Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 21. 14h:59' EZ A 333. JÁTÉKHETED, 109. FORDULÓD 334. játékheted kezdete: márc. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5444 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 16. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 23. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
v 4 | elmormolod a 4. varázslatot |
v 8 | elmormolod a 8. varázslatot |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
p 99 | használod a 99. pszi képességet |
p 72 | használod a 72. pszi képességet |
a 153 2150 1 | átadod a 153. tárgyat a 2150. kalandozónak (1 darabot) |
aa 661 572 | átadod a 661. tárgyat az 572. tárgyat |
a 68 2819 6 | átadod a 68. tárgyat a 2819. kalandozónak (6 darabot) |
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 7 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a smaragdgólem smaragd testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a smaragdgólem smaragd testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a smaragdgólem testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 53 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával megcsapod a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a smaragdgólem bal vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 30 életpontot vesztettél. A smaragdgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 940 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 156, gyógyulás: 0, összesen: -156 ÉP}
(Továbbmész...) [71,72] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy piromenyét nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (6 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a piromenyét testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A piromenyét összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával végigmetszed a kaszabolósáska összetett szemét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a kaszabolósáska testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a kaszabolósáska, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [72,71] Kisebb hegyek emelkednek itt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt vaskohót. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Xantorg.
m 1 2 7 | mozogsz északkeletre, keletre, északnyugatra |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nyuhaj karbin jobb lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a nyuhaj karbin nyakát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a nyuhaj karbin. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [74,70] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Doktroll Martens Egészségügyi Szanatórium és Tájvédelmi Körzet. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély szakadékot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Felfedeztél egy vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Xantorg. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy kőszáli disznó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kilukasztod a kőszáli disznó testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a kőszáli disznó bal vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó feléd szúr agyarával, de nem talál. A kőszáli disznó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [73,69] A vidék továbbra is alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy vadtroll nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadtroll testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a vadtroll jobb karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a vadtroll jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-7 életpont). Véres nyál csordul ki a vadtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [71,68] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység.
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [19 pontot használtál fel, van még 0.]
m 5 | mozogsz délnyugatra |
szk 73 | keresed a 73. szörnyet |
im | imádkozol |
id 91 50 | idomítod a 91. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
ef 4 | energia fejlesztése 4 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
ZAFÍR DRAKÓN (320. SZÖRNY) A zafír drakónok, más néven sárkányfattyak nem mások, mint még kifejletlen, fiatal sárkányok. A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják őket, remélve, hogy ha megnő a drakón, akkor is őket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erősnek érzi magát, elsőként egykori gazdáját falja fel. Mindenesetre, a drakónok egy, a Sötét Földre merészkedő kalandozó számára eléggé ártalmatlanok, nincs különösebb félnivalód, hacsak az nem, hogy a villámot lehelő fattyat legfeljebb vágófegyverrel lehet megsebezni. |
NOTERMANTHI BÁRÓ (323. SZÖRNY) A Notermanthik közül a leghatalmasabbak gyakran hívják ki a többi Thargodan herceget, és erre meg is van okuk - hatalmuk legtöbbször eléri, sőt, meg is haladja a kisebb hercegekét. A Notermanti bárók általában megközelíthetetlen helyeken, mágiától védett ében sziklatornyokban veszik körül magukat, ében szolgák és sárkányfattyak hordája védelmezi őket, így aztán szinte megközelíthetetlenek. A Notermanthi báró - bár jelentős fizikai erővel rendelkezik, egy ongóliantot pillanatok alatt szét tud tépni - harcban inkább még jelentősebb mágikus képességeire hagyatkozik (ha szolgái nem tudták megvédeni). |
VIHARÓRIÁS SÁMÁN (324. SZÖRNY) A viharóriások közül néhány különleges mágikus képességekkel rendelkezik. Uralni tudják az elemi villámmágiát, képesek az idők kezdete óta létező, az ősi istenektől származó ősvillám megidézésére. Az ősvillám ellen nem védenek a védőmágiák, mindenen áthatolva égetik szénné az áldozatot. Úgyhogy vigyázz, ha egy viharóriás sámánnal szembekerülsz: az agyontaposáson kívül sok egyéb veszéllyel is szembe kell nézned... |
SMARAGD SÁRKÁNY (326. SZÖRNY) Tagadhatatlan, hogy a sárkányok a triklem drakolderek után a világ leghatalmasabb lényei. Sem Thargodanok, sem más teremtmények nem merik őket kihívni, hiszen mind fizikai megjelenésük, mind mágikus képességeik és ezeréves bölcsességük szinte legyőzhetetlen ellenféllé teszi őket. A fejétől a farkáig majd harminc méter hosszú, hegynyi súlyú óriásszörny hegyes karmaival, vagy farkának egyetlen suhintásával bármit képes szétzúzni, de különösen azt élvezi, ha áldozatát mérgező leheletével, vagy gyilkos varázslatainak valamelyikével semmisítheti meg. Mint minden sárkány, a smaragd is előszeretettel gyűjti a kincseket. Ha barlangjától távol bukkansz rá, akkor is bőséggel akadnak majd a pikkelyei közé szorult tárgyak, ha esetleg képes vagy legyőzni. |
MÁRVÁNY SÁRKÁNY (328. SZÖRNY) A havas hegycsúcsok között megbúvó, óriási sziklának tűnő márvány sárkányok mozdulatlanul lesnek áldozatukra, egy-egy arra járó óvatlan viharóriásra. Mozdulatlanságuk ellenére hihetetlenül gyorsak tudnak lenni: egyetlen csapás farkával vagy hatalmas állkapcsával, és az áldozat máris magatehetetlenül hever a földön. Hatalmasabb ellenfeleikkel szemben képesek bevetni lehelet fegyverüket, ha kitátják a pofájukat, olyan irtózatos fagyot képesek lehelni, amely minden élő szervezetet elpusztít. Egy sárkánnyal legfeljebb egy mágus képes szembeszállni, de persze a sárkánynak is megvannak a maga mágikus képességei. |
THARGODAN KUFÁR (335. SZÖRNY) Hatalmas, fekete szörnyetegek, vörösen izzó szemüket résnyire összehúzva szemlélik a vásárlót, próbálják kitalálni, vajon hogyan verhetnék át. Igen, bármennyire hihetetlen, a Sötét Földön is létezik kereskedelem, és a Thargodanok közül a legaljasabbak, legocsmányabbak folytatják. A befolyt pénzért lelkeket és rabszolgákat vásárolnak gonosz varázslóktól, akik mind az anyagi síkra, mind az ő földjükre bejáratosak. |
KÜKLOPSZ (337. SZÖRNY) A küklopszok egyszemű óriások, amelyek a Sötét Föld hegyei között élnek. Ellenfeleikre óriási sziklákat dobálnak, a legtöbb lény már ettől kimúlik. De ha nem, a küklopsz hamar kiosztja áldozatát szekér méretű tenyereivel. A küklopsz ellen talán a szúrófegyver a legjobb, amit beledöfsz felemelt talpába. A legkevésbé hatékony nyilvánvalóan az ütőfegyver. A küklopszokból semmi értelmes dolgot nem lehet kinyerni, lévén nem érdeklik őket a kincsek. |
SÁRKÁNYFAJZAT (340. SZÖRNY) Ezeket az óriási, repülő gyíkokat sokan sárkányoknak nevezik, holott még távolról sincsenek rokonságban a bölcs és nagyhatalmú mágiával bíró, ősi gyíkokkal. Ezek a bőrszárnyú, hosszú farkú és karmú lények nagyobb lényeket is azonnal el tudnak pusztítani a farkukban levő méreggel, ezért aztán vadászatuk során nem nagyon váltogatnak. Természetes immunitásuk a mágiával szemben talán a Sötét Föld mostoha körülményei miatt alakult ki, csakúgy, mint hihetetlen regenerálódó képességük. Ennek ellenére, egy a dimenziókapun átmerészkedő kalandozónak valószínűleg nem jelentenek komoly ellenfelet, ha az illető jártas a vágófegyver forgatásának tudományában. |
DŰNELORD (341. SZÖRNY) A dűnelordok nagyhatalmú entitások, a Sötét Föld sivatagjainak nomádjai, a tüskés gigaférgek megteremtői. Ezek az örvénylő homokförgetegre hasonlító, sokcsápos, közel négy méter magas teremtmények képesek a sivatagi viharnak parancsolni, az élőlényekben rejtőző nedvességet elszívni, a szelek szárnyán pillanatok alatt óriási távolságokat utazni. Ha szembeszáll velük, a leghatalmasabb kalandozó is pillanatok alatt megsemmisül, ha nincs kellőképpen felkészülve. A kellő felkészülés pedig nagy pusztító erejű mágikus támadást és egy varázserejű vágófegyvert jelent. |
ÁRNYLORD (342. SZÖRNY) A Sötét Föld poklában az árnyak megtelnek gonoszsággal, és lassan megelevenednek, megszülve a megtestesedett iszony teremtményeit. Bár nem élőholtak, hiszen sosem éltek, kevés kötöttségük van az anyagi világgal ezeknek a szellemszerű, mágikus lényeknek. Egyetlen céljuk, hogy egyre hatalmasabbak legyenek, és ezt más, hatalmas lények elpusztításával és életenergiájuk megsemmisítésével érhetik el. Az árnylordokat kizárólag mágikus ütőfegyver sebezheti meg, más mágikus fegyverek kevés segítséget nyújtanak egyszerre, hiszen bárhol is sebzed meg a lényt, a keletkezett seb azonnal összeforr, kivéve, ha egyetlen jól irányzott ütéssel szétrobbantod a teljes entitást. |
KVAZÁR PÁNCÉL (251. TÁRGY) A kvazár páncél elkészítésére egyedül nem vállalkozhatsz: ehhez megfelelő szakembereket kell keresni, akik rendelkeznek a kvazár megmunkálásához szükséges felszereléssel. Igen, egy jól felszerelt kvazár kohóról van szó. A szükséges komponensek, amelyeket magaddal kell vinni, aránylag könnyen beszerezhetőek: mindössze 14 kvazárról és egy Arx formázó mintáról van szó. A kvazár páncél igen ellenálló, és 12-vel megnöveli a védettségedet, ha a KF 251 paranccsal magadra öltöd. A kvazár páncél megkovácsolásának kivárása 120 TVP-t vesz igénybe. A páncél elkészíttetéséhez a KT 251 parancsot kell kiadnod. |
ROXATI ZÁRFALÓ (314. TÁRGY) Roxat eldugott városa azon települések közé tartozik, amelyekben a tolvaj céh nyíltan uralkodik. Övék minden - a boltok, a várak, még a mágusiskolák is. Nem csoda, hogy a hihetetlenül gazdag roxati tolvajfőnökök megbízásából évente rengeteg mágikus varázstárgy készül. Ezek egyike az ún. roxati zárfaló, egy különösen könnyű és hatékony zárnyitó készlet, mely soha nem törik el, és használatakor +1-ed van zárnyitásra. [Ha ilyen van a birtokodban, automatikusan fogod használni, akkor is, ha van emellett sima zárnyitó készleted.] |
A HATALOM FÜLBEVALÓJA (817. TÁRGY) Már kinézetével is a fenségességét hirdeti ez a csillogó fülbevaló, melyet egy zafír drágakőből hoztak létre. Használat közben lágyan duruzsol használójának fülébe, de természetesen más pozitív hatása is van: viselője minden alaptulajdonságát (erő, intelligencia, ügyesség, egészség, szerencse) kettővel növeli. A tárgy nem átadható. |
Erő: | 16 | Szint: | 15 | Merészség: | 7/1 | Magasság: | 169 cm |
IQ: | 18 (20) | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 78 kg |
Ügyesség: | 19 | Védekezés: | 20 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 3/3 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 215/131 | Jellem: | jó (268) | Tul. pont: | 15 |
Szerencse: | 26 (28) | Varázspont: | 184/76 | Pénz: | 1054 arany | Kép. pont: | 15 |
Tudatpont: | 14/4 | Pszi pont: | 121/56 | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 3/0 | szúrófegyverek: | 1/0 | vágófegyverek: | 19/84 (+9%) |
ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 1/26 | dobófegyverek: | 8/13 (+24%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/49 | 2. nyomkövetés: | 21/51 (+24%) | 3. mászás: | 9/28 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 13/94 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 1/87 | 6. gyógyítás: | 11/93 |
7. titkosírás: | 1/11 | 8. felderítés: | 2/66 | 9. szörnyidomítás: | 6/88 |
10. teológia: | 15/16 (+28%) | 11. taumaturgia: | 7/91 (+7%) | 12. szerencsejáték: | 6/21 (+11%) |
13. versengés: | 5/75 (+36%) | 14. zene: | 15/94 | 15. szörnyismeret: | 23/12 (+23%) |
16. pszi: | 16/43 (+27%) | 17. zárnyitás: | 1/0 | 18. vadászat: | 4/79 |
19. bányászat: | 8/18 (+18%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
segítesz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 6 TVP-ért |
készítesz púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 5 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ) |
elfogod proteinfecskét (#139) háló-csapdával (#220), pókvadászt (#59) fedett veremmel (#219), garokkot (#73) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 40 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
pókvadász (#59), garokk (#73) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
Szellőléptű Nefrit (#3426), xirnox (#122), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | bűvölés (#20) (544,1) | bűvölés (#20) (384,1) | bűvölés (#20) (415,3) |
jellemrejtés (#23) | mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | sötét gnóm (#132) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tűzfőnix (#215) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
sünmedve (#33) (őrzi a holmidat: +7 lopás ellen) státusz: OK |
alpesi tehén (#91) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 1) |
2.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! |
Összsúly: 44.34 kg | Megterheltség: 105% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 60 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
55 | arany (#50) | 1 | alligátorbőr (#661) | 1 | aranytoll (#572) | |||
8 | kaja (#2) | 5 | kék orchidea (#68) | 3 | madártoll (#112) | |||
3 | sünmedve tüske (#14) | 3 | ubuk tüske (#131) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
1 | hatalom fülbevalója (#817) | 2 | mandibulapenge (#125) | 2 | ovimon-bogyó (#207) | |||
1 | pirkit (#153) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) |