Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 18. 9h:41' EZ A 110. JÁTÉKHETED, 109. FORDULÓD 111. játékheted kezdete: ápr. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5703 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 233. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | energia fejlesztése 1 |
lm 1 | mozogsz 1 |
gyj 0 200 2 | felt. gyűjtés 200 2 |
hu 57 49 45 | hulladék: 57 49 45 |
hu 714 64 12 | hulladék: 714 64 12 |
hu 123 | hulladék: 123 |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [47,22] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy mérges nyukmár!
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mérges nyukmár testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mérges nyukmár karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a gátvakond jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a gátvakond fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a gátvakond karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [46,23] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával kilukasztod a garokk jobb hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A garokk feléd szúr agyarával, de nem talál. A garokk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [45,25] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Sajnos nem sikerült rendesen elbújnod. A szörny észrevett. Egy quwarg harcos közeledik feléd! Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a topránypolip testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A topránypolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 204 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [44,26] Még mindig füves síkságon vagy.
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a sakál testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sakál bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sakál megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány jobb első lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány fejét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A nukleáris cickány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. Messze hajítod a vacak kis ragyás burástya trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő nukleáris cickány trófeát. 775 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) [42,28] Lakott területre érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kedves kaladozó! Ha Sheran papja vagy, kérlek üzenj Annaknak (5604)! " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Észreveszel egy sörsátrat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tisztelt Leah hívő! Amennyiben érdekel egy közös tudat, írj! Weasel(2516) "
be 607 20 7 | bemész a 607. épületbe |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 91. szörnyet |
EZÜST PAPI KARKÖTŐ (308. TÁRGY) A jó és gonosz istenek követői varázslatainak erősségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen előnyt - amíg nem öltenek magukra egy ezüst papi karkötőt! E varázstárgy viselésekor (KF 308) a pap varázslatainak erőssége érezhetően nagyobb lesz. Az ezüst papi karkötő hatása nem adódik össze más, hasonló jellegű tárgyakéval. |
NUKLEÁRIS CSATACICKÁNY (155. SZÖRNY) A nukleáris csatacickány egyike a termomágikus háború után létrejött torzszülött mutánsoknak. Az egykori birodalmi csatacickányokból kifejlődött óriás méretű példányok nemcsak természetes támadási metódusaikkal jelentenek veszélyt: romlott testükből állandó sugárzás árad, amely nemcsak a sejteket roncsolja, hanem esetenként néhány aranyadat is korrodálhatja. Szerencsére, nukleáris csatacickányok csak síkságon fordulnak elő, így el lehet őket tudatosan kerülni. Egy dolog van, amiért esetleg mégis megéri vadászni rá: a gyomrában gyakran pirkit képződik. |
Erő: | 23 (26) | Szint: | 14 | Merészség: | 4/3 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 17 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 98 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 23/23 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 211/111 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 (18) | Varázspont: | 61/55 | Pénz: | 550 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 12/1 | EFejl: | 11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 3/61 (+9%) | szúrófegyverek: | 12/88 | vágófegyverek: | 9/4 (+20%) |
ütőfegyverek: | 15/83 (+9%) | lőfegyverek: | 8/51 (+6%) | dobófegyverek: | 5/11 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << mandibulakasza (#127) (130%) << vashegyű lándzsa (#182) (130%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); kerek kő (#19) (8 -9.); mérgezett tüske (#23) (10 -11.); mérg. ubuk tüske (#137) (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
Eltaposott quwargok: össz.: 26 időszaki: 26 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/49 | 2. nyomkövetés: | 16/58 (+8%) | 3. mászás: | 6/53 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 7/41 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 1/89 (+10%) | 6. gyógyítás: | 37/69 (+22%) |
7. titkosírás: | 3/55 | 8. felderítés: | 2/87 | 9. szörnyidomítás: | 3/64 |
10. teológia: | 6/85 (+5%) | 11. versengés: | 1/23 | 12. zene: | 8/19 (+10%) |
13. szörnyismeret: | 7/0 | 14. zárnyitás: | 1/0 | 15. vadászat: | 16/62 |
16. bányászat: | 12/84 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot, csak egyszer), álomport (#396) (max. 6 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
vadász tatu (#10), ormánygőte (#18) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
vízionár (#66) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
áldomás (#6) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót. |
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0) |
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
Összsúly: 67.46 kg | Megterheltség: 108% |
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 58 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bőrsisak (#57) | 7 | csontszablya (#64) | 1 | csontszurony (#12) | |||
2 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | |||
2 | mérgezett tüske (#23) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
29 | arany (#50) | 4 | gyenge méreg (#26) | 3 | kaja (#2) | |||
2 | kerek kő (#19) | 2 | pirkit (#153) | 1 | rézsisak (#72) |