Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 21. 9h:56' EZ A 111. JÁTÉKHETED, 111. FORDULÓD 112. játékheted kezdete: ápr. 27. A következő fordulódat legkorábbana 112. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5703 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 233. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | energia fejlesztése 1 |
t 9097 | támadod a 9097. kalandozót |
hu 96 89 88 | hulladék: 96 89 88 |
hu 22 114 19 | hulladék: 22 114 19 |
hu 87 | hulladék: 87 |
kf 20 | kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat |
f 138 | kísérletezel a 138. tárggyal |
fkt 188 5 1 | felt. készítesz a 188. tárgyat (5 darabot) |
fkt 3 4 | felt. készítesz a 3. tárgyat (4 darabot) |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
m 4 | mozogsz délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a százfogú testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a százfogú jobb első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A százfogú megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az evaporőr bal oldalát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az evaporőr egyik csápját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
im 0 2 | imádkozol |
m 2 1 3 | mozogsz keletre, északkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [52,32] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy móricserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Quwarg szagot érzel! A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Felismered. Ez egy quwarg királynő. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Továbbmész...) [53,33] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy evaporőr. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az evaporőr testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az evaporőr testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a piromenyét bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a piromenyét fejét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a piromenyét testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 205 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
fku 50 | felt. kutatás 50 |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a woor-antilop testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a woor-antilop nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a woor-antilop öklelő szarvai elől. A woor-antilop szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 38 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 21 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az ork sámán jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az ork sámán jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 11 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 437 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [55,33] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Vándor! Ha Raia hitét követed, várnak rád a Naplovagok(9108)! " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mínosz-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy királygyík. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával végigmetszed a királygyík nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a királygyík fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A királygyík nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A királygyík összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a sünmedve fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a sünmedve jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A sünmedve megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sünmedve összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
fku 50 | felt. kutatás 50 |
tim 50 | titkosírás megfejtése 6 pontért |
m 2 3 4 | mozogsz keletre, délkeletre, délre |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 91. szörnyet |
MÉRGEZETT UBUK DOBÓNYÍL (188. TÁRGY) Kézenfekvő a megoldás, hogyha van ubuk dobónyilad, akkor be is mérgezheted. Ehhez a KT 188 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, és az ubuk dobónyílon kívül szükséges egy csepp gyenge méreg is. Az így kapott dobófegyver sebzése d8+10. Kisebb eséllyel szerezheted vissza, mint a sima dobónyilat, mert a szörnyek az égető fájdalomtól a földön fetrengve könnyen összetörik. |
HADISZERENCSE II. (24. VARÁZSLAT) A speciális támadásokkal (méreg, gyilkos pillantás, halálos lehelet) szemben nem sokat segít a páncél vagy a fegyver, csak a szerencse. Az ilyen típusú támadások elkerülésében segít egy teljes fordulón keresztül ez a varázslat, ha elmormolod 6 VP-ért. |
Erő: | 23 (28) | Szint: | 14 | Merészség: | 4/3 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 17 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 98 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 23/23 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 212/57 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 (18) | Varázspont: | 64/44 | Pénz: | 634 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 12/0 | EFejl: | 18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 3/61 | szúrófegyverek: | 12/96 | vágófegyverek: | 9/59 (+40%) |
ütőfegyverek: | 16/3 (+7%) | lőfegyverek: | 8/51 | dobófegyverek: | 5/43 (+16%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << mandibulakasza (#127) (130%) << vashegyű lándzsa (#182) (130%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -8.); mérg. ubuk tüske (#137) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
Eltaposott quwargok: össz.: 32 időszaki: 32 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/79 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 16/62 | 3. mászás: | 6/56 (+3%) |
4. csapdakészítés: | 7/51 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 1/89 | 6. gyógyítás: | 37/69 |
7. titkosírás: | 3/55 | 8. felderítés: | 2/87 | 9. szörnyidomítás: | 3/64 |
10. teológia: | 6/98 (+10%) | 11. versengés: | 1/23 | 12. zene: | 8/39 (+10%) |
13. szörnyismeret: | 7/0 | 14. zárnyitás: | 1/0 | 15. vadászat: | 16/62 |
16. bányászat: | 12/84 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot, csak egyszer), álomport (#396) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
vadász tatu (#10), ormánygőte (#18), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
vízionár (#66) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
áldomás (#6) | csupasz izom (#28) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0) |
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
Összsúly: 67.69 kg | Megterheltség: 102% |
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 63 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | gyenge méreg (#26) | 2 | kaja (#2) | 1 | kaktusztüske (#114) | |||
5 | kerek kő (#19) | 1 | tüske (#22) | 3 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | arany (#50) | 1 | antilopbőr (#48) | 1 | királygyík bőr (#44) | |||
1 | kis bőrpajzs (#45) | 3 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 2 | pirkit (#153) | |||
6 | sünmedve tüske (#14) | 2 | vizestömlő (#3) |