111. forduló, 113. forduló, Musashi Kenjiró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 22. 9h:46'
EZ A 112. JÁTÉKHETED, 112. FORDULÓD
113. játékheted kezdete: dec. 29.
A következő fordulódat legkorábbana 113. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1367
SZÁMLA : XXXX

MUSASHI KENJIRÓ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,22] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+12 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) 3 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] A befejezéshez még 2469 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 229.]

kno 13 2 képesség-növelés 13
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.) Egy új fogást sajátítottál el: A Koncentrált Célzás technikáját. (ld. enc.)
[0 pontot használtál fel, van még 229.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 224.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 219.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 214.]

v 15 396 4 elmormolod a 15. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új álompor. [-21 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 199.]

flh 2 22 felt. lőfegyver haszn. 2 a 22. tárggyal
Ok, FLH 2 22 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

flh 4 23 felt. lőfegyver haszn. 4 a 23. tárggyal
Ok, FLH 4 23 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

flh 5 131 felt. lőfegyver haszn. 5 a 131. tárggyal
Ok, FLH 5 131 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

flh 7 129 felt. lőfegyver haszn. 7 a 129. tárggyal
Ok, FLH 7 129 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

flh 997 323 felt. lőfegyver haszn. 997 a 323. tárggyal
Ok, FLH 997 323 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

flh 999 94 felt. lőfegyver haszn. 999 a 94. tárggyal
Ok, FLH 999 94 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[73,23] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy grok-képződményt.
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Miután lemásztál, továbbindulsz.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 tüskét.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 nyílvesszőt.

(Továbbmész...) [73,24] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy trappoló dinymák. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a trappoló dinymák fejét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal felnyitod a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Lábával meglök a trappoló dinymák. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a trappoló dinymák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [73,25] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy kaszabolósáska közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a kaszabolósáska mandibuláját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 mandibulapengét. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő proteinfecske mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a proteinfecske tollas testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a proteinfecske bal szárnyát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Félrehajolsz, de a proteinfecske karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A proteinfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 4 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [63 pontot használtál fel, van még 136.]

m 4 mozogsz délre
[73,26] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 128.]

kt 114 10 elkészíted a 114. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 kaktusztüskét. [30 pontot használtál fel, van még 98.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[73,27] Szűnni nem akar a zöld síkság. Felfedeztél egy mély kutat. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Odalent félhomály van. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 rézsisakot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ork sámán. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az ork sámán jobb oldalát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork sámán fejét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az ork sámán bal karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 12 életpontot vesztettél. Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}


(Továbbmész...) [73,28] Továbbra is síkságon vagy.


(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz egy sátor előtt, melynek a bejárata fölött nagybetűkkel írva a következő szó áll: "Ötpróba". Egy fiatal alakváltó siet eléd, hogy elmondja, az egyes területeken szerzett tudásod teheted próbára náluk. Legyen! Úgy döntesz, kipróbálod, mit tudsz. Nekiveselkedsz a feladatként kapott súlyzó felemelésének, az viszont mégsem olyan pehelykönnyű, mint kívülről látszik. Pár percnyi izzasztó erőlködés után kénytelen vagy feladni. 255 tapasztalati pontot kaptál. Nem volt szerencséd. Megfogadod magadban, hogy egyszer még visszatérsz, és megmutatod, mit tudsz.
Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel első lenni. A nyámnyila kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád. Átadod neki a tárgyaidat megőrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy szűk folyosó húzódik előtted, melynek oldalfalából rengeteg mellékjárat nyílik a különböző irányokba. Tanácstalanul indulsz el az egyiken, majd az arról nyíló másikon folytatod utad. Minden folyosó ugyanolyannak tűnik, hamar eltévedsz. Csak amikor újra a labirintus bejáratának képe rajzolódik ki előtted, könnyebbülsz meg kicsit. 255 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [72,29] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy kardfogú fülemüle közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Hiszen ez kibírhatatlan! Túl erős az ellenfeled. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.

[58 pontot használtál fel, van még 40.]

m 5 4 6 mozogsz délnyugatra, délre, nyugatra
[71,30] Az erdőt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy uzbány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az uzbány testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány fejét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az uzbány bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Hirtelen mozogni kezd a föld! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy gátvakond. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a gátvakond bal első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A gátvakond karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [71,31] Szűnni nem akar a zöld síkság. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban.

Észreveszel egy rát-fát. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta.
Összefutsz egy hosszú aranyhajú, barna szemű alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy garokk trófea és egy fabontó szójer trófea díszíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Navar Red Valder. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [70,31] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. A messzeségben egy apró pontot látsz. Közelebb érve látod, hogy egy ember áll a távolban. A következő pillanatban eltűnik, és a helyén egy kis csillogó erőd áll! Kíváncsian közelebb lopódzol. Az adamantit bástyák között nem látsz ablakot, sem ajtót. Talán ha közelebb mész [BE parancs] fogad valaki. (548. épület.)
[24 pontot használtál fel, van még 16.]

be 548 bemész az 548. épületbe
Kiabálni kezdesz, hátha a zajra kinéz valaki az erődből. Szerencséd van: megnyílnak a falak! Egy nagyon izmos, teljes vasvértezetet viselő férfi sétál elő. Jobb kezében egy fénylő vaslándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Bárgyú, de jóságos szemeivel rád bámul, majd hosszas gondolkozás után ezt szavalja:
- Kedves kalandozó, üdvözöllek a jóság dicsőségéért folytatott harc... - itt elakad, majd legyint: - Mit állsz ott kinn, gyere már be! Az adamantit vár harcosa egyszerű adamantit berendezésű szobába vezet be. Egy kényelmes, kemény karosszékbe ültet le, majd elővesz egy jegyzetfüzetet.
- A nevem Lord Kovács József. Téged hogy hívnak? - kérdezi. Miután bemutatkozol, nehézkesen írni kezd. Fél perc múlva átadja a füzetet, és megkér, hogy írd fel a neved. - A mesteremnek, St. Laurelnek lenne egy kis szüksége a segítségedre. Messze keletre lakik, így nem tud személyesen itt lenni. Én szervezem helyette az újból mozgolódó Dornodon-hívők ellen a felkelést, akiket egy Morbid nevű varázsló vezet. Elkelne egy apró segítség: hozhatnál néhány bronzhegyű nyilat - mondjuk legalább hatot. - Lord Kovács József barátságosan megveregeti a válladat. Sajgó tagjaidat masszírozva, homályos ígéretet teszel. Elbúcsúzol a csupa izom fegyverforgatótól. [5 pontot használtál fel, van még 11.]

szk 42 keresed a 42. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy óriás patkányt. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 6.]
Kimerített a gyorsvágta. (-6 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját töm magába a sörényes ubuk. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 253 pontot. A következő körben tehát 259 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KONCENTRÁLT CÉLZÁS
A legfejlettebb kí-mesterek képesek arra, hogy belső energiáikat akkor is kihasználják, ha fegyverrel harcolnak. Az első ilyen képesség a Koncentrált célzás. Ha fegyverrel harcolsz, van rá esély (jóval kevesebb, mint ökölharcban egy kí-képesség alkalmazására) hogy sikerült az ellenfél átmeneti figyelmetlenségét kihasználva koncentrált célzást bevinni. Ez azt jelenti, hogy az adott csapásnál lesz +3 támadásod. A koncentrált célzást balkezes fegyver esetén is alkalmazhatod. A Koncentrált Célzás használatát {KCC:} felirat jelzi.

TRAPPOLÓ DINYMÁK (118. SZÖRNY)
A trappoló dinymák hosszú és vastag lábú, hosszú és fekete testű szarvas lény. Leginkább egy belakkozott giliszta és egy orrszarvú keresztezésére emlékeztet. Nem egy agresszív szörny, de ha megtámadják, védi magát. Technikája többnyire az, hogy letapossa ellenfelét. Másik veszedelmes képessége a tintacsigáéhoz hasonló: nyúlós, fekete folyadékot tud ellenfelére köpni, rövid időre elvakítva azt. Megállítására egy szúrófegyver legalkalmasabb, de az se rossz taktika, ha ütőfegyverrel elkaszálod a hosszú lábait.

KARDFOGÚ FÜLEMÜLE (146. SZÖRNY)
A kardfogú fülemüle, az erdők első pillantásra békésnek tűnő énekesmadara igen veszélyes ragadozó. Ezek az aránylag apró, szende kinézetű madarak először fülrepesztő sivításukkal kergetik áldozatukat az őrületbe. Ez ellen csak egyetlen védekezés van: ha zene szakértelmed elég magas, és van a birtokodban valamilyen zeneszerszám, ellensúlyozni tudod az iszonyatos rikácsolást. Ellenkező esetben nincs más megoldás, mint a menekülés. Ha a madár látja, hogy hangtámadása hatástalan, döbbenetes és irtóztató kardfogával, agyarával támad. A csontszerű nyúlvány úgy lékeli a koponyát, mint kés a dinnyét. Ha egyáltalán eljutsz odáig, hogy fegyvert használj, a fülemüle halott hús - bármilyen fegyverrel egyforma könnyű leölni.

KARAKTERLAP

Musashi Kenjiró, egy barna, rövid hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran tanítványa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 112. fordulód.

Erő: 22 (23) Szint: 15 Merészség: 6/5 Magasság: 150 cm
IQ: 21 Támadás: 15 Agresszió: 6 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 32 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 16 (18) Életpont: 235/170 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 (20) Varázspont: 87/5 Pénz: 1281 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 14/5 EFejl: 10
Eddig összesen 607 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2041 TP-t kaptál. Jelenleg 82864 TP-d van. A következő szinthez még 37136 TP szükséges. Trófeáid: ryuku gárdista, Jerome, kérődző etra.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 15/22 (+15%) vágófegyverek: 17/6 (+2%) ütőfegyverek: 2/72
lőfegyverek: 19/17 (+12%) dobófegyverek: 4/40

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << raptor szablya (#482) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -3.); mérgezett tüske (#23) (4 .); ubuk tüske (#131) (5 -6.); sallank nyíl (#129) (7 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/79 2. nyomkövetés: 19/46 3. mászás: 5/24 (+13%)
4. csapdakészítés: 8/23 (+9%) 5. csapdaészlelés: 5/14 6. gyógyítás: 32/75
7. titkosírás: 2/90 8. felderítés: 6/17 9. szörnyidomítás: 3/49
10. teológia: 4/15 (+17%) 11. szerencsejáték: 1/21 12. versengés: 2/59 (+16%)
13. harcművészetek: 19/0 (+200%) 14. szörnyismeret: 8/38 15. zárnyitás: 1/55
16. vadászat: 15/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 7 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 8 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 8 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 7 darabot )
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12)
bo-skorpió (#54) (csak egyszer), varkaudar (#64), sörényes ubuk (#89), alpesi tehén (#91), mélységi grittang (#103), mutáns pók (#117), drótszőrű pincsi (#22), technokolin (#50), móleon (#68), törpemammut (#115)
Barátságosság (aktív: 11, max: 12)
Túlélő Káoszvirág (#4637), Lightelf (#4965), Mangas Elf (#5024), Sylvestris (#1905), Hannibal (#4537), Fantalas Malcolm (#5949), Tündér Lala (#2116), Andrej (#5837), Silver Ice (#3589), Mangas Gnóm (#5370), Lélektolvaj Wortan (#2210)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)

Összsúly: 65.32 kg Megterheltség: 105%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 51 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 4 kaja (#2) 4 sallank nyíl (#129)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 álompor (#396) 10 kaktusztüske (#114) 2 mandibulapenge (#125)
4 nyílvessző (#108) 1 rézsisak (#72) 5 tinta (#101)
1 tüske (#22) 1 uzbány csőr (#169) 20 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(70,31) adamantit erőd (#548), Tharr oltár
(71,30) uzbányok (#102), gumifa (#38), 25. jellempróba, gátvakond (#57)
(71,31) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 38. jellempróba, oltár, Navar Red Valder (1573. kalandozó)
(72,29) kardfogú fülemüle (#146)
(73,23) grok-képződmény (#149)
(73,24) trappoló dinymák (#118)
(73,25) kaszabolósáskák (#83), proteinfecske (#139)
(73,26) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(73,27) mély kút (#93), 40. jellempróba, ork sámán (#345)

Üzenet küldése a karakternek