110. forduló, 112. forduló, Dániel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 21. 9h:56'
EZ A 111. JÁTÉKHETED, 111. FORDULÓD
112. játékheted kezdete: ápr. 27.
A következő fordulódat legkorábbana 112. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5703
SZÁMLA : XXXX

DÁNIEL KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [50,32] koordinátán. Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+5 életerő.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Produkciód határozott zenei értéket képvisel. Lassan már talán fel is léphetnél valahol. [10 pontot használtál fel, van még 271.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 266.]

* 3. KP: energia fejlesztése 1
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-1 TU.] A befejezéshez még 1870 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 256.]

t 9097 támadod a 9097. kalandozót
FT 9097 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

hu 96 89 88 hulladék: 96 89 88
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bakkura csizmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzpajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

hu 22 114 19 hulladék: 22 114 19
Hulladék, ezért nem gyűjtesz tüskét. El is dobod a birtokodban levő 1 darabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kaktusztüskét. El is dobod a birtokodban levő 1 darabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kerek követ. El is dobod a birtokodban levő 5 darabot. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

hu 87 hulladék: 87
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzhegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

kf 20 kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat
Előkészíted a fúvócsövet. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

f 138 kísérletezel a 138. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Hosszú idő telik el... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy mérg. ubuk dobónyilat. (ld. enc.) 71 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 246.]

fkt 188 5 1 felt. készítesz a 188. tárgyat (5 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 mérg. ubuk dobónyilat. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [6 pontot használtál fel, van még 240.]

fkt 3 4 felt. készítesz a 3. tárgyat (4 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 vizestömlőt. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [40 pontot használtál fel, van még 200.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-5 TU.] A befejezéshez még 1865 TU szükséges. [50 pontot használtál fel, van még 150.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse forduló végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 145.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 140.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom). [0 pontot használtál fel, van még 140.]

m 4 mozogsz délre
[50,33] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Látsz egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Odalent félhomály van. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy százfogú!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a százfogú testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a százfogú jobb első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A százfogú megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 kis bőrpajzsot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Elenios oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elrakod a távcsövet. Quwarg szagot érzel! A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy evaporőr. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az evaporőr bal oldalát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az evaporőr egyik csápját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A szél pont a hátad felől fúj, így könnyű dolga van szörnynek. A szörny észrevett. Egy quwarg királynő közeledik feléd! Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.

[24 pontot használtál fel, van még 116.]

im 0 2 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +3 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve hadiszerencse II. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. 2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! 3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. [30 pontot használtál fel, van még 86.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 56.]

m 2 1 3 mozogsz keletre, északkeletre, délkeletre
[51,33] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mákrózsa bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia híveié. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Quwarg szagot érzel! Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A szél pont a hátad felől fúj, így könnyű dolga van szörnynek. A szörny észrevett. Egy élőholt quwarg közeledik feléd! Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.


(Továbbmész...) [52,32] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy móricserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Quwarg szagot érzel! A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Felismered. Ez egy quwarg királynő. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [53,33] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy evaporőr. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az evaporőr testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az evaporőr testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy piromenyét. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a piromenyét bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a piromenyét fejét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a piromenyét testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 205 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 26.]

fku 50 felt. kutatás 50
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 26.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[54,33] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő woor-antilop mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a woor-antilop testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a woor-antilop nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a woor-antilop öklelő szarvai elől. A woor-antilop szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 38 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ork sámán. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 21 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az ork sámán jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az ork sámán jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 11 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 437 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}


(Továbbmész...) [55,33] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Vándor! Ha Raia hitét követed, várnak rád a Naplovagok(9108)! " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mínosz-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy királygyík. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával végigmetszed a királygyík nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a királygyík fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A királygyík nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A királygyík összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő sünmedve nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a sünmedve fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a sünmedve jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A sünmedve megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sünmedve összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [20 pontot használtál fel, van még 6.]

fku 50 felt. kutatás 50
fku 50 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

tim 50 titkosírás megfejtése 6 pontért
Hozzálátsz, hogy minél több jelet megfejts a mínosz-kúpban talált titkosírásból. A kudarc teljes - az ilyesmihez több idő kell. [6 pontot használtál fel, van még 0.]

m 2 3 4 mozogsz keletre, délkeletre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: keresed a 91. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy alpesi tehenet. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 3 arany vérdíjat. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a garokk. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 252 pontot. A következő körben tehát 251 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉRGEZETT UBUK DOBÓNYÍL (188. TÁRGY)
Kézenfekvő a megoldás, hogyha van ubuk dobónyilad, akkor be is mérgezheted. Ehhez a KT 188 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, és az ubuk dobónyílon kívül szükséges egy csepp gyenge méreg is. Az így kapott dobófegyver sebzése d8+10. Kisebb eséllyel szerezheted vissza, mint a sima dobónyilat, mert a szörnyek az égető fájdalomtól a földön fetrengve könnyen összetörik.

HADISZERENCSE II. (24. VARÁZSLAT)
A speciális támadásokkal (méreg, gyilkos pillantás, halálos lehelet) szemben nem sokat segít a páncél vagy a fegyver, csak a szerencse. Az ilyen típusú támadások elkerülésében segít egy teljes fordulón keresztül ez a varázslat, ha elmormolod 6 VP-ért.

KARAKTERLAP

Dániel, egy szőke hajú, kék szemű ember férfi vagy. Tharr tanítványa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 111. fordulód.

Erő: 23 (28) Szint: 14 Merészség: 4/3 Magasság: 176 cm
IQ: 17 Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 98 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 22 Menekülés: 20 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 18 Életpont: 212/57 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 (18) Varázspont: 64/44 Pénz: 634 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 12/0 EFejl: 18
Eddig összesen 527 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1126 TP-t kaptál. Jelenleg 67866 TP-d van. A következő szinthez még 7134 TP szükséges. Trófeáid: Jerome, kardfogú fülemüle, nukleáris cickány. A 47. fordulódban 10 arany került a bankszámládra. 14 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3/61 szúrófegyverek: 12/96 vágófegyverek: 9/59 (+40%)
ütőfegyverek: 16/3 (+7%) lőfegyverek: 8/51 dobófegyverek: 5/43 (+16%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << mandibulakasza (#127) (130%) << vashegyű lándzsa (#182) (130%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -8.); mérg. ubuk tüske (#137) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
Eltaposott quwargok: össz.: 32 időszaki: 32

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/79 (+10%) 2. nyomkövetés: 16/62 3. mászás: 6/56 (+3%)
4. csapdakészítés: 7/51 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/89 6. gyógyítás: 37/69
7. titkosírás: 3/55 8. felderítés: 2/87 9. szörnyidomítás: 3/64
10. teológia: 6/98 (+10%) 11. versengés: 1/23 12. zene: 8/39 (+10%)
13. szörnyismeret: 7/0 14. zárnyitás: 1/0 15. vadászat: 16/62
16. bányászat: 12/84

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 50 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot, csak egyszer), álomport (#396) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
vadász tatu (#10), ormánygőte (#18), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
vízionár (#66)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6) csupasz izom (#28)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.

Összsúly: 67.69 kg Megterheltség: 102%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 63 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 gyenge méreg (#26) 2 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114)
5 kerek kő (#19) 1 tüske (#22) 3 ubuk dobónyíl (#138)
5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 arany (#50) 1 antilopbőr (#48) 1 királygyík bőr (#44)
1 kis bőrpajzs (#45) 3 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 2 pirkit (#153)
6 sünmedve tüske (#14) 2 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(50,33) mély kút (#93), Tharr oltár, százfogú (#53), evaporőr (#69), quwarg királynő (#153)
(51,33) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Raia oltár, 43. jellempróba, élőholt quwarg (#202)
(52,32) Tharr rúnaköve, móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Tharr oltár, quwarg királynő (#153)
(53,33) Sheran oltár, 29. jellempróba, evaporőr (#69), piromenyét (#99)
(54,33) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 40. jellempróba, woor-antilopok (#31), ork sámán (#345)
(55,33) mínosz-kúp (#178), Raia oltár, 35. jellempróba, királygyíkok (#26), sünmedve (#33)

Üzenet küldése a karakternek