Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. nov. 22. 21h:35' EZ A 381. JÁTÉKHETED, 114. FORDULÓD 382. játékheted kezdete: nov. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5845 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
hh 1133 1894 1419 | használod az 1133. tárgyat az 1894. tárgyat az 1419. tárgyat |
v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 78 0 0 | elmormolod a 78. varázslatot |
v 16 0 0 | elmormolod a 16. varázslatot |
v 182 0 0 | elmormolod a 182. varázslatot |
h 1271 1905 0 | használod az 1271. tárgyat |
hh 1100 1269 1253 | használod az 1100. tárgyat az 1269. tárgyat az 1253. tárgyat |
v 57 0 0 | elmormolod az 57. varázslatot |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 3. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 4. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 5. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
bb 2 45 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (45 darabot) |
fse 300 | felt. segítség 300 pontért |
fku 300 | felt. kutatás 300 |
fas 120 | felt. ásás 120 pontért |
fm 300 | feltételes mászás 300 |
tv 98 | támadó/véd. varázslat a 98. varázslatot |
kf 1536 | kézbeveszed/felveszed az 1536. tárgyat |
kpk 3 | kezd. parancs kivétele: 3 |
kpb 3 | kezd. parancs berakása: 3 |
h 1167 6 | használod az 1167. tárgyat |
v 181 74 58 | elmormolod a 181. varázslatot |
48 | 49 | 50 | |
101 | |
|
|
102 | |
|
|
103 | |
|
|
[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
be 709 138 213 | bemész a 709. épületbe |
m 2 4 6 | mozogsz keletre, délre, nyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mithril kardot. Elszántan a másikra ugrasz. Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod a liumbe testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a liumbe kunkorgó nyelvét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 120 életpontot sebeztél. A liumbe elhibázza az ütést csápjával. A liumbe csápol, de mindhiába. A liumbe nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki a liumbe száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 liumbe hajtást. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [49,103] Fák, mindenütt csak fák. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő Nehéz Norbi nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! A lény néhány kerek követ lő feléd. 2 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a Nehéz Norbi testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed a Nehéz Norbi jobb lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A Nehéz Norbi csapása csak a levegőt találja. A Nehéz Norbi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 szöges bunkó, 1 vizestömlő és 1 kőkés. Szereztél 1 koponya gyűrűt. (ld. enc.) 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az agglomerátor testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed az agglomerátor testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 108 életpontot sebeztél. Az agglomerátor állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 346 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [48,103] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Észreveszel egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút mélyén félhomály honol. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy százfogú!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a százfogú testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a százfogú testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 84 életpontot sebeztél. A százfogú feléd harap, de sikertelenül. A százfogú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a százfogú testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a százfogú testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 114 életpontot sebeztél. A százfogú feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a százfogú testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed a százfogú testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A százfogú állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A százfogú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tintacsiga testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod a tintacsiga testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A tintacsiga állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a tintacsiga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 100 életpontot sebeztél. A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [46,101] Síkság, továbbra is csak síkság. A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kiásod az alakváltót. Már eléggé összecsípték a vöröshangyák, de az állapota még nem súlyos. Nem győz hálálkodni Neked. Elmondja, hogy sötétlelkű goblinok ásták ide be. Mesél Neked arról, hogy a zárnyitó készlethez fontos alkotóelem a gumifa nedve. (+4 jóság.)
A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy phua-kúpot. Északra nézve látsz egy mély kutat. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy megsebesített uzbány került az utadba. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az uzbány fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed az uzbány testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sörényes ubuk fejét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [45,100] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tintacsiga. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tintacsiga testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 114 életpontot sebeztél. A tintacsiga állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tintacsiga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod az útonálló testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 757 | bemész a 757. épületbe |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [42,101] Továbbra is síkságon vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő.
(Továbbmész...) [41,102] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | |
98 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[56,87] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívői építették. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Leereszted a szuperkötelet, amibe a kövér nő belekapaszkodik. Nagy nehezen sikerül kihúznod, még szerencse, hogy szuperkötelet használtál, egy sima kötél bizonyosan elszakadt volna. A kövér nő nem győz hálálkodni, de te csak szerényen mosolyogsz. (+2 jóság.)
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 3. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 4. BP: ek 215 20 0 | t. energia kisütése: 215 20 |
* 5. BP: ef 40 0 0 | energia fejlesztése 40 |
NEHÉZ NORBI (7119. ELLENFÉL) Nehéz Norbi egy hosszúhajú, troll férfi, aki kalandozóként beállt az Újnyugat tagjai közé és Erdauin elveszejtésére szövetkezett. Nem érdemel kegyelmet! |
KOPONYA GYŰRŰ (1733. TÁRGY) Egy pecsétgyűrűt tartasz a kezedben, melyet áldozatod ujjáról húztál le. A gyűrűn egy vicsorgó, szárnyas koponya látszik, annak a szektának vagy KT-nek a jelképe, amelybe ez a kalandozó is tartozott. De érzed, hogy ez nem pusztán egy jelkép, mágikus kisugárzása is van. Kíváncsian felhúzod és észreveszed, hogy... olyan érzés mintha ott se lenne. Különös, nyugodtan felhúzhatsz melléje még egy másikat is (KF esetén nem foglal slotot). Azt is érzed, hogy némileg könnyebben forog kezedben tőle a fegyver (+2 támadás). Nem átadható tárgy. |
Erő: | 21 (34) | Szint: | 27 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 142 cm |
IQ: | 32 (55) | Támadás: | 49 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 22 (31) | Védekezés: | 57 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 146/156 év |
Egészség: | 28 (37) | Életpont: | 502/502 | Jellem: | jó (185) | Tul. pont: | 33 |
Szerencse: | 32 (52) | Varázspont: | 986/697 | Pénz: | 171297 arany | Kép. pont: | 18 |
Tudatpont: | 70/50 | Pszi pont: | 153/130 | EFejl: | 17 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 21 | vágófegyverek: | 30 | ütőfegyverek: | 1 |
lőfegyverek: | 28 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (500%) << mithril kard (#575) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -16.); tünde nyíl (#554) (17 -21.); ezüsttollú nyíl (#363) (22 -25.); ében nyílvessző (#848) (26 -); ében nyílvessző (#848) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
56,87 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 118 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1356 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 22 | 3. mászás: | 18 |
4. csapdakészítés: | 25 | 5. csapdaészlelés: | 16 | 6. gyógyítás: | 3 |
7. titkosírás: | 2 | 8. felderítés: | 8 | 9. szörnyidomítás: | 6 |
10. teológia: | 29 | 11. taumaturgia: | 55 (+1) | 12. szerencsejáték: | 3 |
13. versengés: | 1 | 14. zene: | 6 | 15. szörnyismeret: | 12 |
16. pszi: | 12 | 17. zárnyitás: | 14 | 18. vadászat: | 4 |
19. bányászat: | 13 | 20. testépítés: | 6 | 21. főzés: | 11 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 90 | |||
6. regeneráció: 3 | 10. vp regeneráció: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 300 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 2 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
vásárolsz szent jogart (#150) (max. 100 darabot ), manakristályt (#500) (max. 100 darabot ), rákfatty váladékot (#333) (max. 70 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot ), tüskét (#22) (max. 80 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), remák szivet (#264) (max. 100 darabot ), dözmöng szivet (#122) (max. 100 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
gonoszok (#988), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), inváziós ellenfelek (#9089), armageddont lövő lények (#9099), bávatag golombár (#165) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) |
csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | láth. észlelése (#78) | csábmosoly (#16) | Symulf rúnája (#182) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | a lélek védelme (#57) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
gyóntatás (#56), mágiatörés (#35), vakító fény (#43), gigaököl (#49) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), örvénykerítés (#42), varázsvédelem II (#108), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | villámcsapás (#50) | >> | halálos morf (#7618) | |
villámcsapás (#50) | >> | harcias morf (#7619) | villámcsapás (#50) | >> | brutális morf (#7620) | |
villámcsapás (#50) | >> | lomha morf (#7621) | villámcsapás (#50) | >> | védelmező morf (#7622) | |
villámcsapás (#50) | >> | mágiamorfáló (#7623) | villámcsapás (#50) | >> | domináns morf (#7624) | |
villámcsapás (#50) | >> | éltető morf (#7625) | villámcsapás (#50) | >> | változatos morf (#7626) | |
háló (#186) | >> | tűzfőnix (#215) | villámcsapás (#50) | >> | 20. szintű lényekre | |
háló (#186) | >> | kronokukac (#285) | háló (#186) | >> | szutykos remák (#191) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! (teljesítve) |
2.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 2) |
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): új. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 9, 20, 25, 27, 28, 30, 31, 32, 37, 38, 39, 40, 43, 44, 54, 72, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 9, 14, 16. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 924, az összesen kapott pontszám: 99175. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: hh 1133 1894 1419, v 224, v 26, v 78, v 16, v 182, h 1271 1905, hh 1100 1269 1253, v 57, h 211. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
a hatalom rúnája (215) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
62 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
1 | fűszerkeverék (#1170) | 1 | gernim balzsam (#1894) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
49 | kaja (#2) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | remák szív (#264) | 1 | rum (#1419) | 6 | sáfránypor (#211) | |||
12 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | kőkés (#6) | 1 | liumbe hajtás (#655) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 1 | szöges bunkó (#8) | 2 | tátika bibe (#1905) | |||
14 | tinta (#101) | 6 | ubuk tüske (#131) | 1 | uzbány csőr (#169) | |||
1 | vizestömlő (#3) |
# | tag neve | MXTU | TU | X,Y | FKÉR | utolsó lépés | EF | jellem | vallás | |
1. | 1152 | Whai Ling | 70 | 37 | 47,63 | 2021.11.22 | 940 | seml. | Sheran | |
2. | 1422 | Szajly | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.09 | 0 | seml. | Fairlight | |
3. | 1486 | Yllaro | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.11 | 0 | jó | Raia | |
4. | 2570 | Szajlaa | 15 | 0 | 98,100 | 2021.09.15 | 0 | seml. | Sheran | |
5. | 4976 | Yorakh | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.10 | 0 | seml. | Tharr | |
6. | 5675 | Szajlee | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.10 | 0 | jó | Raia | |
7. | 5845 | Galira | 70 | 50 | 56,87 | 2021.11.22 | 17 | jó | Elenios |
55 | 56 | 57 | |
86 | |
|
|
87 | |
|
|
88 | |
|
|