TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. dec. 4. 9h:18'
EZ A 135. JÁTÉKHETED, 109. FORDULÓD
136. játékheted kezdete: dec. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1505
SZÁMLA : XXXX
|
ARANA KALANDJAI
12 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,99] koordinátán.
Az 1. napon Murphy Klemperer megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Elég egy mentális pillantás aurájára: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Perbit. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Az 1. napon összefutsz Bitang Barnabás sal. Elenios bíborosa. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy Rughar gyűrűjét, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy norpadolótika trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. Egy őszapó piheg a vállán. Érzékeled auráját: fehér, jelezve, hogy jó. A kalandozó udvariasan megkérdezi, előadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! (+5 életpont gyógyulás.) Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 2. napon összefutsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű elf férfival. A bőre kreolszínű. Fairlight hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy Jerome köpenyét, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy rücskös gigaféreg trófea, egy szutykos remák trófea és egy élőholt quwarg trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Zúgószél. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 2. napon összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű elf nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy árnyszőttest, egy bíbor erőövet, egy gyöngysort, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy rejtőköpenyt, egy ritualista amulettet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy Poomr Ko trófea és egy ryuku csapásvezető trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Liallan. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Auráját érzékelve máris tudod, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 5. napon ismét találkozol Zúgószéllel. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 5. napon találkozol Murphy Klempererrel. Ő Á la Moucie férje! Dornodon hittérítője. Egy aranygyűrűt, egy aranyozott klipszet, egy denevér szimbólumot, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy jegygyűrűt, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy saválló fülbevalót és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy varkaudar behemót trófea, egy varkaudar bajnok trófea és egy élőholt quwarg trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. Érzékeled auráját: sötét, akárcsak a lelke. Nem tűnik túl barátságosnak. Odébbállsz.
Az 5. napon találkozol egy barna, copfos hajú, barna szemű, körszakállas ember férfival. A bőre kreolszínű. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja. A villámfókuszálók rendjének őstehetség rangú tagja. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy csontamulettet, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy örökkéval. topázát, egy rinóbőr övet, egy rubin koszorút, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy fagymágus trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Mentális auráját felismered, ő is semleges. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Ramirez Espanza. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 6. napon találkozol Miss Re Bekával. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy dal.kristálykesztyűt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy Khór maszkját, egy obszidián karkötőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy ezüsthegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy bazaltelementál.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+51 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+162 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+2 kaja.) A lottó 687. hetének nyerőszámai: 22, 28, 5. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy arató csattanat nyomára bukkansz. A keresgélés eredménytelen volt. [8 pontot használtál fel, van még 281.]
* 1. KP: |
elmormolod a 13. varázslatot |
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 276.]
* 2. KP: |
elmormolod a 12. varázslatot |
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 271.]
kno 11 8 |
képesség-növelés 11 |
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 271.]
kf 1115 |
kézbeveszed/felveszed az 1115. tárgyat |
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 271.]
v 227 |
elmormolod a 227. varázslatot |
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a villámmágia varázslatot! [-36 varázspont.] [+7% tau] [5 pontot használtál fel, van még 266.]
ftv 50 191 |
felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 191. szörnyet |
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 266.]
flh 10 |
felt. lőfegyver haszn. 10 |
FLH 10 138 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 266.]
flh 16 138 |
felt. lőfegyver haszn. 16 a 138. tárggyal |
Ok, FLH 16 138 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 266.]
v 19 |
elmormolod a 19. varázslatot |
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+5% teo] [5 pontot használtál fel, van még 261.]
ek 145 2 |
t. energia kisütése: 145 2 |
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 251.]
kf 264 3 |
kézbeveszed/felveszed a 264. tárgyat (őrzöd) |
Nagyon őrzöd a remák szivet. [0 pontot használtál fel, van még 251.]
h 1167 1 |
használod az 1167. tárgyat |
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 180 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 248.]
m 8 6 5 |
mozogsz északra, nyugatra, délnyugatra |
[107,98] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar. Itt csata lesz.
Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar jobb lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Vadászkéssel alaposan megvágod a varkaudar jobb karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 134 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy varkaudar jön feléd.
Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Vadászkéssel megcsapod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 134 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. A nagy küzdelem mámorában észre se vetted a homokos talajból kikandikáló valamit. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bronzpajzs és egy mérg. ubuk dobónyíl. Egy varkaudar kölyök jön feléd.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+3% teo] Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar kölyök jobb középső lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Vadászkéssel épp hogy eltalálod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+3% teo] Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar kölyök jobb középső lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Vadászkéssel megvágod a varkaudar kölyök bal vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar bajnok készül a lemészárlásodra. Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Látsz egy rát-fát. Látsz egy szent tölgyfát. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy a lélek védelme varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Találkozol Exkavátor az Ötvössel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr követője. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy örökkéval.smaragdját, egy regeneráló gyűrűt, egy rubin fülbevalót, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy saválló fülbevalót, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy nukleáris cickány trófea, egy vörös rakolits trófea és egy quwarg harcos trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd garokk. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találkozol Bitang Barnabás sal. Elenios bíborosa. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy Rughar gyűrűjét, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy norpadolótika trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított goldugar. Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Egy őszapó repked körülötte. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy copfos aranyhajú, csillogó szemű, kecskeszakállas kobudera férfi táborát. Bőre babarózsaszín. Sheran isteni megnyilvánulása. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy mihlanil medált, egy ritualista övet, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku vadászinget, egy smaragd karkötőt, egy ulkor kötényt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy Zu'lit koronáját visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy varkaudar katona trófea, egy északi tűzsárkány trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Holmiját egy karmos tankány cipeli. Mentális auráját felismered, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
(Továbbmész...) [106,98] Szűnni nem akar a zöld síkság. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy varkaudar mágus nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+1% tau] Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+3% teo] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 10 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar mágus bal vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Marokra fogva a kőkalapácsot ellenfeledre ugrasz. Kőkalapáccsal többször eltalálod a varkaudar mágus testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megvágod a varkaudar mágus jobb vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 3 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [105,99] Még mindig füves síkságon vagy. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy varkaudar. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Vadászkéssel felnyitod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 134 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [69 pontot használtál fel, van még 179.]
m 5 5 6 |
mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
[104,100] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes támadás:) Egy szutykos remák! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 105 életpontot sebeztél. [+3% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a szutykos remák szőrös testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A szutykos remák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1335 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Továbbmész...) [103,101] Félig kiégett területen vagy. Mozgást észlelsz oldalról. Egy varkaudar közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.
Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Vadászkéssel felnyitod a varkaudar testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A varkaudar megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 134 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Továbbmész...) [102,101] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy varkaudar támad rád.
Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar fejét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vadászkéssel megvágod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 134 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Vérbe fagyott áldozatod mellett megpillantasz valamit. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kígyóbőr kesztyű, egy fekete bőrcsizma és 2 nyu-shuriken. Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy szárazság varázslattal köszöntöd a másikat. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+3% teo] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a varkaudar kölyök bal első lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Vadászkéssel felnyitod a varkaudar kölyök jobb hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
A sorból újabb helybeli lép eléd. Már képtelenség meghátrálni! Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+1% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+3% teo] Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar kölyök nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vadászkéssel végigvágod a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar kölyök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar bajnok védelmezi a vadászterületét. Rettegve, sikoltozva menekülsz.
Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Észreveszel egy régészeti lelőhelyet. (ld. enc.) A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy élőholt mirg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az élőholt mirg farkát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Vadászkéssel megvagdalod az élőholt mirg bal oldalát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol egy szőke, tüsi hajú, piros szemű troll férfival. Körszakálla és rövid bajsza van. Bőre színe zöld. Tharr kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy ezüst papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy Poomr Ko trófea, egy vadász quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy rövid kardot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd garokk. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Rasty Buragghia. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [69 pontot használtál fel, van még 110.]
m 6 7 6 |
mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra |
[101,101] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " High Density Szent Mákrózsa Bokra " Utad során felfedezel egy mákrózsa bokrot. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívői építették. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Jo-Lee a Mágus vigyorog kajánul. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Aki ki meri irtani a Szent Mákrózsa Bokrot, felkerül a halállistára és Leah előtt felel a bűnéért! " Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar kósza nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! [+3% teo] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 14 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar kósza testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar kósza bal karját. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Vadászkéssel néhányszor súrolod a varkaudar kósza bal lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Varkaudar szablyával végigvágod a varkaudar kósza bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vadászkéssel súrolod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar kósza nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A varkaudar kósza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 varkaudar látógömb. 957 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 56, gyógyulás: 5, összesen: -51 ÉP}
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +99 életerő.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Halállista a Szent Mákrózsa Bokorhoz: Sonka Nery, ... " Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Találkozol egy fekete, copfos hajú, barna szemű, hosszú szakállas törpe férfival. Fekete a bőre. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy vadász quwarg trófea, egy lábascet trófea és egy Poomr Ko trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy törpemammut. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Daerk Faer. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
(Továbbmész...) [100,100] A bozótos után most hegyek között vagy.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [99,100] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). [27 pontot használtál fel, van még 83.]
[98,100] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Felismered a közeledőt. Csak egy ragyás burástya. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+1% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 32 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+3% teo] Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a ragyás burástya jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (7 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a ragyás burástya bal lábát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Vadászkéssel súrolod a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! Csápjaival a ragyás burástya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 13, gyógyulás: 2, összesen: -11 ÉP}
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ha igaz barátokat akarsz magad mellett tudni, állj az Éjharcosok közé. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Had'lámmidvan, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Emlékül kedvesemnek, Aranának a felejthetetlen órákért. Arisztotelész " Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő manifesztátor nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy szárazság varázslattal köszöntöd a másikat. 32 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+3% teo] Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vadászkéssel végigvágod a manifesztátor egyik karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A manifesztátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol Gaiával. Sheran felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy Ayagira Tanaka trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Egy spagulár a hátasa. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Dávid dal . Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy szutykos remák trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy spagulár a hátasa. Tisztán érzed auráját: ő is semleges. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nővel. Bőre teljesen fehér! Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval.gyémántját, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy szutykos remák trófea és egy varkaudar behemót trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges, mint a Tiéd. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Mirtill Maxima. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[9 pontot használtál fel, van még 74.]
szk 111 |
keresed a 111. szörnyet |
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ragyás burástyát. [0 pontot használtál fel, van még 74.]
v 25 |
elmormolod a 25. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-12 varázspont.] [+7% teo] [0 pontot használtál fel, van még 74.]
ef 4 |
energia fejlesztése 4 |
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-4 TU.] A befejezéshez még 3608 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 34.]
k 1 1 |
követed az 1. fajúakat 1 lépésig |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 34.]
k 2 1 |
követed a 2. fajúakat 1 lépésig |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 34.]
k 4 1 |
követed a 4. fajúakat 1 lépésig |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 34.]
* 1. BP: |
használod a 243. tárgyat |
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 29.]
* 2. BP: |
használod az 1602. tárgyat |
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Használod az ezüstszelencét. A belsejébe 8 vizet dobsz. Meg is történik a transzformáció, jussod 8 isteni könnycsepp. (Nincs mibe rakni 8 isteni könnycseppet.) [3 pontot használtál fel, van még 26.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 5, 4.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a spagulár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 26 pontod maradt, ebből a következő körre 26 pontot vihetsz át. Kapsz még 250 pontot. A következő körben tehát 276 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG SMARAGDJA (1115. TÁRGY)
Hihetetlen, ahogy a mesés Örökkévalóság Gyémántja egyik reggelre Smaragddá változik! Ez az ősi relikvia mindig tud meglepetésekkel szolgálni. A gyémánt ezernyi apró csiszolt lapkáját is gyönyörködve csodáltad, de ez a mindent magába fogadó, a fű selymes zöldjét, a tengermély haragos zöldjét és még ki tudja hányféle élményt egyesítő csoda mindent felülmúl. Ahogy megtapintod, azonnal érzed a tüzet a smaragdban - nyilvánvalóan, a smaragd ereje nőtt. Izgatottan reméled, hogy még korántsem érte el végső fejlettségét. A mágikus drágakő evolúcióját sajnos nem lehet siettetni, kizárólag az idő az egyetlen tényező.
A smaragd speciális ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más ékszerek helyét. Viselésekor kapsz +30 max ép-t, +20 max vp-t, +1 szerencsét és +2 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +2 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre. |
RÉGÉSZETI LELŐHELY (1208. TEREPTÁRGY)
Nem mindennapi az igyekezet, ahogy a Technika Ördögei Közös Tudat tagjai eltérve a megszokásoktól, teljesen újszerűen képzelik el az életet a Túlélők Földjén. Több mint egy évtizeddel a Világégés után eme földet újonnan ültetett növények, új és hasznos építmények, égbe szökő paloták tarkítják. Megvan hát minden ahhoz, hogy az alapvetően harcos életmód helyett egy alternatívákban gondolkodó új kaszt jöhessen létre. Az előtted elterülő 50-100 négyzetméternyi, földhalmokkal és gödrökkel tarkított, könnyű korláttal körülvett régészeti terület igen szép példa arra, hogy napjainkat nem csak szörnyek hajkurászásával és súlyzók emelgetésével tölthetjük el. |
KARAKTERLAP
Arana, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran bíborosa vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 109. fordulód.
Erő: |
24 (26) |
Szint: |
18 |
Merészség: |
5/1 |
Magasság: |
108 cm |
IQ: |
25 |
Támadás: |
19 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
45 kg |
Ügyesség: |
26 |
Védekezés: |
32 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
111/113 év |
Egészség: |
15 (17) |
Életpont: |
285/233 |
Jellem: |
semleges (-5) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
26 (28) |
Varázspont: |
551/319 |
Pénz: |
1369 arany |
Kép. pont: |
0 |
Tudatpont: |
21/1 |
|
|
|
|
EFejl: |
24 |
Eddig összesen 765 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6081 TP-t kaptál. Jelenleg 303908 TP-d van. A következő szinthez még 36092 TP szükséges. Trófeáid:
Földrengető,
varkaudar íjász,
ekharion bébi. A 94. fordulódban 1218 arany került a bankszámládra. 1400 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
1/9 |
vágófegyverek: |
24/48 (+2%) |
ütőfegyverek: |
4/98 (+8%) |
dobófegyverek: |
22/42 (+6%) |
|
|
|
|
Feltételes fegyverváltás: kőkalapács (#13) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
9/19 |
2. nyomkövetés: |
35/89 (+48%) |
3. mászás: |
7/23 |
4. csapdakészítés: |
11/36 (+5%) |
5. csapdaészlelés: |
1/14 |
6. gyógyítás: |
1/63 |
7. titkosírás: |
1/60 |
8. felderítés: |
9/75 (+44%) |
9. szörnyidomítás: |
5/41 |
10. teológia: |
15/73 (+40%) |
11. taumaturgia: |
41/34 (+813%) |
12. szerencsejáték: |
1/74 |
13. versengés: |
3/47 |
14. zene: |
6/46 |
15. szörnyismeret: |
10/72 (+18%) |
16. zárnyitás: |
1/0 |
17. vadászat: |
1/53 |
18. bányászat: |
6/23 (+16%) |
19. főzés: |
5/32 (+16%) |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szutykos remák (#191), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), varkaudar bajnok (#190), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
|
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +11 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +11 vp 2 költség alatt; |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet! |
2.) Ölj meg három ragyás burástyát, világunk e ocsmány megcsúfolóját! (számláló: 2) |
3.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(98,100) ragyás burástyák (#111), nekrofun (#173), Sheran oltár, művészi porolit (#720), 46. jellempróba, manifesztátor (#124), Gaia (2583. kalandozó), Dávid (3300. kalandozó), Mirtill Maxima (4689. kalandozó)
(99,100) vaskohó (#155), oltár, 32. jellempróba
(100,100) vaskohó (#155), Raia oltár, érclelőhely
(101,101) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Leah oltár, 27. jellempróba, művészi porolit (#720), varkaudar kósza (#347), Daerk Faer (4261. kalandozó)
(102,101) varkaudar (#64), varkaudar kölyök (#685), varkaudar falu (#1109), 24. jellempróba, Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208), tündöklő szobor (#1587), élőholt mirg (#135), Rasty Buragghia (1450. kalandozó)
(103,101) varkaudar (#64), oltár
(104,100) tavacska, egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, szutykos remák (#191)
(105,99) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), varkaudar (#64)
(106,98) oltár, 25. jellempróba, varkaudar mágus (#128)
(107,98) varkaudar (#64), Dornodon oltár, varkaudar kölyök (#685), varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), Exkavátor az Ötvös (1470. kalandozó), Bitang Barnabás (3735. kalandozó), egy kobudera férfi