Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. ápr. 23. 9h:15' EZ A 11. JÁTÉKHETED, 11. FORDULÓD 12. játékheted kezdete: ápr. 27. A következő fordulódat legkorábban a 12. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 908 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #4749 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
t 12 | támadod a 12. szörnyet |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a szárnyas gömböc bal szárnyát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [28,-10] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Észreveszel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő sakál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a sakál jobb vállát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Meglengetve a kőhegyű lándzsát a másikra rontasz. Kőhegyű lándzsával eltalálod a sakál jobb hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sakál a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával megdöföd a sakál jobb hátsó lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [27,-10] Dombos terepre érkeztél. Ezt a masszív, tömör szák-kőből álló vonulatot mindenki csak Rák-hegység néven ismeri, feltehetően alakja miatt. A hegyvonulat ölelő karjai nem engedik az észak felől áramló nedves levegőt a déli völgyekbe, ezért is alakulhatott ott ki a Mór sivatag. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Számodra ismeretlen istené.
kt 19 10 | elkészíted a 19. tárgyat (10 darabot) |
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [25,-12] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy bakkura közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a bakkura apró lábait. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bakkura fekete páncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [24,-12] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy gitonga nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a gitonga jobb lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Kőhegyű lándzsával eltalálod a gitonga tollas hátát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Erősen belecsíp az oldaladba a gitonga. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával jól megszúrod a gitonga tollas hátát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csőrét a gitonga hasadba döfi. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a homokvarány lapos hátát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Meglengetve a kőhegyű lándzsát a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a homokvarány lapos hátát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [29 pontot használtál fel, van még 4.]
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. HOPPÁ! Ismét lehet extra fordulót lépni! (ld. enc.)
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 151 pontot. A következő körben tehát 155 pontot költhetsz el.
SAKÁL (28. SZÖRNY) A síkságok dögevői, ez a csapatban mászkáló ragadozó nem jelent túl nagy veszélyt egy jól felfegyverzett, tapasztalt kalandozó számára (amilyen, ugye, Te is vagy). Ezt sajnos a sakál nem tudja, ezért gyakran megtámad humanoidokat is. Reménykedjünk, hogy be tudod láttatni vele a tévedését. |
BAKKURA (52. SZÖRNY) Képzelj el egy hatalmasra nőtt csíbort, amelynek több száz, de egészen parányi lába van alul, és két hatalmas, fekete csápja elöl. Ez a bakkura, a dombos vidékek különös ragadozója. A csápok természetesen nem díszítőelemként szolgálnak: ezekkel szorongatja meg a bakkura áldozatát annyira, hogy az elájuljon vagy elpusztuljon. Ezután rámászik az áldozatra, most már védtelen hasát mutatva, és leereszti az emésztőcsövét, amin keresztül szép lassan felszívja a számára ehető részeket. Puha, ámde rugalmas bőre ellen talán legjobb a vágófegyver. |
GITONGA (76. SZÖRNY) A gitongák békés, hosszú nyakú tollas lények, a dombvidék göröngyös sziklái között fészkelnek. Az állandó harc a nagyobb ragadozókkal rákényszerítette őket arra, hogy megtanuljanak harcolni: hosszú, hegyes, kemény csőrük sokszor még egy rőtmanót is meghátrálásra kényszerít. |
EXTRA FORDULÓ Sokan lassúnak találják a 7 napos játékhetet. Mivel sok helyre még ennyi idő alatt is nehezen jut el a posta, sajnos ezt nem rövidíthetjük le - azonban egy egészen picit megpróbálunk segíteni azokon, akik bírnák a rövidebb játékhetet. Ez a megoldás az extra forduló. A lehetőség kihasználásához semmi mást nem kell tenned, mint beírni a SPEC. KÓDOK rovatba azt, hogy EXT. Ennek hatására a számítógép az indulási dátumot visszaírja 7 nappal. Ez úgy fog kinézni, mintha 1 héttel korábban kezdtél volna játszani, tehát eggyel nagyobb lesz a játékheted, így rögtön léphetsz egy plusz fordulót. Amiért persze ugyanúgy kell fizetni, mint a rendes fordulóért. (Ha a dolog még mindig nem világos, ne kérdezz, egyszerűen csak próbáld ki! SEMMI bajod nem fog belőle származni.) Ha új játékos vagy, és még nem használtad ki a korábbi lehetőségeket, sebaj, most is megteheted! De egy fordulóban csak egy EXT-et adhatsz ki. |
Erő: | 12 | Szint: | 3 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 2 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 71/22 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 3 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 3 |
dobófegyverek: | 1 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. gyógyítás: | 6 (+1) |
4. vadászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
gyógyítasz 29% életerő alatt 20 TVP-ért |
Összsúly: 32.76 kg | Megterheltség: 84% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 137 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | kerek kő (#19) | 2 | varányszem (#30) |