109. forduló, 111. forduló, Lex Hunter összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. jan. 23. 17h:50'
EZ A 853. JÁTÉKHETED, 110. FORDULÓD
854. játékheted kezdete: jan. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5631
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 3

LEX HUNTER KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [92,25] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Varázserőd regenerálódik. (+31 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Megfejed az alpesi tehenet. (+3 kaja.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy troll ritualista nyomára vezet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a troll ritualista jobb lábát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a troll ritualista ragyás bőrét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a troll ritualista jobb karját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A troll ritualista állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. 8 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a troll ritualista fejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a troll ritualista jobb vállát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A troll ritualista csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A troll ritualista fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) 8 életpontot vesztettél. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-19 életpont). Véres nyál csordul ki a troll ritualista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 279.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 279.]

fkt 22 50 felt. készítesz a 22. tárgyat (50 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 277.]

id 103 60 idomítod a 103. szörnyet 60 pontért
Megkezdődik a mélységi grittang tanítása. Türelmesen oktatod, ha hibázik, megszidod, ha valamit jól csinál, dícséred. Nem könnyű feladat. Munkád meghozta a gyümölcsét: a szörny idomítása sikeresen befejeződött! Ezentúl az ásás csak 6 TVP-be kerül, mivel a szörny segít ásni. 62 tapasztalati pontot kaptál. [45 pontot használtál fel, van még 232.]

t 110 1 támadod a 110. szörnyet
FT 110 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy nyuhaj karbin! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 20 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a nyuhaj karbin bal karját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


ba 221 nem támadod a 221. szörnyet
BA 221 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

ftv 41 221 felt. tám/véd. varázslat a 41. varázslatot a 221. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad. Mászni kezdesz. Nem gondoltad, hogy ilyen óriási a fészek! Lentről sokkal kisebbnek látszott. Bemászol. Kilihegve magadat, körbenézel az óriási tollakból és ágakból épített alkotmányban. Ráébredsz, hogy hibát követtél el, amikor egy lakott fészekbe másztál be. Egy óriás griff!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az óriás griff farkát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd az óriás griff tollas testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az óriás griff tollas testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az óriás griff karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az óriás griff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az óriás griff szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 madártollat. 511 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Relikviád felpulzál, egy szörny ugrik elő egy sötét sarokból! Egy griffőniksz!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a griffőniksz jobb oldalát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a griffőniksz tollas testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a griffőniksz farkát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A griffőniksz belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A griffőniksz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 pirkitet. 458 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Kutatásba kezdesz. A fészek aljáról felemelsz 1 szent jogart. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. [24 pontot használtál fel, van még 208.]

m 6 7 4 mozogsz nyugatra, északnyugatra, délre
[91,25] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Oldalt pillantva, meglátsz egy sziklafészket.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. A fészek egy kiugró sziklaperemre épült. Hegymászóhoz illő feladat volt ide felkapaszkodni! Kilihegve magadat, körbenézel az óriási tollakból és ágakból épített alkotmányban. A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a sziklafalon, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy világítótornyot. Északra egy elhagyott bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy nyuhaj karbin! Ezt kerested. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 16 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a nyuhaj karbin jobb lábát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy troll ritualista közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 22 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a troll ritualista ragyás bőrét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a troll ritualista bal lábát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a troll ritualista jobb lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A troll ritualista karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A troll ritualista állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. 11 életpontot vesztettél. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-18 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [90,24] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy alpesi tehén. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az alpesi tehén testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy elhagyott bányát. Délnyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

(Továbbmész...) [90,25] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak.
(Feltételes támadás:) Egy nyuhaj karbin! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 13 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy elhagyott bányát. Keletre nézve látsz egy sziklafészket. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy világítótorony van. Nyugatra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy vadtroll. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-7 életpont). A vadtroll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

[50 pontot használtál fel, van még 158.]

m 6 6 4 mozogsz nyugatra, nyugatra, délre
[89,25] Továbbra is magashegységben vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy mosolygó rettenet!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a mosolygó rettenet ragyás testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával eltalálod a mosolygó rettenet jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet feléd harap, de sikertelenül. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mosolygó rettenet most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Relikviád felpulzál, egy szörny ugrik elő egy sötét sarokból! Egy téfea magoflux!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a téfea magoflux testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A téfea magoflux szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 321 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 bakkura csizmát. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy világítótornyot. Délre nézve látsz egy világítótornyot. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes támadás:) Egy nyuhaj karbin! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin zselés fejét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy legyengült fémbontó szójer. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [88,25] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Az Ottomár hegység lábainál jársz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő alpesi tehén mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén jobb oldalát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy világítótornyot. Délre nézve látsz egy púdersziklát. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [88,26] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gyilkos tetű. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gyilkos tetű bal oldalát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a gyilkos tetű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy púdersziklát. Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) [44 pontot használtál fel, van még 114.]

m 5 3 1 mozogsz délnyugatra, délkeletre, északkeletre
[87,27] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy csodabazár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy sörényes ubuk. Nem jelenthet különösebb problémát. {max. életpontja: 51-54.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sörényes ubuk testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [88,28] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Látsz egy márványtornyot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Dulmina vigyorog kajánul. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy nyuhaj karbin!

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a nyuhaj karbin bal oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mágikus tárgyat újabb ellenfelet provokál csatára. Egy ragyás burástya!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya jobb lábát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ragyás burástya jobb oldalát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a ragyás burástya testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Ryuku szablyával megcsapod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 1 aranygyűrűt. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [89,27] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mélységi grittang. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a mélységi grittang testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy púdersziklát. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy világítótorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy rőtmanó berzerker. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a rőtmanó berzerker jobb karját. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a rőtmanó berzerker fejét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

[52 pontot használtál fel, van még 62.]

m 4 mozogsz délre
[89,28] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ó! Hiszen ez egy tetemember. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő nektoraf mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a nektoraf jobb vállát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nektoraf bal oldalát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a nektoraf bal lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A nektoraf leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 77 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 89, gyógyulás: 0, összesen: -89 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 50 tüskét. Erőd TF-elődött. [58 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

kt 4 1 elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot)
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen botot is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 1.]
Iszol a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a mélységi grittang. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 251 pontot. A következő körben tehát 252 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Lex Hunter, egy kopasz, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Ez a 110. fordulód.

Erő: 19 (21) Szint: 17 Merészség: 5/1 Magasság: 176 cm
IQ: 31 (33) Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 19 (22) Védekezés: 28 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 313/233 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 3
Szerencse: 24 (29) Varázspont: 228/101 Pénz: 441 arany Kép. pont: 12
Eddig összesen 851 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 373 TP-t kaptál. Jelenleg 228 573 TP-d van. A következő szinthez még 31 427 TP szükséges. Trófeáid: epokitféreg, kardszárnyú pocok, erszényes elkarog.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 5 vágófegyverek: 18 ütőfegyverek: 20
lőfegyverek: 8 dobófegyverek: 20

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << ryuku szablya (#695)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -7.); bumeráng (#249) (8 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
89,28 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 182 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13 2. nyomkövetés: 15 3. mászás: 8
4. csapdakészítés: 10 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 22
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 3
10. taumaturgia: 12 (+1) 11. zene: 1 12. szörnyismeret: 10
13. vadászat: 5 14. bányászat: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 12 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Pszinapszis (#974), kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ragyás burástya (#111) lángcsóva (#31) >> tetemember (#123)
lángcsóva (#31) >> 13. szintű lényekre lángcsóva (#31) >> nyuhaj karbin (#110)
jégcsóva (#41) >> pszi elementál (#221)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> tetemember (#123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. Toborzóiroda (759): új. Harmincasok klubja (875): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52.

Összsúly: 83.53 kg Megterheltség: 68%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 69 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fekete gyöngy (#99) 14 spiritusz (#170) 6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranygyűrű (#193) 1 bakkura csizma (#96) 10 kaja (#2)
5 karbin plazma (#199) 7 madártoll (#112) 1 nektoraf faggyú (#667)
3 pirkit (#153) 1 szent jogar (#150) 1 téfea-agy (#172)
50 tüske (#22) 7 ubuk tüske (#131) 3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

86 87 88 89 90 91 92 93
23
24
25
26
27
28
29
(87,27) sörényes ubukok (#89)
(88,25) alpesi tehén (#91), Chara-din monolitja (#534)
(88,26) gyilkos tetű (#116), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Leah oltár, 23. jellempróba, érclelőhely
(88,28) márványtorony (#175), művészi porolit (#720), 40. jellempróba, nyuhaj karbin (#110), ragyás burástya (#111)
(89,25) mély szakadék (#154), mosolygó rettenet (#97), téfea magoflux (#98), nyuhaj karbin (#110), fémbontó szójer (#150)
(89,27) mélységi grittangok (#103), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), 30. jellempróba, érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369)
(89,28) tetemember (#123), nekrofun (#173), nektoraf (#355)
(90,24) alpesi tehenek (#91), világítótorony (#156), érclelőhely
(90,25) nyuhaj karbin (#110), vadtrollok (#70)
(91,25) sziklafészek (#167), nyuhaj karbin (#110), troll ritualista (#365)
(92,25) troll ritualista (#365), nyuhaj karbin (#110), óriás griff (#105), griffőniksz (#106)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Lex Hunter 110. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) sünmedve (#33)
kőszáli disznó (#34) manó (#36) gorombilla (#38) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43)
Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) csontváz (#48) zombi (#49)
technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54)
rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59)
drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62) umor-pióca (#63) varkaudar (#64)
goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69)
vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74)
gitonga (#76) bombagoly (#79) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83)
bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89)
alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95)
szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szőrös pók (#100)
sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) óriás griff (#105)
griffőniksz (#106) fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111)
sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116)
mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120) xirnox (#122)
tetemember (#123) manifesztátor (#124) varkaudar mágus (#128) útonálló (#130) orgyilkos (#131)
sötét gnóm (#132) elit palotaőr (#133) palotaőr (#134) élőholt mirg (#135) sötét főgnóm (#136)
karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141)
udvari mágus (#142) vadászkutya (#143) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146)
epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148) fémbontó szójer (#150) kardszárnyú pocok (#152) nukleáris cickány (#155)
tüskés harci gromak (#156) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) élőholt quwarg (#202) pszi elementál (#221)
manaelementál (#290) quwarg felderítő (#299) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) khór darázs (#348)
liumbe (#349) északi aurach (#350) halálmadár (#351) tesh alligátor (#353) erszényes elkarog (#354)
nektoraf (#355) dűnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360)
ryuku légiós (#361) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366) kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369)
jegesmedve (#637) veszett rozmár (#639) csontlepke (#746) csodabogár (#755) lajhárlord (#757)
köpködő bruhatag (#773) ork bérgyilász (#781) Yurk, a profi (#958) Mallon (#960) Pszinapszis (#974)
Quirov (#975) Métely (#7000) Zuramagor (#7012)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) bunkósbot (#9) dárda (#10) csontkés (#11)
csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15) bordacsont (#16)
szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20) ormánygőte csont (#21)
tüske (#22) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25) gyenge méreg (#26) víz (#27)
ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31) szeksztáns (#32)
lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35) fáklya (#36) drótszőr (#37)
gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40) grákóbőr (#41) távcső (#42)
tükör (#43) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45) krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47)
antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50) bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55)
mákrózsa virág (#56) bőrsisak (#57) tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64) szöges páncél (#65)
szöges bőrpajzs (#66) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) rézpáncél (#71) rézsisak (#72)
rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76) rát-fa (#77)
mászókarom (#78) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85)
olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87) bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90)
manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyű nyíl (#94) bakkura bőr (#95)
bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101)
vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporőr háj (#105) fabontó (#106)
madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116)
ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119) dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123)
rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127) sallank karom (#128)
hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134)
gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) ubuk dobónyíl (#138) denevér szimbólum (#140) oltár (#146)
hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149) szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151)
vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156)
ezüst karkötő (#158) vassisak (#160) borostyán függő (#162) vasvért (#164) mászókampó (#165)
ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170)
téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175) szopógödör (#177)
grifftojás (#179) ezüst gyűrű (#180) vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185)
nagy vaskulcs (#186) mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190) aranylánc (#191)
aranygyűrű (#193) arany karperec (#194) obszidián függő (#195) trófea nyaklánc (#196) igazgy. fülbevaló (#197)
trikornis szarv (#198) karbin plazma (#199) gyíkfű csomó (#200) gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202)
amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207)
fűszertartó (#210) sáfránypor (#211) dorony tüdő (#212) xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214)
fedett verem (#219) háló-csapda (#220) dobóháló (#221) smaragd védőgyűrű (#223) varkaudar lándzsa (#224)
orgyilkos tőr (#225) ramit kő (#226) helytartói jogar (#228) obszidián karkötő (#229) lánckesztyű (#230)
acélpengőke (#231) ilkin érc (#232) furulya (#233) lajhár csont (#236) tankány karom (#237)
pular kristály (#239) kis aranykulcs (#240) smaragd kulcs (#241) bumeráng (#249) templom (#256)
varkaudar csizma (#317) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) acéltű (#334)
olló (#335) súlyzó (#347) phua-kúp (#372) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395)
álompor (#396) mágusölő (#422) Vlagyimir szobra (#433) törpe bánya (#435) szent liget (#439)
barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erődítmény (#488) pusztulás sírjai (#489) Chara-din monolitja (#534)
univerzum nektárja (#634) kulcskarika (#648) rinóbőr (#651) darázsszárny (#652) darázsfarok (#654)
liumbe hajtás (#655) aurach fog (#657) alligátorbőr (#661) alligátorfog (#663) elkarog szőr (#665)
nektoraf faggyú (#667) lápi hajlék (#670) nyomkereső talizmán (#671) szulfagor agyar (#677) elf kósza háza (#681)
orvosságos zacskó (#682) elf tekercs (#683) ryuku csizma (#692) ryuku szablya (#695) ryuku buzogány (#696)
berzerker tüske (#713) művészi porolit (#720) örökkéval. rubinja (#900) sáfránykő (#979) párducbőr (#1066)
párducszem (#1073) csodák kútja (#1096) varkaudar csont (#1113) párducbőr pénztárca (#1118) Rodger kezdő üstje (#1167)
tűzrakó hely (#1169) malom (#1204) örökkéval.kristálya (#1207) beholderfej medál (#1209) szekérkaraván (#1215)
megbűvölt utazóláda (#1218) ork csodaszer (#1228) csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253) csodabazár (#1404)
esélynövelő (#1409) Mallon botja (#1526) nodonrod kitűző (#1533) Métely páncélja (#1562) Kalmárok Kémgömbje (#1589)
elhagyott bánya (#1685) krónika (#1725) leviatán hólyag (#2182) asztrális vortex (#2324) argum szörnymágnes (#2503)

Parancsok

A     tárgy       kalandozó   darab             -  tárgy átadása
AA    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy átadása
ÁL    tárgy1      tárgy2      tárgy3           20  áldozat bemutatása
AV    forma                                     ?  alakváltás
BA    élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  barátságosság
BE    [épület]                                  5  belépés épületbe/lab.-ba
BPB   [sorszám]                                 -  befejező parancs berakása
BPK   sorszám                                   -  befejező parancs kivétele
CIR   [beállítás]                               -  vándorcirkusz látogatása  
D     tárgy                                     -  tárgy eldobása
D     tárgy       darab       hova              6  tárgy elrejtése
DD    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par.tárgy eldobása
DX    1-20                                      -  D.E.M. beállítása
É     TVP                                    1-40  élelemszerzés
EA    mit         darab                         -  eladás boltban
EE    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy eladása
ÉP    épület      TVP                         TVP  építkezés
ERO   [százalék]				   minieseményben maximális erősítés
ESK   kalandozó   [kalandozó]                  30  esküvő
EXT                                             -  játékhét visszadátumozási kérelem
F     tárgy                                    10  kísérletezés, feltalálás
FÁS   TVP                                     TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF    1.fegyver   2.fegyver   3.fegyver         -  feltételes fegyverváltás
FFK   %           [%]         [%]               -  felt. fegyverv. kockázata
FGY   életerő%    TVP         [hányszor]      TVP  feltételes gyógyítás
FKT   tárgy       darab       [1]               ?  feltételes készítés
FKU   TVP                                     TVP  feltételes kutatás
FLH   szint       fegyver     [darab]           -  felt. lőfegyver használat
FOG   szörny      csapda                        ?  feltételes szörnyelfogás
FM    TVP                                       -  feltételes mászás
FU    kalandozó                               (5)  feltételes udvarlás
FV    tárgy       darab       honnan            4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV   varázslat   élőlény                       -  feltételes T/V varázslat
FVH   szint                                     -  felt. T/V mágia használat
GO    próbaszám                                10  jellempróba-gonoszság
GY    TVP                                    1-40  gyógyítás
GYJ   [tárgy]     [megterh]   [érték]           -  gyűjtés szelekció
GYK   fegyver     TVP                        1-50  gyakorlás fegyverrel
H     tárgy                                     ?  használja a tárgyat
HU    [tárgy]     [tárgy]     [tárgy]           -  hulladékgyűjtés
ID    szörny      TVP                         TVP  elfogott szörny idomítása
IN    kalandozó   élőlény     tárgy             -  információ átadás
JLK   kód                                       5  jelszó kimondása
K,FK  faj         lépésszám   irány            10  követi a megadott fajt
KF    tárgy       [1-2]                         -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF    tárgy       3-4                           -  őriz a tolvajok ellen
KF    lőfegyver   [lövedék]                     -  bekészíti a lőfegyvert
KNO   képesség    [hányszor]                    -  képesség növelése
KÖTB  K.Tudat                                   -  Közös Tudatba belépés
KÖTL  létszám     vezető                        -  Közös Tudat létrehozása
KPB   [sorszám]                                 -  kezdeti parancs berakása
KPK   sorszám                                   -  kezdeti parancs kivétele
KT    tárgy       [darab]                       ?  készít/begyűjt
KUT   TVP                                    1-50  átkutatja a terepet
L,FL  kalandozó   [tárgy]                       5  lopás kalandozótól
LE    tárgy                                     -  letesz/elrak
LM    pont        [pont]      [pont]         5+OV  labirintusban való mozgás
LOT   1.tipp      2.tipp      3.tipp            -  lottózás (10 arany)
M     irány       [irány]     [irány]          10  adott irányba mozgás
OV    0-5                                       -  óvatosság labirintusban
SE    próbaszám                                 ?  jellempróba-segítség
SZE   szörny                                    -  fogoly szörny elengedése
SZK   szörny                                   10  szörnykeresés
SZM   szörny                                    -  elfogott szörny leölése
SZV   téma	  szavazat			-  szavazás
T,FT  élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  élőlény megtámadása
TF    tulajd.     TVP                         TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM   TVP                                     TVP  titkosírás megfejtése
TNO   tulajdonság [hányszor]                    -  tulajdonság növelése
TPF   TVP                                       -  spórolt TVP felszabadítás
TPS   TVP                                       -  TVP letiltása, spórolása
TV    varázslat   [varázsl]   [varázsl]         -  varázslat T/V listába
V     varázslat   [param1]    [param2]       5(?)  varázslás
VE    mit         darab                         -  vásárlás boltban
VI    merészség   agresszió   menekülés%        -  viselkedés
VIK   merészség                                 -  merészség kalandozókra
VPF   VP                                        -  spórolt VP felszabadítás
VPS   VP                                        -  VP letiltása, spórolása
VTN   varázslat   [varázsl]   [varázsl]        35  var. tanulása mestertől
ZIP   mit         TVP                         TVP  rombolás nemes céllal

Alakváltó képességek

Strucclábak Izmos hát A ló kitartása Ragadozó Izmosabb hát
A vadász kitartása Párduclábak Tigroszlán karmok Sasszárnyak Gyökerek
Teljes transzformáció Testújjáépítés Álcázás Auracsatorna Agyi extenzió
A kvatáció megismerése, 1. lépés

Üzenet küldése a karakternek