Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. jan. 18. 3h:46' EZ A 852. JÁTÉKHETED, 108. FORDULÓD 853. játékheted kezdete: jan. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5631 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 3 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós jobb oldalát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku légiós bal karját. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a ryuku légiós jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
fkt 119 10 1 | felt. készítesz a 119. tárgyat (10 darabot) |
flh 9 249 | felt. lőfegyver haszn. 9 a 249. tárggyal |
flh 8 249 | felt. lőfegyver haszn. 8 a 249. tárggyal |
ftv 31 110 | felt. tám/véd. varázslat a 31. varázslatot a 110. szörnyet |
t 110 | támadod a 110. szörnyet |
kf 422 3 | kézbeveszed/felveszed a 422. tárgyat (őrzöd) |
tv 32 | támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot |
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod az útonálló bal lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az útonálló testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az útonálló testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [97,19] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy útonálló. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az útonálló nyakát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az útonálló bal oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [98,18] Folytatod sétádat a házak közt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is a király adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Felismered a közeledőt. Csak egy orgyilkos. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos jobb karját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az orgyilkos testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az orgyilkos bal vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az orgyilkos fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
be 562 4 | bemész az 562. épületbe |
m 4 | mozogsz délre |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az orgyilkos testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos jobb oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
be 563 | bemész az 563. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
ve 1066 1 | megveszed az 1066. tárgyat 1 |
ve 1073 1 | megveszed az 1073. tárgyat 1 |
d 170 30 | eldobod a 170. tárgyat (30 darabot) |
ea 168 5 | eladod a 168. tárgyat 5 |
ve 249 6 | megveszed a 249. tárgyat 6 |
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 14 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a Mallon testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a Mallon testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a Mallon jobb karját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Elhajolsz a Mallon ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nodonrod kitűző. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 846 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [98,21] Továbbmész a város utcáján.
(Továbbmész...) [98,22] Folytatod sétádat a házak közt. Az Ottomár hegység lábainál jársz.
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [98,24] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Találsz egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy ongóliant egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délre látsz egy márványtornyot. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Elrakod a távcsövet.
szk 369 | keresed a 369. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos tetű testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 7 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 7 pontért |
LÁNCKESZTYŰ (230. TÁRGY) Ezt a kesztyűt harcosok számára készítették, rengeteg apró fémkarikából. A finom tapintású, könnyű kézvédő aránylag könnyű, mégis jó védelmet nyújt: hárommal növeli a védettségedet. |
PÁRDUCBŐR (1066. TÁRGY) A hópárduc hófehér bőre még a legdrágább selyemruhákénál is puhább. Egy igazi kalandozó mégsem használná fel ruhadarabként, hiszen színe (hófehér) túlságosan feltűnő, amikor nem esik, és nem borítja a tájat hó. Márpedig a Ghallán uralkodó időjárás nem éppen a hóesésről híres. |
PÁRDUCSZEM (1073. TÁRGY) A párducok szemében mérhetetlen mértékű agresszió és eltökéltség rejlik, de valójában mégiscsak egy csupán azon undorító tárgyak sorában, amihez a szörnyek kizsigerelésével lehet hozzájutni (de csak akkor, ha nem éppen a párduc szemét nyomtad ki a harcban). A golyóbis alakú testrészt nem árt, ha óvatosan kezeled, hiszen könnyen előfordulhat, hogy szétnyomódik hátizsákod oldalán. |
Erő: | 19 (21) | Szint: | 17 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 31 (33) | Támadás: | 20 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 19 (22) | Védekezés: | 26 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 19 (21) | Életpont: | 313/313 | Jellem: | semleges (-3) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 24 (29) | Varázspont: | 222/134 | Pénz: | 435 arany | Kép. pont: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 4 | vágófegyverek: | 18 | ütőfegyverek: | 20 (+1) |
lőfegyverek: | 7 | dobófegyverek: | 20 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << ryuku szablya (#695) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -7.); bumeráng (#249) (8 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
98,24 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 182 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12 | 2. nyomkövetés: | 15 | 3. mászás: | 8 |
4. csapdakészítés: | 10 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 22 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. szörnyidomítás: | 3 |
10. taumaturgia: | 11 | 11. szörnyismeret: | 10 | 12. vadászat: | 5 |
13. bányászat: | 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 12 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ) |
elfogod mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó (#96), nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), kérődző etra (#368), semlegesek (#989), jók (#990), nukleáris cickány (#155), Pszinapszis (#974), pszi elementál (#221), kardfogú fülemüle (#146) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | ragyás burástya (#111) | lángcsóva (#31) | >> | tetemember (#123) | |
lángcsóva (#31) | >> | 13. szintű lényekre | lángcsóva (#31) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | tetemember (#123) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. Toborzóiroda (759): új. Harmincasok klubja (875): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52. |
Összsúly: 76.77 kg | Megterheltség: 62% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 78 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
137 | arany (#50) | 27 | spiritusz (#170) | 5 | sullár hólyag (#168) | |||
12 | tüske (#22) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | bumeráng (#249) | 1 | kaja (#2) | 1 | lánckesztyű (#230) | |||
1 | nodonrod kitűző (#1533) | 3 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | párducbőr (#1066) | |||
1 | párducszem (#1073) | 3 | rézdarab (#70) | 3 | víz (#27) |
94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | |
17 | |
|
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|
|
|
23 | |
|
|
|
|
|
|
24 | |
|
|
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|
|
|