Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 7. 9h:17' EZ A 25. JÁTÉKHETED, 11. FORDULÓD 26. játékheted kezdete: aug. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2222 SZÁMLA : XXXX |
tno 2 2 | növeled a 2. tulajdonságodat |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
vtn 375 | varázslat tanulás: a 375. varázslatot |
v 375 711 | elmormolod a 375. varázslatot |
v 375 1527 | elmormolod a 375. varázslatot |
v 375 1264 | elmormolod a 375. varázslatot |
v 375 415 | elmormolod a 375. varázslatot |
v 375 572 | elmormolod a 375. varázslatot |
f 95 | kísérletezel a 95. tárggyal |
f 236 | kísérletezel a 236. tárggyal |
f 30 41 21 | kísérletezel a 30. tárggyal a 41. tárggyal a 21. tárggyal |
dd 33 16 95 | eldobod a 33. tárgyat a 16. tárgyat a 95. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 Kaldor varázspora. Az ellenfél átmenetileg megvakul a képébe csapódó üvegszemcséktől. (-6 támadás, -6 védekezés.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az útonálló testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vadászkéssel végigmetszed az útonálló fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 709 | bemész a 709. épületbe |
be 709 19 138 | bemész a 709. épületbe |
m 5 5 7 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északnyugatra |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 Kaldor varázspora. Az ellenfél átmenetileg megvakul a képébe csapódó üvegszemcséktől. (-6 támadás, -6 védekezés.) Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az útonálló bal lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vadászkéssel felnyitod az útonálló bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 85 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [72,-4] Még mindig a városban vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Továbbmész...) [71,-5] A síkságot ritka erdő váltja fel. Ez Hrók erdejének a széle. Gyanús mozgást látsz a fák között. Csak egy gorombilla. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 Kaldor varázspora. Az ellenfél hiába küzd az üvegpor szemcséi ellen. (-6 támadás, -6 védekezés.) Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a gorombilla fejét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vadászkéssel végigvágod a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A gorombilla összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 Kaldor varázspora. Az ellenfél átmenetileg megvakul a képébe csapódó üvegszemcséktől. (-6 támadás, -6 védekezés.) Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a pókvadász fekete lebernyegét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vadászkéssel végigvágod a pókvadász fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 Kaldor varázspora. Az ellenfél átmenetileg megvakul a képébe csapódó üvegszemcséktől. (-6 támadás, -6 védekezés.) Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a gyilkos tetű testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy megvágod a gyilkos tetű bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Vadászkéssel súrolod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [69,-6] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy gorombilla nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 Kaldor varázspora. Az ellenfél átmenetileg megvakul a képébe csapódó üvegszemcséktől. (-6 támadás, -6 védekezés.) Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gorombilla szőrös mellkasát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megcsapod a gorombilla jobb karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 Kaldor varázspora. Az üvegpor szemcséi beterítik az ellenfelet. (-6 támadás, -6 védekezés.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kilukasztod a gyilkos mókus jobb vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vadászkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod a gyilkos mókus bal első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A gyilkos mókus megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 kaját. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [68,-6] Fák, mindenütt csak fák. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy gorombilla. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 Kaldor varázspora. Az ellenfél hiába küzd az üvegpor szemcséi ellen. (-6 támadás, -6 védekezés.) Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gorombilla szőrös karját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Vadászkéssel végigvágod a gorombilla fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A gorombilla még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 Kaldor varázspora. Az ellenfél hiába küzd az üvegpor szemcséi ellen. (-6 támadás, -6 védekezés.) Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megcsapod a pókvadász testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a pókvadász fekete lebernyegét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megcsapod a pókvadász fekete lebernyegét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 6 4 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 Kaldor varázspora. Az ellenfél hiába küzd az üvegpor szemcséi ellen. (-6 támadás, -6 védekezés.) Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával végigvagdosod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megkarcolod a manifesztátor testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Mancsával a manifesztátor megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a manifesztátor testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy eltalálod a manifesztátor egyik lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. (ld. enc.) Elhajítod a vacak púpos burástya trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes manifesztátor trófeát. 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [66,-6] A bozótost dombság váltja fel. Látsz egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy mélységi grittang. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 Kaldor varázspora. Az ellenfél hiába küzd az üvegpor szemcséi ellen. (-6 támadás, -6 védekezés.) Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a mélységi grittang jobb oldalát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vadászkéssel végigvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vadászkéssel végigvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [66,-5] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy garokk. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 Kaldor varázspora. Az üvegpor szemcséi beterítik az ellenfelet. (-6 támadás, -6 védekezés.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a garokk bal első lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megcsapod a garokk jobb első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a garokk testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vadászkéssel végigvágod a garokk jobb hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A garokk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 336 5 | használod a 336. tárgyat |
ANALÍZIS (375. VARÁZSLÓI VARÁZSLAT) Fairlight egyik méltánytalanul elfeledett varázslatát tanultad most meg. Egy nagyon egyszerű mágiáról van szó, talán épp ez az oka, hogy ennyire feledésbe merült az idők folyamán. A V 375 <tárgy száma> parancs hatására - 6 VP és 2 TVP elköltése mellett - amennyiben található a hátizsákodban a paraméterként megadott tárgyból legalább egy darab, azt különböző mágikus eljárások segítségével részletesen megvizsgálod, elemzed. A lényeges információk, amiket így megtudhatsz: a tárgy értéke (ez az átadható tárgyaknál a bolti eladási árnak felel meg), a súlya, átadható-e, és ha átadható, akkor lopható-e. A varázslatnak egy második paramétert is megadhatsz, ekkor - változatlan költséggel - azt a tárgyat is rögvest megvizsgálod. |
TAUMATURGIA A taumaturgia varázslók által űzött rúnamágia tudománya. Használatához nem mély és odaadó hit kell, mint a teológiához, hanem tudásvágy, a természet és a természeten túli erők megismerésének vágya. A taumaturgia szakértelmed a meghatározója, hogy milyen erős varázsló varázslatokat vagy képes megtanulni. A taumaturgiád határozza meg gyakran azt is, hogy egy varázslat mekkora sebet okoz, illetve az ellenfélnek mekkora esélye van az ellenállásra. Minden két taumaturgia szint jelent komoly előrelépést: pl. ha egy varázslat d8 sebzést okoz 1-es taum. szinten, akkor 2d8 sebzést fog okozni 3-as szinten, és 3d8-at 5-ös szinten. A sebző varázslatoknál előfordulhat, hogy az ellenfél megdobja az ún. mentődobását (ez főként a szerencsétől függ), ilyenkor csak fele sebzést szenved el. Vigyázat, a taumaturgia kizárólag a varázsló-varázslatok működését befolyásolja! A taumaturgiától függ az is, hogy hány varázslatod lehet a Támadó és Védekező Varázslat Listáidban. A taumaturgia növekedésének mértéke a taumaturgia szakértelmedtől és a varázslás során felhasznált varázspontoktól függ. Megjegyzés: 250-es szakértelem felett minden 25 taumaturgia számít egy szintnek a varázslói erősséged szempontjából. |
BAKKURA CSIZMA (96. TÁRGY) Négy bakkura bőrből kiváló csizmát készíthetsz, a lábad védelmére. A mezítláb gyaloglással szemben nyújtotta előnyeit azt hiszem, nem kell ecsetelnem, de emellett nem árt, ha tudod, hogy ez a 36 pontért elkészíthető tárgy 2-vel javítja a védettségedet is! |
LANT (238. TÁRGY) Tíz drótszőrt fűzve egy lajhár csontba, kiváló lantot készíthetsz 18 TVP-ért. Ehhez a KT 238 parancsot kell kiadnod. A lanton való játék egyszerű, a H 238 <TVP> parancsot kell hozzá használni. A <TVP>-vel adod meg, hogy hány pontért akarsz a hangszeren játszani. Ahhoz, hogy érdembeli muzsikát tudj produkálni, legalább 2. szintű zene szakértelem szükségeltetik. |
TÁVCSŐ (42. TÁRGY) A zsákodban cipelt kacatokat egymáshoz illesztve egy kézenfekvő, de mégis korszakalkotó felfedezéshez jutottál: rájöttél, hogyan kell távcsövet készíteni. Nos, a dolog nem olyan egyszerű, mint egy csontszurony összedobása. Először is, két ormánygőte csontot simára kell csiszolnod smirglilevéllel. A csövek két-két végébe ezután varányszemeket illesztesz (tehát összesen négyet). Végül az egészet bevonod grákóbőrrel, így adva tartást (és küllemet) az egésznek. A két ormánygőte csonton, a smirglilevélen, a négy varányszemen és a grákóbőrön kívül még 20 pontra van szükséged, hogy a távcsövet a KT 42 paranccsal elkészíthesd. Ez ugyan nem a legfinomabb műszer, de kezdetnek megteszi. Automatikusan használod, nem kell kézbe venni. Ha van távcsöved, jó rálátásod nyílik nemcsak azokra a mezőkre, amelyeken jársz, hanem a velük szomszédosakra is. Olyan tereptípusokon, ahol nem lehet messze ellátni (bozótos, erdő) persze nem sok hasznát veszed. Az így felfedezett dolgokat, épületeket persze még ezután közelebbről is meg kell vizsgálnod ahhoz, hogy az E.F.-ben leírást kapjál róluk. Ezen kívül nem árt, ha tudod, hogy a távcső az egyik legalapvetőbb alkotórésze a szeksztánsnak. |
GYILKOS TETŰ (116. SZÖRNY) A gyilkos tetű bulldog méretű óriásrovar. Az erdőben élő alfaj gorombillákkal és fabontó szójerekkel táplálkozik, a dombságban élő királygyíkokkal. A gyilkos tetű harapása gyakran betegséget okoz. Legyőzéséhez az ütőfegyverekkel való komoly jártasság szükséges. |
GYILKOS MÓKUS (29. SZÖRNY) Az erdők e vérszomjas ragadozója ártatlan külsejével megtéveszti a gyanútlan utazókat. Amikor azonban valakinek a nyakába ugrik ez a csupa fog-karom harapógép, gyakran megváltozik az ember véleménye. Feltéve, ha túléli a támadást. Öreg, tapasztalt vándorok szerint a gyilkos mókus húsa ehető. |
MANIFESZTÁTOR NYÚLVÁNY (214. TÁRGY) Ha nagy nehezen sikerül leölnöd egy manifesztátort, kivághatod a nyúlványát. Ez fontos alkotóelem az eltűnéssel kapcsolatos varázslatokhoz és varázsitalokhoz. |
Erő: | 8 (11) | Szint: | 8 | Merészség: | 8/8 | Magasság: | 106 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 11 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 38 kg |
Ügyesség: | 13 (14) | Védekezés: | 25 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 90/90 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 108/123 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 (21) | Varázspont: | 45/15 | Pénz: | 402 arany | Kép. pont: | 2 |
Pszi pont: | 34/9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 8 (+1) | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 8 (+1) |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. csapdakészítés: | 2 |
4. gyógyítás: | 1 | 5. felderítés: | 1 | 6. taumaturgia: | 1 (+1) |
7. zene: | 1 | 8. pszi: | 6 | 9. vadászat: | 4 |
10. bányászat: | 1 | 11. főzés: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
szintszívó lények (#9097) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) |
Összsúly: 43.40 kg | Megterheltség: 94% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 224% alatt van. | |
Még 48 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
150 | arany (#50) | 1 | bakkura bőr (#95) | 2 | bordacsont (#16) | |||
24 | Kaldor varázspora (#1272) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | kaja (#2) | 1 | lapockacsont (#33) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
3 | spiritusz (#170) |