Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. febr. 20. 9h:09' EZ A 249. JÁTÉKHETED, 111. FORDULÓD 250. játékheted kezdete: febr. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3807 SZÁMLA : XXXX |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
go 42 | gonoszkodsz: 42 |
m 2 | mozogsz keletre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 9 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ököllel eltalálod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a topránypolip puha testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A topránypolip csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A topránypolip még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
go 24 | gonoszkodsz: 24 |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kérődző etra jobb első lábát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Ököllel eltalálod a kérődző etra testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Patájával a kérődző etra többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Messze hajítod a vacak kis ryuku gárdista trófeát, és kinyersz egy alkalmas kérődző etra trófeát. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [66,-3] Dombos terepre érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívői építették. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gyilkos tetű. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Elszántan ellenfeledre rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gyilkos tetű megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
kt 189 8 | elkészíted a 189. tárgyat (8 darabot) |
m 2 2 4 | mozogsz keletre, keletre, délre |
A lény tüzet köp rád. Eláraszt a tűz. (10 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a piromenyét testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A piromenyét összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [68,-3] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ork sámán. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 6 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a topránypolip testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A topránypolip szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [68,-2] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő púpos burástya nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Elszántan ellenfeledre rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos burástya testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Valami golyószerű a testedbe csusszant! A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [68,0] Még mindig bozótos. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy garokk. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel kegyetlenül megütöd a garokk testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A garokk megtaszít agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
f 124 | kísérletezel a 124. tárggyal |
f 209 | kísérletezel a 209. tárggyal |
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
ef 4 502 | energia fejlesztése 4 |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
A SÖTÉT ÚT Ah, ezek szerint a sötét utat választottad! Ez a gyorsabb és könnyebb út - a leggyorsabban így juthatsz hatalomhoz. De egyben így szerezheted a legtöbb ellenséget is... A sötét oldal az intrikák, a konspiráció oldala - nem bízhatsz senkiben, mindig figyelned kell a hátadat - így sok igazi szövetségesben sem reménykedhetsz. Persze, a dolognak vannak komoly előnyei. A jellemed után zárójelben láthatod számmal jelezve, hogy mennyire vagy gonosz. Hierarchia van természetesen a sötét oldalon is, amely további előnyöket jelképez azok számára, akik ezen a számmal jelölt ranglétrán magasabbra másznak. Most egy új lehetőséget kapsz: képes vagy ezentúl a céltalan rombolásra és vandalizmusra. Növényeket téphetsz ki a földből, fákat vághatsz ki, építményeket dönthetsz össze. Ehhez a RM (rombol) parancsot kell használnod. Három paramétere van: elsőként azt kell megadnod, hogy a romboláshoz milyen fegyvert használsz, másodikként azt, hogy melyik építményt/növényt akarod pusztítani. Az, hogy mindez hány TVP-be kerül, függ attól, hogy milyen sebzésű fegyverrel csinálod, milyen szakértelmed van ahhoz a fegyverhez, és mi az, amit pusztítasz. Növényeket csak vágó, építményeket/tereptárgyakat (olvasztókemence, oltár, púderkő) csak ütőfegyverrel pusztíthatsz. Harmadik paraméterként (növényeknél és tereptárgyaknál nem kötelező) megadhatod, hogy maximum hány TVP-t szánsz a dologra. Ha ennél többe kerülne, a parancs nem hajtódik végre, nem vesztettél TVP-t. Építmények esetén A TVP megadása kötelező, és a parancs mindenképpen végrehajtódik: ilyenkor ez ugyanis az okozott kár mértékét határozza meg - ha nem is pusztítod el azonnal, mindenképpen kárt okozol az építményben. Nagyobb épületeket (ahol lakik valaki) nem tudsz ezzel a paranccsal lerombolni. Ha nem tudod a pusztítandó növény sorszámát, írj 999-et. Példa: RM 6 31 szétvágod kőkéssel a smirglibokrot. RM 13 118 20 kőkalapáccsal szétvered a púdersziklát (ha a dolog nem kerül többe 20 pontnál). |
KÉRŐDZŐ ETRA (368. SZÖRNY) A kérődző etrák eredetileg békés növényevők voltak. Nagytestű, szarv nélküli bivalyok, akik a légynek sem ártottak. Azonban a csordákat kísérő nukleáris cickányok megfertőzték az etrákat - csillogó, fehér szőrük helyett mostanra már fakó, beteges szürke, cafatokban lemálló bőr borítja testüket, véreres szemükkel révetegen merednek a semmibe, és gyakran ok nélkül támadnak mindenre, ami mozog. Rothadó leheletük miatt manapság már csak a cickányok mennek a közelükbe, még a ragadozók sem vadásznak az etrákra, hiszen tudják, az állatok olyan betegséget hordoznak, ami rájuk is veszélyes lehet. |
ROPOGÓS RÓKAFAROK (16. RECEPT) Foszd meg a ravaszdi farkát a vörös és fehér szőrszálaktól, majd az így kapott húscafatot dobd az üstbe. Remélhetőleg előtte 2 csepp vizet is öntöttél alá, ez feltétlenül szükséges ahhoz, hogy a készülő étel oda ne kozmáljon. Lefedett üstben kell főzni, kb. 2 TVP-nyi ideig. Az eredmény elfogyasztása különös hatással lesz szervezetedre: a köröd végéig sokkal szerencsésebb leszel! Ez amellett, hogy +4 szerencsét kapsz, abban is megmutatkozhat, hogy elvesztett pénzt találsz a fordulódban. |
AURAERŐSÍTÉS (502. TUDATI KÉPESSÉG) Az entitással folytatott gigászi küzdelem nem csak a nehézségei miatt vált emlékezetessé a számotokra, de számos, nem várt felfedezéshez is elvezetett. Kiderült például, hogy a kasztroplanáris tér tökéletesen végtelen. Kiterjedésére nem is használható a hétköznapi értelemben vett "tér" kifejezés, hiszen ezen a síkon nincsenek sem irányok, sem pedig mennyiségek, sőt, itt még az "idő" is elveszíti jelentőségét. Az általatok eddig birtokba vett aprócska terület, mintha csak egyetlen homokszemcse volna egy irdatlan sivatagban! Ha nem állna a hátad mögött ilyen sok évnyi kalandozó tapasztalat, talán bele is őrülnél a váratlanul feltárult lehetőségek megismerésébe! Szerencsére ehelyett inkább a felfedezés gyakorlati haszna felé irányult a Közös Tudatotok figyelme, és hamar rátaláltatok az egyik alapvető újításra: a tudati erődítményre. Hogy ezzel a vadonatúj tudati technikával formálni tudjátok a kasztroplanáris anyagot, és abból falak, tornyok emelhetők. Nos, innen már csak egy kurta lépés, hogy magatokba szíva a nyers tudati energiát, azt a saját, személyes aurátok erősítésére használjátok fel. Minél tapasztaltabb vagy, annál hatékonyabban tudod ezt megtenni. Ha az auraerősítés képességét kifejlesztettétek, támadásodra a tapasztalati szinted tizedének megfelelő, míg a védekezésedre ennek a dupláját, a tapasztalati szinted egyötödének megfelelő bonuszt kapsz. (A képesség aktiválás nélkül, állandóan működik, és mindkét érték számolásánál lefelé kerekítünk.) |
Erő: | 23 | Szint: | 15 | Merészség: | 8/1 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 14 (15) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 16 (19) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 216/216 | Jellem: | gonosz (1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 (15) | Varázspont: | 52/3 | Pénz: | 151 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 29/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 22/38 (+6%) | szúrófegyverek: | 1/48 | vágófegyverek: | 1/48 |
dobófegyverek: | 9/64 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
68,68 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 46,63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 148 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/84 (+15%) | 2. nyomkövetés: | 23/74 (+55%) | 3. lopás: | 1/41 |
4. mászás: | 4/47 (+14%) | 5. csapdakészítés: | 10/49 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 11/46 |
7. gyógyítás: | 37/19 | 8. titkosírás: | 4/56 | 9. felderítés: | 15/26 |
10. taumaturgia: | 9/35 (+4%) | 11. harcművészetek: | 14/69 | 12. szörnyismeret: | 1/24 |
13. zárnyitás: | 5/4 | 14. vadászat: | 9/53 (+44%) | 15. bányászat: | 8/25 (+17%) |
16. főzés: | 1/26 (+26%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
mászol max. 500 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
tetemember (#123), szutykos remák (#191), fémbontó szójer (#150) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
oldás (#372, 15 VP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
oldás (#372) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1150 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 62.36 kg | Megterheltség: 111% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
21 | arany (#50) | 2 | kaktusztüske (#114) | 2 | madártoll (#112) | |||
6 | pirkit (#153) | 4 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | álompor (#396) | 14 | kaja (#2) | 5 | sünmedve tüske (#14) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) | 8 | víz (#27) |
62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | |
-4 | |
|
|
|
|
|
|
|
-3 | |
|
|
|
|
|
|
|
-2 | |
|
|
|
|
|
|
|
-1 | |
|
|
|
|
|
|
|
0 | |
|
|
|
|
|
|
|
1 | |
|
|
|
|
|
|
|