108. forduló, 110. forduló, Dániel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 18. 9h:41'
EZ A 110. JÁTÉKHETED, 109. FORDULÓD
111. játékheted kezdete: ápr. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5703
SZÁMLA : XXXX

DÁNIEL KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [49,20] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 7. pontnál. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: Etorlán, amikor összefutottatok, adott neked egy ezüst papi karkötőt (ld. enc.) és 6 fekete gyöngyöt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+15 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. A törzsi indulót gyakorlod, és tökéletesen sikerül! A környék imádkozó sáskái mind vigyázzban állnak. [10 pontot használtál fel, van még 241.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 236.]

* 3. KP: energia fejlesztése 1
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] A befejezéshez még 1905 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 226.]

lm 1 mozogsz 1
Mész, mész. [6. PONT]
Ahogy továbbmész, észreveszed, hogy a plafon egyre alacsonyabb, minél mélyebben jársz az körkörös úton. [5. PONT] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. Szerencsére egy sem talált el.
Ahogy a szűk járatban mész, tudod, semmi esélyed sem lenne, ha egyszerre két irányból támadnának rád. [4. PONT]
Találkozol Speedy Gonzalesszel. Fairlight követője. Egy villám szimbólumot, egy bőrpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy bakkura csizmát és egy rézsisakot visel. Felszerelését egy alpesi tehén trófea, egy sörényes ubuk trófea és egy uzbány trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy parittya. Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+5 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A járat lejt. Újabb kanyar - hamarosan el fogsz szédülni! [3. PONT] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. Szerencsére egy sem talált el.
Tovább osonsz. A folyosó kanyarodik. [2. PONT]
Elhagyod a mély labirintusrendszert.
[42 pontot használtál fel, van még 184.]

gyj 0 200 2 felt. gyűjtés 200 2
Nem szedsz fel újabb tárgyat, ha ez a megterheltségedet 200% fölé vinné. Csak azokat a tárgyakat szeded össze, amelyeknek értéke legalább 2 arany. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

hu 57 49 45 hulladék: 57 49 45
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bőrsisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kígyóbőr kesztyűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kis bőrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

hu 714 64 12 hulladék: 714 64 12
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rőtmanó kacagányt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontszablyát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontszuronyt. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

hu 123 hulladék: 123
Hulladék, ezért nem gyűjtesz göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[48,21] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Nini, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [47,22] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy mérges nyukmár!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mérges nyukmár testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mérges nyukmár karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 rézsisakot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy púdersziklát. Északra nézve látsz egy Raia oltárt. Elrakod a távcsövet. Quwarg szagot érzel! Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Csak egy gátvakond. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a gátvakond jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a gátvakond fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a gátvakond karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Úgy megörülsz a búvóhelynek, hogy hangosan kezdesz el hálálkodni a sorsnak. Az ellenfeled sajnos csak csúnya, de nem süket. A szörny észrevett. Egy quwarg királynő közeledik feléd! Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.


(Továbbmész...) [46,23] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy púdersziklát. Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. [61 pontot használtál fel, van még 123.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[46,24] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Quwarg szagot érzel! Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sebesült garokk. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával kilukasztod a garokk jobb hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A garokk feléd szúr agyarával, de nem talál. A garokk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Reszkessetek pupákok, mert az árnymanók csórnak! Egy Enyveskezű. " Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A szél pont a hátad felől fúj, így könnyű dolga van szörnynek. A szörny észrevett. Egy quwarg királynő közeledik feléd! A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [45,25] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Sajnos nem sikerült rendesen elbújnod. A szörny észrevett. Egy quwarg harcos közeledik feléd! Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Elhagyom Raiát, segítése járom. Osztok halált, Leah útját járom. MP2693 " Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy topránypolip!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a topránypolip testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A topránypolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 204 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A kút üres. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy világítótornyot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [44,26] Még mindig füves síkságon vagy.

Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [59 pontot használtál fel, van még 64.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[43,27] Síkság, továbbra is csak síkság. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Látsz egy gumifát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy tavacskát. Délnyugatra egy épület van. Nyugatra egy szökőkút van. Északra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy sakál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a sakál testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sakál bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sakál megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy nukleáris cickány. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány jobb első lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány fejét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A nukleáris cickány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. Messze hajítod a vacak kis ragyás burástya trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő nukleáris cickány trófeát. 775 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+54 életerő.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [42,28] Lakott területre érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kedves kaladozó! Ha Sheran papja vagy, kérlek üzenj Annaknak (5604)! " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Észreveszel egy sörsátrat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tisztelt Leah hívő! Amennyiben érdekel egy közös tudat, írj! Weasel(2516) "

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Van itt egy fegyverbolt (537. épület.), egy vegyesbolt (538. épület.), egy városháza (Shaddar) (539. épület.) és egy fogadó a Sánta Sullárhoz. (607. épület.).
Eladsz 2 bőrsisakot 10 aranyért, 7 csontszablyát 14 aranyért, 1 csontszuronyt 2 aranyért, 2 göcsörtös bunkót 16 aranyért, 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 1 kis bőrpajzsot 5 aranyért, 1 rőtmanó kacagányt 5 aranyért.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Vándor, ha napszimbólumot viselsz, szeretettel várnak a Naplovagok (9108). " [60 pontot használtál fel, van még 4.]

be 607 20 7 bemész a 607. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbűznek, a legutóbbi verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom.
- Szeretnék megszállni a fogadódban, a padlás is megfelelő lesz. A kocsmáros azt mondja, hogy van hely odafönt bőven. Kiperkálod a fizetséget, 7 aranyat. Ezután a tulaj megmutatja a szállásodat. Egy szalmazsákot kapsz, ahol alhatsz. A szállás megtekintése után visszatérsz a söntésbe. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: keresed a 91. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 5 arany vérdíjat. Eljön a vacsora ideje, káposztafőzeléket adnak, meg egy pohár savanykás lőrét. Az étkezés befejeztével felvonulsz a padlásra, és elnyújtózol a kényelmes szalmazsákodon. Hamarosan már az igazak álmát alszod. A fogadós közben feljegyezte, hogy majd ébresztést kérsz, hiszen szeretnél a vendégekkel szkanderezni, kockázni és dartozni. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az erőpajzs I hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 250 pontot. A következő körben tehát 253 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EZÜST PAPI KARKÖTŐ (308. TÁRGY)
A jó és gonosz istenek követői varázslatainak erősségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen előnyt - amíg nem öltenek magukra egy ezüst papi karkötőt! E varázstárgy viselésekor (KF 308) a pap varázslatainak erőssége érezhetően nagyobb lesz. Az ezüst papi karkötő hatása nem adódik össze más, hasonló jellegű tárgyakéval.

NUKLEÁRIS CSATACICKÁNY (155. SZÖRNY)
A nukleáris csatacickány egyike a termomágikus háború után létrejött torzszülött mutánsoknak. Az egykori birodalmi csatacickányokból kifejlődött óriás méretű példányok nemcsak természetes támadási metódusaikkal jelentenek veszélyt: romlott testükből állandó sugárzás árad, amely nemcsak a sejteket roncsolja, hanem esetenként néhány aranyadat is korrodálhatja. Szerencsére, nukleáris csatacickányok csak síkságon fordulnak elő, így el lehet őket tudatosan kerülni. Egy dolog van, amiért esetleg mégis megéri vadászni rá: a gyomrában gyakran pirkit képződik.

KARAKTERLAP

Dániel, egy szőke hajú, kék szemű ember férfi vagy. Tharr tanítványa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 109. fordulód.

Erő: 23 (26) Szint: 14 Merészség: 4/3 Magasság: 176 cm
IQ: 17 Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 98 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 22 Menekülés: 20 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 18 Életpont: 211/111 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 (18) Varázspont: 61/55 Pénz: 550 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 12/1 EFejl: 11
Eddig összesen 513 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1253 TP-t kaptál. Jelenleg 65281 TP-d van. A következő szinthez még 9719 TP szükséges. Trófeáid: Jerome, kardfogú fülemüle, nukleáris cickány. A 47. fordulódban 10 arany került a bankszámládra. 14 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3/61 (+9%) szúrófegyverek: 12/88 vágófegyverek: 9/4 (+20%)
ütőfegyverek: 15/83 (+9%) lőfegyverek: 8/51 (+6%) dobófegyverek: 5/11

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << mandibulakasza (#127) (130%) << vashegyű lándzsa (#182) (130%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); kerek kő (#19) (8 -9.); mérgezett tüske (#23) (10 -11.); mérg. ubuk tüske (#137) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
Eltaposott quwargok: össz.: 26 időszaki: 26

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/49 2. nyomkövetés: 16/58 (+8%) 3. mászás: 6/53 (+6%)
4. csapdakészítés: 7/41 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/89 (+10%) 6. gyógyítás: 37/69 (+22%)
7. titkosírás: 3/55 8. felderítés: 2/87 9. szörnyidomítás: 3/64
10. teológia: 6/85 (+5%) 11. versengés: 1/23 12. zene: 8/19 (+10%)
13. szörnyismeret: 7/0 14. zárnyitás: 1/0 15. vadászat: 16/62
16. bányászat: 12/84

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 50 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot, csak egyszer), álomport (#396) (max. 6 darabot, csak egyszer)
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
vadász tatu (#10), ormánygőte (#18)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
vízionár (#66)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.

Összsúly: 67.46 kg Megterheltség: 108%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 58 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bőrsisak (#57) 7 csontszablya (#64) 1 csontszurony (#12)
2 göcsörtös bunkó (#123) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 kis bőrpajzs (#45)
2 mérgezett tüske (#23) 1 rőtmanó kacagány (#714)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
29 arany (#50) 4 gyenge méreg (#26) 3 kaja (#2)
2 kerek kő (#19) 2 pirkit (#153) 1 rézsisak (#72)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(42,28) fegyverbolt (#537), vegyesbolt (#538), városháza (Shaddar) (#539), fogadó # (#607), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), sörsátor (#486)
(43,27) Tharr rúnaköve, gumifa (#38), sakálok (#28), nukleáris cickány (#155)
(45,25) quwarg harcos (#201), Raia rúnaköve, mély kút (#93), Raia oltár, topránypolip (#86)
(46,23) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119)
(46,24) garokkok (#73), quwarg királynő (#153)
(47,22) Sheran rúnaköve, mély kút (#93), 28. jellempróba, mérges nyukmár (#95), gátvakond (#57), quwarg királynő (#153)
(48,21) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(49,20) a 23. labirintus bejárata, Speedy Gonzales (3863. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek