Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. ápr. 10. 16h:53' EZ A 1223. JÁTÉKHETED, 1129. FORDULÓD 1224. játékheted kezdete: ápr. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 40 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #4652 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
vv 71 72 73 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 24 12 224 | elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot |
vv 164 165 86 | elmormolod a 164. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot |
vv 28 188 88 | elmormolod a 28. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
vv 209 211 78 | elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot a 78. varázslatot |
hh 841 1619 1101 | használod a 841. tárgyat az 1619. tárgyat az 1101. tárgyat |
v 1 999 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
vv 326 222 214 | elmormolod a 326. varázslatot a 222. varázslatot a 214. varázslatot |
vv 384 120 247 | elmormolod a 384. varázslatot a 120. varázslatot a 247. varázslatot |
hh 745 1618 1554 | használod a 745. tárgyat az 1618. tárgyat az 1554. tárgyat |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fénypajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy ősjég varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 241 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 891 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 11 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt teriád bal vállát. (11 támadással 830 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (59 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Romboló kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt teriád bal lábát. (13 támadással 2888 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (36 életpontot sebezve.) Agyzúzóval többször eltalálod az élőholt teriád testét. (6 támadással 712 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy az agy kifacsarása pszit. A lény immúnis erre a varázslatra! . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 70 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (46 sebzést okozott az ellenfélnek.) A fényaura 6 ép-t sebez. Az élőholt teriád többször végigkarmolja a derekadat. (6 támadástól 407 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +82 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 1 teriád férget. 49 286 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5831, sebződés: 407, gyógyulás: 92, összesen: -315 ÉP}
* 2. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: kf 1912 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1912. tárgyat |
* 4. KP: tps 45 0 0 | TVP spórolása: 45 pontért |
* 5. KP: h 1760 0 0 | használod az 1760. tárgyat |
* 6. KP: v 320 15 0 | elmormolod a 320. varázslatot |
* 7. KP: vv 53 303 297 | elmormolod az 53. varázslatot a 303. varázslatot a 297. varázslatot |
hh 892 1228 1137 | használod a 892. tárgyat az 1228. tárgyat az 1137. tárgyat |
fno 11 5 | fejl. pont elköltés 11 5 |
ek 215 10 | t. energia kisütése: 215 10 |
p 195 20 | használod a 195. pszi képességet |
at 4388 50 | TU-t adsz át a 4388. kalandozónak 50 |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
h 719 | használod a 719. tárgyat |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fizikai pajzs vibrál körülötted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy ősjég varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 501 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védett meg.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske csillogó testét. (2 támadással 166 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (22 életpontot sebezve.) Az aranyfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 689, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
v 181 186 106 | elmormolod a 181. varázslatot |
262 | 263 | 264 | |
113 | |
|
|
114 | |
|
|
115 | |
|
|
[186,106] Épületek tűnnek fel. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 24 aranyat.
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. (Önanalízis: +1% pszi.) A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ősjég varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 231 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske aranyszárnyát. (5 támadással 440 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (61 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az aranyfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 732, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
ee 599 0 972 | eladod az 599. tárgyat a 972. tárgyat |
ee 613 779 784 | eladod a 613. tárgyat a 779. tárgyat a 784. tárgyat |
ea 373 2 | eladod a 373. tárgyat 2 |
ea 1387 10 | eladod az 1387. tárgyat 10 |
ea 841 2 | eladod a 841. tárgyat 2 |
ee 68 244 199 | eladod a 68. tárgyat a 244. tárgyat a 199. tárgyat |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy ősjég varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 448 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 csuklyavirág és 8 madártoll. 2 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 46, gyógyulás: 6, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[263,114] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő templomos lovag mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 100 szúró, 200 vágó, 100 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fizikai pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Gyorsan felraksz egy fénypajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 73 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 11 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a templomos lovag testét. (11 támadással 1065 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (64 életpontot sebezve.) Meglengetve a Romboló kalapácsát a másikra rontasz. Romboló kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a templomos lovag nyakát. (8 támadással 1915 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (49 életpontot sebezve.) Agyzúzóval gyengén megütöd a templomos lovag lakkozott páncélját. (1 támadással 136 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (55 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 67 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (47 sebzést okozott az ellenfélnek.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Bár ügyesen védekezel, a templomos lovag sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A templomos lovag összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 arx tekercs [arx tekercs ládikóba-> 100 arany, -2 ÉP]. 28 948 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3409, sebződés: 148, gyógyulás: 21, összesen: -127 ÉP}
v 198 163 15 | elmormolod a 198. varázslatot |
262 | 263 | 264 | |
113 | |
|
|
114 | |
|
|
115 | |
|
|
[163,15] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől.
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy ősjég varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 233 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske fejét. (5 támadással 420 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (70 életpontot sebezve.) Az aranyfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 93 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 723, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
usz 40 | úszol 40 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Avenirral felnyársalod a trosnyogó szakóca puha testét. (1 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (52 sebzést okozott az ellenfélnek.) Fényaurád 9 sebzést okoz. A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 2 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
m 4 5 6 | mozogsz délre, délnyugatra, nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fizikai pajzs varázslattal készülsz a csatára. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy ősjég varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 231 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védelmez.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 4 spirituszt.) 1 710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [162,17] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy magger. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fizikai pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy ősjég varázslattal köszöntöd a másikat. 251 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 891 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. A magger szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1142, sebződés: 2, gyógyulás: 8, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [161,17] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Utad során felfedezel egy Thargodan csatamezőt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Ezüstmókus előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. (Önanalízis: +12% rejtőzködés.) Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy kputtyintó csalán volt a rémület okozója. {szintje: 22.} {egyik sebzési módja: 2x 4d6+4.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fizikai pajzs vibrál körülötted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fénypajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról ősjég varázslatot lősz a másikra. 487 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) A szilánk működik (+2 életpont). A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 605 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 487, sebződés: 2, gyógyulás: 8, összesen: +6 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fizikai pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősjég. 240 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 891 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A 10 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
3 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1131, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fizikai pajzs varázslattal készülsz a csatára. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. (Önanalízis: +1% pszi.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősjég varázslatot. 467 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 891 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Hoppálé! 7 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2 532 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1358, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fénypajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősjég varázslatot. 495 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 891 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 49 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az Orkhan Thai száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (183,31)-> 40 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (183,31)-> 16 arany, -2 ÉP], 2 arany és egy aranytű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1386, sebződés: 53, gyógyulás: 8, összesen: -45 ÉP}
m 6 6 8 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fizikai pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősjég. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 238 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A vadász quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 4 kaját. 2 042 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [159,17] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy quwarg királynő. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 3x 4d5+5.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő bal vállát. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (44 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 347 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (36 életpontot sebezve.) A kultúrmasztodon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 10 kaját. 2 775 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [159,16] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kronokukac. {szintje: 19.} {védettsége: 24 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronokukac gumiszerű testét. (4 támadással 339 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (69 életpontot sebezve.) A kronokukac összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 092 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 447 3 | elkészíted a 447. tárgyat (3 darabot) |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fürgülés varázst. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar felderítő jobb karját. (2 támadással 171 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (43 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
h 975 | használod a 975. tárgyat |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fizikai pajzs. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősjég varázslatot lősz. 507 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy armageddon. 950 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! (Az immunitáskő védett meg.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1457, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fizikai pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősjég varázslatot lősz. 271 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy armageddon varázslatot dobsz ellenfeledre. 1077 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1348, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Gyorsan felraksz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősjég varázslatot lősz. 245 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1 516 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy isteni átok varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar felderítő bal vállát. (2 támadással 167 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (30 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fizikai pajzs. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fénypajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ősjég varázslat. 256 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 197 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 2, gyógyulás: 6, összesen: +4 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 22 pontért |
Gyorsan felraksz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kronokukac gumiszerű testét. (3 támadással 259 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (34 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 092 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 1. BP: tpf 45 0 0 | TVP elővétele: 45 pontért |
* 2. BP: h 1534 0 0 | használod az 1534. tárgyat |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos bal oldalát. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (68 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 276 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus díszes potrohát. (3 támadással 273 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 mocsári penke és 4 gyöngymangó. 3 375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (2 támadással 180 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (26 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
* 3. BP: vv 172 460 0 | elmormolod a 172. varázslatot a 460. varázslatot |
* 4. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
FELTÉTELES TÁMADÁS ÉS BARÁTSÁGOSSÁG Az elmúlt évek tapasztalata alapján mindenkiben felmerülnek ötletek nemcsak a játék továbbfejlesztésével, hanem a meglevő dolgok javításával kapcsolatban is. Ilyen fejlesztésre váró parancsok a T és a BA - és a fejlesztés meg is történt! Először is, mostantól a T és BA parancsok a rendes feltételes listától függetlenül kerülnek tárolásra. Így a normál feltételes parancsokon felül ezentúl lehetőség lesz még 12 T és 12 BA parancs kiadására. A T parancs mostantól mindenben megegyezik az FT-vel is (Tehát ha egy T 96 után kiadsz egy FT 96-ot, a T 96-ot törlöd), ezért az FT parancs használatát a továbbiakban nem javasoljuk (idővel meg is szüntetjük). A T-re mostantól meg lehet adni, hogy első teljesülés után törlődjön, vagy bekapcsolva maradjon. Ha törlődő T-t akarsz kiadni, ugyanúgy használd, mint eddig, ha viszont azt akarod, hogy megmaradjon, második paraméternek írj egy egyest, pl. T 96 1. Az T törlése ugyanúgy történik, mint eddig, egy T 96 vagy T 96 1 törölni fog egy korábban kiadott T/FT 96-ot vagy 96 1-et. Második újítás, hogy az T és BA parancsoknak mostantól akár két vagy három paramétert is megadhatsz, ahelyett, hogy három különálló T ill. BA parancsot kéne kiadnod. Pl. T 10 11 6666 ugyanazt jelenti, mintha kiadtál volna egy T 10, egy T 11 és egy T 6666 parancsot is. Természetesen T-nél a 2. paraméter nem lehet egyes, mert ez a nem törlődő T parancsot jelenti! (Sőt, ilyenkor a gép a 3. paramétert sem veszi figyelembe.) Harmadik újítás, hogy az T és BA parancsoknak mostantól paraméterei lehetnek egy Közös Tudat tagjai (9101, 9102, stb.), egy isten hívei (991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight, 987: Chara-din), adott jelleműek (988: gonoszok, 989: semlegesek, 990: jók) sőt egy adott nembe tartozók is (998: férfiak, 999: nők). A parancsok prioritási (kiértékelési) sorrendje a következő: 1.) T kalandozóra, vagy szörnyre 2.) BA kalandozóra, vagy szörnyre 3.) T KT-re és vallásra, 4.) BA minden egyébre, 5.) T minden egyébre. Példa: T-d van trollokra, a 9101. KT-re és Vlagyimirre (6666. kalandozó). BA-d van emberekre, Dornodon híveire és Murkra (7777. kalandozó, 9101. KT tagja). [Ez a feltételes listádban így néz ki ki: FELT. TÁM: 5; 9101; 6666; BARÁTSÁGOSSÁG: 1; 992; 7777;] Ha találkozol Vlagyimirrel, meg fogod támadni, mert a kalandozóra kiadott T a legnagyobb prioritású. Ha találkozol egy Dornodon hívő trollal, nem fogod megtámadni, mert a BA <vallás> nagyobb prioritású, mint a T <faj>. Ha találkozol Murkkal, nem fogod megtámadni, mert a BA <kalandozó> nagyobb prioritású, mint a T <K.T.>. Még egy fontos apróság, ami változást jelent az előzőekhez képest: A T <kalandozó/szörny> mindenképpen végrehajtódik, ha menekülés% fölött vagy, függetlenül a merészségedtől (ez eddig is így volt), DE a többi T nem, ha a merészséged miatt nem támadnál! Tehát ha kiadod az T 1 parancsot, továbbra is csak azokat az embereket fogod megtámadni, akik elől nem bújnál el a merészséged miatt. (ez a változás.) [Tapasztalt kalandozók figyelmébe: Speciális esetet jelentenek a <szörny> fajú kalandozók, pl. a varkaudar "kalandozók". Az T <varkaudar> mindig meg fogja támadni a "szörny" varkaudarokat, de a "kalandozó" varkaudarokat csak akkor, ha azt merészséged indokolja.] Van néhány speciális lénycsoport, akikre még Feltételes Támadás parancsot adhatsz ki, ezekhez a következő paramétert kell az FT parancs paramétereként megadnod: 9087 - termikek, 9088 - kputtyintó lények, 9089 - inváziós ellenfelek, 9090 - inváziós kalandozók, 9091 - xenomorfok, 9092 - fürkészek, 9093 - quwargok, 9094 - ganüidek, 9095 - öregedést okozó lények, 9096 - éjfattyak, 9097 - szintszívó lények, 9098 - azonnali halált okozó lények, 9099 - armageddont varázslatot használó lények. Ne feledd azonban, hogy labirintusban a BA parancs nem működik. |
Erő: | 120 (175) | Szint: | 65 | Merészség: | 99/6 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 123 (162) | Támadás: | 210 (226) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 122 (160) | Védekezés: | 244 (257) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 48/51 év |
Egészség: | 121 (176) | Életpont: | 4381/6423 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 122 (198) | Varázspont: | 8813/24 | Pénz: | 283735 arany | Kép. pont: | 30 |
Tudatpont: | 84/12 | Pszi pont: | 2023/5187 | Halhatatlanság: | 39 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 20/78 | ökölvívás: | 16/65 | szúrófegyverek: | 39/0 (+300%) |
vágófegyverek: | 40/75 | ütőfegyverek: | 78/29 (+9%) | lőfegyverek: | 55/54 |
dobófegyverek: | 37/14 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: Romboló kalapácsa (#1804) << tleikan nyárs (#964) << sárkányölő kard (#289) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
160,15 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 426 |
Kedvenc táborhely: 267,56 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2020. évben 10. hónapban. |
Legfeljebb 120 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia épp Romboló kalapácsa fegyverre kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 91, 93, 82 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/7 | Földanya gyümölcse 20/20 | Pszi katalizátor 50/50 |
Max életkor 135 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 395 611 TVP | Csodák kútjából max. támadás: 1 |
Csodák kútjából max. védekezés: 1 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 83/99 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 208/26 | 3. mászás: | 35/65 |
4. hajózás: | 17/36 | 5. csapdakészítés: | 65/69 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 46/78 |
7. gyógyítás: | 139/45 | 8. titkosírás: | 20/72 | 9. felderítés: | 56/89 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 23/72 | 11. teológia: | 334/19 (+47%) | 12. taumaturgia: | 321/27 (+20%) |
13. szerencsejáték: | 16/97 | 14. versengés: | 28/57 | 15. harcművészetek: | 6/95 |
16. zene: | 127/76 | 17. szörnyismeret: | 10/62 | 18. pszi: | 129/7 (+102%) |
19. zárnyitás: | 46/30 | 20. vadászat: | 84/71 | 21. vitalitás: | 20/27 |
22. bányászat: | 70/0 | 23. testépítés: | 17/52 (+377%) | 24. úszás: | 44/8 (+12%) |
25. főzés: | 25/25 | 26. ősteológia: | 68/72 (+26%) | 27. őstaumaturgia: | 80/43 (+11%) |
28. csapatmunka: | 24/93 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 9 | |||
1. sebzés bónusz: 10 | 2. támadás bónusz: 10 | 3. védekezés: 10 | 4. max. életpont: 10 |
5. varázslat sebzés: 10 | 6. regeneráció: 5(6) | 9. gyors fejlődés: 10(12) | 10. vp regeneráció: 10 |
11. kincskeresés: 10 | 15. rezisztencia: 5 | 16. tulajdonságpajzs: 5 | 17. mágiaerő: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre) |
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 5 TVP-ért |
kutatsz max. 1 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), tüskét (#22) (max. 30 darabot ) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Szörnykeresés: tl'urlang keresővel bn'oxrad szaggatót. |
Feltételes támadás (aktív: 45, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), bolyongó lidérc (#388), sötét ölész (#314), Rém (#315), talriai behemót (#312), ezerszemű bestia (#288), Eruol (#378), halálmadár (#351), Techiulan (#400), Ylgoroth (#332), aranyfecske (#283), Strissha (#528), éjfattyak (#9096), rubin sárkány (#330), Dl'orkhaugruk (#425), quwarg ölész (#855), kyorg őrgólem (#567), Alkotó (#578), Teremtő (#579), Rettegés Ura (#625), vtoeken döntőbíra (#627), Nap bírája (#711), kreiton idéző (#510), kreiton lich (#536), ködmágus (#597), fokozott burjánzás (#715), halált okozó lények (#9098), bosszúálló (#562), quwarg széltáncos (#540), eszement trappoló (#549), ősöreg taalruherceg (#718), ködmedúza (#449), zombi mágus (#389), élőholt drakolder (#628), nekromanta kóborló (#596), halál csatlósa (#732), sötétségszellem (#733), negatív elementál (#734), Morghatal A'ton (#544), troglodita idéző (#551), öregedést okozó lények (#9095), quwarg agyfürkész (#745), nekrit parazita (#787), Őrült Montrix (#698), animált tűzbestia (#709) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
manaelementál (#290), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
inst.szingularitás (#129, 20 VP) | varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) | a halál szava (#152, 20 VP) |
varázslatlopás (#154, 20 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ősi harcmodor (#287, 120 VP) | varázspajzs (#288, 55 VP) |
speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
varázsvédő varázs (#370, 140 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) |
légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | vérfürdő (#392, 80 VP) |
filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 30 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
különcség vonzása (#286, 0 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) |
agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) |
belső idő (#305, 0 PP) | mentális tükör (#306, 40 PP) | |
Ősteológia varázslataid | ||
isteni átok (#307, 50 VP) | megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | örökkévalóság (#316, 300 VP, 20 TVP) |
fizikai pajzs (#318, 50 VP) | isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) |
isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | isteni kegy (#376, 90 VP, 5 TVP) | |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | rezisztencia (#313, 70 VP) |
őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | szingulár. védelem (#322, 50 VP) | általános komponens (#361, 200 VP, 12 TVP) |
redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 30 vp; taumaturgia: 40 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 360 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (245,61,2) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | égető tekintet (#164) |
esszenciavédelem (#165) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | fényaura (#211) |
láth. észlelése (#78) | hadiszerencse III (#59) | tárgyvédelem (#178) | vámpirizáció (#1) (998,0) |
csapdaészlelés (#222) | nagyobb agypajzs (#120) | elme dominanciája (#247) | tulajdonságpajzs (#26) |
óriáserő (#53) | önanalízis III (#303) | pszi-ernyő III (#297) | planetáris őrdémon (#172) |
csapda álcázása (#460) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
armageddon (#218), ősjég (#311), isteni átok (#307), istenítélet (#284), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 11, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98), fénypajzs (#241), életpajzs (#142), Solisar aurája (#240), fehér glóbusz (#47), fürgülés (#92), fizikai pajzs (#318) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
mágiatörés (#35) | >> | Eruol (#378) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | energiafolyam (#136) | >> | árnylord (#342) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | bo'adhun csapás (#266) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
tűzvihar (#175) | >> | baljós árny (#588) | halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | halálos érintés (#271) | >> | tleikan rémeb (#626) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
életpajzs (#142) | >> | sárkánykirálynő (#7030) | pszi-acéltorony (#98) | >> | sötét gnóm (#132) | |
életpajzs (#142) | >> | zombi mágus (#389) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | elektromos pajzs (#51) | >> | Fairlight hívők (#997) | |
varázsvédelem (#34) | >> | kputtyintó csalán (#247) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | mestervarázsló (#267) | varázsvédelem (#34) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
varázsvédelem (#34) | >> | élőholt mágus (#175) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | |
varázsvédelem (#34) | >> | nukleáris cickány (#155) | varázsvédelem (#34) | >> | fémbontó szójer (#150) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
csillagapród (#7215) (málhás: +55 kg teher) státusz: OK |
őrző szilmill (#7454) (-32 lopás szakértelem annak, aki meg akar lopni téged) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +20 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
gothag döglidérc (#429) státusz: OK |
élőholt tigris (#766) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Várom a pillanatot, amikor először járulsz elém az istenek panteonjában! Imádkozz, ha a fele utat már megtetted a teljes halhatatlansághoz vezető ösvényen! |
2.) A következő küldetésedet az élet adja. Nem árt, ha visszatekintesz, őseid honnan is indultak annak idején. A nép soraiból! Segíts tíz molnáron, ezzel is terjesztve hitemet és növelve saját hírnevedet. (számláló: 0) |
3.) Remélem fejlődéseddel arányos a tapasztalat mennyisége is, amit fordulónként begyűjtesz! Szerezz egyetlen körben legalább kétmillió Tapasztalati Pontot! (teljesítve) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): kész. adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): kész. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): kész. vályogviskó (739): kész. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. csontvár (756): kész. Toborzóiroda (762): kész. Thargodan könyvtár (768): többek közt 1762. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 9, 17, 18, 20, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 61, 67, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 82, 91, 93, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 137, 138, 139, 140, 141, 150, 152, 163, 167, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 184, 185, 186, 188, 193, 245, 246. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 10, 22, 26, 34, 38, 43, 46, 50. |
Kész: 1, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 12, 13, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 24, 25, 27, 28, 30, 31, 33, 35, 36, 39, 40, 41, 42, 44, 45, 47, 48, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 475, a megölt főholtak száma: 1, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 59361. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 250, az összesen kapott pontszám: 25000. |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 255, az összesen kapott pontszám: 38720. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián, harmadik hely a 6. kategóriában a XXXIV. olimpián. |
Részt vettél a 220-as II. quwarg rajzás végső bezárásában. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 907, pontszámod: 11712. |
A II. toronyháborúban összesen 1 győzelmet arattál, ezzel 60 pontot szereztél. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 803, a megölt vezérek száma: 14, a pontszámod: 146 485. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 36, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 4 930. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 437, pontszámod: 5 523. |
Az első Végzet Vermében 13 szintet teljesítettél. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 8. Legjobb pontszámod: 175. |
MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 72 73, vv 24 12 224, vv 164 165 86, vv 28 188 88, vv 209 211 78, hh 841 1619 1101, v 1 999, vv 326 222 214, vv 384 120 247, hh 745 1618 1554. |
2. makró parancsai: v 185, kf 1707, usz 60, kf 1620. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 200 | áldott kő (#642) | 1 | Arutac mithrilöve (#1718) | 6 | Aurgir lándzsája (#1314) | 1 | biethlan kard (#1291) | 1 | biethlan pöröly (#1292) | $111 | csalánvirág ($582) | 450 | ezüstdarab (#326) | 2 | feneketlen bugyor (#570) | 2 | ganüid tájológömb (#1819) | 19 | hajóács szerszám (#1475) | 1 | hoarián bőrnadrág (#1345) | 1 | hoarián bőröv (#1341) | 4 | hoarián nyereg (#1336) | 377 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | kincses térkép (#1413) | 2 | lótakaró (#1356) | 2 | mágikus hentesbárd (#1808) | 2 | Méniach kardja (#1312) | 3 | moa harci nadrág (#1862) | 2 | moa ravatalozó (#1328) | 1 | olló (#335) | 1 | ősi kígyóbőr öv (#1467) | 205 | pirkit (#153) | 1 | pszi katalizátor (#610) | 10 | pszi kő (#248) | 2016 | quwarg tojás (#360) | 2 | rémbőr kesztyű (#1468) | 1 | rizspapír-vért (#1366) | 3 | ryuku hüvelykgyűrű (#1321) | 2 | ryuku ökölgyolcs (#1156) | 2053 | sárkánypikkely (#292) | 1 | teriád ékszer (#1279) | 4 | teriád vadászöv (#1389) | 3 | tl'urlang erőkő (#825) | 300 | vasérc (#152) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | Harcosok Könyve (#719) | 9 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
2 | kék orchidea (#68) | 1 | kreiton esszencia (#892) | 3 | kvazár (#244) | |||
1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | sallank karom (#128) | 4 | spiritusz (#170) | |||
1 | tapasztalatkő (#975) | 1 | tinta (#101) | 10 | titkos teleportkő (#1387) | |||
1 | varányszem (#30) | 2 | varkaudar csésze (#841) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
2 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
12151 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
2 | csuklyavirág (#133) | 6 | gyöngymangó (#135) | 1 | íjászkence (#1225) | |||
11 | kaja (#2) | 1 | lótuszvirág (#447) | 8 | madártoll (#112) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | 2 | ősmatéria (#1254) | |||
3 | quwarg tojás (#360) | 1 | teriád féreg (#1276) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | tl'urlang fiola (#788) | 2 | varázskő (#305) |
158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | |
14 | |
|
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
|