TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. ápr. 14. 12h:04'
EZ A 110. JÁTÉKHETED, 108. FORDULÓD
111. játékheted kezdete: ápr. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #5703
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2
|
DÁNIEL KALANDJAI
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [52,21] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+17 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)
* 1. KP: |
használod a 233. tárgyat |
Furulyázni kezdesz. Jól megy a dolog, szinte hiba nélkül játszol le egy közepesen nehéz melódiát. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [10 pontot használtál fel, van még 238.]
* 2. KP: |
elmormolod a 12. varázslatot |
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 233.]
* 3. KP: |
energia fejlesztése 1 |
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] A befejezéshez még 1913 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 223.]
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 223.]
m 7 6 6 |
mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
[51,20] Fák, mindenütt csak fák. Észreveszel egy phua-kúpot. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal rájössz, hogy egy sebesült quwarg harcos ijesztett meg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Túl kicsi helyet választottál, nem férsz el rendesen. A szörny észrevett. Egy quwarg királynő közeledik feléd! Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre.
(Továbbmész...) [50,20] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sóhajtó dorony. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sóhajtó dorony farkát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. (ld. enc.) 410 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.
(Továbbmész...) [49,20] A sík vidéket bozótos váltja fel. Quwarg szagot érzel! Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Sajna nem sikerült valami profi módon elbújnod. A szörny észrevett. Egy quwarg harcos közeledik feléd! Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
Látsz egy mínosz-kúpot. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Már megint egy sivító békára léptem, gondolod, miközben a szörny megindul feléd. A szörny észrevett. Egy vadász quwarg közeledik feléd! Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
Megpillantasz valamit: 1 kis bőrpajzs. Magadhoz veszed. Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. [36 pontot használtál fel, van még 187.]
fku 5 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 187.]
be 23 |
bemész a 23. titkos labirintusba |
Ahogy lepillantasz a mélybe, borzalmas balsejtelmed támad - innét sosem kerülsz ki élve. Semmi fényt nem látsz odabent. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Szorongva lemész a hosszú csigalépcsőn. Odalent egy szűk, körkörösen haladó folyosó van. Bár a többszintes labirintus mélyén hatalmas kincs rejtőzhet, nem vagy benne biztos, hogy érdemes lemenni. [5 pontot használtál fel, van még 182.]
lm 7 14 20 |
mozogsz 7 14 20 |
Tovább osonsz. A folyosó kanyarodik. [2. PONT] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy mérges nyukmár. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mérges nyukmár nyakát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! A mérges nyukmár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A járat lejt. Újabb kanyar - hamarosan el fogsz szédülni! [3. PONT] A következő lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! Szerencsére egy sem talált el.
Ahogy a szűk járatban mész, tudod, semmi esélyed sem lenne, ha egyszerre két irányból támadnának rád. [4. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy mérges nyukmár van előtted! Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a mérges nyukmár bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mérges nyukmár karmai majdnem eltalálnak! A mérges nyukmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Összefutsz egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű ember férfival. A bőre kreolszínű. Fairlight követője. Egy villám szimbólumot, egy bőrpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy bakkura csizmát és egy rézsisakot visel. Felszerelését egy alpesi tehén trófea, egy sörényes ubuk trófea és egy uzbány trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy parittya. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Speedy Gonzales. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Azt mondod: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+5 varázspont). Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Ahogy továbbmész, észreveszed, hogy a plafon egyre alacsonyabb, minél mélyebben jársz az körkörös úton. [5. PONT] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. Szerencsére egy sem talált el.
Mész, mész. [6. PONT]
Elérkeztél az első lefelé vezető lépcsőhöz. Óvatosan lejjebb mész, az alsóbb szintre. [1. SZINT 7. PONT -> 1. SZINT 8. PONT]
A második szint belső kanyarjához érkezel. [9. PONT]
Amint tovább mész, a sötétség egyre sűrűsödik körülötted, bár a fáklyád továbbra is ég. [10. PONT] Egy varkaudar lakik itt. Fegyvere egy csontszurony. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar bal oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
Kanyar, kanyar után - caplatsz, annak biztos tudatában, hogy még sok meglepetés vár idelent rád. [11. PONT] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 3 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Folytatod utadat a sötét járatban. [12. PONT]
Ennél a kanyarnál már nagyon szűk a folyosó - a harc igencsak ügyes-bajos lesz, ha arra kerül a sor. [13. PONT] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Elértél a legalsó szinthez vezető lépcsőhöz. A szíved a torkodban dobog! Erőt gyűjtve leóvakodsz. [1. SZINT 14. PONT -> 1. SZINT 15. PONT]
A legalsó szint, ahol most vagy, már ki tudja, milyen mélyen a föld alatt van. Legszívesebben elfutnál, vissza a felszínre, de nem teheted. [16. PONT]
A folyosó kanyarodik, és te követed. [17. PONT] Egy téfea magofluxot pillantasz meg. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a téfea magoflux embriószerű testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a téfea magoflux testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A téfea magoflux ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-13 varázspont.) Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a téfea magoflux testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a téfea magoflux bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
264 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
A szuper-labirintus szívének közelében jársz. [18. PONT] Rálépve egy billegő kőlapra, dübörgést hallasz, a fejed fölül! Szerencsédnek köszönhetően csak 3 életpontot vesztettél. Félreugrasz a lezúduló kőfal-csapda elől. A fal lassan visszamegy.
Befordulsz a szűk kanyaron. [19. PONT]
Elszántan mész előre. Egy kemény tölgyből készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Elérkeztél úticélodhoz, a labirintus mélyére! Itt már egy óriásira nőtt, sötétlelkű varkaudar sem állíthat meg. És aztán kutathatsz a kincs után... [20. PONT] Egy varkaudart pillantasz meg. Fegyvere egy csontszurony. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar bal lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kis vaskulcs nyitja a ládát. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-7 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 bronzkulcs [*], 30 arany, 1 deus ex machina [*] és 1 borostyán függő [*]. Gyorsan kiüríted a ládát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [102 pontot használtál fel, van még 80.]
Befordulsz a szűk kanyaron. [19. PONT]
A szuper-labirintus szívének közelében jársz. [18. PONT]
A folyosó kanyarodik, és te követed. [17. PONT]
A legalsó szint, ahol most vagy, már ki tudja, milyen mélyen a föld alatt van. Legszívesebben elfutnál, vissza a felszínre, de nem teheted. [16. PONT]
A középső szintre vezető lépcső aljánál vagy. Felmész. [1. SZINT 15. PONT -> 1. SZINT 14. PONT]
Ennél a kanyarnál már nagyon szűk a folyosó - a harc igencsak ügyes-bajos lesz, ha arra kerül a sor. [13. PONT] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Folytatod utadat a sötét járatban. [12. PONT]
Kanyar, kanyar után - caplatsz, annak biztos tudatában, hogy még sok meglepetés vár idelent rád. [11. PONT] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! 7 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Amint tovább mész, a sötétség egyre sűrűsödik körülötted, bár a fáklyád továbbra is ég. [10. PONT] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 csontszurony [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
A második szint belső kanyarjához érkezel. [9. PONT]
A felső szintre vezető lépcsőhöz érsz. Habozás nélkül felkapaszkodsz. [1. SZINT 8. PONT -> 1. SZINT 7. PONT]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [77 pontot használtál fel, van még 3.]
m 5 5 5 |
mozogsz az 5. ponthoz |
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
m 4 5 5 |
mozogsz az 5. ponthoz |
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
* 1. BP: |
használod a 242. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 2.]
* 2. BP: |
keresed a 91. szörnyet |
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a garokk. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az erőpajzs I hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 249 pontot. A következő körben tehát 251 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
DORONY TÜDŐ (212. TÁRGY)
Három csepp spiritusz felhasználásával kinyerheted és tartósíthatod a dorony különösen erős tüdejét. Majd csak jó lesz valamire. |
TÉFEA MAGOFLUX (98. SZÖRNY)
A téfea magoflux egy kb. másfél méter magas, sárgás, részben áttetsző bőrű, embrióra emlékeztető lény. Ez az aránylag ártalmatlan szörny nagy csapás a mágiahasználókra: csípésével varázsenergiát szív el áldozatából, így táplálkozik. Ezt az energiát sebeinek gyógyítására, ha ép és egészséges, akkor a további csapásokat felfogó energiamező képzésére fordítja. Ertylben a legendák szerint valaki egy éjszaka szabadon engedett a mágustanoncok szállásán egy téfeát. Mire egy teljes osztályt lemészárolt, már olyan erőssé vált, hogy csak 100 elit lovag volt képes végezni vele. Szerencsére csak sötét helyeken, vagy a gőzös-árnyas mocsarakban található meg. Agyát nagyra értékelik az alkimisták, de ha nem tudod tartósítani valahogy, akkor felesleges kivágnod, mert egy fél napon belül úgyis megromlik. |
KARAKTERLAP
Dániel, egy szőke hajú, kék szemű ember férfi vagy. Tharr tanítványa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 108. fordulód.
Erő: |
23 (26) |
Szint: |
14 |
Merészség: |
4/3 |
Magasság: |
176 cm |
IQ: |
17 |
Támadás: |
17 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
98 kg |
Ügyesség: |
17 |
Védekezés: |
22 |
Menekülés: |
20 % |
Életkor: |
23/23 év |
Egészség: |
18 |
Életpont: |
211/87 |
Jellem: |
semleges (-4) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
16 (18) |
Varázspont: |
61/46 |
Pénz: |
521 arany |
Kép. pont: |
2 |
Tudatpont: |
12/1 |
|
|
|
|
EFejl: |
10 |
Eddig összesen 507 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1156 TP-t kaptál. Jelenleg 64028 TP-d van. A következő szinthez még 10972 TP szükséges. Trófeáid:
Jerome,
kardfogú fülemüle,
ragyás burástya. A 47. fordulódban 10 arany került a bankszámládra. 14 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
3/52 |
szúrófegyverek: |
12/88 (+8%) |
vágófegyverek: |
8/84 (+15%) |
ütőfegyverek: |
15/74 (+9%) |
lőfegyverek: |
8/45 |
dobófegyverek: |
5/11 |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
5/49 (+10%) |
2. nyomkövetés: |
16/50 (+12%) |
3. mászás: |
6/47 |
4. csapdakészítés: |
7/36 (+5%) |
5. csapdaészlelés: |
1/79 (+40%) |
6. gyógyítás: |
37/47 |
7. titkosírás: |
3/55 |
8. felderítés: |
2/87 |
9. szörnyidomítás: |
3/64 |
10. teológia: |
6/80 (+3%) |
11. versengés: |
1/23 |
12. zene: |
8/9 (+10%) |
13. szörnyismeret: |
7/0 |
14. zárnyitás: |
1/0 |
15. vadászat: |
16/62 |
16. bányászat: |
12/84 |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot, csak egyszer), álomport (#396) (max. 6 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
vadász tatu (#10), ormánygőte (#18) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
vízionár (#66) |
VARÁZSLATAID |
Papi varázslataid |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK |
áldomás (#6) |
|
|
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót. |
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0) |
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
Összsúly: 94.25 kg |
Megterheltség: 152% |
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. |
Még 53 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(49,20) quwarg harcos (#201), a 23. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), Fairlight oltár, vadász quwarg (#241), mérges nyukmár (#95), Speedy Gonzales (3863. kalandozó), varkaudar (#64), téfea magoflux (#98)
(50,20) sóhajtó dorony (#112)
(51,20) phua-kúp (#372), quwarg harcos (#201), quwarg királynő (#153)