108. forduló, 110. forduló, Fühttöske összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 10. 9h:39'
EZ A 271. JÁTÉKHETED, 109. FORDULÓD
272. játékheted kezdete: febr. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
Ez a forduló ingyenes
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #4527
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

FÜHTTÖSKE KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,59] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 5 rézdarab (eladási ár: 40 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany), 20 kaja (eladási ár: 75 arany, ebből a kezelési költség: 7 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 5 óndarabot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+44 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+1 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 244.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 239.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 234.]

ba 356 nem támadod a 356. szörnyet
BA 356 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

ftv 33 419 felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 419. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

ee 85 eladod a 85. tárgyat
Eladtál 6 óndarabot. 12 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 234.]

ve 245 1 megveszed a 245. tárgyat 1
Vásároltál 1 márványkulcsot. 24 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 234.]

kf 225 2 kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a rövid kardot, majd a bal kezedbe veszed az orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

v 22 8 elmormolod a 22. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő szöges bunkót. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 bunkó, 12 sünmedve tüske. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 229.]

d 5 eldobod az 5. tárgyat
Elhajítasz 1 bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

kt 334 elkészíted a 334. tárgyat
Legyártottál 1 acéltűt. [1 pontot használtál fel, van még 228.]

ftv 50 14 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 14. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

ftv 50 12 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 12. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott szintű lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

m 6 3 2 mozogsz nyugatra, délkeletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[96,45] Kisebb hegyek emelkednek itt. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Látsz egy vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot!

Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [97,46] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Látsz egy vaskohót. Látsz egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy világítótornyot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy szikla mögé rejtőzöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy fémbontó szójer. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [98,46] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Észreveszel egy félig kész törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 170 pontot kell rákölteni.) Utad során felfedezel egy világítótornyot. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy bíbor szulfagor. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bíbor szulfagor jobb oldalát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (5 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a bíbor szulfagor bal első lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor meglök agyarával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval eltalálod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor feléd szúr agyarával, de nem talál. Véres nyál csordul ki a bíbor szulfagor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. [40 pontot használtál fel, van még 188.]

fl 3 50 lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

fl 8 50 lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

fl 6 50 lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 127 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 185.]

m 2 2 4 mozogsz keletre, keletre, délre
[99,46] A vidék továbbra is alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy bíbor szulfagor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bíbor szulfagor disznófejét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a bíbor szulfagor jobb első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Beléd öklel a bíbor szulfagor! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A bíbor szulfagor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy hóhérbimbót. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Utad során felfedezel egy világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 78 pontot kell rákölteni.) Felfedeztél egy templomot. Leah hívői építették. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [100,46] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy troll ritualista. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a troll ritualista testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a troll ritualista testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A troll ritualista többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A troll ritualista fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával megdöfködöd a troll ritualista fejét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) A troll ritualista többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A troll ritualista fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 67 életpontot! Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 40 pontot kell rákölteni.) Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [100,47] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Szédülsz, ahogy lepillantasz egy szakadékba. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Itt alakult az Éjharcosok KT, ahova jelentkezni lehet az 1170-es számon. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sziklafészket. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad. Mászni kezdesz. Nem mersz lenézni a szédítő mélységbe. Amint felérsz, bemászol a fészekbe. Sokkal nagyobbnak látszik innét, mint odalentről. Ahelyett, hogy a kilátásban gyönyörködnél, körbevizsgálódsz. A fészek túlsó végében megmozdul egy óriási test. Egy fekete griff! (ld. enc.)

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a fekete griff jobb szárnyát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a fekete griff bal szárnyát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a fekete griff bal vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A fekete griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Mandibulakaszával felnyitod a fekete griff ébenfekete testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a fekete griff ébenfekete testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A fekete griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A fekete griff még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit büdös a fészek. Turkálni kezdesz a tollakkal teli fészekaljban. Valamiben megakad a kezed! Találtál 1 szent jogart. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy nyuhaj karbin közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nyuhaj karbin jobb csápját. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy kolostor (556. épület.). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [56 pontot használtál fel, van még 129.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[101,47] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Egy halálhozó lesz az ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó nyakát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (6 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halálhozó bal vállát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a halálhozó hosszú csőrét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 12 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 16 életpontot vesztettél. A halálhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Hirtelen a szirén labirintusát rejtő sátor bukkan fel az orrod előtt. Kedved támad újra próbára tenni tudásod és szerencséd. Átadod az ajtónál álló férfinak a tárgyaidat, majd belépsz az útvesztőbe. Sétálsz egy darabig az össze-vissza kanyargó folyosókon. Hamar kiismered a labirintus építője milyen elvet követett a járatok kialakítása során, így az egyetlen továbbvezető útra is könnyedén rábukkansz. Hamarosan megéhezel. Körülnézel, hogyan csillapíthatnád éhséged. Amikor megpillantod az apró rágcsálót a fal tövében, elmosolyodsz. Hangtalan léptekkel mögéosonsz, majd tenyered élével kupán csapod. Miután a fehérjedús húsfalatokkal degeszre tömted magad, továbbindulsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Hirtelen énekhang tölti be a folyosót, s hamarosan tested bódult viselkedésén levonhatod hatását: nem érzed végtagjaid, mintha nem is léteznének; fejedből minden értelmes gondolat eltűnik egyetlen pillanat alatt; többre nem is emlékszel. Amikor magadhoz térsz, a bejáratnál találod magad. 255 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [102,47] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [103,47] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy nyuhaj karbin. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin jobb karját. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sziklafészket. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Alex DiMarco orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bemászol a hatalmas fészekbe. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. A fészek túlsó végében megmozdul egy óriási test. Egy fekete griff!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a fekete griff ébenfekete testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a fekete griff testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a fekete griff jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A fekete griff megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigvágod a fekete griff ébenfekete testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a fekete griff pikkelyes szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a fekete griff száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Kicsit büdös a fészek. Turkálni kezdesz a tollakkal teli fészekaljban. Valamiben megakad a kezed! Találtál 1 szent jogart. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 66 életpontot! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy emberevő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az emberevő ragyás irháját. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval megcsapod az emberevő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai majdnem eltalálnak! Göcsörtös bunkóval megütöd az emberevő fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az emberevő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az emberevő megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az emberevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [68 pontot használtál fel, van még 61.]

ef 3 energia fejlesztése 3
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] A befejezéshez még 1632 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 41.]

h 233 70 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Borzalmasan hamis! Nem törődve a látszólagos kudarccal, tovább gyakorolsz. [41 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 61 keresed a 61. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy hegyi rákot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [4 pontot használtál fel, van még -4.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a spagulár. 2 kaját fal föl a karmos tankány. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 250 pontot. A következő körben tehát 246 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁRVÁNYKULCS (245. TÁRGY)
Ez a fehér kőből készült, simára csiszolt kulcs különösen törékenynek látszik. Nem érdemes tehát nagyon próbálgatni mindenféle zárba. Akkor meg mire jó? Nos, van egy bizonyos fajta különösen trükkös zár, a márványzár, amelyet KIZÁRÓLAG ezzel lehet kinyitni.

FEKETE GRIFF (107. SZÖRNY)
Ez egy igen ritka, félig madár, félig hüllő szörnyeteg. Pikkelyes teste, szárnyai tökéletesen feketék, csak szemei világítanak vörösen. Sokak szerint összeköttetésben áll a holtak birodalmával. Az biztos, hogy csípése gyakran bénító mérget hordoz. Néha beszélnek egy speciális, obszidián bőrű fajtáról is, amely képes életenergiát elszívni áldozatából, de ilyennel szerencsére még senki sem találkozott. Legyőzéséhez legalkalmasabb talán valamilyen éles fegyver.

KARAKTERLAP

Fühttöske, egy kopasz, izzóan vörös szemű ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Fairlight hittérítője vagy. A Hófarkas Klán (#9117) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 109. fordulód.

Erő: 17 (22) Szint: 15 Merészség: 5/3 Magasság: 174 cm
IQ: 20 (22) Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 94 kg
Ügyesség: 16 (22) Védekezés: 25 Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 15 (19) Életpont: 280/206 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (24) Varázspont: 206/2 Pénz: 744 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 50/30 EFejl: 29
Eddig összesen 466 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4364 TP-t kaptál. Jelenleg 115364 TP-d van. A következő szinthez még 4636 TP szükséges. Trófeáid: nukleáris cickány, ryuku légiós, troll ritualista. A Hófarkas tetoválását viseled. A 74. fordulódban 10 arany került a bankszámládra. 15 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 17/44 (+7%) vágófegyverek: 10/72 (+8%)
ütőfegyverek: 5/28 (+21%) lőfegyverek: 7/61 dobófegyverek: 17/31 (+27%)

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (110%) << mandibulakasza (#127) (110%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -12.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (13 -); bumeráng (#249) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/2 (+11%) 2. nyomkövetés: 10/13 (+66%) 3. lopás: 1/74
4. mászás: 7/28 (+16%) 5. csapdakészítés: 10/57 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/24
7. gyógyítás: 19/94 8. titkosírás: 2/78 9. felderítés: 6/3
10. szörnyidomítás: 7/41 11. teológia: 9/47 (+21%) 12. taumaturgia: 11/59 (+7%)
13. szerencsejáték: 1/4 14. versengés: 4/64 (+18%) 15. zene: 1/89 (+58%)
16. szörnyismeret: 6/22 17. pszi: 9/82 (+9%) 18. zárnyitás: 1/17
19. vadászat: 6/6 (+11%) 20. bányászat: 11/96 (+51%) 21. főzés: 6/66 (+16%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
lopsz az elfektől (2) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a mutánsoktól (9) aranyat (#50), az emberektől (1) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50)
ásol max. 24 TVP-ért
elfogod hegyi rákot (#61) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), trikornist (#104) fedett veremmel (#219)
mászol max. 52 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
fémbontó szójer (#150), kőkorszaki szaki (#109), fabontó szójer (#71), kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> acéldarázs (#140) villámcsapás (#50) >> khór darázs (#348)
villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> nektoraf (#355)
izomernyesztés (#33) >> ragyás burástya (#111) izomernyesztés (#33) >> halálhozó (#419)
villámcsapás (#50) >> 12. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Remélem jól haladsz a mágikus tudományokkal. Használj csatában villámcsapás varázslatot!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot!

Összsúly: 79.46 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
32 arany (#50) 1 kaktusztüske (#114) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
5 óndarab (#85) 1 rákfatty váladék (#333) 6 spiritusz (#170)
1 szöges bunkó (#8) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acéltű (#334) 10 kaja (#2) 2 karbin plazma (#199)
1 márványkulcs (#245) 1 ramit kő (#226) 1 rézdarab (#70)
12 sünmedve tüske (#14) 2 szent jogar (#150) 4 szulfagor agyar (#677)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(96,45) Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(97,46) vaskohó (#155), phua-kúp (#372), világítótorony (#156), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely, fémbontó szójer (#150)
(98,46) Elenios oltár, vaskohó (#155), törpe bánya (#435), világítótorony (#156), bíbor szulfagor (#358)
(99,46) bíbor szulfagor (#358), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Fairlight oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), Leah oltár, érclelőhely
(100,46) troll ritualista (#365), oltár, olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), vaskohó (#155)
(100,47) kolostor (#556), sziklafészek (#167), világítótorony (#156), fekete griff (#107), nyuhaj karbin (#110)
(101,47) világítótorony (#156), halálhozó (#419)
(103,47) nyuhaj karbin (#110), sziklafészek (#167), világítótorony (#156), művészi porolit (#720), fekete griff (#107), emberevő (#119)

Üzenet küldése a karakternek