Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. jan. 20. 14h:09' EZ A 852. JÁTÉKHETED, 109. FORDULÓD 853. játékheted kezdete: jan. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5631 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 3 |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a rőtmanó berzerker jobb oldalát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
tf 4 3 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 3 pontért |
kf 230 | kézbeveszed/felveszed a 230. tárgyat |
f 1066 1073 | kísérletezel az 1066. tárggyal az 1073. tárggyal |
tf 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
kt 1118 | elkészíted az 1118. tárgyat |
ba 368 155 | nem támadod a 368. szörnyet a 155. szörnyet |
h 233 20 | használod a 233. tárgyat |
dx 1 | repítsen a d.ex.m. 1 lépésig |
fas 32 152 | felt. ásás 32 pontért 152 |
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a bibircsók-óriás testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (1 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bibircsók-óriás bal oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a bibircsók-óriás ragyás testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Elhajolsz a bibircsók-óriás ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 aranyat. 806 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [96,23] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő vadtroll nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a vadtroll testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vadtroll jobb oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadtroll testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-8 életpont)! A vadtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [95,23] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy fémbontó szójer. Amikor elhal a zaj, előmászol.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a drasmólyom fejét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a drasmólyom jobb lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a drasmólyom testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a drasmólyom csőrével. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A drasmólyom szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
kt 434 1 | elkészíted a 434. tárgyat (1 darabot) |
m 8 6 4 | mozogsz északra, nyugatra, délre |
(Továbbmész...) [94,22] Továbbra is dombság. Felfedeztél egy púdersziklát. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Észreveszel egy vaskohót. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Nikolausz, a Tudós. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen mélységi grittang nyomokra bukkansz! Gyorsan előveszed a dobóhálót, a lény keresésére indulsz. Hamarosan meg is találod! Megpróbálod a hálót rádobni. A háló a mélységi grittang köré tekeredik, hiába próbál szabadulni. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Ha be tudnád tanítani, talán tudna segíteni az ásásban! Még mindig mosolyogva, felkerekedsz. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
(Továbbmész...) [94,23] A dombság átmegy hegységbe. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy fémbontó szójer. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a mosolygó rettenet ragyás testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a mosolygó rettenet ragyás testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a mosolygó rettenet fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 13 életpontot vesztettél. Csápjaival a mosolygó rettenet lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya jobb vállát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos burástya jobb lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a púpos burástya nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 307 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kőszáli disznó bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 46 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az óriás griff bal szárnyát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával meghorzsolod az óriás griff tollas testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod az óriás griff jobb szárnyát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Az óriás griff karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csőrével az óriás griff belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az óriás griff összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 511 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a griffőniksz tollas testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (15 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a griffőniksz tollas testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a griffőniksz csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A griffőniksz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 pirkitet. 458 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
kt 1253 3 | elkészíted az 1253. tárgyat (3 darabot) |
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin jobb lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a nyuhaj karbin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. (ld. enc.) 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [92,25] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sziklafészket.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Nem gondoltad, hogy ilyen óriási a fészek! Lentről sokkal kisebbnek látszott. Bemászol. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Lehet, hogy a fészek tartalmaz kincset is, de úgy látszik, először más veszéllyel kell szembenézned. Egy griffőniksz! {egyik sebzési módja: 2x 2d8+3.}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a griffőniksz testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A griffőniksz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 pirkitet. 458 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a griffőniksz testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a griffőniksz bal lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a griffőniksz testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csőrével a griffőniksz belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 pirkitet. 458 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [40 pontot használtál fel, van még 5.]
szk 365 | keresed a 365. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
PÁRDUCBŐR PÉNZTÁRCA (1118. TÁRGY) Már sokszor töprengtél rajta, hogyan tárolhatnád optimálisabb módon az aranyérméidet ahelyett, hogy mindig a hátizsákod belsejébe ömleszted? Ahol mindig megtalálhatod (csak te, a tolvajok nem - ha ők aranylopással próbálkoznak, kevesebb pénzt fognak találni), ha szükség van rájuk, és összekuporgatott vagyonod bármikor könnyen megszámolható. Nos, a párducbőr pénztárca lesz a megoldás számodra. Fogj egy párducbőrt, és az ollóval vágd doboz formájúra, majd miután a kinézete már eléggé hasonlít a kincsesládák kicsinyített mására, a doboz egyik oldalát az ollóval szabd felnyithatóra. Már csak egy kis díszítés kellene, hogy szépérzéked is kellően kielégíthesd, így hát egy aranyérme méretű párducszemet még rögzíts a doboz elejére. Az imént leírt folyamat a kalandozók többségénél 25 TVP-nyi időt vesz igénybe. Az elkészült tárgyat elég a hátizsákodban tartani, és a nukleárisan sugárzó szörnyek aranyromboló képessége máris hatástalan marad veled szemben (sebződni azonban továbbra is fogsz tőlük). A tolvajok -10-et kapnak lopásukra, ha aranyat próbálnak lopni tőled. |
ZENE Végre egy szakértelem, amit nem a harcban hasznosíthatsz! Minden kalandozó jobban érzi magát, ha időnként előveheti kedvenc lantját vagy furulyáját, és játszhat rajta, ha bánat vagy öröm éri, vagy akkor is, ha esetleg csak mulatni akar. A zene szakértelmed akkor fejlődik, ha egy hangszeren játszol - ehhez a HASZNÁL: H <hangszer> <TVP> parancsot kell kiadnod. Kezdetben csak nagyon hamisan fogsz játszani, később egyre jobban. Amíg nincs kellő tapasztalatod a zenélésben, csak magadnak játszhatsz, hiszen nem találsz senkit, aki végighallgatna egy hamis nyekergést. Később, ha már több tapasztalatod lesz, kiállhatsz a nagyközönség elé, igazi bárdként. |
KARBIN PLAZMA (199. TÁRGY) A karbin agyplazmájára kivágása után azonnal rá kell csöpögtetned 3 csepp spirituszt, mert különben nagyon gyorsan megromlik. A tartósított (és igen undorító) massza egyenlőre teljesen hasznavehetetlen lomnak tűnik. |
Erő: | 19 (21) | Szint: | 17 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 31 (33) | Támadás: | 20 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 19 (22) | Védekezés: | 28 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 20 (22) | Életpont: | 313/313 | Jellem: | semleges (-3) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 24 (29) | Varázspont: | 222/163 | Pénz: | 441 arany | Kép. pont: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 5 (+1) | vágófegyverek: | 18 | ütőfegyverek: | 20 |
lőfegyverek: | 8 (+1) | dobófegyverek: | 20 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << ryuku szablya (#695) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -7.); bumeráng (#249) (8 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
92,25 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 182 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13 (+1) | 2. nyomkövetés: | 15 | 3. mászás: | 8 |
4. csapdakészítés: | 10 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 22 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. szörnyidomítás: | 3 |
10. taumaturgia: | 11 | 11. zene: | 1 (+1) | 12. szörnyismeret: | 10 |
13. vadászat: | 5 | 14. bányászat: | 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 12 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Pszinapszis (#974), pszi elementál (#221), kardfogú fülemüle (#146) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | ragyás burástya (#111) | lángcsóva (#31) | >> | tetemember (#123) | |
lángcsóva (#31) | >> | 13. szintű lényekre | lángcsóva (#31) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | tetemember (#123) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) státusz: OK |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. Toborzóiroda (759): új. Harmincasok klubja (875): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52. |
Összsúly: 77.76 kg | Megterheltség: 63% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 74 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | párducbőr (#1066) | 1 | párducszem (#1073) | 3 | spiritusz (#170) | |||
6 | tüske (#22) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | arany (#50) | 1 | borostyán függő (#162) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 1 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
34 | madártoll (#112) | 1 | mutáns csont (#331) | 1 | párducbőr pénztárca (#1118) | |||
9 | pirkit (#153) | 10 | púderkő (#119) | 1 | ramit kő (#226) |
91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | |
21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|