárszolgálat egyelőre képtelen megoldani, hogy tárgyakat küldjenek át az óceánon. Talán egyszer majd a jövőben ez megváltozik, addig csupán a királyi aukción juthatsz tárgyakhoz odaátról. * A pusztító végzet, istenítélet, és egyéb, az ellenfél ÉP-jétől függően százalékos sebzést okozó varázslatok ellen a ryuku kontinensen élő, magas ÉP-jű szörnyek külön mentődobást kaptak. Minél magasabb az ÉP-je egy szörnynek, annál kisebb eséllyel jönnek be ezek a varázslatok. Ezenkívül a lementett ryuku átokvarázs sebzését bemaxoltuk 1000 ÉP-ben. A kalandozó-kalandozó elleni csata nem változik, a felsoroltak csak a szörnyek ellen érvényesek. * Lesznek más olyan dolgok is, amik másképp működnek, mint ott, ahonnan jöttél. Előfordulhat, hogy egy tárgy, egy főzet vagy egy varázslat hatása másképp jelentkezik - ezeket a különbségeket majd menet közben kell felfedezned. |
Erő: | 123 (189) | Szint: | 66 | Merészség: | 99/6 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 123 (173) | Támadás: | 202 (218) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 122 (172) | Védekezés: | 239 (252) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 48/51 év |
Egészség: | 122 (183) | Életpont: | 4508/5212 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 123 (206) | Varázspont: | 9019/1954 | Pénz: | 301163 arany | Kép. pont: | 26 |
Tudatpont: | 92/4 | Pszi pont: | 2221/6417 | Halhatatlanság: | 42 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 20/78 | ökölvívás: | 16/65 | szúrófegyverek: | 39/0 |
vágófegyverek: | 40/75 | ütőfegyverek: | 78/73 (+2%) | lőfegyverek: | 55/80 (+1%) |
dobófegyverek: | 37/59 |
Feltételes fegyverváltás: Romboló kalapácsa (#1804) << tleikan nyárs (#964) << sárkányölő kard (#289) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
431,108 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 431 |
Kedvenc táborhely: 267,56 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2021. évben 5. hónapban. |
Legfeljebb 130 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia épp Romboló kalapácsa fegyverre kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 91, 93, 82 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/7 | Földanya gyümölcse 20/20 | Pszi katalizátor 50/50 |
Max életkor 135 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 395 611 TVP | Csodák kútjából max. támadás: 1 |
Csodák kútjából max. védekezés: 1 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 85/91 | 2. nyomkövetés: | 209/91 | 3. mászás: | 36/21 |
4. hajózás: | 17/81 (+45%) | 5. csapdakészítés: | 66/57 (+11%) | 6. csapdaészlelés: | 47/8 |
7. gyógyítás: | 139/45 | 8. titkosírás: | 21/72 | 9. felderítés: | 56/89 |
10. szörnyidomítás: | 23/72 | 11. teológia: | 338/87 (+40%) | 12. taumaturgia: | 323/71 (+21%) |
13. szerencsejáték: | 17/97 | 14. versengés: | 28/57 | 15. harcművészetek: | 7/45 |
16. zene: | 127/76 | 17. szörnyismeret: | 11/62 | 18. pszi: | 138/3 (+95%) |
19. zárnyitás: | 46/78 | 20. vadászat: | 84/71 | 21. vitalitás: | 20/35 |
22. bányászat: | 70/85 | 23. testépítés: | 37/16 | 24. úszás: | 44/8 |
25. főzés: | 25/47 | 26. ősteológia: | 70/93 (+15%) | 27. őstaumaturgia: | 82/17 (+10%) |
28. csapatmunka: | 24/93 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 11 | |||
1. sebzés bónusz: 10 | 2. támadás bónusz: 10 | 3. védekezés: 10 | 4. max. életpont: 10 |
5. varázslat sebzés: 10 | 6. regeneráció: 5(6) | 9. gyors fejlődés: 10(12) | 10. vp regeneráció: 10 |
11. kincskeresés: 10 | 15. rezisztencia: 5 | 16. tulajdonságpajzs: 5 | 17. mágiaerő: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 5 TVP-ért |
kutatsz max. 1 TVP-ért |
készítesz púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), tüskét (#22) (max. 30 darabot ) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 150 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Szörnykeresés: tl'urlang keresővel bn'oxrad szaggatót. |
Feltételes támadás (aktív: 45, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), bolyongó lidérc (#388), sötét ölész (#314), Rém (#315), talriai behemót (#312), ezerszemű bestia (#288), Eruol (#378), halálmadár (#351), Techiulan (#400), Ylgoroth (#332), aranyfecske (#283), Strissha (#528), éjfattyak (#9096), rubin sárkány (#330), Dl'orkhaugruk (#425), quwarg ölész (#855), kyorg őrgólem (#567), Alkotó (#578), Teremtő (#579), Rettegés Ura (#625), vtoeken döntőbíra (#627), Nap bírája (#711), kreiton idéző (#510), kreiton lich (#536), ködmágus (#597), fokozott burjánzás (#715), halált okozó lények (#9098), bosszúálló (#562), quwarg széltáncos (#540), eszement trappoló (#549), ősöreg taalruherceg (#718), ködmedúza (#449), zombi mágus (#389), élőholt drakolder (#628), nekromanta kóborló (#596), halál csatlósa (#732), sötétségszellem (#733), negatív elementál (#734), Morghatal A'ton (#544), troglodita idéző (#551), öregedést okozó lények (#9095), quwarg agyfürkész (#745), nekrit parazita (#787), Őrült Montrix (#698), animált tűzbestia (#709) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
manaelementál (#290), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
inst.szingularitás (#129, 20 VP) | varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) | a halál szava (#152, 20 VP) |
varázslatlopás (#154, 20 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ősi harcmodor (#287, 120 VP) | varázspajzs (#288, 55 VP) |
speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
varázsvédő varázs (#370, 140 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) |
légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | vérfürdő (#392, 80 VP) |
filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 30 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
különcség vonzása (#286, 0 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) |
agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) |
belső idő (#305, 0 PP) | mentális tükör (#306, 40 PP) | |
Ősteológia varázslataid | ||
isteni átok (#307, 50 VP) | megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | örökkévalóság (#316, 300 VP, 20 TVP) |
fizikai pajzs (#318, 50 VP) | isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) |
isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | isteni kegy (#376, 90 VP, 5 TVP) | |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | rezisztencia (#313, 70 VP) |
őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | szingulár. védelem (#322, 50 VP) | általános komponens (#361, 200 VP, 12 TVP) |
redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 30 vp; taumaturgia: 40 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 370 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (245,61,2) | áldomás III (#217) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) |
égető tekintet (#164) | esszenciavédelem (#165) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) |
fényaura (#211) | láth. észlelése (#78) | hadiszerencse III (#59) | tárgyvédelem (#178) |
vámpirizáció (#1) (997,0) | csapdaészlelés (#222) | nagyobb agypajzs (#120) | elme dominanciája (#247) |
tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | önanalízis III (#303) | pszi-ernyő III (#297) |
planetáris őrdémon (#172) | csapda álcázása (#460) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
armageddon (#218), ősjég (#311), isteni átok (#307), istenítélet (#284), bo'adhun csapás (#266), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 11, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98), fénypajzs (#241), életpajzs (#142), Solisar aurája (#240), fehér glóbusz (#47), fürgülés (#92), fizikai pajzs (#318) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
mágiatörés (#35) | >> | Eruol (#378) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | energiafolyam (#136) | >> | árnylord (#342) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | bo'adhun csapás (#266) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
tűzvihar (#175) | >> | baljós árny (#588) | halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | halálos érintés (#271) | >> | tleikan rémeb (#626) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
életpajzs (#142) | >> | sárkánykirálynő (#7030) | pszi-acéltorony (#98) | >> | sötét gnóm (#132) | |
életpajzs (#142) | >> | zombi mágus (#389) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | elektromos pajzs (#51) | >> | Fairlight hívők (#997) | |
varázsvédelem (#34) | >> | kputtyintó csalán (#247) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | mestervarázsló (#267) | varázsvédelem (#34) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
varázsvédelem (#34) | >> | élőholt mágus (#175) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | |
varázsvédelem (#34) | >> | nukleáris cickány (#155) | varázsvédelem (#34) | >> | fémbontó szójer (#150) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
csillagapród (#7215) (málhás: +55 kg teher) státusz: OK |
őrző szilmill (#7454) (-33 lopás szakértelem annak, aki meg akar lopni téged) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +16 védettség;) státusz: OK |
gothag döglidérc (#429) státusz: OK |
élőholt tigris (#766) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Várom a pillanatot, amikor először járulsz elém az istenek panteonjában! Imádkozz, ha a fele utat már megtetted a teljes halhatatlansághoz vezető ösvényen! |
2.) A következő küldetésedet az élet adja. Nem árt, ha visszatekintesz, őseid honnan is indultak annak idején. A nép soraiból! Segíts tíz molnáron, ezzel is terjesztve hitemet és növelve saját hírnevedet. (számláló: 0) |
3.) Sajátítsd el az isteni kontaktus varázslatot, és keress meg úgy, hogy azt használod! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): kész. adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): kész. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): kész. vályogviskó (739): kész. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. csontvár (756): kész. Toborzóiroda (762): kész. Thargodan könyvtár (768): többek közt 1762. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 9, 17, 18, 20, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 61, 67, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 82, 91, 93, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 137, 138, 139, 140, 141, 150, 152, 163, 167, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 184, 185, 186, 188, 193, 245, 246. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 10, 22, 26, 34, 38, 43, 46, 50. |
Kész: 1, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 12, 13, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 24, 25, 27, 28, 30, 31, 33, 35, 36, 39, 40, 41, 42, 44, 45, 47, 48, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 475, a megölt főholtak száma: 1, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 59361. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 250, az összesen kapott pontszám: 25000. |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 255, az összesen kapott pontszám: 38720. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián, harmadik hely a 6. kategóriában a XXXIV. olimpián. |
Részt vettél a 220-as II. quwarg rajzás végső bezárásában. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 907, pontszámod: 11712. |
A II. toronyháborúban összesen 1 győzelmet arattál, ezzel 60 pontot szereztél. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 803, a megölt vezérek száma: 14, a pontszámod: 146 485. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 36, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 4 930. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 437, pontszámod: 5 523. |
Az első Végzet Vermében 13 szintet teljesítettél. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 8. Legjobb pontszámod: 175. |
MAKRÓID (jelenleg 3 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 72 73, vv 24 12 224, vv 164 165 86, vv 28 188 88, vv 209 211 78, hh 841 1619 1101, v 1 999, vv 326 222 214, vv 384 120 247, hh 745 1618 1554. |
2. makró parancsai: v 185, kf 1707, usz 60, kf 1620. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 250 | áldott kő (#642) | 1 | aranyfaló ládikó (#1755) | 1 | Arutac mithrilöve (#1718) | 6 | Aurgir lándzsája (#1314) | 1 | biethlan kard (#1291) | 1 | biethlan pöröly (#1292) | $111 | csalánvirág ($582) | 450 | ezüstdarab (#326) | 1 | fejsze (#1240) | 2 | feneketlen bugyor (#570) | 2 | ganüid tájológömb (#1819) | 19 | hajóács szerszám (#1475) | 1 | hoarián bőrnadrág (#1345) | 2 | hoarián bőröv (#1341) | 5 | hoarián nyereg (#1336) | 211 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | kincses térkép (#1413) | 2 | lótakaró (#1356) | 2 | mágikus hentesbárd (#1808) | 2 | Méniach kardja (#1312) | 3 | moa harci nadrág (#1862) | 2 | moa ravatalozó (#1328) | 1 | olló (#335) | 1 | ősi kígyóbőr öv (#1467) | 1 | pszi katalizátor (#610) | 10 | pszi kő (#248) | 10 | purifikátor öv (#2013) | 1970 | quwarg tojás (#360) | 2 | rémbőr kesztyű (#1468) | 1 | rizspapír-vért (#1366) | 3 | ryuku hüvelykgyűrű (#1321) | 1 | ryuku ökölgyolcs (#1156) | 1452 | sárkánypikkely (#292) | 1 | teriád ékszer (#1279) | 4 | teriád vadászöv (#1389) | 3 | tl'urlang erőkő (#825) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
9 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | tinta (#101) | 2 | tüske (#22) | |||
1 | vámpírfog (#1221) | 1 | varányszem (#30) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1247 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | bunthar bőr (#733) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
1 | kreommat szirom (#925) | 1 | lidércesszencia (#1074) | 7 | ősmatéria (#1254) | |||
3 | quwarg tojás (#360) | 4 | sáfránypor (#211) | 3 | sárkánypikkely (#292) | |||
3 | tl'urlang fiola (#788) | 3 | víz (#27) |
429 | 430 | 431 | 432 | |
107 | |
|
|
|
108 | |
|
|
|
109 | |
|
|
|