Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. dec. 11. 9h:25' EZ A 136. JÁTÉKHETED, 111. FORDULÓD 137. játékheted kezdete: dec. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1505 SZÁMLA : XXXX |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. [+3% teo] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a ryuku légiós fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku légiós bal lábát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Vadászkéssel párszor súrolva eltalálod a ryuku légiós testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kissé megkarcolod a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 847 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
ftv 38 418 | felt. tám/véd. varázslat a 38. varázslatot a 418. szörnyet |
ek 273 7 212 | t. energia kisütése: 273 7 212 |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[72,59] Lakott területre érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kissé megkarcolgatod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vadászkéssel néhányszor súrolod a manaelementál testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Varkaudar szablyával néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Vadászkéssel néhányszor meglegyinted a manaelementál jobb oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
pbe 450 1670 | beraksz a bankba 450 aranyat |
pbe 550 4541 | beraksz a bankba 550 aranyat |
ve 171 1 | megveszed a 171. tárgyat 1 |
ve 138 10 | megveszed a 138. tárgyat 10 |
ve 8 1 | megveszed a 8. tárgyat 1 |
ve 168 5 | megveszed a 168. tárgyat 5 |
bb 1113 128 434 | beraksz a bankba az 1113. tárgyat (128 darabot) |
kf 171 2 | kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe |
m 6 3 4 | mozogsz nyugatra, délkeletre, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+7% teo] Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. A lény bűzfelhőt lő rád! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a kérődző etra fejét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz a kérődző etra patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. A kérődző etra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 etra hályog. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 14, gyógyulás: 1, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [100,110] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy süvítő rája. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+7% teo] Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával végigmetszed a süvítő rája testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a süvítő rája testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. A süvítő rája farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A süvítő rája összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [100,111] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.
kt 69 5 | elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot) |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [102,113] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.
(Továbbmész...) [103,114] Síkság, továbbra is csak síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Találsz egy phua-kúpot. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [105,115] Fák, mindenütt csak fák. Észreveszel egy kék orchideacserjét. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gyilkos tetű. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 28 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+7% teo] Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a gyilkos tetű bal hátsó lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A gyilkos tetű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 264 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [107,115] A terep továbbra is ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy karmazsin huhogó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 28 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+7% teo] Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a karmazsin huhogó óriási bibéjét. Kritikus ütés! (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 17 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 huhogó bibét. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 19, gyógyulás: 1, összesen: -18 ÉP}
szk 20 | keresed a 20. szörnyet |
kut 70 | kutatsz 70 pontért |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1602. tárgyat |
ELF KÓSZA HÁZA (681. TEREPTÁRGY) Ahogy az erdőben sétálsz, egyszercsak megpillantasz valamit az egyik fa tetején. Igen, semmi kétség, egy házikó, méghozzá igencsak takaros! Kíváncsian járkálsz körbe, és már épp nekilátnál, hogy felmászol, amikor egy kötélhágcsón egyszercsak lehuppan melléd egy zöldbe öltözött elf. Terepszínű ruhája szinte észrevehetetlenné teszi, ahogy mozdulatlanul áll. Vállán hosszú íj van átvetve, kezében vadásztőrt tart. A fegyverek óvatosságát jelzik, de azért udvariasan szólít meg. - Üdv, kalandor, mi járatban itt, az erdő mélyén? - Izé... csak sétálok... - az elf elmosolyodik bizalmatlanságodon, majd biccent. - Sétálgass csak nyugodtan! De látom, nem vagy túl jó bőrben! Szívesen készítek neked orvosságos zacskót, persze a hozzávalókról neked kell gondoskodnod. - biccentesz. [Figyelem: a küldetést bármely elf kósza házban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
ORVOSSÁGOS ZACSKÓ (682. TÁRGY) Végre egy szakavatott gyógyító által összeállított orvosi segédcsomag! Ezt a finom illatú mágikus füveket tartalmazó zacskót az elf kósza állítja össze, a hozzávalók: sámán erszény, 5 liumbe hajtás, 3 rakolits por, és egy mákrózsa. Ha mindent összeszedtél, keresd fel újra az elf kószát, add át neki ezeket a tárgyakat, és megkapod az orvosságos zacskót! (Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 682 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért.) A zacskót KF-elned nem kell, automatikusan használod a továbbiakban: minden GY parancsod 33%-kal hatékonyabb lesz ezután. |
Erő: | 24 (26) | Szint: | 18 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 108 cm |
IQ: | 25 | Támadás: | 19 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 26 | Védekezés: | 32 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 111/113 év |
Egészség: | 15 (17) | Életpont: | 286/205 | Jellem: | semleges (-5) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 26 (28) | Varázspont: | 555/390 | Pénz: | 247 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/3 | EFejl: | 27 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | vágófegyverek: | 24/54 (+3%) | ütőfegyverek: | 4/98 |
dobófegyverek: | 22/50 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkalapács (#13) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/19 | 2. nyomkövetés: | 36/29 (+28%) | 3. mászás: | 7/25 (+2%) |
4. csapdakészítés: | 11/46 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 1/14 | 6. gyógyítás: | 1/63 |
7. titkosírás: | 1/60 | 8. felderítés: | 11/37 (+70%) | 9. szörnyidomítás: | 5/41 |
10. teológia: | 16/34 (+40%) | 11. taumaturgia: | 41/44 (+7%) | 12. szerencsejáték: | 1/84 |
13. versengés: | 3/79 | 14. zene: | 6/46 | 15. szörnyismeret: | 11/24 (+30%) |
16. zárnyitás: | 1/0 | 17. vadászat: | 1/53 | 18. bányászat: | 6/55 |
19. főzés: | 5/64 (+16%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szutykos remák (#191), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), varkaudar bajnok (#190), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +11 vp 2 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse I (#13) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
6. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
szárazság (#48) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | |
villámcsapás (#50) | >> | orgoró (#170) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet! |
2.) Remélem, nem fordult meg a fejedben világi vagyon felhalmozása. Semmisíts meg oltáromnál 200 darabot a kapzsi Fairlight aranyaiból! |
3.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1059 | arany (#50) | 1 | bakkura csizma (#96) | 1 | bányászcsákány (#434) | |||
1 | bronzpajzs (#89) | 1 | darázsszárny (#652) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
10 | kaja (#2) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 4 | madártoll (#112) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | |||
2 | nyu-shuriken (#157) | 1 | rövid íj (#107) | 6 | sallank karom (#128) | |||
6 | varkaudar csont (#1113) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | etra hályog (#712) | 1 | huhogó bibe (#332) | 1 | rövid kard (#171) | |||
1 | sullár hólyag (#168) | 5 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
10 | ubuk dobónyíl (#138) | 13 | víz (#27) |