Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. máj. 18. 14h:51' EZ A 1147. JÁTÉKHETED, 112. FORDULÓD 1148. játékheted kezdete: máj. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #3332 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
* 5. KP: v 5 0 0 | elmormolod az 5. varázslatot |
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 9 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a purifikátor testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a purifikátor testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a purifikátor nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+3 gonoszság.) A purifikátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [132,-18] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Találsz egy malmot. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vérfürdető magszim közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel eltalálod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
A lény zöld felhőt fúj rád. Borzalmas rosszullét fog el. (12 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a liumbe kunkorgó nyelvét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a liumbe testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a liumbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A liumbe csápol, de mindhiába. A liumbe nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A liumbe most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 liumbe hajtást. (ld. enc.) 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [132,-20] Az erdőt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 217 pontot kell rákölteni.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Raia templomot. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő nukleáris cickány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány rothadó testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a nukleáris cickány bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [132,-21] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Felismered. Ez egy tetemember. {támadása: 8.} Amikor elhal a zaj, előmászol.
im | imádkozol |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [132,-23] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Fehér mandula illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku légiós. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megkarcolod a ryuku légiós testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 808 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos torát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a quwarg harcos jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 20 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) [132,-24] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy phua-kúpot. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy ősi csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy proteinfecske közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. {GYD:} Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a proteinfecske testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Karmait felemelve, a proteinfecske meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
h 238 50 | használod a 238. tárgyat |
gyk 123 50 | gyakorolsz a 123. tárggyal 49 pontért |
gyk 123 50 | gyakorolsz a 123. tárggyal |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
MALOM (1204. ÉPÍTMÉNY) Először, amikor megpillantottad a malmot, nehéz volt feldolgozni ennek a toronymagas, ismeretlen funkciójú épületnek a látványát. A zömök, hengerforma alap oldalán két egymáson keresztbe fektetett faszerkezet áll, melyen valamilyen szürke színű vászon feszül. Ebbe kap bele a szél, hogy megforgassa az irdatlan nagy alkotmányt a hozzá képest picinek tűnő építmény oldalán. Szóval ez a malom kívülről, s bizony sejthető, hogy belül valamilyen módon felhasználják valamire a szélkerékkel nyert energiát. Fogalmad sincs, mi célból. De igazából nem is várható el egy kalandozótól, hogy tudja. Ha akarsz, beléphetsz a malomba, 5 TVP árán. |
KORONGFA (79. NÖVÉNY) Ez a furcsa, mélybarna színű fa néha négy méterre is megnő. Ezért gyakran tájékozódási pontként is használják őket az erdőjárók. Mivel törzse nagyon sima, nem valószínű, hogy meg tudod mászni mindenféle segítség nélkül. Ha mégis sikerül valahogy feljutni a koronába, begyűjthetsz a KT 80 paranccsal, 8 pontért a fa furcsa, 10 cm átmérőjű, lapos korongterméseiből egyet. |
ÜLLŐ (1103. TÁRGY) Súlya a nehezék súlyával vetekedik. Keménysége a vas keménységével (ez persze nem is akkora csoda, mivel az egész üllő tömör vas). Formája a legötletesebb moa találmányok formáival. Nos, igen, a törpe kovácsok legszentebb munkaeszközét tartod a kezedben. Még ha a vasból készült eszközök elkészítésének profizmusát nem is örökölted a tárgy megszerzésével együtt, az üllő segítségével mégis könnyedebbé válik ez a fajta munka: minden olyan tárgy elkészítése feleannyi TVP-be kerül (de legalább 1-be), amihez vaskohó vagy olvasztókemence jelenléte szükségeltetik (ezen tereptárgyak jelenléte természetesen továbbra is, az üllő birtoklása mellett is szükséges). Az üllőt nem kell ehhez KF-elni, ha nálad van, automatikusan előveszed a hátizsákodból, ha szükség van rá. A tárgy nem átadható. [Megjegyzés: Az olyan varázslatoknál, amiknek költsége a tárgy elkészítésének TVP-jével arányos, az eredeti TVP költséget vesszük figyelembe.] |
BŐRKANTÁR (1125. TÁRGY) Elégedetlen vagy a hátasoddal, mert nem mindig azt teszi, amit szeretnél? Mondjuk, pont a legkritikusabb helyzetben makacsolja meg magát, és ez sokszor akár végzetes is lehet, például amikor nyakig vagy egy viharóriás lemészárolásában... Van a problémádra megoldás, nem kell rögtön a szörnypiacra sietni, hogy ott potom pénzért megválj a hálátlan dögtől, és aztán hátas nélkül ródd tovább az utadat. Itt az ideje, hogy bőrkantárt készíts. A szíjhoz egy mammutbőrre lesz szükséged, a végére pedig egy hókutya nyakörvre, na meg 27 TVP-nyi időre az elkészítéséhez. Ha ilyen van a birtokodban, hátasod +2 védettséget fog adni (ehhez nem kell KFelni). |
LIUMBE HAJTÁS (655. TÁRGY) Legyőzve az óriásnövényt, lemetszhetsz róla egy zsenge hajtást - láthatóan, a fantasztikus regeneráló képességű lény folyamatosan növeszti az újabb és újabb csápokat! |
ERŐPAJZS II. (63. VARÁZSLAT) Az Erőpajzs II. az Erőpajzs I. továbbfejlesztett változata. Elmondásától kezdve egészen a következő táborozás végéig néggyel jobb lesz a védettséged, de ez 24 VP-be kerül. Párhuzamosan létezhet együtt minden más varázslattal, kivéve más erőpajzs varázslatokat. Az anyagi komponens, amelyet a mormoláskor felhasználsz, egy tükör. |
Erő: | 28 (35) | Szint: | 19 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 21 | Támadás: | 22 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 21 | Védekezés: | 25 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 19 | Életpont: | 262/256 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 (20) | Varázspont: | 121/68 | Pénz: | 1650 arany | Kép. pont: | 0 |
Pszi pont: | 11/4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | * 21 | szúrófegyverek: | 15 | vágófegyverek: | 7 |
ütőfegyverek: | 8 (+1) | lőfegyverek: | 15 | dobófegyverek: | 8 |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << rövid kard (#171) << ököl (#28) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
132,74 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 123 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 25 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 10 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 34 |
7. titkosírás: | 2 | 8. felderítés: | 9 | 9. teológia: | 6 |
10. harcművészetek: | 21 | 11. zene: | 5 | 12. szörnyismeret: | 3 |
13. pszi: | 2 | 14. zárnyitás: | 1 | 15. vadászat: | 14 |
16. bányászat: | 7 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 6 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
Bloodwitch (#4592), manaelementál (#290), trikornis (#104), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 2, 3, 4, 9, 11, 12, 20, 41. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 17. |
HŐSTETTEID |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 396, az összesen kapott pontszám: 46380. (összesen ölhető: 432 ) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | csontkés (#11) | 1 | * | méregfog (#1553) | 7 | orgyilkos tőr (#225) | ||
Vágófegyverek | ||||||||
3 | kőkés (#6) | 1 | rövid kard (#171) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | * | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | kőkalapács (#13) | ||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | hosszú íj (#111) | 1 | * | parittya (#18) | ||||
Lövedékek | ||||||||
3 | ezüsttollú nyíl (#363) | 2 | rézgolyó (#343) | 2 | sallank nyíl (#129) | |||
25 | ubuk tüske (#131) | 5 | vashegyű nyíl (#176) | 2 | vortexvessző (#2331) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
3 | esszenciakristály (#350) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 4 | nyu-shuriken (#157) | |||
14 | tolmokov-koktél (#351) | 5 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Pajzsok | ||||||||
1 | díszes rézpajzs (#84) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | láncing (#222) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | * | kvazár sisak (#266) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | Jerome köpenye (#1527) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | boszorkánykendő (#1697) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | mászókarom (#78) | 4 | tankány karom (#237) | ||
Övek | ||||||||
4 | * | zafír erőöv (#397) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1) | ||||||||
2 | aranylánc (#191) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | ||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
1 | ezüst karkötő (#158) | |||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1) | ||||||||
12 | * | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | |||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1) | ||||||||
2 | * | nodonrod kitűző (#1533) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
5 | huhogó bibe (#332) | [bennük 24 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 36] | ||||||
5 | sullár hólyag (#168) | [bennük 29 csepp spiritusz (#170), fér még: 71] | ||||||
3 | szent kehely (#257) | [bennük 30 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
11 | uzbány csőr (#169) | [bennük 86 csepp ugh méreg (#166), fér még: 46] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 24 csepp ragasztó (#83), fér még: 16] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
2 | áldott kő (#642) | 1 | aranytű (#272) | 2 | ásó (#34) | |||
1 | bőrkantár (#1125) | 1 | csontkulcs (#74) | 5 | + | deus ex machina (#1) | ||
5 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | 28 | gernim balzsam (#1894) | |||
1 | hebrencs csapda (#147) | 68 | kaja (#2) | 2 | keg gomba (#1615) | |||
1 | kis aranykulcs (#240) | 2 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | lant (#238) | 3 | manakristály (#500) | 3 | megsemmisítő (#1540) | |||
8 | ork csodaszer (#1228) | 17 | ősi rúna (#2520) | 1 | rézkulcs (#75) | |||
1 | rum (#1419) | 2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 3 | tapasztalatkő (#975) | |||
1 | távcső (#42) | 3 | titanitdukát (#1480) | 2 | + | tüskecsapda (#242) | ||
1 | üllő (#1103) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
12 | álompor (#396) | 1 | bakkura bőr (#95) | 5 | dorony tüdő (#212) | |||
1 | eknozol (#540) | 6 | elkarog szőr (#665) | 4 | ezüstdarab (#326) | |||
3 | galachmit (#310) | 1 | gromak bőr (#268) | 8 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | hibátlan tűzopál (#1642) | 1 | holdbőr (#1236) | 2 | ilkin érc (#232) | |||
10 | kaktusztüske (#114) | 2 | kavadu lebeny (#24) | 11 | kazmár gyökér (#205) | |||
3 | kreiton esszencia (#892) | 2 | lajhár csont (#236) | 15 | lapkorong (#80) | |||
1 | liumbe hajtás (#655) | 67 | madártoll (#112) | 5 | magszim bél (#103) | |||
19 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mandibulapenge (#125) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | móri gyümölcs (#116) | 3 | mutáns csont (#331) | |||
1 | nektoraf faggyú (#667) | 6 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
16 | pirkit (#153) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | ramit kő (#226) | |||
5 | rézdarab (#70) | 1 | rinóbőr (#651) | 2 | ryuku rúnatekercs (#1162) | |||
27 | sallank karom (#128) | 2 | smirglilevél (#29) | 3 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 14 | tigroszlán fog (#63) | 1 | tükör (#43) | |||
5 | vasérc (#152) |
Összsúly: 95.40 kg | Megterheltség: 119% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 31 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
21 | arany (#50) | 3 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | bőrkantár (#1125) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
6 | kazmár gyökér (#205) | 15 | lapkorong (#80) | 1 | liumbe hajtás (#655) | |||
4 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | 2 | pirkit (#153) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | üllő (#1103) |
130 | 131 | 132 | 133 | |
-25 | |
|
|
|
-24 | |
|
|
|
-23 | |
|
|
|
-22 | |
|
|
|
-21 | |
|
|
|
-20 | |
|
|
|
-19 | |
|
|
|
-18 | |
|
|
|
-17 | |
|
|
|
-16 | |
|
|
|
-15 | |
|
|
|