Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 27. 9h:25' EZ A 112. JÁTÉKHETED, 112. FORDULÓD 113. játékheted kezdete: máj. 4. A következő fordulódat legkorábbana 113. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5703 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 233. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | energia fejlesztése 1 |
flh 9 188 | felt. lőfegyver haszn. 9 a 188. tárggyal |
fkt 188 3 1 | felt. készítesz a 188. tárgyat (3 darabot) |
fkt 116 1 1 | felt. készítesz a 116. tárgyat (1 darabot) |
kf 18 137 | kézbeveszed/felveszed a 18. tárgyat a 137. tárggyal |
hu 48 30 103 | hulladék: 48 30 103 |
hu 128 | hulladék: 128 |
t 9097 1 | támadod a 9097. kalandozót |
t 85 1 | támadod a 85. szörnyet |
v 24 | elmormolod a 24. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
tim 30 | titkosírás megfejtése 30 pontért |
a | á | b | c | d | e | é | f | g | h | i | j | k | l | m | n | o | ö | p | q | r | s | t | u | ü | v | w | x | y | z | . | , |
? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a csontlepke jobb hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A csontlepke feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a csontlepke száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sörényes ubuk testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 313 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [53,35] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy kaffogó hebrencs nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kaffogó hebrencs jobb hátsó lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kaffogó hebrencs bal hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a kaffogó hebrencs jobb hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. A kaffogó hebrencs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [52,36] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sebesült piromenyét. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a piromenyét testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (5 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a piromenyét jobb első lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A piromenyét még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
fku 5 | felt. kutatás 5 |
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a bakkura fekete páncélját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a bakkura apró lábait. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A bakkura csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A bakkura most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bakkura bőrt. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [50,36] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Felismered. Ez egy vadász quwarg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [49,37] Dombos terepre érkeztél. Ezt a dombos-hegyes vidéket Kis-Nimeronnak hívják. Üldözői elől állítólag az itteni barlangokban rejtőzött el a menekülő Nimeron herceg.
fku 20 | felt. kutatás 20 |
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [47,36] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia híveié. Utad során felfedezel egy vaskohót. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy világítótornyot. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rőtmanó. Itt csata lesz.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a rőtmanó fejét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A rőtmanó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rőtmanó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
83 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [46,36] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manifesztátor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a manifesztátor fejét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a manifesztátor testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsával csapásokat mér karjaidra. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a manifesztátor fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A manifesztátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a púpos burástya bal karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 253 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
fku | felt. kutatás |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 91. szörnyet |
Erő: | 23 (28) | Szint: | 14 | Merészség: | 4/3 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 17 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 98 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 23/23 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 212/100 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 (18) | Varázspont: | 64/42 | Pénz: | 635 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 12/9 | EFejl: | 19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 3/61 | szúrófegyverek: | 13/6 (+10%) | vágófegyverek: | 9/84 (+25%) |
ütőfegyverek: | 16/11 (+8%) | lőfegyverek: | 8/51 | dobófegyverek: | 5/83 (+40%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << mandibulakasza (#127) (130%) << vashegyű lándzsa (#182) (130%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -8.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
Eltaposott quwargok: össz.: 33 időszaki: 33 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/99 (+20%) | 2. nyomkövetés: | 16/78 (+16%) | 3. mászás: | 6/56 |
4. csapdakészítés: | 7/56 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 1/89 | 6. gyógyítás: | 37/91 (+22%) |
7. titkosírás: | 3/70 (+15%) | 8. felderítés: | 3/39 (+52%) | 9. szörnyidomítás: | 3/64 |
10. teológia: | 7/9 (+11%) | 11. versengés: | 1/23 | 12. zene: | 8/49 (+10%) |
13. szörnyismeret: | 7/0 | 14. zárnyitás: | 1/0 | 15. vadászat: | 16/62 |
16. bányászat: | 13/4 (+20%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), álomport (#396) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 3 darabot ) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
vadász tatu (#10), ormánygőte (#18), gyilkos sallank (#85) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
vízionár (#66) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
áldomás (#6) | csupasz izom (#28) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0) |
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
Összsúly: 70.65 kg | Megterheltség: 107% |
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 62 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | kaja (#2) | 2 | varányszem (#30) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | arany (#50) | 1 | bakkura bőr (#95) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | pirkit (#153) | 7 | ubuk tüske (#131) | |||
45 | víz (#27) |