Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 14. 9h:15' EZ A 111. JÁTÉKHETED, 108. FORDULÓD 112. játékheted kezdete: aug. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3592 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 37 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a pattanóböde testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (13 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a pattanóböde tüskés bőrét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a pattanóböde testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A pattanóböde feléd harap, de sikertelenül. Varkaudar szablyával megvagdalod a pattanóböde hólyag testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A pattanóböde most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az ekharion bébi testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod az ekharion bébi pufók lábszárát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az ekharion bébi testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 185 életpontot vesztettél. Az ekharion bébi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 684 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 222, gyógyulás: 0, összesen: -222 ÉP}
(Továbbmész...) [133,36] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Sonchus Arvensis lábát masszírozza. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tetemember. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 34 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku gárdista páncélos testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a ryuku gárdista jobb karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku gárdista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [134,35] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Észreveszel egy ősi csatamezőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hatalmas áldozatot hoztál, de meg is lesz a jutalmad. A gnóm teste eltűnik, de hamarosan újra viszontlátod. Sebei közül sok beforrt. Hálából elvisz a rejtekhelyére, és átadja a saját deus ex machináját. (+2 jóság.)
Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy sötét motyogó. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy arató csattanat. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával végigvagdosod az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Az arató csattanat belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával végigvagdosod az arató csattanat testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
v 96 74 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
be 698 4 | bemész a 698. épületbe |
be 698 4 | bemész a 698. épületbe |
be 698 4 | bemész a 698. épületbe |
be 698 4 | bemész a 698. épületbe |
be 698 4 | bemész a 698. épületbe |
dd 64 129 131 | eldobod a 64. tárgyat a 129. tárgyat a 131. tárgyat |
be 492 | bemész a 492. épületbe |
szk 781 | keresed a 781. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 34 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 34 pontért |
Erő: | 18 (22) | Szint: | 17 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 26 (28) | Támadás: | 19 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 19 (21) | Védekezés: | 36 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 3/3 év |
Egészség: | 24 (26) | Életpont: | 391/134 | Jellem: | jó (283) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 21 (30) | Varázspont: | 493/15 | Pénz: | 859 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 14/12 | Pszi pont: | 139/133 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1 | ökölvívás: | 6 | szúrófegyverek: | 9 |
vágófegyverek: | * 20 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 1 |
dobófegyverek: | 21 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 27 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 1 | 5. csapdakészítés: | 11 | 6. csapdaészlelés: | 2 |
7. gyógyítás: | 14 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 11 |
10. szörnyidomítás: | 3 | 11. teológia: | 13 | 12. taumaturgia: | 19 |
13. szerencsejáték: | 1 | 14. versengés: | 4 | 15. harcművészetek: | 1 |
16. zene: | 6 | 17. szörnyismeret: | 14 | 18. pszi: | 20 |
19. zárnyitás: | 1 | 20. vadászat: | 5 | 21. vitalitás: | 1 |
22. bányászat: | 7 | 23. főzés: | 9 | 24. csapatmunka: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 5 TVP-ért |
udvarolsz a 4. fajúaknak az 5. fajúaknak a 6. fajúaknak a 7. fajúaknak a 9. fajúaknak az 5779. karakternek |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 5 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szintszívó (#96), Zinthurg (#180) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
kardfogú fülemüle (#146), fémbontó szójer (#150), Szabad Kompánia (#9161), szutykos remák (#191), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (988) | méregsemlegesítés (#14) | bűvölés (#20) (68,10) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | sötét gnóm (#132) | lángcsóva (#31) | >> | sötét főgnóm (#136) | |
vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | vakító fény (#43) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
vakító fény (#43) | >> | gonoszok (#988) | vakító fény (#43) | >> | ragyás burástya (#111) | |
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | agyroppantás (#91) | >> | Chara-din hívők (#987) | |
villámcsapás (#50) | >> | láplidérc (#352) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | villámcsapás (#50) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
villámcsapás (#50) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku futárbérenc (#765) | |
villámcsapás (#50) | >> | Jerome (#956) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! |
2.) Csodálatos dolog a gyermeknemzés. Végy részt egy olyan légyotton, melynek gyümölcse egy kedves csemete, és vegyél részt legalább egy alkalommal gyermeked nevelésében! |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | csontszablya (#64) | 5 | drótszőr (#37) | |||
10 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank nyíl (#129) | 5 | ubuk tüske (#131) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
147 | arany (#50) | 4 | kaktusztüske (#114) |