109. forduló, 111. forduló, Buzzplotrzud összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. febr. 4. 9h:08'
EZ A 129. JÁTÉKHETED, 110. FORDULÓD
130. játékheted kezdete: febr. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3112
SZÁMLA : XXXX

BUZZPLOTRZUD KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [78,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy fekete, tüsi hajú, félszemű troll férfival. Körszakálla és rövid bajsza van. Fekete a bőre. Sheran eljövendő papja. Egy csillogó karkötőt, egy rőtmanó kacagányt, egy tankány karmot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy quwarg királynő trófea, egy quwarg harcos trófea és egy purifikátor trófea díszíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Hátasa egy idomított sullár. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Public Enemy Nr.1.. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+68 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+42 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 749. hetének nyerőszámai: 3, 10, 8. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy garokk fészket vagy búvóhelyet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+3% tau] Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. [+1% tau] Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a garokk testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a garokk testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a garokk agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 283.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+5% tau] [0 pontot használtál fel, van még 283.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 273.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 268.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 268.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 258.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 248.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[79,60] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely északkeletről folyik délnyugatra. Feltöltöd a vizestömlőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Yanó vigyorog kajánul. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy Raia oltárt. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő piromenyét nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+4% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 10 életpontot sebeztél. [+1% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a piromenyét izzó bundáját. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával végigmetszed a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a piromenyét testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A piromenyét még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [79,59] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [79,58] Továbbra is síkságon vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Sheran templom van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. [30 pontot használtál fel, van még 218.]

m 6 6 4 mozogsz nyugatra, nyugatra, délre
[78,58] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ragyás burástya. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+3% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 17 életpontot sebeztél. [+1% tau] Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (12 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ragyás burástya bal csápját. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolod a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 2 ugh mérget.) 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 18, gyógyulás: 2, összesen: -16 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy smirglibokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy malmot. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [77,58] A bozótost dombság váltja fel. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran templomot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Ráismersz a lényre. Egy mélységi grittang. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+3% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 17 életpontot sebeztél. [+1% tau] Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a mélységi grittang testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a mélységi grittang testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [77,59] Még mindig dombos terepen vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívei emelték. Felfedeztél egy vaskohót. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 188.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[77,60] Amerre csak a szem ellát, dombok. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy trappoló dinymák. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+4% tau] Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 15 életpontot sebeztél. [+2% tau] A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a trappoló dinymák testét. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a trappoló dinymák fejét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal súrolod a trappoló dinymák fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a trappoló dinymák öklelő szarvai elől. Varkaudar szablyával felnyitod a trappoló dinymák bal hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod a trappoló dinymák jobb első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Lábával meglök a trappoló dinymák. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Szarvaival a trappoló dinymák megböki a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 405 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [78,61] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északkeletről folyik délnyugatra. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Tars Tarkasz. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összefutsz Public Enemy Nr.1.-nal. Sheran eljövendő papja. Egy csillogó karkötőt, egy rőtmanó kacagányt, egy tankány karmot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy quwarg királynő trófea, egy quwarg harcos trófea és egy purifikátor trófea színesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is semleges. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[20 pontot használtál fel, van még 168.]

szk 73 keresed a 73. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy garokkot. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 163.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 163.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 88 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 123.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 48 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 83.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 8 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 43.]

tf 2 13 fejleszted a 2. tulajdonságodat 13 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 IQ.) [13 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 29, 3.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a garokk. Egy kaját nyel le a sörényes ubuk. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 251 pontot. A következő körben tehát 281 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MAGAS FEGYVER SZAKÉRTELEM
Amikor egy fegyver szakértelmed elér egy bizonyos szintet (egészen pontosan a 19.-et), a további fejlesztéshez már nem elegendő az állandó gyakorlás: szükség van tudatos tanulásra, új trükkök elsajátítására is. Ehhez keresned kell egy professzionális fegyvermestert, aki tanít. Minden nagyobb városban található ilyen. Ez persze azt jelenti, hogy amikor eleget gyakoroltál/harcoltál az adott fegyverrel, és eggyel magasabb szintre nőhetne a szakértelmed, akkor az nem nő meg, és nem fejlődik tovább, amíg meg nem látogatod a mestert. Miután a mester oktatott, a szakértelmed megnő eggyel, a fejlesztést folytathatod, egészen addig, amíg újból nőhetne a szakértelmed, akkor újból meg kell a mestert látogatnod.

KARAKTERLAP

Buzzplotrzud, egy kontyos ezüsthajú, barna szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran követője vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 110. fordulód.

Erő: 22 (24) Szint: 14 Merészség: 5/5 Magasság: 108 cm
IQ: 26 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 21 Menekülés: 30 % Életkor: 88/88 év
Egészség: 20 (24) Életpont: 215/179 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 28 Varázspont: 133/77 Pénz: 775 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/8 Pszi pont: 87/1 EFejl: 20
Eddig összesen 349 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1624 TP-t kaptál. Jelenleg 70221 TP-d van. A következő szinthez még 4779 TP szükséges. Trófeáid: érző szívű dromedár, ragyás burástya, vérfürdető magszim. A 107. fordulódban 5022 arany került a bankszámládra. 5047 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 3/73 vágófegyverek: *19/101 (+10%)
ütőfegyverek: 1/78 lőfegyverek: 16/2 (+9%) dobófegyverek: 3/44

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << göcsörtös bunkó (#123) << csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -9.); nyílpuska lövedék (#547) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/84 2. nyomkövetés: 14/41 (+32%) 3. lopás: 1/39
4. mászás: 7/19 5. csapdakészítés: 10/90 (+6%) 6. csapdaészlelés: 1/19
7. gyógyítás: 22/95 8. titkosírás: 2/91 9. felderítés: 6/71
10. szörnyidomítás: 9/75 11. teológia: 9/81 12. taumaturgia: 14/86 (+28%)
13. versengés: 5/35 14. szörnyismeret: 12/21 (+25%) 15. pszi: 13/93 (+33%)
16. zárnyitás: 1/5 17. vadászat: 5/25 18. bányászat: 7/69 (+54%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
érző szívű dromedár (#753)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót.
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 kaja (#2) 6 ubuk tüske (#131)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
13 arany (#50) 2 pirkit (#153) 3 spiritusz (#170)
6 tinta (#101) 1 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(77,58) vaskohó (#155), Elenios oltár, érclelőhely, mélységi grittang (#103)
(77,59) olvasztókemence (#86), Elenios oltár, vaskohó (#155), 37. jellempróba, érclelőhely
(77,60) trappoló dinymák (#118), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(78,58) ragyás burástya (#111), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Elenios oltár, malom (#1204), 39. jellempróba
(78,61) garokkok (#73), patak, Elenios oltár, szent tölgyfa (#393), 49. jellempróba, művészi porolit (#720), Public Enemy Nr.1. (5713. kalandozó)
(79,58) Elenios rúnaköve, Leah oltár
(79,59) Raia oltár
(79,60) patak, Elenios oltár, 41. jellempróba, művészi porolit (#720), piromenyét (#99)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Buzzplotrzud 110. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) gazda (#24) grákó denevér (#25)
királygyík (#26) óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30)
woor-antilop (#31) gnóm boltos (#32) sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35)
manó (#36) sötét motyogó (#37) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) hamupók (#40)
görgőte (#41) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45)
Tugt-ork (#46) harcos (#47) csontváz (#48) zombi (#49) technokolin (#50)
gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55)
félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60)
hegyi rák (#61) kőevő (#62) umor-pióca (#63) varkaudar (#64) goldugar (#65)
vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69) vadtroll (#70)
fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74) mirg (#75)
gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) bombagoly (#79) trollfa (#80)
tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85)
topránypolip (#86) árnyékrája (#87) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) törpe kovács (#90)
alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95)
szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szőrös pók (#100)
sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) griffőniksz (#106)
fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112)
süvítő rája (#113) törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118)
emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121) tetemember (#123) manifesztátor (#124)
büntető praglonc (#125) útonálló (#130) orgyilkos (#131) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139)
acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141) vérfürdető magszim (#148) fémbontó szójer (#150) szeppent rákfatty (#186)
élőholt quwarg (#202) massza (#217) tormikus egér (#218) pszi elementál (#221) manaelementál (#290)
ork sámán (#345) khór darázs (#348) északi aurach (#350) halálmadár (#351) vörös rakolits (#356)
dűnekukac (#357) troll ritualista (#365) smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418) halálhozó (#419)
korinthai amőba (#420) csontlepke (#746) érző szívű dromedár (#753) csodabogár (#755) Quirov (#975)
Nehéz Norbi (#7119)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) $bunkó (#5)
kőkés (#6) $kőhegyű lándzsa (#7) $szöges bunkó (#8) $bunkósbot (#9) $dárda (#10)
$csontkés (#11) $csontszurony (#12) kőkalapács (#13) $sünmedve tüske (#14) $vadász tatu bőr (#15)
$bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
$ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) $lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) $királygyík bőr (#44) $kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) $surranó kígyó bőr (#47) $antilopbőr (#48) $kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
$bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) $bőrsisak (#57) ködmangó cserje (#58)
ködmangó (#59) ködkapu (#60) árnyéksár (#61) ködcsillag (#62) $tigroszlán fog (#63)
$csontszablya (#64) $szöges páncél (#65) $szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) $kék orchidea (#68)
szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) $rézpáncél (#71) $rézsisak (#72) $rézpajzs (#73)
csontkulcs (#74) rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78)
korongfa (#79) $lapkorong (#80) $mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83)
$díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85) olvasztókemence (#86) $bronzhegyű lándzsa (#87) $bronzsisak (#88)
$bronzpajzs (#89) $bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93)
bronzhegyű nyíl (#94) $bakkura bőr (#95) $bakkura csizma (#96) $rákpáncél (#97) $rákpajzs (#98)
fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) vízionár szem (#102) $magszim bél (#103)
fémrúd (#104) evaporőr háj (#105) $fabontó (#106) $rövid íj (#107) $nyílvessző (#108)
vapár cserje (#109) vapár ág (#110) hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113)
kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118)
púderkő (#119) tábla (#120) dözmöng szív (#122) $göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124)
$mandibulapenge (#125) $bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127) sallank karom (#128) sallank nyíl (#129)
$hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) $hóhérbimbó (#132) $csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134)
gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) $mérg. ubuk tüske (#137) $ubuk dobónyíl (#138) koponya szimbólum (#139)
denevér szimbólum (#140) nap szimbólum (#141) virág szimbólum (#143) két kard szimbólum (#144) villám szimbólum (#145)
oltár (#146) $hebrencs csapda (#147) grok-képződmény (#149) szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152)
pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156) $vassisak (#160)
$nagy vaspajzs (#161) mászókampó (#165) ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168)
uzbány csőr (#169) spiritusz (#170) rövid kard (#171) téfea-agy (#172) nekrofun (#173)
vashegyű nyíl (#176) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) ezüst gyűrű (#180) $vashegyű lándzsa (#182)
vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185) nagy vaskulcs (#186) vas dobónyíl (#189)
$mérg. vas dobónyíl (#190) $gyöngysor (#192) $trófea nyaklánc (#196) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207)
óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fűszertartó (#210) sáfránypor (#211) manifeszt.nyúlvány (#214)
hurokcsapda (#217) fedett verem (#219) dobóháló (#221) $láncing (#222) $orgyilkos tőr (#225)
obszidián karkötő (#229) lánckesztyű (#230) acélpengőke (#231) ilkin érc (#232) furulya (#233)
$lajhár csont (#236) lant (#238) pular kristály (#239) kis aranykulcs (#240) smaragd kulcs (#241)
$tüskecsapda (#242) nyílcsapda (#243) márványkulcs (#245) nagy aranykulcs (#246) fekete bőrcsizma (#247)
pszi kő (#248) bumeráng (#249) $tatu ködmön (#255) templom (#256) $nehezék (#258)
fülemüle agyar (#267) purifikátor háj (#269) $gromak páncél (#270) szürke bőrkesztyű (#271) aranytű (#272)
$sárga erőöv (#276) rejtőköpeny (#277) umbatari karkötő (#278) $tyrex csont (#280) $raptor karom (#281)
bíbor erőöv (#291) $ezüst papi karkötő (#308) arany papi karkötő (#309) ezüsttőr (#322) ezüsthegyű nyíl (#323)
ezüsthegyű lándzsa (#324) ezüstkard (#325) ezüstdarab (#326) ezüstshuriken (#327) huhogó bibe (#332)
rákfatty váladék (#333) phua-kúp (#372) Eldaran karkötője (#373) fény szentélye (#376) moa burát (#384)
szigony (#389) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396) városépítkezés (#398)
főutca (#399) ház (#400) $réz fejpánt (#406) $bronz fejpánt (#407) $aranypikkely (#415)
törpe bánya (#435) sörsátor (#486) sárkánytanya (#492) varkaudar szablya (#516) Chara-din monolitja (#534)
gnóm nyílpuska (#546) nyílpuska lövedék (#547) főnixtoll (#563) sámán erszény (#650) darázsszárny (#652)
liumbe hajtás (#655) aurach fog (#657) Morgan kristálya (#659) nektoraf faggyú (#667) sáfránykristály (#675)
tímárkunyhó (#684) rinóbőr öv (#685) tűzfény (#686) manóodú (#698) sötét kámzsa (#699)
$rőtmanó kacagány (#714) művészi porolit (#720) korinthai talizmán (#814) varkaudar csont (#1113) párducbőr pénztárca (#1118)
Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169) malom (#1204) csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253)
vadászkés (#1264) Sheran cserepe (#1271) Métely páncélja (#1562) illatos rózsaszál (#1595) koponya gyűrű (#1733)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
EXT                                   -  játékhét visszadátumozási kérelem
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FA   tárgy     kalandozó darab        3  futárpostának átad
FAA  tárgy     [tárgy]   [tárgy]  par*3  futárpostának átad
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek