Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. febr. 6. 9h:02' EZ A 129. JÁTÉKHETED, 111. FORDULÓD 130. játékheted kezdete: febr. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3112 SZÁMLA : XXXX |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+3% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 12 életpontot sebeztél. [+2% tau] Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a garokk bal első lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a garokk testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A garokk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
vps 50 | VP spórolása: 50 |
fkt 69 5 | felt. készítesz a 69. tárgyat (5 darabot) |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
v 96 73 57 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,57] Épületek tűnnek fel. Ez Hrók erdejének a széle. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
a 183 3338 1 | átadod a 183. tárgyat a 3338. kalandozónak (1 darabot) |
aa 34 92 243 | átadod a 34. tárgyat a 92. tárgyat a 243. tárgyat |
aa 209 1113 | átadod a 209. tárgyat az 1113. tárgyat |
m 1 7 8 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [77,60] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Észreveszel egy olvasztókemencét. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Észreveszel egy vaskohót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Hirtelen mozogni kezd a föld! Felismered a közeledőt. Csak egy északi aurach. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+3% tau] Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. [+2% tau] Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az északi aurach testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az északi aurach állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az északi aurach szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [77,59] Még mindig dombos terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet.
m 7 1 2 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+4% tau] Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az északi aurach testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal végigvágod az északi aurach bal első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+3% tau] A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a dombi yeti bal lábát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal megvágod a dombi yeti szőrös mellkasát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Agyarával a dombi yeti kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A dombi yeti összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner ragyás burástya trófeát, és kinyersz egy alkalmas dombi yeti trófeát. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [77,57] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Utad során felfedezel egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran templomot. Délre egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [78,57] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sörényes ubuk közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+4% tau] Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a sörényes ubuk testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sörényes ubuk tüskés hátát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal súrolod a sörényes ubuk bal hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A sörényes ubuk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
im | imádkozol |
kb 655 667 277 | kiveszel a bankból a 655. tárgyat (667 darabot) |
kb 650 1 | kiveszel a bankból a 650. tárgyat (1 darabot) |
bb 247 230 1562 | beraksz a bankba a 247. tárgyat (230 darabot) |
bb 160 546 171 | beraksz a bankba a 160. tárgyat (546 darabot) |
bb 131 1264 2 | beraksz a bankba a 131. tárgyat (1264 darabot) |
bb 516 1 | beraksz a bankba az 516. tárgyat (1 darabot) |
im | imádkozol |
kb 247 230 1562 | kiveszel a bankból a 247. tárgyat (230 darabot) |
kb 160 546 171 | kiveszel a bankból a 160. tárgyat (546 darabot) |
kb 2 15 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot) |
kb 131 1264 516 | kiveszel a bankból a 131. tárgyat (1264 darabot) |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 4 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 4 pontért |
TÉRKÉPELEMZÉS I. (104. PSZI KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet akkor érdemes alkalmazni, ha birtokodba kerül valamilyen megsárgult, ősi pergamen, mely egy labirintus térképét ábrázolja. A térképelemzés I. segítségével "olvashatsz" a térkép készítőjének mentális lenyomatából: nagyon halványan, csak nyomelemekben, de megtudhatsz néhány foszlányt a gondolatokból, amelyek a rajzolót foglalkoztatták a térkép készítése alatt. Mindehhez a P 104 <labirintus szám> parancsot kell kiadnod. A <labirintus szám> helyére egy olyan labirintus sorszámát írd, amelynek a karaktered már megkapta a térképét. A térképelemzés I. igen fejletlen pszi képesség, általában csak annyit sikerül vele megállapítani, hogy a labirintusban található ajtók közül melyiket vagy képes kulccsal kinyitni, melyik az, amelyiknél esélyed van a zárnyitó készlettel és melyik az, ahol csak ajtóbetöréssel juthatsz be. Az ajtók helyét koordinátákkal jelöljük, ahol a koordináta-rendszer (0,0) pontja az adott térkép-szint bal felső sarka. (A koordinátáknak nincs köze a referenciapontokhoz.) Ha az ajtó nincs bezárva, "nyitott" üzenetet kapsz, ha van hozzá kulcsod, "kulcs" üzenetet, ha zárnyitó készlettel ki tudod nyitni (van esélyed a sikerre), "zárnyitás" az üzenet, ha csak az ajtóbetörés megy (és van esélyed a sikerre) "betörni" az üzenet, egyébként "zárt" lesz a felirat. A "zárt" ajtóknak közelébe se menj (ámbár lehet, hogy a labirintus belsejében találsz hozzá kulcsot) a "betörni" ajtóknál pedig vigyázz, mert ezeknél nagyon könnyen odaveszhet a zárnyitó készleted. Vigyázat, a térképelemzés I. nem jelzi a varázslattal zárt/védett ajtókat! A térképelemzés sikeres használatához 20 pszi pont és 10 TVP szükségeltetik, és azon a mezőn kell állnod, ahol a labirintus van (vagy bent a labirintusban). |
DOMBI YETI (366. SZÖRNY) A dombi yetik elvadult ősmajmok, mindenkivel szemben agresszívak. Hatalmas pofonokat képesek osztani, és agyaraikkal is szétharapnak mindent, ami él és mozog. Még szerencse, hogy közelharcban a dombi yeti általában vakon támad, nem törődik a védekezéssel - ha beviszel egy precíz ütést, akkor a dombi yetinek vége. A tudósok a dombi yetik származásával magyarázzák az ősmajmok teljes immunitását a mágiával szemben. |
KORGÓ GYOMOR, HUSS (21. VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal kaját tudsz teremteni a puszta levegőből. 2. paraméternek kell megadnod, hogy hány kaját akarsz teremteni - ennyiszer 3 VP-be fog kerülni a varázslat. |
Erő: | 22 (24) | Szint: | 14 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 108 cm |
IQ: | 26 | Támadás: | 13 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 43 kg |
Ügyesség: | 20 | Védekezés: | 3 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 88/88 év |
Egészség: | 20 (24) | Életpont: | 192/190 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 28 | Varázspont: | 148/66 | Pénz: | 775 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/10 | Pszi pont: | 94/10 | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 3/73 | vágófegyverek: | *19/101 |
ütőfegyverek: | 1/78 | lőfegyverek: | 16/5 (+3%) | dobófegyverek: | 3/44 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << göcsörtös bunkó (#123) << csontszurony (#12) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -9.); nyílpuska lövedék (#547) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4/84 | 2. nyomkövetés: | 14/59 (+18%) | 3. lopás: | 1/39 |
4. mászás: | 7/21 (+2%) | 5. csapdakészítés: | 10/96 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 1/19 |
7. gyógyítás: | 22/95 | 8. titkosírás: | 2/91 | 9. felderítés: | 6/71 |
10. szörnyidomítás: | 9/75 | 11. teológia: | 9/81 | 12. taumaturgia: | 15/20 (+34%) |
13. versengés: | 5/35 | 14. szörnyismeret: | 12/46 (+25%) | 15. pszi: | 14/13 (+20%) |
16. zárnyitás: | 1/5 | 17. vadászat: | 5/25 | 18. bányászat: | 7/87 (+18%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
érző szívű dromedár (#753) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény! |
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 11 | gyöngymangó (#135) | 8 | kaja (#2) | |||
1 | nyílpuska lövedék (#547) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | aurach fog (#657) | 1 | liumbe hajtás (#655) | 2 | nektoraf faggyú (#667) | |||
1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | sámán erszény (#650) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
3 | ubuk tüske (#131) | 1 | víz (#27) |