Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. febr. 23. 18h:42' EZ A 1217. JÁTÉKHETED, 1128. FORDULÓD 1218. játékheted kezdete: márc. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #4652 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
vv 71 72 73 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 24 12 224 | elmormolod a 24. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot |
vv 164 165 86 | elmormolod a 164. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot |
vv 28 188 88 | elmormolod a 28. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
vv 209 211 78 | elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot a 78. varázslatot |
hh 841 1619 1101 | használod a 841. tárgyat az 1619. tárgyat az 1101. tárgyat |
v 1 999 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
vv 326 222 214 | elmormolod a 326. varázslatot a 222. varázslatot a 214. varázslatot |
vv 384 120 247 | elmormolod a 384. varázslatot a 120. varázslatot a 247. varázslatot |
hh 745 1618 1554 | használod a 745. tárgyat az 1618. tárgyat az 1554. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fizikai pajzs varázslattal készülsz a csatára. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Gyorsan felraksz egy fénypajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy ősjég varázslattal köszöntöd a másikat. 250 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+2 életpont). Távolról ősi hurrikán varázslatot lő rád a másik. 318 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gömbvillám varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (Az immunitáskő védett meg.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 11 vashegyű nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (182 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Romboló kalapácsát a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Romboló kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ködsárkány ködlő végtagjait. (13 támadással 2833 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+567 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (34 életpontot sebezve.) Agyzúzóval néhányszor megcsapod a ködsárkány testét. (12 támadással 1423 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+285 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (59 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy az agy kifacsarása pszi támadást. 1099 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 60 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (37 sebzést okozott.) Fényaurád 7 sebzést okoz. A ködsárkány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 186 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A ködsárkány hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (3 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A ködsárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik!
Romboló kalapácsával párszor keményen megütöd a ködsárkány jobb hátsó lábát. (9 támadással 1985 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+398 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (65 életpontot sebezve.) Agyzúzóval gyengén megütöd a ködsárkány bal oldalát. (1 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (27 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy az agy kifacsarása pszi támadást. 1063 életpontot sebeztél. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 55 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (45 sebzést okozott az ellenfélnek.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A ködsárkány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 190 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A ködsárkány farka bal karodra és kezedre csap le. (3 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Karmával néhányszor a ködsárkány megcsapja a fejedet. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A ködsárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 11 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy gyöngymangó, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP], 11 arany, 3 vas dobónyíl, egy igazgy. fülbevaló, egy vasérc és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 70 931 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 9174, sebződés: 1169, gyógyulás: 1424, összesen: +255 ÉP}
* 2. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: kf 1912 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1912. tárgyat |
* 4. KP: tps 45 0 0 | TVP spórolása: 45 pontért |
* 5. KP: h 1760 0 0 | használod az 1760. tárgyat |
* 6. KP: v 320 15 0 | elmormolod a 320. varázslatot |
* 7. KP: vv 53 303 297 | elmormolod az 53. varázslatot a 303. varázslatot a 297. varázslatot |
ek 215 10 | t. energia kisütése: 215 10 |
p 195 20 | használod a 195. pszi képességet |
at 4388 50 | TU-t adsz át a 4388. kalandozónak 50 |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fizikai pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy ősjég varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 456 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske csillogó testét. (3 támadással 263 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (35 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 100 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 754, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
hh 1225 1945 1228 | használod az 1225. tárgyat az 1945. tárgyat az 1228. tárgyat |
p 298 | használod a 298. pszi képességet |
v 6 2 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 279 | elmormolod a 279. varázslatot |
v 198 262 120 | elmormolod a 198. varázslatot |
262 | 263 | 264 | |
116 | |
|
|
117 | |
|
|
118 | |
|
|
[262,120] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Katrac. {szintje: 66.} {védettsége: 220 szúró, 220 vágó, 220 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Hagyod kiszabadulni az agyadban lapuló pszi képességet. Őrjöngő vadállattá válsz. (+25 támadás, +12 sebzés, -128 védekezés a csata időtartamára.) Gyorsan felraksz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled elméje körül vékony asztrálháló fénylik fel egy pillanatra. Egy ősjég varázslatot dobsz ellenfeledre. 237 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A varázslat létrejöttekor tudatodba égető fájdalom hasít. (-171 életerő.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 891 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A varázslat létrejöttekor tudatodba égető fájdalom hasít. (-131 életerő.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángtenger. A körülötted feszülő jégburok megvédi testedet. Egy lángtenger varázslattal köszönt csatapartnered. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángtenger varázslatot, majd rád küldi. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 12 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Katrac jobb lábát. (12 támadással 1254 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Marokra fogva a Romboló kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Romboló kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Katrac jobb lábát. (12 támadással 2908 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+395 életerő). Légelementálod támad. (78 életpontot sebezve.) Agyzúzóval súrolod a Katrac testét. (1 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (36 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy az agy kifacsarása pszi támadást. 1105 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. A varázslat létrejöttekor tudatodba égető fájdalom hasít. (-85 életerő.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+2 életpont). Iszonyatos fejgörcseid támadnak a mana elszabadulásakor. (-111 életerő.) Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (59 sebzést okozott.) Ellenfeled 21 pontot sebződik a fényaurától. A Katrac csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 173 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángtenger varázslat. A körülötted feszülő jégburok megvédi testedet. A Katrac csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.)
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 12 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 62 500 tapasztalati pontot kaptál. Katrac szétporladó tetemében egy láncra fűzött kulcsot találsz. Kicsiny, egyáltalán nem illik egy ilyen otromba lényhez, felveszed és azonnal képek tolulnak agyadba. Egy másik kulcs képe, egy Iniac nevű avatáré, valamint egy üvegből készült palotáé. Hogy hol ez a palota? Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 9: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 9. pont |
(Önanalízis: +2% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% lőfegyverek.) Elmúlt a gyilkos ösztönök hatása. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 6779, sebződés: 778, gyógyulás: 467, összesen: -311 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról ősjég varázslatot lősz a másikra. 444 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske aranyszárnyát. (3 támadással 252 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (11 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az aranyfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 100 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 707, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fizikai pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ősjég varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 388 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Gyógyulsz (+2 életpont). Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 128 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 12 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Tobias Ak'radal bal oldalát. (12 támadással 551 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (21 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Romboló kalapácsát ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Romboló kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Tobias Ak'radal testét. (13 támadással 1544 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) Agyzúzóval párszor keményen megütöd a Tobias Ak'radal izmos karját. (11 támadással 741 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (29 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy az agy kifacsarása pszi támadást. 1638 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 94 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (37 sebzést okozott.) Fényaurád 11 sebzést okoz. Jobbra-balra szökkenve osztja a Tobias Ak'radal nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 206 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-14 pszi pont.) (-3 TU.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 12 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 tl'urlang termelő (ld. enc.). 32 851 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% lőfegyverek.) Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 5107, sebződés: 334, gyógyulás: 52, összesen: -282 ÉP}
(Továbbmész...) [264,120] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy patás tanough került az utadba. {egyik sebzési módja: 1x 20d31.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fizikai pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 12 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a patás tanough testét. (12 támadással 1109 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (54 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Romboló kalapácsát a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Romboló kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a patás tanough bal oldalát. (8 támadással 1870 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+375 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (62 életpontot sebezve.) Agyzúzóval súrolod a patás tanough jobb vállát. (1 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (47 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy az agy kifacsarása pszi támadással. 1096 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (55 sebzést okozott az ellenfélnek.) A fényaura 8 ép-t sebez. A patás tanough feléd szúr agyarával, de nem talál. Időben félreugrasz a patás tanough rúgása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 12 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22 893 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 4419, sebződés: 54, gyógyulás: 406, összesen: +352 ÉP}
(Továbbmész...) [265,120] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy fényhozó. {fizikai sebezhetőség: 50%.} {egyik sebzési módja: 2x 2d33+48.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A másik mormol valamit: egy fehér glóbusz varázslat! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 12 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a fényhozó nyakát. (12 támadással 552 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (23 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Meglengetve a Romboló kalapácsát a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Romboló kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fényhozó fejét. (13 támadással 1530 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (29 életpontot sebezve.) Agyzúzóval párszor keményen megütöd a fényhozó fejét. (12 támadással 797 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (43 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy az agy kifacsarása. 1651 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (36 sebzést okozott az ellenfélnek.) A fényaura 5 ép-t sebez. A fényhozó feléd döf, de csak ijesztésképp. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 12 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25 657 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4666, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
mak 2 | makró 2 |
v 185 0 0 | elmormolod a 185. varázslatot |
kf 1707 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1707. tárgyat |
usz 60 0 0 | úszol 60 pontért |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Avenirral teljesen átszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 142 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (38 sebzést okozott az ellenfélnek.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a Démonölőt, szereztél 3 kaját. 275 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Marokra fogva az avenirt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Avenirral néhányszor teljesen átdöföd a vízdémon testét. (2 támadással 299 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (46 sebzést okozott az ellenfélnek.) Ellenfeled 30 pontot sebződik a fényaurától. A vízdémon nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-2 TVP). Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
3 071 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vad csatakiáltással, felemelve az avenirt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Avenirral több döféssel felnyársalod a trix mágustanonc izmos kis testét. (2 támadással 306 életpontot sebezve.) Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (44 sebzést okozott.) Fényaurád 18 sebzést okoz. A trix mágustanonc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 trix gyógypálca, 1 trix amulett és 1 pszi kő. 4 028 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 48, gyógyulás: 6, összesen: -42 ÉP}
Meglengetve az avenirt ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Avenirral nagy lendületekkel át- meg átszúrod a puffadt vízihulla hámló pofáját. (3 támadással 471 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (44 sebzést okozott az ellenfélnek.) Fényaurád működik (32 ép-t sebezve). Karmaival a puffadt vízihulla megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 fénytelen gyöngy, 1 fekete gyöngy és 1 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (187,107)-> 48 arany, -2 ÉP]. 4 111 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 547, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled hullámkeltés varázslatot lő rád. 133 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve az avenirt a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (49 sebzést okozott az ellenfélnek.) Fényaurád működik (31 ép-t sebezve). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nagyobb pajzszúzás varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled regenerálódik! Avenirral nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trix vízmágus izmos kis testét. (3 támadással 441 életpontot sebezve.) Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (36 sebzést okozott.) A fényaura 20 ép-t sebez. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nagyobb pajzszúzás varázslatot, majd rád küldi. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 kreiton esszencia. 6 320 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 576, sebződés: 133, gyógyulás: 0, összesen: -133 ÉP}
kf 1620 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1620. tárgyat |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Gyorsan felraksz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! (Mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske farkát. (8 támadással 690 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (30 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az aranyfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Démonölőt, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 720, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
m 7 8 7 | mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Egy fehér glóbusz rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 12 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a fényhozó bal oldalát. (12 támadással 557 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (71 életpontot sebezve.) A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Megmarkolva a Romboló kalapácsát a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Romboló kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fényhozó délceg alakját. (13 támadással 1534 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (36 életpontot sebezve.) Agyzúzóval párszor keményen megütöd a fényhozó fejét. (12 támadással 814 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (48 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy az agy kifacsarása pszit. 1648 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (39 sebzést okozott.) Fényaurád 12 sebzést okoz. A fényhozó gyenge döfése nem tudott megsebezni. A fényhozó gyenge döfése nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 11 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 éjkristály. 25 657 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4759, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [264,118] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia híveié.
(Feltételes támadás:) Egy nekromanta kóborló! Ezt kerested. {szintje: 47.} {támadása: 80.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 12 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nekromanta kóborló jobb karját. (12 támadással 546 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (70 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Romboló kalapácsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Romboló kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a nekromanta kóborló jobb oldalát. (13 támadással 1527 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) Agyzúzóval többször eltalálod a nekromanta kóborló testét. (7 támadással 474 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (25 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy az agy kifacsarása pszi támadással. 1647 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (30 sebzést okozott.) Ellenfeled 16 pontot sebződik a fényaurától. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 98 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 85 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 12 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 éjkristály. 29 811 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 4367, sebződés: 183, gyógyulás: 0, összesen: -183 ÉP}
(Továbbmész...) [263,117] A bozótost ritka erdő váltja fel. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő sötét kaszás mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {szintje: 45.} {támadása: 120.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról halálvarázs II varázslatot lő rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 12 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét kaszás jobb oldalát. Kritikus ütés! (12 támadással 1260 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (47 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (52 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Romboló kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét kaszás jobb vállát. Kritikus ütés! (6 támadással 1614 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) Agyzúzóval csak érinted a sötét kaszás fekete csuháját. (1 támadással 138 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (20 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy az agy kifacsarása pszi támadást. 1090 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (31 sebzést okozott.) A fényaura 23 ép-t sebez. Jobbra-balra szökkenve osztja a sötét kaszás nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 151 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 56 életpontot vesztettél. A sötét kaszás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 12 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24 928 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 4272, sebződés: 259, gyógyulás: 31, összesen: -228 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fizikai pajzs vibrál körülötted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 12 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a gnomori rémszolga testét. (12 támadással 1160 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (51 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (50 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Romboló kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a gnomori rémszolga bal lábát. (6 támadással 1420 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (38 életpontot sebezve.) Agyzúzóval gyengén megütöd a gnomori rémszolga testét. (1 támadással 140 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy az agy kifacsarása pszi támadással. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (pszi-acéltorony védte meg a nyomorultat.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (47 sebzést okozott az ellenfélnek.) A fényaura 11 ép-t sebez. A gnomori rémszolga csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 12 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23 650 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2907, sebződés: 69, gyógyulás: 2, összesen: -67 ÉP}
(Továbbmész...) [263,115] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Kihalt területre érkezel. Itt már a növények sem a természet törvényei szerint nőnek, elcsökevényesedett indáik rémülten meredeznek a különböző égtájak irányaiba. Szinte érezhető a levegőt átható gonoszság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hatalmas áldozatot hoztál, de meg is lesz a jutalmad. A gnóm teste eltűnik, de hamarosan újra viszontlátod. Sebei közül sok beforrt. Hálából elvisz a rejtekhelyére, és átadja a saját deus ex machináját. (+2 jóság.) (+40 VP.)
A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy borkonyó cserjét. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy Tobias Ak'radal. Ettől nincs semmi félnivalód. {fizikai sebezhetőség: 50%.} {támadása: 110.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 12 vashegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Romboló kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Tobias Ak'radal ősi páncélját. (13 támadással 1510 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) Agyzúzóval többször eltalálod a Tobias Ak'radal fejét. (12 támadással 812 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (53 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy az agy kifacsarása pszi támadással. 1633 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (40 sebzést okozott.) A fényaura 9 ép-t sebez. Pengéjét vadul forgatva, a Tobias Ak'radal újra meg újra lecsap. (2 támadástól 223 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Tobias Ak'radal száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 12 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 cru tekercs és 4 tl'urlang méreg. 32 851 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 4110, sebződés: 223, gyógyulás: 47, összesen: -176 ÉP}
(Továbbmész...) [263,114] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tleikan áruló. {szintje: 45.} {max. életpontja: 2751-3000.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról agyroppantás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmez.) A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 12 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan áruló testét. (12 támadással 1102 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (75 életpontot sebezve.) A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Meglengetve a Romboló kalapácsát a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Romboló kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan áruló bal oldalát. (8 támadással 1874 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (59 életpontot sebezve.) Agyzúzóval súrolod a tleikan áruló testét. (1 támadással 135 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (51 sebzést okozott.) A fényaura 17 ép-t sebez. A tleikan áruló csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A tleikan áruló csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A tleikan áruló csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A tleikan áruló csápol, de mindhiába. A tleikan áruló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 12 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25 382 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 3360, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fénypajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 84 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 12 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a templomos lovag testét. (12 támadással 1173 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Romboló kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a templomos lovag testét. (8 támadással 1936 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (45 életpontot sebezve.) Agyzúzóval megpöccinted a templomos lovag testét. (1 támadással 136 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (31 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (46 sebzést okozott.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Kisebb sebet ejt oldaladon a templomos lovag. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A templomos lovag most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 12 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28 948 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3426, sebződés: 141, gyógyulás: 14, összesen: -127 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 1. BP: tpf 45 0 0 | TVP elővétele: 45 pontért |
* 2. BP: h 1534 0 0 | használod az 1534. tárgyat |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 163 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (75 életpontot sebezve.) A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 276 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr fekete torát. (2 támadással 185 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (63 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a quwarg szabotőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fizikai pajzs. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Az immunitáskő védett meg.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus rücskös torát. (3 támadással 272 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (29 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 mocsári penke és 7 spiritusz. 3 375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
* 3. BP: vv 172 460 0 | elmormolod a 172. varázslatot a 460. varázslatot |
* 4. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 36 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 36 pontért |
TL'URLANG TERMELŐ (947. TÁRGY) Ha éjfattyak ellen indulsz, sose tedd felkészületlenül! Az idegen létsík küldöttei ellen kidolgozott tárgykollekció egy újabb darabja a tl'urlang termelő. Az egész leginkább egy halványkék fényben izzó dobozra hasonlít, melyben pont három tl'urlang fiola fér el egymás mellett. Erről hamar meg is bizonyosodhatsz, hiszen ha ez a varázstárgy a köröd elején nálad van, csak úgy ontani fogja magából a tl'urlang fiolákat, szám szerint 1-3 darabot. Az éjfattyvadászatra induló árnytündérek dolgozták ki ezt a varázstárgyat, mely rendkívül hasznos lehet, ha a lények elcsöppenő származékát össze akarod gyűjteni. Ha több tl'urlang termelő van nálad, akkor is egyik fog csak működni, hatásuk nem adódik össze. |
Erő: | 120 (175) | Szint: | 65 | Merészség: | 99/6 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 123 (162) | Támadás: | 210 (226) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 122 (160) | Védekezés: | 244 (257) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 48/49 év |
Egészség: | 121 (176) | Életpont: | 4381/5284 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 122 (198) | Varázspont: | 8813/503 | Pénz: | 274490 arany | Kép. pont: | 31 |
Tudatpont: | 84/18 | Pszi pont: | 2001/5169 | Halhatatlanság: | 39 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 20/78 (+10%) | ökölvívás: | 16/65 | szúrófegyverek: | 36/0 |
vágófegyverek: | 40/75 | ütőfegyverek: | 78/20 (+7%) | lőfegyverek: | 55/54 (+2%) |
dobófegyverek: | 37/10 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: Romboló kalapácsa (#1804) << tleikan nyárs (#964) << sárkányölő kard (#289) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
263,114 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 426 |
Kedvenc táborhely: 267,56 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2020. évben 10. hónapban. |
Legfeljebb 120 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia épp Romboló kalapácsa fegyverre kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 91, 93, 82 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/6 | Földanya gyümölcse 20/20 | Pszi katalizátor 50/50 |
Max életkor 135 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 395 611 TVP | Csodák kútjából max. támadás: 1 |
Csodák kútjából max. védekezés: 1 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 83/87 | 2. nyomkövetés: | 208/26 (+5%) | 3. mászás: | 35/65 |
4. hajózás: | 17/36 | 5. csapdakészítés: | 65/62 (+10%) | 6. csapdaészlelés: | 46/78 |
7. gyógyítás: | 139/45 | 8. titkosírás: | 20/72 | 9. felderítés: | 56/83 |
10. szörnyidomítás: | 23/72 | 11. teológia: | 333/72 (+34%) | 12. taumaturgia: | 321/7 (+19%) |
13. szerencsejáték: | 16/97 | 14. versengés: | 28/57 | 15. harcművészetek: | 6/95 |
16. zene: | 127/76 | 17. szörnyismeret: | 10/62 | 18. pszi: | 128/5 (+102%) |
19. zárnyitás: | 46/30 | 20. vadászat: | 84/71 | 21. vitalitás: | 20/27 |
22. bányászat: | 70/0 | 23. testépítés: | 13/75 (+345%) | 24. úszás: | 43/96 (+19%) |
25. főzés: | 25/25 | 26. ősteológia: | 68/46 (+14%) | 27. őstaumaturgia: | 80/32 (+3%) |
28. csapatmunka: | 24/93 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 497 | |||
1. sebzés bónusz: 10 | 2. támadás bónusz: 10 | 3. védekezés: 10 | 4. max. életpont: 10 |
5. varázslat sebzés: 10 | 6. regeneráció: 5(6) | 9. gyors fejlődés: 10(12) | 10. vp regeneráció: 10 |
11. kincskeresés: 5 | 15. rezisztencia: 5 | 16. tulajdonságpajzs: 5 | 17. mágiaerő: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 5 TVP-ért |
kutatsz max. 1 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), tüskét (#22) (max. 30 darabot ) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Szörnykeresés: tl'urlang keresővel bn'oxrad szaggatót. |
Feltételes támadás (aktív: 45, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), bolyongó lidérc (#388), sötét ölész (#314), Rém (#315), talriai behemót (#312), ezerszemű bestia (#288), Eruol (#378), halálmadár (#351), Techiulan (#400), Ylgoroth (#332), aranyfecske (#283), Strissha (#528), éjfattyak (#9096), rubin sárkány (#330), Dl'orkhaugruk (#425), quwarg ölész (#855), kyorg őrgólem (#567), Alkotó (#578), Teremtő (#579), Rettegés Ura (#625), vtoeken döntőbíra (#627), Nap bírája (#711), kreiton idéző (#510), kreiton lich (#536), ködmágus (#597), fokozott burjánzás (#715), halált okozó lények (#9098), bosszúálló (#562), quwarg széltáncos (#540), eszement trappoló (#549), ősöreg taalruherceg (#718), ködmedúza (#449), zombi mágus (#389), élőholt drakolder (#628), nekromanta kóborló (#596), halál csatlósa (#732), sötétségszellem (#733), negatív elementál (#734), Morghatal A'ton (#544), troglodita idéző (#551), öregedést okozó lények (#9095), quwarg agyfürkész (#745), nekrit parazita (#787), Őrült Montrix (#698), animált tűzbestia (#709) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
manaelementál (#290), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
inst.szingularitás (#129, 20 VP) | varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) | a halál szava (#152, 20 VP) |
varázslatlopás (#154, 20 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ősi harcmodor (#287, 120 VP) | varázspajzs (#288, 55 VP) |
speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
varázsvédő varázs (#370, 140 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) |
légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | vérfürdő (#392, 80 VP) |
filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 30 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
különcség vonzása (#286, 0 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) |
agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) |
belső idő (#305, 0 PP) | mentális tükör (#306, 40 PP) | |
Ősteológia varázslataid | ||
isteni átok (#307, 50 VP) | megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | örökkévalóság (#316, 300 VP, 20 TVP) |
fizikai pajzs (#318, 50 VP) | isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) |
isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | isteni kegy (#376, 90 VP, 5 TVP) | |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | rezisztencia (#313, 70 VP) |
őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | szingulár. védelem (#322, 50 VP) | általános komponens (#361, 200 VP, 12 TVP) |
redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 30 vp; taumaturgia: 40 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 360 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (245,61,2) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | égető tekintet (#164) |
esszenciavédelem (#165) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | fényaura (#211) |
láth. észlelése (#78) | hadiszerencse III (#59) | tárgyvédelem (#178) | csapdaészlelés (#222) |
nagyobb agypajzs (#120) | elme dominanciája (#247) | tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) |
önanalízis III (#303) | pszi-ernyő III (#297) | jégmágia (#279) | vízlélegzés (#185) |
planetáris őrdémon (#172) | csapda álcázása (#460) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
armageddon (#218), ősjég (#311), isteni átok (#307), istenítélet (#284), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 11, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98), fénypajzs (#241), életpajzs (#142), Solisar aurája (#240), fehér glóbusz (#47), fürgülés (#92), fizikai pajzs (#318) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
mágiatörés (#35) | >> | Eruol (#378) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | energiafolyam (#136) | >> | árnylord (#342) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | bo'adhun csapás (#266) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
tűzvihar (#175) | >> | baljós árny (#588) | halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | halálos érintés (#271) | >> | tleikan rémeb (#626) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
életpajzs (#142) | >> | sárkánykirálynő (#7030) | pszi-acéltorony (#98) | >> | sötét gnóm (#132) | |
életpajzs (#142) | >> | zombi mágus (#389) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | elektromos pajzs (#51) | >> | Fairlight hívők (#997) | |
varázsvédelem (#34) | >> | kputtyintó csalán (#247) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | mestervarázsló (#267) | varázsvédelem (#34) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
varázsvédelem (#34) | >> | élőholt mágus (#175) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | |
varázsvédelem (#34) | >> | nukleáris cickány (#155) | varázsvédelem (#34) | >> | fémbontó szójer (#150) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
csillagapród (#7215) (málhás: +55 kg teher) státusz: OK |
őrző szilmill (#7454) (-32 lopás szakértelem annak, aki meg akar lopni téged) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +20 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
gothag döglidérc (#429) státusz: OK |
élőholt tigris (#766) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Várom a pillanatot, amikor először járulsz elém az istenek panteonjában! Imádkozz, ha a fele utat már megtetted a teljes halhatatlansághoz vezető ösvényen! |
2.) A következő küldetésedet az élet adja. Nem árt, ha visszatekintesz, őseid honnan is indultak annak idején. A nép soraiból! Segíts tíz molnáron, ezzel is terjesztve hitemet és növelve saját hírnevedet. (számláló: 0) |
3.) Remélem fejlődéseddel arányos a tapasztalat mennyisége is, amit fordulónként begyűjtesz! Szerezz egyetlen körben legalább kétmillió Tapasztalati Pontot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): kész. adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): kész. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): kész. vályogviskó (739): kész. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. csontvár (756): kész. Toborzóiroda (762): kész. Thargodan könyvtár (768): többek közt 1762. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 9, 17, 18, 20, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 61, 67, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 82, 91, 93, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 137, 138, 139, 140, 141, 150, 152, 163, 167, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 184, 185, 186, 188, 193, 245, 246. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 10, 22, 26, 34, 38, 43, 46, 50. |
Kész: 1, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 12, 13, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 24, 25, 27, 28, 30, 31, 33, 35, 36, 39, 40, 41, 42, 44, 45, 47, 48, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 475, a megölt főholtak száma: 1, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 59361. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 250, az összesen kapott pontszám: 25000. |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 255, az összesen kapott pontszám: 38720. (összesen ölhető: 2118 ) |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián, harmadik hely a 6. kategóriában a XXXIV. olimpián. |
Részt vettél a 220-as II. quwarg rajzás végső bezárásában. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 907, pontszámod: 11712. |
A II. toronyháborúban összesen 1 győzelmet arattál, ezzel 60 pontot szereztél. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 803, a megölt vezérek száma: 14, a pontszámod: 146 485. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 36, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 4 930. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 437, pontszámod: 5 523. |
Az első Végzet Vermében 13 szintet teljesítettél. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 8. Legjobb pontszámod: 175. |
MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 72 73, vv 24 12 224, vv 164 165 86, vv 28 188 88, vv 209 211 78, hh 841 1619 1101, v 1 999, vv 326 222 214, vv 384 120 247, hh 745 1618 1554. |
2. makró parancsai: v 185, kf 1707, usz 60, kf 1620. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 200 | áldott kő (#642) | 1 | Arutac mithrilöve (#1718) | 6 | Aurgir lándzsája (#1314) | 1 | biethlan kard (#1291) | 1 | biethlan pöröly (#1292) | $111 | csalánvirág ($582) | 450 | ezüstdarab (#326) | 2 | feneketlen bugyor (#570) | 2 | ganüid tájológömb (#1819) | 19 | hajóács szerszám (#1475) | 1 | hoarián bőrnadrág (#1345) | 1 | hoarián bőröv (#1341) | 4 | hoarián nyereg (#1336) | 377 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | kincses térkép (#1413) | 2 | lótakaró (#1356) | 2 | mágikus hentesbárd (#1808) | 2 | Méniach kardja (#1312) | 3 | moa harci nadrág (#1862) | 2 | moa ravatalozó (#1328) | 1 | olló (#335) | 1 | ősi kígyóbőr öv (#1467) | 205 | pirkit (#153) | 1 | pszi katalizátor (#610) | 10 | pszi kő (#248) | 2016 | quwarg tojás (#360) | 2 | rémbőr kesztyű (#1468) | 1 | rizspapír-vért (#1366) | 3 | ryuku hüvelykgyűrű (#1321) | 2 | ryuku ökölgyolcs (#1156) | 2046 | sárkánypikkely (#292) | 1 | teriád ékszer (#1279) | 4 | teriád vadászöv (#1389) | 3 | tl'urlang erőkő (#825) | 300 | vasérc (#152) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | célzóvíz (#1945) | 1 | halcsont (#390) | |||
9 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jégszilánk (#1128) | 4 | kaja (#2) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | tinta (#101) | 1 | vámpírfog (#1221) | 1 | varányszem (#30) | |||
1 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2239 | arany (#50) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | cru tekercs (#779) | |||
2 | éjkristály (#958) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fénytelen gyöngy (#1698) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | kreiton esszencia (#892) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 11 | ősmatéria (#1254) | 1 | pszi kő (#248) | |||
5 | sárkánypikkely (#292) | 10 | spiritusz (#170) | 4 | tl'urlang méreg (#946) | |||
1 | tl'urlang termelő (#947) | 1 | trix amulett (#1707) | 1 | trix gyógypálca (#1704) | |||
3 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vasérc (#152) |
261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | |
113 | |
|
|
|
|
|
114 | |
|
|
|
|
|
115 | |
|
|
|
|
|
116 | |
|
|
|
|
|
117 | |
|
|
|
|
|
118 | |
|
|
|
|
|
119 | |
|
|
|
|
|
120 | |
|
|
|
|
|
121 | |
|
|
|
|
|