113. forduló, 115. forduló, Thompson99 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. márc. 19. 12h:08'
EZ A 135. JÁTÉKHETED, 114. FORDULÓD
136. játékheted kezdete: márc. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1042
SZÁMLA : XXXX

THOMPSON99 KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [55,31] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+8 varázspont.) Tojást tojik az uzbány. (+2 kaja.)

fkt 181 felt. készítesz a 181. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 vasalt bunkót. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [50 pontot használtál fel, van még 234.]

fkt 94 12 felt. készítesz a 94. tárgyat (12 darabot)
fkt 94 12 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[54,32] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy süvítő rája közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a süvítő rája testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a süvítő rája lapos testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A süvítő rája szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss törpe nyomok vezetnek keletre. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [53,33] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy ork sámán nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az ork sámán fejét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 9 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 6 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Sheran oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [52,34] A sík vidéket bozótos váltja fel. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő vérfürdető magszim mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a vérfürdető magszim egyik csápját. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a bal karodra. (8 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Friss törpe nyomok vezetnek keletre. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [45 pontot használtál fel, van még 189.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[51,34] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy proteinfecske lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a proteinfecske jobb vállát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a proteinfecske bal oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. Karmaival a proteinfecske megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a proteinfecske testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Karmával néhányszor a proteinfecske megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A proteinfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss törpe nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [50,34] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő tigroszlán nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a tigroszlán testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a tigroszlán meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tigroszlán megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tigroszlán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 tigroszlán fogat. 45 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss törpe nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 fáklyát.

(Továbbmész...) [49,35] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ezt a dombos-hegyes vidéket Kis-Nimeronnak hívják. Üldözői elől állítólag az itteni barlangokban rejtőzött el a menekülő Nimeron herceg. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Látsz egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Egy hatalmas pókhálóba tekeredett alakot pillantasz meg. A pókháló tövében ott üldögél egy kövér pók, úgy látszik, jóllakottan, mert áldozatát egyelőre nem bántja. A szerencsétlen figura még lélegzik, bár nyilván megbénította a méreg. Ha segíteni akarsz, szükséged van egy fáklyára, amellyel elkergeted a pókot és leégeted a hálót. Ez a tevékenység 10 TVP-be kerül (16. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy tavacskát. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy rőtmanó. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a rőtmanó testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Karmaival a rőtmanó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A rőtmanó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 80 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy gitonga. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával kilukasztod a gitonga hosszú nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A gitonga belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gitonga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 madártollat. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [56 pontot használtál fel, van még 133.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[48,35] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak.

Találsz egy világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [47,36] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Látsz egy oltárt. Raia hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [38 pontot használtál fel, van még 95.]

f 151 kísérletezel a 151. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Hosszú idő telik el... Sajna, nem sikerült semmit kitalálnod. [10 pontot használtál fel, van még 85.]

h 81 151 használod a 81. tárgyat
Megméred a szvó-ektoplazmát: súlya 0.05 kg. [5 pontot használtál fel, van még 80.]

d 9 eldobod a 9. tárgyat
Elhajítasz 1 bunkósbotot. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

d 8 eldobod a 8. tárgyat
Elhajítasz 1 szöges bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

kf 181 1 kézbeveszed/felveszed a 181. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a mandibulakaszát, majd a jobb kezedbe veszed a vasalt bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

ff 127 182 181 felt. fegyverváltás: 127 182 181
Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza << vashegyű lándzsa << vasalt bunkó. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

f 101 kísérletezel a 101. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Lázasan töröd a fejed... Semmi eredmény - minden kísérlet újra és újra csak a korábbi találmányokra vezet vissza! [10 pontot használtál fel, van még 70.]

h 234 50 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Hah! Hibátlanul előadtad a boci, boci, tarkát! Ez már haladás. Ez jól esett! (+1 varázspont.) [50 pontot használtál fel, van még 20.]

h 163 használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 15.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-3 életerő.) Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 15 pontod maradt, ebből a következő körre 15 pontot vihetsz át. Kapsz még 255 pontot. A következő körben tehát 270 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÉRFÜRDETŐ MAGSZIM (148. SZÖRNY)
A vérfürdető magszim a húsevő magszim távoli, és jóval méretesebb rokona. Szintén bozótosban él, azonban hatalmas csápjaival inkább dzsungel-ligetre, mint egyszerű bokorra emlékeztet. Rengeteg nyúlványa van, amelyekkel megragadja a közelben elhaladó, gyanútlan kalandozókat, majd az alul meghúzódó, óriási szájhoz húzza őket. Az alsó száj olyan nagy, hogy akár egy felnőtt uzbányt is képes elnyelni. Nincs is szükség a rágásra, mert a vérfürdető magszim beleiben hihetetlen hő termelődik, és ez meg is süti az elnyelt áldozatot.

KARAKTERLAP

Thompson99, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr ministránsa vagy. Ez a 114. fordulód.

Erő: 22 (24) Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 121 cm
IQ: 21 Támadás: 14 Agresszió: 4 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 19 Menekülés: 35 % Életkor: 55/55 év
Egészség: 20 Életpont: 216/213 Jellem: semleges (+14) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 Varázspont: 67/41 Pénz: 243 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 739 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 284 TP-t kaptál. Jelenleg 109 545 TP-d van. A következő szinthez még 10 455 TP szükséges. Trófeáid: dombi yeti, karmos tankány, fémbontó szójer.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 12 vágófegyverek: 14 (+1)
ütőfegyverek: 19 dobófegyverek: 15

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); bumeráng (#249) (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
47,36 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 743 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 17 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 10 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 17
7. titkosírás: 4 8. felderítés: 2 9. szörnyidomítás: 2
10. teológia: 5 11. zene: 5 12. szörnyismeret: 4
13. zárnyitás: 3 14. vadászat: 3 15. bányászat: 20

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 3 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot, csak egyszer)
elfogod piromenyétet (#99) szuper hálócsapdával (#274), drasmólymot (#60) szuper hálócsapdával (#274), woor-antilopot (#31) szuper hálócsapdával (#274), törpemammutot (#115) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 46 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Risara (#1529)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.
3.) Hozz egy grifftojást.

Összsúly: 81.11 kg Megterheltség: 139%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 51 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bunkósbot (#9) 1 göcsörtös bunkó (#123) 20 pirkit (#153)
1 szöges bunkó (#8) 10 vasérc (#152) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fáklya (#36) 1 kaja (#2) 7 madártoll (#112)
2 óndarab (#85) 2 rézdarab (#70) 7 tigroszlán fog (#63)
1 vasalt bunkó (#181)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56
30
31
32
33
34
35
36
37
(47,36) Raia oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(48,35) világítótorony (#156), vaskohó (#155), Raia oltár
(49,35) Tharr oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), 16. jellempróba, érclelőhely, rőtmanók (#55), gitonga (#76)
(50,34) tigroszlán (#43), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 37. jellempróba
(51,34) proteinfecske (#139), Elenios oltár, 31. jellempróba
(52,34) Raia oltár, vérfürdető magszim (#148)
(53,33) ork sámán (#345), Sheran oltár, 44. jellempróba
(54,32) Sheran oltár, süvítő rája (#113)

Üzenet küldése a karakternek