Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 21. 10h:32' EZ A 267. JÁTÉKHETED, 113. FORDULÓD 268. játékheted kezdete: dec. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1708 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 745. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1099. tárgyat |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal |
cir 31 | vándorcirkusz látogatása 31 |
kno 12 25 | képesség-növelés 12 |
hu 731 247 | hulladék: 731 247 |
ek 273 7 3 | t. energia kisütése: 273 7 3 |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
tv 97 | támadó/véd. varázslat a 97. varázslatot |
jlk 2471 | jelszó kimondása 2471 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 259.]
m 7 6 7 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [148,88] Továbbra is síkságon vagy.
(Feltételes támadás:) Egy Raia szent lovagja! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja jobb lábát. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Raia szent lovagja testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Zombilapítóval néhányszor súrolod a Raia szent lovagja testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a Raia szent lovagja bal oldalát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Zombilapítóval csak érinted a Raia szent lovagja fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A Raia szent lovagja szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. Messze hajítod a vacak kis őrült varázsló trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes Raia szent lovagja trófeát. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [147,87] Síkság, továbbra is csak síkság. Utad során felfedezel egy friss csatamezőt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku csapásvezető. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Egy pajzszúzás varázslatot dob rád a másik. 321 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 321, gyógyulás: 0, összesen: -321 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel jobb első lábát. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Zombilapítóval épp hogy eltalálod az ezoterikus mardel bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 8 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tetemember fejét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Zombilapítóval iszonyatosan megcsapod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc testét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapást mérve bezúzod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Zombilapítóval eltalálod a sírlidérc testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus testét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával kegyetlenül megütöd az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megütöd az élőholt mágus fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapást mérve bezúzod a drasmólyom testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Zombilapítóval kegyetlenül megütöd a drasmólyom pikkelyes lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A drasmólyom feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [145,85] A bozótost ritka erdő váltja fel.
(Továbbmész...) [145,84] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy megsebesített drakolich. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a drakolich jobb vállát. (5 támadással 51 életpontot sebezve.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
m 6 7 8 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [143,83] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Felismered. Ez egy áeratikus hasnyák. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [143,82] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Felfedeztél egy Thargodan csatamezőt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít.
- 20 arany - háborodsz fel a belépő drágaságán, de hát nincs mit tenni, mérgesen keresgélni kezdesz zsebeidben. Sajnos nincs nálad ennyi. Talán majd legközelebb.
m 1 | mozogsz északkeletre |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
v 84 351 | elmormolod a 84. varázslatot |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a halálmadár jobb szárnyát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megütöd a halálmadár fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csőrével a halálmadár nem tudott megsebezni. A halálmadár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 84 351 | elmormolod a 84. varázslatot |
kpb | kezd. parancs berakása: |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
szk 230 | keresed a 230. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 29 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 29 pontért |
Erő: | 27 (30) | Szint: | 18 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 153 cm |
IQ: | 27 | Támadás: | 27 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 43 kg |
Ügyesség: | 25 (30) | Védekezés: | 94 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 3/8 év |
Egészség: | 19 (29) | Életpont: | 304/273 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 26 (31) | Varázspont: | 531/59 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/0 | Pszi pont: | 87/44 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/21 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | 1/0 | ütőfegyverek: | 23/62 (+7%) | lőfegyverek: | 23/54 (+6%) |
dobófegyverek: | 1/32 |
Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); tünde nyíl (#554) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/51 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 33/10 (+5%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 5/13 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 9/15 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 1/78 |
7. gyógyítás: | 2/43 | 8. titkosírás: | 1/83 (+20%) | 9. felderítés: | 5/21 (+36%) |
10. szörnyidomítás: | 6/70 | 11. teológia: | 23/67 (+19%) | 12. taumaturgia: | 44/69 (+2521%) |
13. szerencsejáték: | 1/22 | 14. versengés: | 1/61 | 15. zene: | 1/95 |
16. szörnyismeret: | 20/22 | 17. pszi: | 13/41 | 18. zárnyitás: | 4/59 |
19. vadászat: | 2/0 | 20. vitalitás: | 1/9 | 21. bányászat: | 15/55 |
22. úszás: | 9/58 | 23. főzés: | 5/89 (+16%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 6 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
bávatag golombár (#165), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), halálmadár (#351), Blounther apó (#972) (csak egyszer), Raia szent lovagja (#239) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
áeratikus hasnyák (#243), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | láthatatlanság (#76) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
3. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | szárazság (#48) | >> | Zinthurg (#180) | |
energiatüskék (#29) | >> | gnóm szolgáló (#181) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaim a természetben megbúvó legkisebb anomáliát is észreveszik. Imádkozz úgy, hogy felderítésed 8. szintű! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | gyöngymangó (#135) | 5 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
8 | drótszőr (#37) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
1 | fekete bőrcsizma (#247) | 5 | madártoll (#112) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
1 | tünde nyíl (#554) | 7 | víz (#27) |