Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. ápr. 28. 9h:08' EZ A 28. JÁTÉKHETED, 11. FORDULÓD 29. játékheted kezdete: máj. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4568 SZÁMLA : XXXX |
kf 13 | kézbeveszed/felveszed a 13. tárgyat |
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
fse 20 | felt. segítség 20 pontért |
f 24 | kísérletezel a 24. tárggyal |
kt 25 | elkészíted a 25. tárgyat |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [20,8] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Vad szamóca illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy bolhakutya. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a bolhakutya jobb oldalát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőkalapácsot a másikra támadsz. Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bolhakutya testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A bolhakutya feléd harap, de sikertelenül. Kőkalapáccsal megütöd a bolhakutya testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A bolhakutya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. {Lőfegyver fejlődés: össz: 10%}
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [21,8] Még mindig füves síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Sűrű, sárga füst száll az ég felé. Közelebbről látod, hogy egy nagy tűzrakáson valaki fehér bogyókat éget. A tűzhely mellett egy árnymanó és egy kobudera holtteste fekszik. Nem kell sok hozzá, hogy megértsd, mi történt - az árnymanó gonoszkodás céljából gramák bogyót kezdett égetni. A mérgező füsttől a humanoidok csak köhögni kezdenek, de a madarak, kisebb emlősök és más apró állatok tömegével pusztulnak el a környéken. Ismét egy példája az értelmetlen gonoszkodásnak. A kobudera megpróbálta megakadályozni, és a harcban mindketten elpusztultak. A tűz mellett még nagy kupac felhasználatlan gramák bogyó áll. Ahhoz, hogy a tüzet eloltsd, és a bogyókat megsemmisítsd, 20 TVP-t kell elköltened (14. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Eltaposod a tüzet, és szétrugdosod, szétütöd a bogyókat. Köhögsz és hánysz, de befejezed az akciót. Hamarosan szerencsére szellő kerekedik, és szétviszi a mérgező füst maradékát. (+4 jóság.) Jellemed hamarosan jóra fog változni.
m 2 | mozogsz keletre |
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a drótszőrű pincsi fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kőkalapácsot ellenfeledre ugrasz. Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a drótszőrű pincsi bal hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a drótszőrű pincsi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 10%} A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 1 | bemész az 1. titkos labirintusba |
lm 2 3 | mozogsz 2 3 |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a goblin testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a goblin nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A goblin feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A goblin összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 12 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 9%}
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
lm 2 1 | mozogsz 2 1 |
m 2 | mozogsz keletre |
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Meglövöd a bolhakutya testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a bolhakutya bal első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A bolhakutya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a bolhakutya farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A bolhakutya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 9%}
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
KAVADU ISZÁK (25. TÁRGY) Hát persze! Hirtelen beugrik, hogy láttad, amint a kavadu lebenyével egy jól megtermett mérges pókra taposott, hiába csipdeste az. A lebeny valószínűleg rendelkezik azzal a különös képességgel, hogyha iszákot készítesz belőle, akkor veszély nélkül nyerheted ki vele a mérges pók (és esetleg más, mérgező lények) mérgét. Ehhez a KT 25 parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Egy kavadu iszákba 10 csepp méreg fér. |
GOBLIN (21. SZÖRNY) A goblin, mint alapszörny, egyetlen fantasy RPG-ből sem hiányozhat, így ebből sem. A goblinok egy méter magas, zöld bőrű, kutyafejű humanoid teremtmények (ha valaki nem ismerné őket...) Nem valami bátor harcosok, így általában elszaladnak a csatából, amint megszűnt a többszörös túlerejük. Persze ha eggyel a fészkében akadsz össze, nincs más választása, mint a harc... |
DEUS EX MACHINA (1. TÁRGY) A deus ex machina tenyérnél valamivel nagyobb, fémből készült, dobozra emlékeztető varázstárgy, amely képes birtokosát a legveszedelmesebb helyzetekből is kimenteni. Ha egy támadás, varázslat, vagy bármilyen ártalmas dolog a halálodat okozná, akkor a deus ex machina az utolsó pillanatban felragad, és messze repít a veszély helyszínétől, és esetleg még gyógyít is rajtad. Az energiák felszabadulása sajnos elpusztítja a varázstárgyat, ezért használat után célszerű újat szerezned. A deus ex machina telepatikus programokkal átprogramozható a DX <távolság> paranccsal. Használatkor a tárgy <távolság> mezőre fog repíteni a veszélytől, véletlenszerű irányba. <távolság> maximum húsz lehet, minimum egy, alapértelmezése nyolc. További kiegészítések, csak haladó és veterán játékosoknak: Ha legalább 20. szintű vagy, és nincs deus ex machinád, sem fogsz meghalni - az istenek megmentenek, persze némi tapasztalati pont és tulajdonságpont árán. Ha ehelyett szívesebben vállalod továbbra is a halált, és összes tárgyad elvesztését, akkor add ki a H 1 999 parancsot, ettől kezdve ismét bebocsátást nyerhetsz Leah birodalmába. Egy újabb H 1 999 parancs visszaállítja az eredeti állapotot. Ehhez a beállításhoz nem kell, hogy deus ex machina legyen nálad. |
VÉDEKEZÉS A TOLVAJOK ELLEN Eleged van a tolvajokból! Valamit ki kellene már találni védekezésül... Ez az! Mi lenne, ha táborozáskor néhány tárgyat begyűrnél a ruhád alá, ill. ráfeküdnél? Így ezeket a tárgyakat biztosan nem tudnák ellopni, akárcsak azokat, amelyek rajtad, ill. a kezedben vannak. Ehhez a KF <tárgy> 3 parancsot kell kiadnod. Maximum két fajta tárgy lehet így őrizve, a tárgylistádon ezeket nem *, hanem + jelöli. Az így KF-elt páncél persze nem ad védekezést, a varázstárgy sem ad tulajdonságaidhoz, hiszen nem magadra öltöd, csak nagyon vigyázol rá. A többi KF-elt tárgyhoz hasonlóan, a LE paranccsal szüntetheted meg a tárgy-őrzést. Ha kézbevenni/felvenni akarsz egy őrzött tárgyat, akkor először egy LE parancsot kell rá kiadnod. Az őrzésnek persze csak táborozás alatt van jelentősége, az így beKF-elt tárgyakat is nyugodtan használhatod (pl. ásó). Érdemes a birtokodban levő deus ex machiná(k)ra, ill. még egy fontos és értékes tárgyadra mindig kiadni. Aranyra sajnos nem működik ez a parancs (hiszen szanaszét van dugdosva, a különböző zsebeidbe), de a pénz védelmére van egy másik megoldás: rakd be Fairlight valamelyik bankjába. Megjegyzés: a KF <tárgy> 3 parancsot az a barátod is használhatja, aki még nem kapta meg ezt az Encyclopediát. |
Erő: | 14 | Szint: | 5 | Merészség: | 9/9 | Magasság: | 147 cm |
IQ: | 11 | Támadás: | 4 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 18 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/24 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 85/66 | Jellem: | semleges (+16) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 11 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 6 | ütőfegyverek: | 2 | lőfegyverek: | 4 (+1) |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 1 |
4. gyógyítás: | 3 | 5. harcművészetek: | 5 | 6. vadászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
segítesz max. 20 TVP-ért |
Összsúly: 32.29 kg | Megterheltség: 84% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 123 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 1 | kavadu lebeny (#24) | 6 | kerek kő (#19) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bordacsont (#16) | 1 | bunkó (#5) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
5 | drótszőr (#37) | 1 | kavadu iszák (#25) | 5 | víz (#27) |