110. forduló, 112. forduló, Ebenezer Scrooge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 20. 16h:04'
EZ A 144. JÁTÉKHETED, 111. FORDULÓD
145. játékheted kezdete: máj. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3315
SZÁMLA : XXXX

EBENEZER SCROOGE KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [123,44] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy copfos ősz hajú, szürke szemű alakváltó férfival. A bőre kreolszínű. Fairlight követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: jelölt. Ruházatát egy Thargodan csontváz trófea, egy quwarg harcos trófea és egy élőholt sullár trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: csaták viharától tépett lobogó. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Érzékeled auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Yavar Kyrn. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! (ld. enc.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+21 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 264.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 263.]

* 3. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 262.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 257.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 247.]

ek 302 5 t. energia kisütése: 302 5
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 197.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 192.]

v 1 5 12 elmormolod az 1. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 12 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 187.]

tps 25 TVP spórolása: 25 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 25 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [25 pontot használtál fel, van még 162.]

jlk 1424 jelszó kimondása 1424
Hangosan, érthetően kimondod a találós kérdés megfejtését. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet. {támadása: 27.}

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a massza förtelmes hasát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a massza förtelmes hasát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal megérinted a massza sszetett szemét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A massza harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (5 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 ezüst gyűrű. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 drótszőrt. 1 495 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! ... Hök .... Hök ...... Hök ....... ÁÁÁ, megvan! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy hosszú íj, egy bakkura csizma és egy ubuk dobónyíl. No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [15 pontot használtál fel, van még 147.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[123,43] A bozótost dombság váltja fel. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy pattanóböde nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a pattanóböde hólyag testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal megdöföd a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 4 kaktusztüskét. 800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 19, gyógyulás: 15, összesen: -4 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy szubreális vámpír volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Találsz egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [123,42] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mínosz-kúpot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Jander S.Mcload lábát masszírozza. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tetemember került az utadba. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tetemember rotható húsát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tetemember testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal eltalálod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Mancsával a tetemember megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ráismersz a távolodóra. Egy szubreális vámpír. {támadása: 44.} Amikor elhal a zaj, előmászol. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét. [18 pontot használtál fel, van még 129.]

ek 7 12 1 t. energia kisütése: 7 12 1
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+1 zene.) [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 129.]

be 61 bemész a 61. titkos labirintusba
Amint kiejted a jelszót, zajos dübörgéssel félrecsusszan egy kőlap a padlón. Alatta feltárul a sejtelmes félhomály, a mínosz-kúp mélye. Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. Egy igazi kalandnak nézel elébe! Hosszú, hosszú lépcsősor vezet szűken és meredeken lefelé. Amikor, hosszú idő elteltével, leérsz a lépcső aljára, egy feliratot pillantasz meg: "Életed leghatalmasabb kincse vár e labirintus mélyén - kincs, melyet SEHOL MÁSHOL nem szerezhetsz meg. Jól vigyázz azonban, melyik utat választod, mert a háromból kettő a biztos halálba vezet". [5 pontot használtál fel, van még 124.]

lm 2 3 5 mozogsz 2 3 5
Lassan óvakodsz előre. A folyosó széltében egy hatalmas, fészekszerű képződmény van építve. [2. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy kardfogú fülemüle van előtted! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. A fülemüle síppal próbálod felőrölni ellenfeled idegeit. Na vajon ki bírja tovább? A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kardfogú fülemüle testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal eltalálod a kardfogú fülemüle bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Sikeres döféseket ejt testeden a kardfogú fülemüle. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 fülemüle agyart. (ld. enc.) 729 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 21, gyógyulás: 16, összesen: -5 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Hihetetlenül hosszú ez a folyosó! Legalább nem lehet eltévedni. De elfutni is nehezen! [3. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Totyizol a mindinkább kincsrejteknek tűnő helyen. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Egy nagy terembe érkeztél. Járatok vezetnek MINDEN irányba. [5. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy fémbontó szójer. {egyik sebzési módja: 3x 1d10+2.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a fémbontó szójer testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a fémbontó szójer jobb vállát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal jól megszurkálod a fémbontó szójer jobb hátsó lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vashegyű nyíl felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a fémbontó szójer testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő kis vaskulcs felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A fémbontó szójer összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
[20 pontot használtál fel, van még 104.]

lm 10 11 1 mozogsz 10 11 1
Kellemetlen, fanyar szagot érzel a folyosó végéből, ahogy továbbmész. [10. PONT.] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Elérted a folyosó végét. Iszonyú büdös van itt! A földön egy halálosztó kain rothadó teteme hever. [11. PONT.] Némi kutatás után találsz egy nagy tölgyfaládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-4 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 igazgy. fülbevaló, 1 kis vaspajzs (ld. enc.), 42 arany és 1 kis aranykulcs (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Kellemetlen, fanyar szagot érzel a folyosó végéből, ahogy továbbmész. [10. PONT.]
Egy nagy terembe érkeztél. Járatok vezetnek MINDEN irányba. [5. PONT.]
Totyizol a mindinkább kincsrejteknek tűnő helyen. [4. PONT.]
Hihetetlenül hosszú ez a folyosó! Legalább nem lehet eltévedni. De elfutni is nehezen! [3. PONT.]
Lassan óvakodsz előre. A folyosó széltében egy hatalmas, fészekszerű képződmény van építve. [2. PONT.]
Elhagyod az átkozott rejtekhelyet.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét. [42 pontot használtál fel, van még 62.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[124,43] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Észreveszel egy kazmárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Kalhid formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy halálbokort. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy rőtmanó berzerker. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a rőtmanó berzerker bal karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal jól megszúrod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy drakolich volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [125,44] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Johnnyu Lee hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku gárdista nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku gárdista bal vállát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal eltalálod a ryuku gárdista bal karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy drakolich. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tüskét.

(Továbbmész...) [126,44] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tetemember. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a tetemember fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tetemember rotható húsát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal jól megszúrod a tetemember testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ráismersz a távolodóra. Egy szubreális vámpír. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Oppsz, itt járt már valaki! Friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Közeleg az ebédidő, de nincs semmi kajád.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tüskét. [26 pontot használtál fel, van még 36.]

tpf 25 TVP elővétele: 25 pontért
Felszabadítottunk neked 25 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
Farkánál kapod el a tatárkobrát, és mielőtt harapni tudna, csomót kötsz rá. Húsa, mint az angolnáé. (+3 kaja.) Mohón zabálni kezdesz. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 41.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 41.]

m 2 8 8 mozogsz keletre, északra, északra
[127,44] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rőtmanó berzerker lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal megdöföd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy dermesztő lidérc.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 35 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal jól megszurkálod a dermesztő lidérc testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-5 védettség). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 lidércesszencia. 1 408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Felismered. Ez egy szubreális vámpír. {védettsége: 33 szúró, 33 vágó, 33 ütő ellen.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy hóhérbimbót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összefutsz WA Schuppanzighhal. Raia tanítványa. Egy angyalok gyűrűjét, egy féregíz nyakpántot, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kőkés szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy ritualista amulettet, egy ryuku nadrágot, egy sárga erőövet, egy smaragd karkötőt, egy szürke bőrkesztyűt és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy zombi mester trófea, egy Ciang Csí trófea és egy óriásféreg trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: undorító fehér! Egy jó!
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot.

(Továbbmész...) [127,43] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Utad során felfedezel egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy halálbokort. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Qulli Brann orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy dermesztő lidérc. {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 36 ütő ellen.}

Tüzet köpsz. 38 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dermesztő lidérc fejét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal jól megszurkálod a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Egy szikla mögé rejtőzöl. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy hegymélyi lidérc. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északra. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [127,42] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy élőholt tigris. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 14.]

m 1 mozogsz északkeletre
[128,41] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Észreveszel egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Észreveszel egy templomot. Tharr hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Qulli Brann előtt. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 6.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Háta van, de melle nincs,
Lába van, de keze nincs.
[5 pontot használtál fel, van még 1.]

m 1 mozogsz északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 359 keresed a 359. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy földsárkányt. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 0.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-24 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 14, 8.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 252 pontot. A következő körben tehát 252 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANYPIKKELY (415. TÁRGY)
"Gyönyörű." Ez az első szó, amely eszedbe jut, ahogy kezedbe fogod, és közelebbről is szemügyre veszed ezt a színaranyból készült tenyérnyi sárkánypikkelyt. És milyen kellemesen, simogatóan meleg! A felületére vésett sárkány olyan élethű, hogy szinte várod, hogy megmozduljon. Elolvasod a hátára írt rejtélyes szöveget is: "Párosan jó élni. Ne aggódj, nemsokára kerül másik." Vajon mit jelenthet? Mikor beleakadt a kezed, még el akartad dobni, mint fölösleges, értéktelen holmit, most viszont elviselhetetlennek érzed már a gondolatát is, hogy valami baja essen. Gondosan bebugyolálva visszadugod a zsákod mélyére, és miközben továbbindulsz, jólesően figyeled az egész belsődben szétáradó meleget. [Megjegyzés: az aranypikkelynek nincs hatása a semleges kalandozókra, valamint azokra, akik épphogy jók ill. gonoszak (azaz csak néhány jellempontjuk van).]

PATTANÓBÖDE (145. SZÖRNY)
A pattanóböde óriási, zöld hólyagra emlékeztet, felületén vékony, leginkább a xantusz-kaktuszéra emlékeztető tüskékkel. Ha a dombvidéken megpillantasz egyet, általában egy nagy kaktusznak nézed - amíg ki nem tátja pofáját, és nem leheli rád elképesztően hideg, fagyos köpetét. A pattanóböde vékony, de rugalmas hártyáját legkényelmesebben szúrófegyverrel lehet kipukkasztani.

FÜLEMÜLE AGYAR (267. TÁRGY)
Lemészároltál egy szerencsétlen, ártatlan, magatehetetlen kardfogú fülemülét? Helyes. Nem volt az annyira ártatlan. A hosszú kardfogakért jó pénzt kaphatsz a városokban, de esetleg másra is jó...

KIS VASPAJZS (159. TÁRGY)
A kis vaspajzs az egyik legegyszerűbb tárgy, amit vasból lehet készíteni. Előállításához szükség van öt vasércre, amelyet egy vaskohónál, tíz pirkittel felfűtve, egy kőkalapáccsal dolgozhatsz meg. Ahhoz, hogy ezt a 6-os védettséget nyújtó tárgyat meg tudd csinálni a KT 159 paranccsal, 40 TVP elköltésével, legalább 3-as bányászat szakértelem szükséges.

KIS ARANYKULCS (240. TÁRGY)
Ez az apró kulcs egy lakatos és egy aranyműves együttdolgozásának remekműve. Tolla különösen bonyolult, valószínűleg igen komplex zárak kinyitására alkalmas.

KARAKTERLAP

Ebenezer Scrooge, egy hosszú ősz hajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Leah ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 111. fordulód.

Erő: 15 (18) Szint: 19 Merészség: 6/5 Magasság: 185 cm
IQ: 27 Támadás: 22 (23) Agresszió: 3 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 25 (28) Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 12 Életpont: 268/244 Jellem: gonosz (72) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (27) Varázspont: 236/35 Pénz: 1443 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 30/3 Pszi pont: 6/0
Eddig összesen 1112 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 314 TP-t kaptál. Jelenleg 424 092 TP-d van. A következő szinthez még 25 908 TP szükséges. Trófeáid: ekharion bébi, zombi mester, csontváz lord. A 89. fordulódban 841 arany került a bankszámládra. 891 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 25/40 (+10%) ütőfegyverek: 10/94 lőfegyverek: 24/9 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << Mallon botja (#1526)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -15.); vashegyű nyíl (#176) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
128,41 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 130
JLKzott minoszkúpok: 61

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 166 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 49/3 (+78%) 2. nyomkövetés: 26/62 (+51%) 3. mászás: 6/97
4. csapdakészítés: 8/44 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/50 (+17%) 6. gyógyítás: 34/99
7. titkosírás: 4/59 (+11%) 8. felderítés: 5/40 (+7%) 9. szörnyidomítás: 3/71
10. teológia: 8/92 (+22%) 11. taumaturgia: 11/107 12. zene: 2/103 (+100%)
13. szörnyismeret: 9/107 14. pszi: 1/42 (+6%) 15. zárnyitás: 1/20
16. vadászat: 5/93 (+25%) 17. bányászat: 19/86 (+55%) 18. főzés: 1/78
19. csapatmunka: 1/10

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot )
mászol max. 80 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), élőholt sullár (#216)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
fémbontó szójer (#150), óriás csontváz (#176), fabontó szójer (#71), hegymélyi lidérc (#7084), drakolich (#760), szubreális vámpír (#223)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) vámpirizáció (#1) (3,12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
lángcsóva (#31), kisebb tűzlehelet (#110)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. (teljesítve)
3.) Áldozz fel oltáromnál egy Mágikus Koponyát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Shaddar) (539): új. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 21, 22, 23, 25, 28, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 61, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 14, 16.
Kész: 1.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 46 TU. szükséges még: 24 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1059 TU szükséges.)
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * méregfog (#1553) 5 orgyilkos tőr (#225)
1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64)
Ütőfegyverek
1 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13) 1 Mallon botja (#1526)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 2 hosszú íj (#111)
Lövedékek
1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 19 * tüske (#22)
29 ubuk tüske (#131) 1 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
2 ubuk dobónyíl (#138) 3 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis vaspajzs (#159)
Páncélok
1 * gromak páncél (#270) $1 rőtmanó kacagány ($714)
Sisakok
2 királyi korona (#338) 1 * vassisak (#160)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271) 4 tankány karom (#237)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 sárga erőöv (#276) 1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
2 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * aranyozott klipsz (#1623) 1 borostyán függő (#162) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+2)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * kőkés szimbólum (#2321) 1 * koponya szimbólum (#139)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 Eldaran karkötője (#373) 1 * obszidián karkötő (#229) 1 * smaragd karkötő (#707)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
2 ezüst gyűrű (#180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
7 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 55 csepp tinta (#101), fér még: 15]
1 éjurna (#2368) [benne 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0]
3 fűszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 12]
2 huhogó bibe (#332) [bennük 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 21]
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 59 csepp spiritusz (#170), fér még: 121]
4 szent kehely (#257) [bennük 40 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
3 uzbány csőr (#169) [bennük 36 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
1 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]
1 zöld üveg (#82) [benne 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 14]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
2 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 éjkő (#2369)
1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 1 fáklya (#36)
3 fenőkő (#1618) 1 fülemüle síp (#1576) 5 gernim balzsam (#1894)
2 gyógykenőcs (#313) 1 keg gomba (#1615) 1 kis aranykulcs (#240)
1 kis vaskulcs (#40) 1 Korrum pálcája (#1545) 1 kötél (#92)
1 légiós hátizsák (#1560) 1 + manakristály (#500) 3 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 3 megsemmisítő (#1540) 1 moa antigrav (#2204)
2 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671)
3 ork csodaszer (#1228) 1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
3 sámán gyógykenőcs (#1139) 2 sötét tekercs (#535) 1 szeksztáns (#32)
1 tapasztalatkő (#975) 1 tatu dob (#234) 2 + tüskecsapda (#242)
1 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$13 álompor ($396) 13 amniosz (#203) 24 aurach fog (#657)
1 bruhatagnyelv (#1230) 3 csillezsályalevél (#1253) 5 csuklyavirág (#133)
1 darázsfarok (#654) 3 darázsszárny (#652) 9 drótszőr (#37)
4 elkarog szőr (#665) 2 evaporőr háj (#105) 2 ezüstdarab (#326)
1 fémrúd (#104) 2 fülemüle agyar (#267) 3 grákóbőr (#41)
1 gromak bőr (#268) 4 gyöngymangó (#135) 2 ilkin érc (#232)
1 jégszív (#282) 4 kaktusztüske (#114) 4 karbin plazma (#199)
1 kazmár gyökér (#205) 1 kőszem (#304) 7 lidércesszencia (#1074)
157 madártoll (#112) 33 mákrózsa virág (#56) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa rubin (#379) 1 moa smaragd (#377) 8 mocsári penke (#148)
2 mutáns csont (#331) 2 óndarab (#85) 4 ormánygőte csont (#21)
10 pirkit (#153) 4 pular kristály (#239) 3 ramit kő (#226)
2 remák szív (#264) 3 rókafarok (#124) 5 sallank karom (#128)
6 smirglilevél (#29) 12 szárnyas hernyó (#69) 2 szivárványszív (#1529)
1 szvó-ektoplazma (#151) 3 téfea-agy (#172) 1 Tiume batyuja (#660)
4 trikornis szarv (#198) 1 varkaudar csont (#1113) 8 vasérc (#152)
3 xirnox szív (#213)

Összsúly: 100.81 kg Megterheltség: 79%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 23 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 171 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 1 sötét tekercs (#535) 1 tüske (#22)
1 vashegyű nyíl (#176) 1 víz (#27) 1 aranypikkely (#415)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
42 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 bakkura csizma (#96)
7 drótszőr (#37) 2 ezüst gyűrű (#180) 2 fülemüle agyar (#267)
1 hosszú íj (#111) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 4 kaktusztüske (#114)
1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaspajzs (#159) 1 lidércesszencia (#1074)
1 ubuk dobónyíl (#138) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

122 123 124 125 126 127 128 129
40
41
42
43
44
45
(123,42) a 61. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), 24. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), Sheran oltár, művészi porolit (#720), tetemember (#123), kardfogú fülemüle (#146), fémbontó szójer (#150)
(123,43) pattanóböde (#145), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, 32. jellempróba
(123,44) massza (#217)
(124,43) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), egy ismeretlen isten rúnaköve, Sheran oltár, művészi porolit (#720), vaskohó (#155), 28. jellempróba, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369)
(125,44) oltár, művészi porolit (#720), 46. jellempróba, ryuku gárdista (#360)
(126,44) Dornodon rúnaköve, Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 28. jellempróba, tetemember (#123)
(127,42) egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely
(127,43) vaskohó (#155), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), művészi porolit (#720), érclelőhely, dermesztő lidérc (#645)
(127,44) rőtmanó berzerker (#369), dermesztő lidérc (#645), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), érclelőhely, WA Schuppanzigh (4680. kalandozó)
(128,41) phua-kúp (#372), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), Tharr oltár, Raia oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek