111. forduló, 113. forduló, Dániel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 27. 9h:25'
EZ A 112. JÁTÉKHETED, 112. FORDULÓD
113. játékheted kezdete: máj. 4.
A következő fordulódat legkorábbana 113. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5703
SZÁMLA : XXXX

DÁNIEL KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [55,33] koordinátán.
Etorlán átadott neked a 3. napon 5 TU-t. Cinty átadott neked a 3. napon 4 TU-t.
Cinty, amikor összefutottatok, adott neked 3 bumerángot, 7 ubuk dobónyílat és 4 sallank karmot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+21 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+20 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. A törzsi indulót gyakorlod, és tökéletesen sikerül! A környék imádkozó sáskái mind vigyázzban állnak. [10 pontot használtál fel, van még 241.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 236.]

* 3. KP: energia fejlesztése 1
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-1 TU.] A befejezéshez még 1839 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 226.]

flh 9 188 felt. lőfegyver haszn. 9 a 188. tárggyal
Ok, FLH 9 188 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 226.]
(Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+55 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 196.]

fkt 188 3 1 felt. készítesz a 188. tárgyat (3 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

fkt 116 1 1 felt. készítesz a 116. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

kf 18 137 kézbeveszed/felveszed a 18. tárgyat a 137. tárggyal
Elrakod a fúvócsövet, majd előkészíted a parittyát.
Az a tárgy nem használható ehhez a fegyverhez lövedékként. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

hu 48 30 103 hulladék: 48 30 103
Hulladék, ezért nem gyűjtesz antilopbőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varányszemet. El is dobod a birtokodban levő 2 darabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz magszim belet. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

hu 128 hulladék: 128
Hulladék, ezért nem gyűjtesz sallank karmot. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

t 9097 1 támadod a 9097. kalandozót
FT 9097 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

t 85 1 támadod a 85. szörnyet
FT 85 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 191.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 186.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Lélegzetedet visszafojtva, bekukkantasz a kúp félhomályába. Semmi különös nincs bent, csak amire számítottál volna. Azért kapirgálsz a poros kőszobrok között, hátha valami elfeledett kincsre bukkansz. A legnagyobb szobor talpazatán írást vélsz felfedezni. Közelebbről is megnézed, de sajnos nem érted.

Odakint is körülnézel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 166.]

tim 30 titkosírás megfejtése 30 pontért
Hozzálátsz, hogy minél több jelet megfejts a mínosz-kúpban talált titkosírásból. Bár nagyon erőteljesen próbálkozol, csak néhány jelet sikerül megfejteni.

a á b c d e é f g h i j k l m n o ö p q r s t u ü v w x y z . ,
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
[30 pontot használtál fel, van még 136.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[54,34] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy csontlepke. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a csontlepke jobb hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A csontlepke feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a csontlepke száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy sörényes ubuk. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sörényes ubuk testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 313 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


(Továbbmész...) [53,35] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy kaffogó hebrencs nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kaffogó hebrencs jobb hátsó lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kaffogó hebrencs bal hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a kaffogó hebrencs jobb hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. A kaffogó hebrencs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [52,36] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sebesült piromenyét. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a piromenyét testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (5 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a piromenyét jobb első lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A piromenyét még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Észreveszel egy oltárt. Elenios hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [36 pontot használtál fel, van még 100.]

fku 5 felt. kutatás 5
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[51,36] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bakkura közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a bakkura fekete páncélját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a bakkura apró lábait. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A bakkura csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A bakkura most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bakkura bőrt. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy hóhérbimbót. Felfedeztél egy oltárt. Raia híveié. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze nyugatra látsz egy tavacskát. Északra nézve látsz egy Sheran oltárt. Elteszed a látcsövet. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [50,36] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Felismered. Ez egy vadász quwarg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.
Találkozol egy vörös, copfos hajú, kék szemű árnymanó nővel. Dornodon követője. Egy denevér szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy alpesi tehén trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy agglomerátor trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzpengét, bal kezében egy csontszablyát tart. Tisztán érzed auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Továbbmész.

(Továbbmész...) [49,37] Dombos terepre érkeztél. Ezt a dombos-hegyes vidéket Kis-Nimeronnak hívják. Üldözői elől állítólag az itteni barlangokban rejtőzött el a menekülő Nimeron herceg.

Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Észreveszel egy púdersziklát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy épület van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [36 pontot használtál fel, van még 64.]

fku 20 felt. kutatás 20
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 64.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[48,36] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Quwarg szagot érzel! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy quwarg királynő. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy világítótornyot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy világítótorony van. Elrakod a távcsövet. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kolostor (543. épület.). Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [47,36] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia híveié. Utad során felfedezel egy vaskohót. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy világítótornyot. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rőtmanó. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a rőtmanó fejét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A rőtmanó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rőtmanó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
83 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Továbbmész...) [46,36] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manifesztátor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a manifesztátor fejét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a manifesztátor testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsával csapásokat mér karjaidra. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a manifesztátor fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A manifesztátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megilletődve az ősi építménytől, habozva lépsz be. Semmi különös nincs bent, csak amire számítottál volna. Azért kapirgálsz a poros kőszobrok között, hátha valami elfeledett kincsre bukkansz. Néhány szobor odébb tologatása (és eltörése) után a földön egy lezárt ajtót látsz, amin írás van.

Odakint is körülnézel.
Egy nagy, kőszerű lényt pillantasz meg. Közelebbről megismered, egy sziklozug. Ezek ártalmatlan lények, követ esznek, és port választanak ki. Ez a sziklozug láthatóan megsérült, mozdulni sem tud. Itt fog éhen pusztulni, ha csak valaki nem ad neki enni - ekkor viszont a törött lába gyorsan visszaregenerálódik, és nem lesz már annyira magára hagyatva! Ehhez 3 szögletes kőre van szükség. A segítség 0 TVP-be kerül (13. jellempróba). Nini, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő púpos burástya mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a púpos burástya bal karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 253 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[56 pontot használtál fel, van még 8.]

fku felt. kutatás
Minden fku parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 7.]

* 2. BP: keresed a 91. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy alpesi tehenet. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 1 arany vérdíjat. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a garokk. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 253 pontot. A következő körben tehát 260 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Dániel, egy szőke hajú, kék szemű ember férfi vagy. Tharr tanítványa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 112. fordulód.

Erő: 23 (28) Szint: 14 Merészség: 4/3 Magasság: 176 cm
IQ: 17 Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 98 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 22 Menekülés: 20 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 18 Életpont: 212/100 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 (18) Varázspont: 64/42 Pénz: 635 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 12/9 EFejl: 19
Eddig összesen 535 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1441 TP-t kaptál. Jelenleg 69307 TP-d van. A következő szinthez még 5693 TP szükséges. Trófeáid: Jerome, kardfogú fülemüle, nukleáris cickány. A 47. fordulódban 10 arany került a bankszámládra. 14 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3/61 szúrófegyverek: 13/6 (+10%) vágófegyverek: 9/84 (+25%)
ütőfegyverek: 16/11 (+8%) lőfegyverek: 8/51 dobófegyverek: 5/83 (+40%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << mandibulakasza (#127) (130%) << vashegyű lándzsa (#182) (130%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -8.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
Eltaposott quwargok: össz.: 33 időszaki: 33

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/99 (+20%) 2. nyomkövetés: 16/78 (+16%) 3. mászás: 6/56
4. csapdakészítés: 7/56 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/89 6. gyógyítás: 37/91 (+22%)
7. titkosírás: 3/70 (+15%) 8. felderítés: 3/39 (+52%) 9. szörnyidomítás: 3/64
10. teológia: 7/9 (+11%) 11. versengés: 1/23 12. zene: 8/49 (+10%)
13. szörnyismeret: 7/0 14. zárnyitás: 1/0 15. vadászat: 16/62
16. bányászat: 13/4 (+20%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 50 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), álomport (#396) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 3 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
vadász tatu (#10), ormánygőte (#18), gyilkos sallank (#85)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
vízionár (#66)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6) csupasz izom (#28)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.

Összsúly: 70.65 kg Megterheltség: 107%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 62 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 kaja (#2) 2 varányszem (#30)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arany (#50) 1 bakkura bőr (#95) 1 hebrencs állkapocs (#130)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 pirkit (#153) 7 ubuk tüske (#131)
45 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(46,36) manifesztátor (#124), mínosz-kúp (#178), 13. jellempróba, púpos burástya (#92)
(47,36) 25. jellempróba, Raia oltár, vaskohó (#155), rőtmanó (#55)
(48,36) quwarg királynő (#153), kolostor (#543), Elenios oltár, világítótorony (#156)
(49,37) Elenios rúnaköve, púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), phua-kúp (#372), érclelőhely
(50,36) gumifa (#38), tavacska, 22. jellempróba, vadász quwarg (#241), egy árnymanó nő
(51,36) bakkura (#52), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Raia oltár, érclelőhely
(52,36) piromenyét (#99), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Elenios oltár
(53,35) Fairlight oltár, 25. jellempróba, kaffogó hebrencs (#88)
(54,34) csontlepke (#746), Sheran rúnaköve, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 31. jellempróba, Tharr oltár, sörényes ubuk (#89)

Üzenet küldése a karakternek