Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 10. 9h:39' EZ A 271. JÁTÉKHETED, 109. FORDULÓD 272. játékheted kezdete: febr. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! Ez a forduló ingyenes EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #4527 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
ba 356 | nem támadod a 356. szörnyet |
ftv 33 419 | felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 419. szörnyet |
ee 85 | eladod a 85. tárgyat |
ve 245 1 | megveszed a 245. tárgyat 1 |
kf 225 2 | kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe |
v 22 8 | elmormolod a 22. varázslatot |
d 5 | eldobod az 5. tárgyat |
kt 334 | elkészíted a 334. tárgyat |
ftv 50 14 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 14. szörnyet |
ftv 50 12 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 12. szörnyet |
m 6 3 2 | mozogsz nyugatra, délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [97,46] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Látsz egy vaskohót. Látsz egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy világítótornyot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy szikla mögé rejtőzöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy fémbontó szójer. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [98,46] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Észreveszel egy félig kész törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 170 pontot kell rákölteni.) Utad során felfedezel egy világítótornyot. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy bíbor szulfagor. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bíbor szulfagor jobb oldalát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (5 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a bíbor szulfagor bal első lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor meglök agyarával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval eltalálod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor feléd szúr agyarával, de nem talál. Véres nyál csordul ki a bíbor szulfagor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
fl 3 50 | lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat |
fl 8 50 | lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat |
fl 6 50 | lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 2 2 4 | mozogsz keletre, keletre, délre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bíbor szulfagor disznófejét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a bíbor szulfagor jobb első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Beléd öklel a bíbor szulfagor! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A bíbor szulfagor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [100,46] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy troll ritualista. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a troll ritualista testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a troll ritualista testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A troll ritualista többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A troll ritualista fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával megdöfködöd a troll ritualista fejét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) A troll ritualista többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A troll ritualista fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
(Továbbmész...) [100,47] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Szédülsz, ahogy lepillantasz egy szakadékba. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Itt alakult az Éjharcosok KT, ahova jelentkezni lehet az 1170-es számon. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sziklafészket. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad. Mászni kezdesz. Nem mersz lenézni a szédítő mélységbe. Amint felérsz, bemászol a fészekbe. Sokkal nagyobbnak látszik innét, mint odalentről. Ahelyett, hogy a kilátásban gyönyörködnél, körbevizsgálódsz. A fészek túlsó végében megmozdul egy óriási test. Egy fekete griff! (ld. enc.)
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a fekete griff jobb szárnyát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a fekete griff bal szárnyát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a fekete griff bal vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A fekete griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Mandibulakaszával felnyitod a fekete griff ébenfekete testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a fekete griff ébenfekete testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A fekete griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A fekete griff még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nyuhaj karbin jobb csápját. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó nyakát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (6 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halálhozó bal vállát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a halálhozó hosszú csőrét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 12 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 16 életpontot vesztettél. A halálhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
(Továbbmész...) [102,47] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt.
(Továbbmész...) [103,47] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy nyuhaj karbin. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin jobb karját. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a fekete griff ébenfekete testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a fekete griff testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a fekete griff jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A fekete griff megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigvágod a fekete griff ébenfekete testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a fekete griff pikkelyes szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a fekete griff száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az emberevő ragyás irháját. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval megcsapod az emberevő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai majdnem eltalálnak! Göcsörtös bunkóval megütöd az emberevő fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az emberevő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az emberevő megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az emberevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
h 233 70 | használod a 233. tárgyat |
szk 61 | keresed a 61. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
MÁRVÁNYKULCS (245. TÁRGY) Ez a fehér kőből készült, simára csiszolt kulcs különösen törékenynek látszik. Nem érdemes tehát nagyon próbálgatni mindenféle zárba. Akkor meg mire jó? Nos, van egy bizonyos fajta különösen trükkös zár, a márványzár, amelyet KIZÁRÓLAG ezzel lehet kinyitni. |
FEKETE GRIFF (107. SZÖRNY) Ez egy igen ritka, félig madár, félig hüllő szörnyeteg. Pikkelyes teste, szárnyai tökéletesen feketék, csak szemei világítanak vörösen. Sokak szerint összeköttetésben áll a holtak birodalmával. Az biztos, hogy csípése gyakran bénító mérget hordoz. Néha beszélnek egy speciális, obszidián bőrű fajtáról is, amely képes életenergiát elszívni áldozatából, de ilyennel szerencsére még senki sem találkozott. Legyőzéséhez legalkalmasabb talán valamilyen éles fegyver. |
Erő: | 17 (22) | Szint: | 15 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 20 (22) | Támadás: | 14 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 94 kg |
Ügyesség: | 16 (22) | Védekezés: | 25 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 20/20 év |
Egészség: | 15 (19) | Életpont: | 280/206 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (24) | Varázspont: | 206/2 | Pénz: | 744 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 50/30 | EFejl: | 29 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 17/44 (+7%) | vágófegyverek: | 10/72 (+8%) |
ütőfegyverek: | 5/28 (+21%) | lőfegyverek: | 7/61 | dobófegyverek: | 17/31 (+27%) |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (110%) << mandibulakasza (#127) (110%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -12.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (13 -); bumeráng (#249) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/2 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 10/13 (+66%) | 3. lopás: | 1/74 |
4. mászás: | 7/28 (+16%) | 5. csapdakészítés: | 10/57 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/24 |
7. gyógyítás: | 19/94 | 8. titkosírás: | 2/78 | 9. felderítés: | 6/3 |
10. szörnyidomítás: | 7/41 | 11. teológia: | 9/47 (+21%) | 12. taumaturgia: | 11/59 (+7%) |
13. szerencsejáték: | 1/4 | 14. versengés: | 4/64 (+18%) | 15. zene: | 1/89 (+58%) |
16. szörnyismeret: | 6/22 | 17. pszi: | 9/82 (+9%) | 18. zárnyitás: | 1/17 |
19. vadászat: | 6/6 (+11%) | 20. bányászat: | 11/96 (+51%) | 21. főzés: | 6/66 (+16%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
lopsz az elfektől (2) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a mutánsoktól (9) aranyat (#50), az emberektől (1) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50) |
ásol max. 24 TVP-ért |
elfogod hegyi rákot (#61) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), trikornist (#104) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 52 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), kőkorszaki szaki (#109), fabontó szójer (#71), kardfogú fülemüle (#146) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | acéldarázs (#140) | villámcsapás (#50) | >> | khór darázs (#348) | |
villámcsapás (#50) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | nektoraf (#355) | |
izomernyesztés (#33) | >> | ragyás burástya (#111) | izomernyesztés (#33) | >> | halálhozó (#419) | |
villámcsapás (#50) | >> | 12. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Remélem jól haladsz a mágikus tudományokkal. Használj csatában villámcsapás varázslatot! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot! |
Összsúly: 79.46 kg | Megterheltség: 94% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
32 | arany (#50) | 1 | kaktusztüske (#114) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
5 | óndarab (#85) | 1 | rákfatty váladék (#333) | 6 | spiritusz (#170) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acéltű (#334) | 10 | kaja (#2) | 2 | karbin plazma (#199) | |||
1 | márványkulcs (#245) | 1 | ramit kő (#226) | 1 | rézdarab (#70) | |||
12 | sünmedve tüske (#14) | 2 | szent jogar (#150) | 4 | szulfagor agyar (#677) |