109. forduló, 111. forduló, Veres Ardor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 5. 9h:26'
EZ A 308. JÁTÉKHETED, 110. FORDULÓD
309. játékheted kezdete: dec. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5280
SZÁMLA : XXXX

VERES ARDOR KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [124,10] koordinátán.
Redyque híre tudati energiák segítségével jut el hozzád: A mostani képességbe még 1962 TU kell összesen. Aki tud, tegyen még bele!Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 4 gyógykenőcsöt (400 arany kikiáltási áron), 6 móri gyümölcsöt (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Laurana, amikor összefutottatok, adott neked egy kazmár gyökeret.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+91 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+116 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+36 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+1 kaja.) A lottó 636. hetének nyerőszámai: 26, 19, 18. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy gorombilla nyomára bukkansz. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 248.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 243.]

* 2. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse forduló végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 238.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 233.]

kf 13 2 kézbeveszed/felveszed a 13. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a rövid kardot, majd a bal kezedbe veszed a kőkalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 233.]

tv 50 támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot
50. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

fog 104 274 elfogod a 104. szörnyet a 274. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[124,9] A terep továbbra is ritka erdő. Találsz egy kék orchideacserjét.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen trikornis nyomokra bukkansz! Sajnos a fedett verem ezen a terepen nem alkalmazható. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy trikornis közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [124,8] Még mindig az erdőben vagy.

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [124,7] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve.

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. Egészséged TF-elődött. [33 pontot használtál fel, van még 200.]

m 8 mozogsz északra
[124,6] A bozótos terep dombvidékbe megy át. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kardszárnyú pocok. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a kardszárnyú pocok bal vállát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a kardszárnyú pocok nyakát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Gyengül a védelmed - a kardszárnyú pocok ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára a kardszárnyú pocok összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A kardszárnyú pocok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 44, gyógyulás: 11, összesen: -33 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kazmárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! [10 pontot használtál fel, van még 190.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet! [8 pontot használtál fel, van még 182.]

kt 205 14 elkészíted a 205. tárgyat (14 darabot)
Sajnos itt egyszerre csak 1 kazmár gyökeret lehet begyűjteni. Begyűjtöttél 1 kazmár gyökeret. Egészséged TF-elődött. [6 pontot használtál fel, van még 176.]

m 8 mozogsz északra
[124,5] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Észreveszel egy friss csatamezőt. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy ryuku légiós. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós bal karját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós jobb karját. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Varkaudar szablyával megvágod a ryuku légiós jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 770 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 166.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Keresgélni kezdesz a csatamező területén. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. Megcsonkított varkaudar hullákat látsz nagy kupacokba hordva. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy zombi védelmezi a vadászterületét.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a zombi testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bronzhegyű nyíl. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy zombi támad rád.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a zombi rotható húsát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy autentikus vámpír jön feléd. Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe. Átkutatod a környéket. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [30 pontot használtál fel, van még 136.]

m 8 mozogsz északra
[124,4] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy smirglibokrot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Caramon Majere lábát masszírozza. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy tetemember. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 tüskét. Egészséged TF-elődött. [19 pontot használtál fel, van még 117.]

kt 108 10 elkészíted a 108. tárgyat (10 darabot)
Legyártottál 10 nyílvesszőt. Egészséged TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 77.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[123,3] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kérődző etra. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra jobb oldalát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a kérődző etra testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a kérődző etra jobb hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Patájával a kérődző etra többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 22, gyógyulás: 2, összesen: -20 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívői építették. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Megpillantasz valamit: 1 pirkit. Elrakod. [10 pontot használtál fel, van még 67.]

p 74 152 használod a 74. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 1 óndarab molekuláit, előállítottál 1 vasércet. [-10 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 62.]

p 74 152 használod a 74. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 1 óndarab molekuláit, előállítottál 1 vasércet. [-10 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 57.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 57.]

* 1. BP: használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 52.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 52.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 22 fejleszted a 4. tulajdonságodat 22 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 65 TVP-t kell elköltened.] [22 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 15, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a ragyás burástya. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 251 pontot. A következő körben tehát 281 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Veres Ardor, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű mutáns férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran felszentelt papja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 110. fordulód.

Erő: 25 (29) Szint: 16 Merészség: 7/5 Magasság: 173 cm
IQ: 24 (28) Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 21 (23) Védekezés: 26 Menekülés: 40 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 19 (23) Életpont: 274/140 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 22 (27) Varázspont: 389/263 Pénz: 471 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 14/7 Pszi pont: 153/184
Eddig összesen 411 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2414 TP-t kaptál. Jelenleg 158677 TP-d van. A következő szinthez még 21323 TP szükséges. Trófeáid: ryuku ostromteknős, áeratikus hasnyák, velociraptor. A 101. fordulódban 1025 arany került a bankszámládra. 1117 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 8/47 vágófegyverek: 20/75 (+6%)
ütőfegyverek: 6/54 (+6%) lőfegyverek: 15/9 (+17%) dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) (1 -12.); nyílvessző (#108) (13 .); mérgezett vasnyíl (#187) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/80 (+11%) 2. nyomkövetés: 32/48 (+23%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 5/84 5. csapdakészítés: 12/14 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/68
7. gyógyítás: 13/50 8. titkosírás: 3/51 9. felderítés: 9/96 (+17%)
10. szörnyidomítás: 8/55 11. teológia: 13/57 (+8%) 12. taumaturgia: 15/28 (+3%)
13. szerencsejáték: 1/10 14. versengés: 4/49 15. harcművészetek: 2/71
16. zene: 8/10 17. szörnyismeret: 11/48 (+23%) 18. pszi: *20/100
19. zárnyitás: 3/16 20. vadászat: 4/32 21. bányászat: 14/55 (+17%)
22. főzés: 2/55

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot )
elfogod trikornist (#104) fedett veremmel (#219), trikornist (#104) szuper hálócsapdával (#274)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Északi Druida Szövetség (#9109), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), szárazság (#48), tudatrombolás (#111), mágiatörés (#35), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nyuhaj karbin! (számláló: 0)
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
12 arany (#50) 1 álompor (#396) 10 madártoll (#112)
2 óndarab (#85) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ilkin érc (#232) 1 kazmár gyökér (#205)
10 nyílvessző (#108) 1 pirkit (#153) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(123,3) kérődző etra (#368), Leah oltár, szent tölgyfa (#393)
(124,4) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), művészi porolit (#720), 41. jellempróba, tetemember (#123)
(124,5) friss csatamező (#262), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ryuku légiós (#361), zombi (#49)
(124,6) kardszárnyú pocok (#152), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), vaskohó (#155), 21. jellempróba, érclelőhely
(124,7) Fairlight rúnaköve
(124,9) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), trikornisok (#104)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Veres Ardor 110. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) manó (#36) gorombilla (#38)
lebegő gomba (#39) hamupók (#40) görgőte (#41) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43)
Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) csontváz (#48) zombi (#49)
technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54)
rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59)
drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62) umor-pióca (#63) varkaudar (#64)
goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69)
vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74)
mirg (#75) gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) bombagoly (#79)
trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84)
gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91)
púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96)
mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szőrös pók (#100) sullár (#101)
uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) óriás griff (#105) griffőniksz (#106)
fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) kőkorszaki szaki (#109) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111)
sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116)
mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121)
xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124) büntető praglonc (#125) varkaudar mágus (#128)
útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) elit palotaőr (#133) élőholt mirg (#135)
sötét főgnóm (#136) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140)
szőrlajhár (#141) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147)
vérfürdető magszim (#148) szőrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150) dehidrátor (#151) kardszárnyú pocok (#152)
quwarg királynő (#153) autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157)
nómenklatúra (#158) ongóliant (#159) tyrannoszaurusz rex (#160) velociraptor (#161) hadroszaurusz (#162)
kétfejű troll (#163) jégtroll (#164) bávatag golombár (#165) halálosztó kain (#168) orgoró (#170)
óriásféreg (#171) sírlidérc (#172) vark. nekromanta (#173) dögkeselyű (#174) élőholt mágus (#175)
óriás csontváz (#176) csontváz lord (#177) Zinthurg (#180) gnóm szolgáló (#181) ezoterikus mardel (#184)
karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) részeg kalandozó (#187) varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190)
quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202) drónkeselyű (#208) kneopatikus mollusk (#209) degradátor (#210)
joviális m.szockó (#211) Tguarkhan (#212) tűzfőnix (#215) élőholt sullár (#216) massza (#217)
tormikus egér (#218) északi tűzsárkány (#219) pszi elementál (#221) szubreális vámpír (#223) norpadolótika (#226)
kultúrmasztodon (#227) éjkornis (#228) ekharion (#232) adószedő (#234) Raia szent lovagja (#239)
áeratikus hasnyák (#243) Rughar familiárisa (#245) pszi őselementál (#258) őrjáratozó katona (#274) Védőnővér (#280)
ősdentor (#282) manaelementál (#290) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) khór darázs (#348)
liumbe (#349) északi aurach (#350) halálmadár (#351) erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355)
dűnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknős (#362)
troll ritualista (#365) kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369) smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418)
halálhozó (#419) korinthai amőba (#420) kék rothasztó (#421) érző szívű dromedár (#753) lajhárlord (#757)
bandita (#758) ryuku futárbérenc (#765) hattyúkirály (#776) ork bérgyilász (#781) Pikoló (#7010)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) bőrsisak (#57) ködmangó cserje (#58)
ködmangó (#59) ködkapu (#60) árnyéksár (#61) tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64)
szöges páncél (#65) szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69)
rézdarab (#70) rézpáncél (#71) rézsisak (#72) rézpajzs (#73) csontkulcs (#74)
rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79)
lapkorong (#80) mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) díszes rézpajzs (#84)
óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87) bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89)
bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyű nyíl (#94)
bakkura bőr (#95) bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) rákpajzs (#98) fekete gyöngy (#99)
aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104)
evaporőr háj (#105) fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvessző (#108) vapár cserje (#109)
vapár ág (#110) hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114)
móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119)
tábla (#120) jellempróba (#121) dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124)
mandibulapenge (#125) bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127) sallank karom (#128) sallank nyíl (#129)
hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134)
gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) denevér szimbólum (#140)
nap szimbólum (#141) szem szimbólum (#142) virág szimbólum (#143) villám szimbólum (#145) oltár (#146)
hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149) szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151)
vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156)
nyu-shuriken (#157) ezüst karkötő (#158) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161)
borostyán függő (#162) karócsapda (#163) vasvért (#164) mászókampó (#165) ugh méreg (#166)
sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170) rövid kard (#171)
téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175) vashegyű nyíl (#176)
szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) ezüst gyűrű (#180) vasalt bunkó (#181)
vashegyű lándzsa (#182) vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185) mérgezett vasnyíl (#187)
mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190) aranylánc (#191) aranygyűrű (#193)
arany karperec (#194) obszidián függő (#195) trófea nyaklánc (#196) igazgy. fülbevaló (#197) karbin plazma (#199)
amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206)
ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fűszertartó (#210) sáfránypor (#211)
dorony tüdő (#212) xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214) ketrec (#216) hurokcsapda (#217)
fedett verem (#219) háló-csapda (#220) dobóháló (#221) smaragd védőgyűrű (#223) varkaudar lándzsa (#224)
orgyilkos tőr (#225) ramit kő (#226) helytartói jogar (#228) obszidián karkötő (#229) lánckesztyű (#230)
acélpengőke (#231) ilkin érc (#232) furulya (#233) lajhár csont (#236) tankány karom (#237)
lant (#238) pular kristály (#239) tüskecsapda (#242) nyílcsapda (#243) kvazár (#244)
nagy aranykulcs (#246) fekete bőrcsizma (#247) pszi kő (#248) bumeráng (#249) tatu ködmön (#255)
templom (#256) szent kehely (#257) szopókő (#259) isteni könnycsepp (#260) bájital (#261)
friss csatamező (#262) ősi csatamező (#263) fülemüle agyar (#267) gromak bőr (#268) purifikátor háj (#269)
gromak páncél (#270) szürke bőrkesztyű (#271) aranytű (#272) szuper dobóháló (#273) szuper hálócsapda (#274)
ametiszt medál (#275) sárga erőöv (#276) rejtőköpeny (#277) umbatari karkötő (#278) raptor karom (#281)
zan indukátor (#288) varkaudar páncél (#294) kőszem (#304) réz papi karkötő (#307) ezüst papi karkötő (#308)
borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312) gyógykenőcs (#313) optiri agysisak (#315) ezüstshuriken (#327)
csontpálca (#329) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) acéltű (#334)
olló (#335) pukkanó tűcsapda (#336) piranha zsákvédő (#337) királyi korona (#338) rézgolyó (#343)
quwarg boly (#359) ezüsttollú nyíl (#363) phua-kúp (#372) Eldaran karkötője (#373) fény szentélye (#376)
moa gyöngy (#378) moa obszidián (#380) moa üveggömb (#383) moa gyémánt (#385) szent tölgyfa (#393)
álomvirág (#395) álompor (#396) főutca (#399) ház (#400) réz fejpánt (#406)
vas fejpánt (#408) aranypikkely (#415) Vlagyimir szobra (#433) bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435)
réz masszariasztó (#436) arany masszariasztó (#437) szent liget (#439) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486)
erődítmény (#488) pusztulás sírjai (#489) elefántcsont torony (#490) obszidián erőd (#491) sárkánytanya (#492)
kihívás tornya (#502) zafír medallion (#514) varkaudar szablya (#516) Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535)
kisebb zan (#544) jing-jang fejpánt (#556) főnixtoll (#563) Fortuna szentélye (#645) rinóbőr (#651)
darázsszárny (#652) darázsfarok (#654) liumbe hajtás (#655) liumbe bimbó (#656) aurach fog (#657)
alligátorbőr (#661) elkarog szőr (#665) nektoraf faggyú (#667) szulfin (#676) szulfagor agyar (#677)
elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682) tímárkunyhó (#684) rinóbőr öv (#685) ryuku kesztyű (#690)
etra hályog (#712) rőtmanó kacagány (#714) művészi porolit (#720) gólem talizmán (#811) vortex talizmán (#812)
hatalom fülbevalója (#817) örökkéval. rubinja (#900) örökkéval.gyémántja (#1065) csodák kútja (#1096) varkaudar csont (#1113)
örökkéval.smaragdja (#1115) Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169) malom (#1204) régészeti lelőhely (#1208)
szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218) csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253) csodabazár (#1404)
esélynövelő (#1409) tündöklő szobor (#1587) Kalmárok Kémgömbje (#1589)

Receptek

főtt étel (#1)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért
FELV KT/szövetség                     -  szövetségi felvétel
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPCS [1-3]                         0/20  kapcsoló állítása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LIC  sorszám   összeg                 -  licitálás az árverésen
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TAN  tippszám  [tárgy]               10  tanulás bölcstől
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek