Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. nov. 29. 9h:05' EZ A 307. JÁTÉKHETED, 109. FORDULÓD 308. játékheted kezdete: nov. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 1120 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #5280 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
sze 101 | elengeded a 101. szörnyet |
fog 104 219 | elfogod a 104. szörnyet a 219. tárggyal |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
fgy 30 30 | felt. gyógyítás 30 30 |
ek 116 35 5 | t. energia kisütése: 116 35 5 |
v 15 116 5 | elmormolod a 15. varázslatot |
kt 69 5 | elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot) |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [119,7] Vált a terep: ritka erdőben vagy.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy purifikátor. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a purifikátor szürke hengertestét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a purifikátor testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A purifikátor sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Purifikálódsz. (+2 gonoszság.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 28, gyógyulás: 4, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [120,7] A terep továbbra is ritka erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bandita. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a bandita bal lábát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a bandita jobb lábát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a bandita jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a bandita gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a bandita száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 gyöngymangó. Szereztél 16 aranyat. 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
kt 313 4 | elkészíted a 313. tárgyat (4 darabot) |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a khór darázs szőrös torát. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a khór darázs csíkos potrohát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A khór darázs farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 darázsfarok (ld. enc.). Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [122,7] A terep továbbra is ritka erdő.
(Továbbmész...) [123,7] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ragyás burástya közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ragyás burástya testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (13 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 17, gyógyulás: 1, összesen: -16 ÉP}
m 3 4 5 | mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra |
Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a lajhárlord szőrcsomós testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lajhárlord testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a lajhárlord szőrcsomós testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A lajhárlord behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 lajhár csontot. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [124,9] A terep továbbra is ritka erdő. Felfedeztél egy kék orchideacserjét.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy trikornis van - állapítod meg a nyomokból. Sajnos a fedett verem ezen a terepen nem alkalmazható. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy trikornis. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.
(Továbbmész...) [123,10] Fák, mindenütt csak fák.
jlk 2672 | jelszó kimondása 2672 |
le 437 | leveszed/lerakod a 437. tárgyat |
kf 229 | kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
im | imádkozol |
h 233 20 | használod a 233. tárgyat |
szk 38 | keresed a 38. szörnyet |
h 396 | használod a 396. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG SMARAGDJA (1115. TÁRGY) Hihetetlen, ahogy a mesés Örökkévalóság Gyémántja egyik reggelre Smaragddá változik! Ez az ősi relikvia mindig tud meglepetésekkel szolgálni. A gyémánt ezernyi apró csiszolt lapkáját is gyönyörködve csodáltad, de ez a mindent magába fogadó, a fű selymes zöldjét, a tengermély haragos zöldjét és még ki tudja hányféle élményt egyesítő csoda mindent felülmúl. Ahogy megtapintod, azonnal érzed a tüzet a smaragdban - nyilvánvalóan, a smaragd ereje nőtt. Izgatottan reméled, hogy még korántsem érte el végső fejlettségét. A mágikus drágakő evolúcióját sajnos nem lehet siettetni, kizárólag az idő az egyetlen tényező. A smaragd speciális ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más ékszerek helyét. Viselésekor kapsz +30 max ép-t, +20 max vp-t, +1 szerencsét és +2 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +2 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre. |
DARÁZSFAROK (654. TÁRGY) Az óriási darazsakkal vívott csatában először általában a darázs farkát trancsírozod szét, nehogy meg tudjon csípni. Azonban néha a gonosz rovart előbb leütöd, és ekkor van úgy, hogy ki tudod nyerni a tökéletesen ép farkát, amit ezután nagyon óvatosan kell eltenni, nehogy kárt okozzon benned. |
SZÖRNYÉSZLELÉS I. (82. VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot elmormolva, megállapíthatod, hogy a környéken (azaz 9 mérföld sugarú körön belül) tartózkodik-e egy adott szörny, sőt, még pontos koordinátáit is megtudod (relatívan ahhoz a mezőhöz képest, ahol állsz). A varázslat elmondása a V 82 <szörny1> [<szörny2>] paranccsal történik, 5 TVP-ért és 8 VP-ért. Ha megadsz 3. paramétert, akkor egyszerre kétféle szörny jelenlétét érzékeled. |
Erő: | 25 (29) | Szint: | 16 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 24 (28) | Támadás: | 18 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 21 (23) | Védekezés: | 26 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 3/3 év |
Egészség: | 19 (23) | Életpont: | 274/142 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 22 (27) | Varázspont: | 389/178 | Pénz: | 513 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 14/5 | Pszi pont: | 153/192 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 6/0 | szúrófegyverek: | 8/47 | vágófegyverek: | 20/69 (+10%) |
ütőfegyverek: | 6/48 (+6%) | lőfegyverek: | 14/92 (+20%) | dobófegyverek: | 1/0 |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << bronzhegyű lándzsa (#87) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) (1 -12.); nyílvessző (#108) (13 .); mérgezett vasnyíl (#187) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/69 | 2. nyomkövetés: | 32/25 (+5%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 5/84 (+3%) | 5. csapdakészítés: | 12/8 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 2/68 |
7. gyógyítás: | 13/50 | 8. titkosírás: | 3/51 | 9. felderítés: | 9/79 |
10. szörnyidomítás: | 8/55 | 11. teológia: | 13/49 (+21%) | 12. taumaturgia: | 15/25 (+11%) |
13. szerencsejáték: | 1/10 | 14. versengés: | 4/49 | 15. harcművészetek: | 2/71 |
16. zene: | 8/10 (+4%) | 17. szörnyismeret: | 11/25 | 18. pszi: | *20/100 |
19. zárnyitás: | 3/16 | 20. vadászat: | 4/32 | 21. bányászat: | 14/38 |
22. főzés: | 2/55 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 35% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot ) |
elfogod trikornist (#104) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
Északi Druida Szövetség (#9109), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), szárazság (#48), tudatrombolás (#111), mágiatörés (#35), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nyuhaj karbin! (számláló: 0) |
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 4 | borkonyó bibe (#312) | 2 | tüske (#22) | |||
24 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
28 | arany (#50) | 2 | aranypikkely (#415) | 1 | darázsfarok (#654) | |||
1 | darázsszárny (#652) | 4 | gyógykenőcs (#313) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | lajhár csont (#236) | 5 | móri gyümölcs (#116) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 3 | ugh méreg (#166) |