107. forduló, 109. forduló, Buzzplotrzud összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jan. 31. 9h:16'
EZ A 128. JÁTÉKHETED, 108. FORDULÓD
129. játékheted kezdete: febr. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3112
SZÁMLA : XXXX

BUZZPLOTRZUD KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [78,68] koordinátán.
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+78 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+44 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy goldugar nyomára bukkanj. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 281.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+5% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 281.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 271.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 266.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 256.]

m 8 8 6 mozogsz északra, északra, nyugatra
[78,67] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délnyugatra látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [78,66] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Egy goldugar nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+4% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 16 életpontot sebeztél. [+2% tau] Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a goldugar testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a goldugar csáprágóját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A goldugar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 87 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy phua-kúp van. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Találkozol Sziklazúzó Ronival. Tharr ministránsa. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy két kard szimbólumot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Fegyverzetét egy rőtmanó berzerker trófea, egy bibircsók-óriás trófea és egy Jerome trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy rézpajzsot tart. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [77,66] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy phua-kúpot. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. [30 pontot használtál fel, van még 226.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[76,67] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy homokféreg közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+3% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. [+2% tau] Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a homokféreg testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a homokféreg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A homokféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Varkaudar szablyával végigvágod a homokféreg testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal megkarcolod a homokféreg farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A homokféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A homokféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [75,67] A terep változik, dombok közt vagy. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy vaskohót. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szeppent rákfatty. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+4% tau] Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 23 életpontot sebeztél. [+1% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a szeppent rákfatty páncélos testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Apró karcolást ejt rajtad a szeppent rákfatty ollójával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Varkaudar szablyával megvágod a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal súrolod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Kitines ollójával a szeppent rákfatty bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szeppent rákfatty, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A szeppent rákfatty összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. (ld. enc.) 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [74,67] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Látsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy púdersziklát. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. [30 pontot használtál fel, van még 196.]

m 6 mozogsz nyugatra
[73,67] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mélységi grittang. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+3% tau] Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. [+2% tau] Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal kilukasztod a mélységi grittang farkát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. [10 pontot használtál fel, van még 186.]

kt 56 7 elkészíted az 56. tárgyat (7 darabot)
Itt nincs mákrózsa bokor, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy mákrózsa virágot készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 186.]

m 1 mozogsz északkeletre
[74,66] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Matula hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Látsz egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy oltárt. Elenios híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy alpesi tehén. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+3% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 18 életpontot sebeztél. [+2% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod az alpesi tehén testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az alpesi tehén fejét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy törpemammut került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+3% tau] Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 18 életpontot sebeztél. [+1% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut ormányát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a törpemammut ormányát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal súrolod a törpemammut testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a törpemammut agyarával a testeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 9, gyógyulás: 3, összesen: -6 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Találkozol egy tüsi ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Leah bíborosa. Egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy mászókarmot, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy orbitális mackósajt trófea és egy quwarg ősmágus trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Bal kezében egy ezüsttőrt tart. Hátasállata egy mutáns pók! Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Érzékeled auráját: sötét, akárcsak a lelke. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Blend a Mad. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 176.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy alpesi tehenet. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 171.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 171.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 131.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 55 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 91.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 7 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 51.]

tf 3 21 fejleszted a 3. tulajdonságodat 21 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 ügyesség.) [21 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 9, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a garokk. Egy kaját nyel le a sörényes ubuk. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 249 pontot. A következő körben tehát 279 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZEPPENT RÁKFATTY (186. SZÖRNY)
A dombvidékek szerény lakója ez a kutya méretű, rákollójú, gyíktestű, páncélos szörnyecske. Napközben általában egy szikla hűvösében húzódik meg, de éjszaka életre kél, vadászatra indul. Különös váladékot köp ellenfeleire, amely gyorsan megszilárdul, acélkemény börtönbe zárva a célpontot. Vigyázz, ha a váladék valamelyik tárgyadra fröccsen, hasonlóképp hasznavehetetlenné válhat, mint a technokolin bogár esetében! A szeppent rákfatty kemény páncélja ellen leginkább az ütőfegyver használható.

RÁKFATTY VÁLADÉK (333. TÁRGY)
Ez az, megvan mire jó a huhogó bibe! Egy népmese szerint a szegény vándorlegény úgy teljesítette a királytól kapott (mindenki által lehetetlennek tartott) feladatot, miszerint hozzon a rákfatty váladékából és borotválja meg vele az udvari varázslót, hogy a váladékot huhogó bibébe fogta fel, és annak különös belső anyaga megakadályozta, hogy a váladék megszilárduljon. Egy huhogó bibébe 12 csepp rákfatty váladék fér.

KARAKTERLAP

Buzzplotrzud, egy kontyos ezüsthajú, barna szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran követője vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 108. fordulód.

Erő: 22 (24) Szint: 14 Merészség: 5/5 Magasság: 108 cm
IQ: 25 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 21 Menekülés: 30 % Életkor: 88/88 év
Egészség: 20 (24) Életpont: 213/181 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 28 Varázspont: 133/72 Pénz: 762 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/4 Pszi pont: 87/15 EFejl: 20
Eddig összesen 340 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2208 TP-t kaptál. Jelenleg 67702 TP-d van. A következő szinthez még 7298 TP szükséges. Trófeáid: érző szívű dromedár, ragyás burástya, vérfürdető magszim. A 107. fordulódban 5022 arany került a bankszámládra. 5022 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 3/73 vágófegyverek: 19/81 (+12%)
ütőfegyverek: 1/78 lőfegyverek: 15/87 (+9%) dobófegyverek: 3/44

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << göcsörtös bunkó (#123) << csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -9.); nyílpuska lövedék (#547) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/62 2. nyomkövetés: 13/67 (+28%) 3. lopás: 1/39
4. mászás: 7/13 5. csapdakészítés: 10/78 (+6%) 6. csapdaészlelés: 1/19
7. gyógyítás: 22/95 8. titkosírás: 2/91 9. felderítés: 6/71
10. szörnyidomítás: 9/75 11. teológia: 9/81 12. taumaturgia: 14/32 (+35%)
13. versengés: 5/35 14. szörnyismeret: 11/71 (+20%) 15. pszi: 13/40 (+20%)
16. zárnyitás: 1/5 17. vadászat: 5/25 18. bányászat: 6/61

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
érző szívű dromedár (#753)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót.
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

Összsúly: 57.96 kg Megterheltség: 90%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 49 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 7 ubuk tüske (#131) 1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranyló ugarhéj (#100) 16 kaja (#2) 3 rákfatty váladék (#333)
1 sáfránypor (#211) 3 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(73,67) mélységi grittang (#103), Tharr oltár, 35. jellempróba, vaskohó (#155)
(74,66) művészi porolit (#720), 30. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), Elenios oltár, alpesi tehenek (#91), törpemammut (#115), Blend a Mad (2465. kalandozó)
(74,67) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár
(75,67) Tharr oltár, vaskohó (#155), 50. jellempróba, szeppent rákfatty (#186)
(76,67) homokféreg (#121)
(77,66) Chara-din monolitja (#534)
(78,66) goldugarok (#65), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), Sziklazúzó Roni (3408. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek