109. forduló, 111. forduló, Dundi-dió-mogyoró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. máj. 16. 11h:24'
EZ A 1147. JÁTÉKHETED, 110. FORDULÓD
1148. játékheted kezdete: máj. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3332
SZÁMLA : XXXX

DUNDI-DIÓ-MOGYORÓ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [115,-20] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+10 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+7 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.)

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 242.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 237.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 232.]

* 4. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 227.]

* 5. KP: v 5 0 0 elmormolod az 5. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 225.]

fog 111 218 elfogod a 111. szörnyet a 218. tárggyal
Sajnos még nem ismered azt a csapdafajtát. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

tno 4 3 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

kno 4 1 képesség-növelés 4
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 csapdakészítés.)
[0 pontot használtál fel, van még 225.]

kno 10 1 képesség-növelés 10
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.) Egy új fogást sajátítottál el: A Gyilkos Döfés technikáját. (ld. enc.)
[0 pontot használtál fel, van még 225.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[116,-20] A sziklák elmaradoznak mögötted. Bozótos területre érkeztél. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy smirglibokrot. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy ragyás burástya. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Nincs időd félrehajolni. (22 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. A ragyás burástya csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy ryuku gárdista. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 91-100.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a ryuku gárdista nyakát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista nyakát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összeakadsz egy hosszú ősz hajú, szürke szemű gnóm férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre színe zöld. Sheran hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy Jerome köpenyét, egy kreiton fókuszt, egy mind. tűzopálját, egy obszidián karkötőt, egy ulkor kötényt, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy kétfejű troll trófea, egy kardszárnyú pocok trófea és egy erszényes elkarog trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Végtelen út, mely a végső bölcsességhez vezet. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Tudor Bugyor. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [117,-20] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy ragyás burástya nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (10 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya farkát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a ragyás burástya testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Roxxon egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy manifesztátor. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a manifesztátor fejét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a manifesztátor testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsával oldalba lök. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A manifesztátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [118,-20] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Délre egy művészi porolit van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő sérült karmos tankány nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a karmos tankány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A karmos tankány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy arató csattanat. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az arató csattanat jobb vállát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 195.]

m 1 mozogsz északkeletre
[119,-21] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kardszárnyú pocok. {védettsége: 22 szúró, 22 vágó, 22 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kardszárnyú pocok testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a kardszárnyú pocok végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze nyugatra látsz egy olvasztókemencét. Északnyugatra nézve látsz egy világítótornyot. Északra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. [20 pontot használtál fel, van még 175.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 167.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 159.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 151.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! [8 pontot használtál fel, van még 143.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! [8 pontot használtál fel, van még 135.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[120,-20] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy epokitféreg. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az epokitféreg testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az epokitféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [121,-20] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy nukleáris cickány. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a nukleáris cickány jobb vállát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nukleáris cickány fejét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a nukleáris cickány bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Északra nézve látsz egy Raia oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A repülő majom elejtéséhez szükség volt némi ügyességre, a megevéshez legfeljebb némi üres gyomorra lesz szükség. (+3 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [122,-20] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 105.]

m 2 mozogsz keletre
[123,-20] Az erdőt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy A Vándor orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy régészeti lelőhelyet. (ld. enc.) Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

[10 pontot használtál fel, van még 95.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [50 pontot használtál fel, van még 45.]

gyk 123 50 gyakorolsz a 123. tárggyal 45 pontért
Kikapcsolódásként edzel egy kicsit. Érezhetően fejlődött a jártasságod az ütőfegyverek terén. Már nem sok kell a következő szinthez. [45 pontot használtál fel, van még 0.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ff 123 171 28 felt. fegyverváltás: 123 171 28
Felt. fegyverváltás: << göcsörtös bunkó << rövid kard << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

bpb 2 bef. parancs berakása: 2

h 242 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -4.]
Eléggé szomjas vagy, a vized viszont már elfogyott. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 251 pontot. A következő körben tehát 247 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYILKOS DÖFÉS
A gyilkos döfés egy másik kí-képesség, amelyet fegyverrel való harc esetén használhatsz. Egy gyengébben védett pont esetén több időd van a támadás végrehajtására, és így nagyobb erőt vagy képes a döféssel (vagy ütéssel, vágással) bevinni. Ennek eredményeképpen minden támadásra lesz +fegyverszakértelem/10 sebzésed, ahol a fegyverszakértelem az éppen használt fegyvered típusát jelenti.. A Gyilkos Döfés használatát a {GYD:} felirat jelzi.

RÉGÉSZETI LELŐHELY (1208. TEREPTÁRGY)
Nem mindennapi az igyekezet, ahogy a Technika Ördögei Közös Tudat tagjai eltérve a megszokásoktól, teljesen újszerűen képzelik el az életet a Túlélők Földjén. Több mint egy évtizeddel a Világégés után eme földet újonnan ültetett növények, új és hasznos építmények, égbe szökő paloták tarkítják. Megvan hát minden ahhoz, hogy az alapvetően harcos életmód helyett egy alternatívákban gondolkodó új kaszt jöhessen létre. Az előtted elterülő 50-100 négyzetméternyi, földhalmokkal és gödrökkel tarkított, könnyű korláttal körülvett régészeti terület igen szép példa arra, hogy napjainkat nem csak szörnyek hajkurászásával és súlyzók emelgetésével tölthetjük el.

KARAKTERLAP

Dundi-dió-mogyoró, egy copfos ezüsthajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr ministránsa vagy. Ez a 110. fordulód.

Erő: 28 (35) Szint: 19 Merészség: 5/3 Magasság: 141 cm
IQ: 21 Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 21 Védekezés: 25 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 19 Életpont: 260/260 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 (20) Varázspont: 113/67 Pénz: 1671 arany Kép. pont: 0
Pszi pont: 11/4
Eddig összesen 1001 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 194 TP-t kaptál. Jelenleg 357 185 TP-d van. A következő szinthez még 92 815 TP szükséges. Trófeáid: quwarg királynő, quwarg harcos, proteinsólyom.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 21 szúrófegyverek: 15 vágófegyverek: 7
ütőfegyverek: 7 lőfegyverek: 15 dobófegyverek: 8

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << rövid kard (#171) << ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 0
123,78 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 123

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 25 (+1) 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 10 (+1) 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 34
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 8 9. teológia: 6 (+1)
10. harcművészetek: 21 (+1) 11. zene: 4 12. szörnyismeret: 3
13. pszi: 2 14. zárnyitás: 1 15. vadászat: 14
16. bányászat: 7

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 6 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
Bloodwitch (#4592), manaelementál (#290), trikornis (#104), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Remélem már komoly tapasztalatod van a vas megmukálásával. Áldozz egy nagy vaspajzsot oltáromnál!
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 9, 11, 12, 20, 41.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 17.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 396, az összesen kapott pontszám: 46380. (összesen ölhető: 420 )

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 csontkés (#11) 1 * méregfog (#1553) 7 orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
3 kőkés (#6) 1 rövid kard (#171)
Ütőfegyverek
1 * göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 hosszú íj (#111) 1 * parittya (#18)
Lövedékek
3 ezüsttollú nyíl (#363) 7 * kerek kő (#19) 2 rézgolyó (#343)
2 sallank nyíl (#129) 25 ubuk tüske (#131) 5 vashegyű nyíl (#176)
2 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
3 esszenciakristály (#350) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 4 nyu-shuriken (#157)
14 tolmokov-koktél (#351) 5 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 díszes rézpajzs (#84) 1 nagy vaspajzs (#161)
Páncélok
1 * láncing (#222)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 * kvazár sisak (#266)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 4 tankány karom (#237)
Övek
4 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
2 aranylánc (#191) 1 * két kard szimbólum (#144)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 ezüst karkötő (#158)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
12 * angyalok gyűrűje (#529) 1 * koponya gyűrű (#1733)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1)
2 * nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
5 huhogó bibe (#332) [bennük 24 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 36]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 29 csepp spiritusz (#170), fér még: 71]
3 szent kehely (#257) [bennük 30 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
11 uzbány csőr (#169) [bennük 81 csepp ugh méreg (#166), fér még: 51]
2 zöld üveg (#82) [bennük 24 csepp ragasztó (#83), fér még: 16]
Eszközök, használati tárgyak
2 áldott kő (#642) 1 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
5 + deus ex machina (#1) 5 fáklya (#36) 1 furulya (#233)
28 gernim balzsam (#1894) 1 + hebrencs csapda (#147) 74 kaja (#2)
2 keg gomba (#1615) 1 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 lant (#238) 3 manakristály (#500)
3 megsemmisítő (#1540) 8 ork csodaszer (#1228) 17 ősi rúna (#2520)
1 rézkulcs (#75) 1 rum (#1419) 2 sámán gyógykenőcs (#1139)
3 tapasztalatkő (#975) 1 távcső (#42) 3 titanitdukát (#1480)
2 tüskecsapda (#242) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
12 álompor (#396) 1 bakkura bőr (#95) 5 dorony tüdő (#212)
1 eknozol (#540) 5 elkarog szőr (#665) 4 ezüstdarab (#326)
3 galachmit (#310) 8 gyöngymangó (#135) 2 hibátlan tűzopál (#1642)
1 holdbőr (#1236) 2 ilkin érc (#232) 10 kaktusztüske (#114)
2 kavadu lebeny (#24) 5 kazmár gyökér (#205) 3 kreiton esszencia (#892)
2 lajhár csont (#236) 63 madártoll (#112) 4 magszim bél (#103)
19 mákrózsa virág (#56) 1 mandibulapenge (#125) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mocsári penke (#148) 1 móri gyümölcs (#116) 3 mutáns csont (#331)
1 nektoraf faggyú (#667) 6 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21)
14 pirkit (#153) 1 ramit kő (#226) 5 rézdarab (#70)
2 ryuku rúnatekercs (#1162) 27 sallank karom (#128) 2 smirglilevél (#29)
3 szárnyas hernyó (#69) 1 szvó-ektoplazma (#151) 14 tigroszlán fog (#63)
1 tükör (#43) 5 vasérc (#152)

Összsúly: 79.36 kg Megterheltség: 99%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 37 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
17 arany (#50) 3 kerek kő (#19)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 álompor (#396) 1 ilkin érc (#232) 3 kaja (#2)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 óndarab (#85) 2 pirkit (#153)
4 ragasztó (#83) 1 rézdarab (#70) 1 tankány karom (#237)
7 ugh méreg (#166) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124
-22
-21
-20
-19
(116,-20) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 23. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, ragyás burástyák (#111), ryuku gárdista (#360), Tudor Bugyor (1740. kalandozó)
(117,-20) ragyás burástyák (#111), Dornodon rúnaköve, Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 46. jellempróba, művészi porolit (#720), manifesztátor (#124)
(118,-20) oltár, 28. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), karmos tankány (#137), arató csattanat (#144)
(119,-21) kardszárnyú pocok (#152), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), 32. jellempróba, érclelőhely
(120,-20) epokitféreg (#147), Chara-din monolitja (#534), 47. jellempróba
(121,-20) nukleáris cickányok (#155), gumifa (#38), 22. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(122,-20) Leah rúnaköve
(123,-20) Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), régészeti lelőhely (#1208)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Dundi-dió-mogyoró 110. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) sünmedve (#33)
kőszáli disznó (#34) manó (#36) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) óriás patkány (#42)
tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) technokolin (#50)
bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55) félelem-járó (#56)
gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60) kőevő (#62)
varkaudar (#64) goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68)
evaporőr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) garokk (#73) tintacsiga (#74)
mirg (#75) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) bombagoly (#79) trollfa (#80)
tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85)
kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93)
mérges nyukmár (#95) piromenyét (#99) szőrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102)
mélységi grittang (#103) trikornis (#104) vadász varkaudar (#108) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111)
sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116)
mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120) tetemember (#123)
manifesztátor (#124) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) karmos tankány (#137)
agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141) arató csattanat (#144)
pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148) fémbontó szójer (#150)
kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynő (#153) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157)
ongóliant (#159) kétfejű troll (#163) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) quwarg harcos (#201)
élőholt quwarg (#202) massza (#217) pszi elementál (#221) manaelementál (#290) óriáspók (#303)
ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) khór darázs (#348) liumbe (#349) északi aurach (#350)
halálmadár (#351) erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355) bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359)
ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366) kérődző etra (#368)
rőtmanó berzerker (#369) csontlepke (#746) csodabogár (#755) alattomos manó (#756) lajhárlord (#757)
proteinsólyom (#771) ork bérgyilász (#781) Jerome (#956) Mallon (#960) Quirov (#975)
Métely (#7000) Nehéz Norbi (#7119)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) dárda (#10) csontkés (#11)
csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15) bordacsont (#16)
szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20) ormánygőte csont (#21)
tüske (#22) kavadu lebeny (#24) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29)
varányszem (#30) smirglibokor (#31) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) bőrsisak (#57) tigroszlán fog (#63)
csontszablya (#64) szöges páncél (#65) szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68)
szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) rézpáncél (#71) rézsisak (#72) csontkulcs (#74)
rézkulcs (#75) rát-fa (#77) mászókarom (#78) zöld üveg (#82) ragasztó (#83)
díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87) bronzsisak (#88)
bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93)
bronzhegyű nyíl (#94) bakkura bőr (#95) bakkura csizma (#96) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100)
tinta (#101) vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporőr háj (#105)
fabontó (#106) nyílvessző (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110) hosszú íj (#111)
madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116)
ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119) dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123)
rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) sallank karom (#128) sallank nyíl (#129) hebrencs állkapocs (#130)
ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135)
rúnakő (#136) két kard szimbólum (#144) oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148)
grok-képződmény (#149) szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154)
vaskohó (#155) világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157) ezüst karkötő (#158) kis vaspajzs (#159)
nagy vaspajzs (#161) mászókampó (#165) ugh méreg (#166) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169)
spiritusz (#170) rövid kard (#171) nekrofun (#173) márványtorony (#175) vashegyű nyíl (#176)
szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189)
aranylánc (#191) obszidián függő (#195) trófea nyaklánc (#196) trikornis szarv (#198) karbin plazma (#199)
amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206)
ovimon-bogyó (#207) sáfránypor (#211) dorony tüdő (#212) manifeszt.nyúlvány (#214) fedett verem (#219)
láncing (#222) orgyilkos tőr (#225) ramit kő (#226) acélpengőke (#231) ilkin érc (#232)
furulya (#233) lajhár csont (#236) tankány karom (#237) lant (#238) kis aranykulcs (#240)
tüskecsapda (#242) fekete bőrcsizma (#247) pszi kő (#248) bumeráng (#249) templom (#256)
szent kehely (#257) szopókő (#259) isteni könnycsepp (#260) remák szív (#264) kvazár sisak (#266)
gromak bőr (#268) purifikátor háj (#269) aranytű (#272) zan indukátor (#288) varázskő (#305)
galachmit (#310) gyógykenőcs (#313) varkaudar csizma (#317) ezüstdarab (#326) csontpálca (#329)
mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) királyi korona (#338) rézgolyó (#343)
esszenciakristály (#350) tolmokov-koktél (#351) quwarg tojás (#360) ezüsttollú nyíl (#363) phua-kúp (#372)
fény szentélye (#376) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396) zafír erőöv (#397)
Vlagyimir szobra (#433) törpe bánya (#435) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erődítmény (#488)
pusztulás sírjai (#489) Arénagödör (#497) manakristály (#500) tudás gyöngye (#522) angyalok gyűrűje (#529)
Chara-din monolitja (#534) eknozol (#540) Thargodan tábor (#588) áldott kő (#642) rinóbőr (#651)
darázsszárny (#652) aurach fog (#657) aurach bőr (#658) Morgan kristálya (#659) elkarog szőr (#665)
nektoraf faggyú (#667) szulfagor agyar (#677) tímárkunyhó (#684) rinóbőr öv (#685) tűzfény (#686)
rőtmanó kacagány (#714) művészi porolit (#720) kreiton esszencia (#892) tapasztalatkő (#975) sámán gyógykenőcs (#1139)
ryuku rúnatekercs (#1162) Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169) régészeti lelőhely (#1208) szekérkaraván (#1215)
megbűvölt utazóláda (#1218) vámpírfog (#1221) hattyútoll (#1222) sólyomcsőr (#1223) ork csodaszer (#1228)
holdbőr (#1236) csodabazár (#1404) sejtfiatalító (#1408) esélynövelő (#1409) rum (#1419)
titanitdukát (#1480) Jerome köpenye (#1527) nodonrod kitűző (#1533) megsemmisítő (#1540) méregfog (#1553)
grifftoll kesztyű (#1578) tündöklő szobor (#1587) Kalmárok Kémgömbje (#1589) keg gomba (#1615) hibátlan tűzopál (#1642)
elhagyott bánya (#1685) boszorkánykendő (#1697) koponya gyűrű (#1733) varkaudar fellegvár (#1821) Khór szobra (#1824)
gernim balzsam (#1894) vortexvessző (#2331) ősi rúna (#2520)

Parancsok

A     tárgy       kalandozó   darab             -  tárgy átadása
AA    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy átadása
ÁL    tárgy1      tárgy2      tárgy3           20  áldozat bemutatása
BA    élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  barátságosság
BE    [épület]                                  5  belépés épületbe/lab.-ba
BPB   [sorszám]                                 -  befejező parancs berakása
BPK   sorszám                                   -  befejező parancs kivétele
CIR   [beállítás]                               -  vándorcirkusz látogatása  
D     tárgy                                     -  tárgy eldobása
D     tárgy       darab       hova              6  tárgy elrejtése
DD    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par.tárgy eldobása
DX    1-20                                      -  D.E.M. beállítása
É     TVP                                    1-40  élelemszerzés
EA    mit         darab                         -  eladás boltban
EE    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy eladása
ÉP    épület      TVP                         TVP  építkezés
ESK   kalandozó   [kalandozó]                  30  esküvő
EXT                                             -  játékhét visszadátumozási kérelem
F     tárgy                                    10  kísérletezés, feltalálás
FÁS   TVP                                     TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF    1.fegyver   2.fegyver   3.fegyver         -  feltételes fegyverváltás
FFK   %           [%]         [%]               -  felt. fegyverv. kockázata
FGY   életerő%    TVP         [hányszor]      TVP  feltételes gyógyítás
FKT   tárgy       darab       [1]               ?  feltételes készítés
FKU   TVP                                     TVP  feltételes kutatás
FLH   szint       fegyver     [darab]           -  felt. lőfegyver használat
FOG   szörny      csapda                        ?  feltételes szörnyelfogás
FM    TVP                                       -  feltételes mászás
FNO   képesség    [hányszor]                    -  fejl. pont felhasználása
FSE   TVP                                     TVP  feltételes segítség
FU    kalandozó                               (5)  feltételes udvarlás
FV    tárgy       darab       honnan            4  felvesz elrejtett tárgyat
FVK   százalék					-  feltételes varázskő használat
GO    próbaszám                                10  jellempróba-gonoszság
GY    TVP                                    1-40  gyógyítás
GYJ   [tárgy]     [megterh]   [érték]           -  gyűjtés szelekció
GYK   fegyver     TVP                        1-50  gyakorlás fegyverrel
H     tárgy                                     ?  használja a tárgyat
HU    [tárgy]     [tárgy]     [tárgy]           -  hulladékgyűjtés
ID    szörny      TVP                         TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                             30  imádkozás oltárnál
IN    kalandozó   élőlény     tárgy             -  információ átadás
JLK   kód                                       5  jelszó kimondása
K,FK  faj         lépésszám   irány            10  követi a megadott fajt
KLD   [1. par.]                                 -  küldetés teljesítése
KF    tárgy       [1-2]                         -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF    tárgy       3-4                           -  őriz a tolvajok ellen
KF    lőfegyver   [lövedék]                     -  bekészíti a lőfegyvert
KNO   képesség    [hányszor]                    -  képesség növelése
KÖTB  K.Tudat                                   -  Közös Tudatba belépés
KÖTL  létszám     vezető                        -  Közös Tudat létrehozása
KPB   [sorszám]                                 -  kezdeti parancs berakása
KPK   sorszám                                   -  kezdeti parancs kivétele
KT    tárgy       [darab]                       ?  készít/begyűjt
KUT   TVP                                    1-50  átkutatja a terepet
L,FL  kalandozó   [tárgy]                       5  lopás kalandozótól
LE    tárgy                                     -  letesz/elrak
LM    pont        [pont]      [pont]         5+OV  labirintusban való mozgás
LOT   1.tipp      2.tipp      3.tipp            -  lottózás (10 arany)
M     irány       [irány]     [irány]          10  adott irányba mozgás
OV    0-5                                       -  óvatosság labirintusban
P     pszi        [param1]    [param2]       5(?)  pszi képesség használata
SE    próbaszám                                 ?  jellempróba-segítség
SZE   szörny                                    -  fogoly szörny elengedése
SZK   szörny                                   10  szörnykeresés
SZM   szörny                                    -  elfogott szörny leölése
T,FT  élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  élőlény megtámadása
TF    tulajd.     TVP                         TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM   TVP                                     TVP  titkosírás megfejtése
TK    kaland      kalandozó                     ?  többszemélyes kalandra indulás
TNO   tulajdonság [hányszor]                    -  tulajdonság növelése
TPF   TVP                                       -  spórolt TVP felszabadítás
TPS   TVP                                       -  TVP letiltása, spórolása
V     varázslat   [param1]    [param2]       5(?)  varázslás
VE    mit         darab                         -  vásárlás boltban
VI    merészség   agresszió   menekülés%        -  viselkedés
VIK   merészség                                 -  merészség kalandozókra
VPF   VP                                        -  spórolt VP felszabadítás
VPS   VP                                        -  VP letiltása, spórolása
ZIP   mit         TVP                         TVP  rombolás nemes céllal

HM képességek

Acél Ököl (1) Kobraharapás (3) Sashorog (5) Pörölycsapás (7) Kabal-Sújtás (9)
Sziklaököl (11) Kos Csapásának (13) Erő Öklének (15) Kőtörés (17) Koncentrált Célzás (19)
Gyilkos Döfés (21)

Üzenet küldése a karakternek