107. forduló, 109. forduló, Antilla összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 4. 12h:37'
EZ A 131. JÁTÉKHETED, 108. FORDULÓD
132. játékheted kezdete: aug. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1844
SZÁMLA : XXXX

ANTILLA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [130,16] koordinátán.
Tűz átadott neked a 1. napon 2 TU-t. [10 TVP-t használtál fel.]
Tűz, amikor összefutottatok, adott neked egy szopókövet, egy vaskulcsot és 105 aranyat.
Találkozol egy különös kinézetű férfival. Egy szintszívó trófeát visel. Mikor melléd lép, furcsa borzongás fut végig rajtad, s ő a füledbe suttogja: "Emlékszel rám? Már találkoztunk egyszer... de azóta sokminden változott." Azzal megérint csontos kezével, mire földöntúli, hideg borzongás fut végig rajtad. Te ijedtedben fegyveredhez kapsz, ő viszont csak felkacag. Iszonyodva látod, hogy ahol megérintett, bőröd elszürkül, megráncosodik, míg ő lassan megtelik élettel! Mikor menekülni próbálsz, újra lesújt, és most már érzed, ahogy életenergiáid átvándorolnak az ő testébe. "Csak nem hitted el a meséket, hogy bárki is immúnis lehet a szintszívásra?" kérdi kéjes sikollyal, miközben elhagy az utolsó lehelet. A levegőt kapkodva ébredsz álmodból.
A teremtés zsákja létrehozott 1 rókafarkat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+23 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+201 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+64 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+2 kaja.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku légiós nyomok után kutattál. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 27 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a ryuku légiós jobb lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (11 életpontot sebezve). A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 246.]

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 241.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 239.]

a 259 3808 1 átadod a 259. tárgyat a 3808. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 szopókövet Tűz részére. [5 pontot használtál fel, van még 234.]

v 96 99 19 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(130,16) ryuku légiós (#361)

[99,19] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).
Eladsz 31 ugh mérget 62 aranyért.
[-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 224.]

ee 225 224 12 eladod a 225. tárgyat a 224. tárgyat a 12. tárgyat
Eladtál 4 orgyilkos tőrt. 32 aranyat kaptál.
Eladtál 2 varkaudar lándzsát. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 csontszuronyt. 2 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 224.]

ee 126 64 9 eladod a 126. tárgyat a 64. tárgyat a 9. tárgyat
Eladtál 5 bronzpengét. 60 aranyat kaptál.
Eladtál 2 csontszablyát. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bunkósbotot. 1 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 224.]

ee 45 73 66 eladod a 45. tárgyat a 73. tárgyat a 66. tárgyat
Eladtál 1 kis bőrpajzsot. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rézpajzsot. 14 aranyat kaptál.
Eladtál 1 szöges bőrpajzsot. 16 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 224.]

ee 51 65 294 eladod az 51. tárgyat a 65. tárgyat a 294. tárgyat
Eladtál 1 bőrpáncélt. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 2 szöges páncélt. 48 aranyat kaptál.
Eladtál 1 varkaudar páncélt. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 224.]

ee 71 72 49 eladod a 71. tárgyat a 72. tárgyat a 49. tárgyat
Eladtál 1 rézpáncélt. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rézsisakot. 7 aranyat kaptál.
Eladtál 2 kígyóbőr kesztyűt. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 224.]

ve 170 42 megveszed a 170. tárgyat 42
Vásároltál 42 spirituszt. 84 aranyat fizettél. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 224.]

ee 268 15 33 eladod a 268. tárgyat a 15. tárgyat a 33. tárgyat
Eladtál 1 gromak bőrt. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 1 vadász tatu bőrt. 1 aranyat kaptál.
Eladtál 1 lapockacsontot. 4 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 224.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[98,18] Folytatod sétádat a házak közt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. "

Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (562. épület.) és egy fekete mágustorony (596. épület.). Eszel valamit. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 216.]

be 562 6 bemész az 562. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 105 aranyat fizetségképp. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 166.]

m 1 3 3 mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[130,16] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sóhajtó dorony lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (11 életpontot sebezve). A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Észreveszel egy ősi csatamezőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Látsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Akhilleusz vigyorog kajánul. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy tavacskát. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy kérődző etra. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 26 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a kérődző etra bal első lábát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kérődző etra jobb oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a kérődző etra bal első lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). Lábával meglök a kérődző etra. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kérődző etra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


(Továbbmész...) [131,17] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Látsz egy smirglibokrot.

(Továbbmész...) [132,18] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Látsz egy móricserjét. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 142.]

m 3 1 mozogsz délkeletre, északkeletre
[133,19] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy élőholt quwarg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 22 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (12 életpontot sebezve). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 19 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával megdöföd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 22 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 97, gyógyulás: 0, összesen: -97 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+73 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [134,18] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy erszényes elkarog. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 28 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog jobb lábát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az erszényes elkarog bal lábát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (12 életpontot sebezve). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát. Észreveszel egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Eszel valamit. (-1 kaja.)
Összefutsz egy kontyos ezüsthajú, izzóan vörös szemű, körszakállas gnóm férfival. Bőre bronzként csillog. Fairlight bíborosa. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy kronokukac trófea, egy sarki óriásteknős trófea és egy lábascet trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Összeismerkedtek. Az ő neve Corwex. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[21 pontot használtál fel, van még 121.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[135,17] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Pterois volitans egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Egy smaragdgólem lesz az ellenfeled.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 21 életpontot sebeztél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a smaragdgólem jobb karját. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a smaragdgólem testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (9 életpontot sebezve). A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 68 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 116, gyógyulás: 0, összesen: -116 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+70 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+80 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába.
- Először megtudjuk mennyire vagy erős - vigyorog rád az alakváltó kölyök, miközben a földön heverő súlyzóra mutat. Egyértelmű a feladat, ezt kell a magasba emelned. Ahogy nekirugaszkodsz, már érzed, hogy nem lehet gond, ezt a súlyt egy fele ilyen erős emberre méretezték. Jöhet a következő akadály... Intelligenciapróba. Egy gnóm faggat különböző kérdésekkel: a kertészettől az oltárépítésig mindenre kíváncsi, te viszont nem nagyon tudsz válaszolgatni neki. Hiába próbálod a közelharc fortélyaira terelni a szót (hátha abban sikeresebbnek mutatkozhatsz), a gnóm eltántoríthatatlan. Felháborodsz, amikor közli veled, hogy itt bizony elbuktál. 399 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstől mérgesen továbbindulsz.
Hirtelen a szirén labirintusát rejtő sátor bukkan fel az orrod előtt. Kedved támad újra próbára tenni tudásod és szerencséd. Átadod az ajtónál álló férfinak a tárgyaidat, majd belépsz az útvesztőbe. A továbbvezető utat három ajtó zárja le. Egyesével kinyitogatod őket, és bekukkantasz a mögöttük húzódó sötét átjárókba. Végül úgy döntesz, mindig az első megérzés a jó, úgyhogy a baloldali járatban folytatod utad. Korgó gyomrod alapvető szükségleteid egyikére figyelmeztet. Keresgélni kezdesz, a folyosók azonban üresek, te pedig egyre éhesebbé válsz. Végső elkeseredésedben letérdelsz, és a földet kezded túrni. Tetszetős kis gödröd ásol, mire sikerül megcsípned az első gilisztát. Tenyeredben morzsolgatva eltávolítod róla a kevésbé zamatos földdarabkákat, majd belakmározod. Még egy tucat hasonló állatkát találsz. Hirtelen a folyosó ürességét felcsendülő hárfaének tölti be. Ez a legcsodálatosabb hang, amit valaha hallottál. Megszűnik a világ körülötted. Bágyadtan rogysz le a fal tövébe, és vigyorogva hallgatod tovább a tökéletesség érzetét sugalló dallamokat. Egyszer csak arra leszel figyelmes, hogy emberek érkeznek, és karodnál fogva visszavezetnek a sátor nyílásához. 399 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz.
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy mínosz-kúpot. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy ősi csatamező van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [136,17] Továbbra is síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy álomvirágot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Marcho Ven-Saak egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy mínosz-kúpot. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy arató csattanat. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 23 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az arató csattanat testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az arató csattanat testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (11 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délre. [56 pontot használtál fel, van még 65.]

be 65 bemész a 65. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

lm 5 1 mozogsz 5 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[136,16] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy gumifát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy ősi csatamező van. Északnyugatra egy manóodú van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy arató csattanat lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 27 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (11 életpontot sebezve). Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [137,15] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy smirglibokrot. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ragyás burástya közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya jobb lábát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Nincs időd félrehajolni. (23 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ragyás burástya testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a ragyás burástya testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (8 életpontot sebezve). Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+84 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy vérfürdető magszim. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (8 életpontot sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megérinted a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (7 életpontot sebezve). Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a bal karodra. (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

[21 pontot használtál fel, van még 44.]

m 8 2 mozogsz északra, keletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 44.]

ef 6 energia fejlesztése 6
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-4 TU.] A befejezéshez még 1533 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: használod a 337. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még 2.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 11, 9.
A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 249 pontot. A következő körben tehát 251 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Antilla, egy szőke, tüsi hajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran eljövendő papja vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 108. fordulód.

Erő: 25 (27) Szint: 19 Merészség: 5/5 Magasság: 183 cm
IQ: 27 Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 83 kg
Ügyesség: 30 Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 16 (20) Életpont: 267/180 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (23) Varázspont: 346/37 Pénz: 256 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 14/2 Pszi pont: 139/99 EFejl: 26
Eddig összesen 757 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7896 TP-t kaptál. Jelenleg 362850 TP-d van. A következő szinthez még 87150 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, ekharion bébi, borzalmas varkaudar. A 106. fordulódban 6389 arany került a bankszámládra. 6452 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 23/90 (+11%) ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 5/18
dobófegyverek: 21/14 (+14%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -18.); bogyógránát (#430) (19 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/55 2. nyomkövetés: 28/42 (+8%) 3. mászás: 5/38
4. csapdakészítés: 7/31 (+10%) 5. csapdaészlelés: 1/28 6. gyógyítás: 5/6
7. titkosírás: 2/46 8. felderítés: 5/89 9. szörnyidomítás: 5/11
10. teológia: 19/85 (+28%) 11. taumaturgia: 21/30 (+14%) 12. versengés: 4/58 (+27%)
13. zene: 2/38 (+11%) 14. szörnyismeret: 14/22 (+24%) 15. pszi: 19/22 (+15%)
16. zárnyitás: 1/13 17. vadászat: 2/78 (+11%) 18. bányászat: 7/106
19. úszás: 1/0 20. főzés: 9/19

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
elfogod pszi elementált (#221) hurokcsapdával (#217)
mászol max. 46 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
szintszívó lények (#9097), trikornis (#104), tetemember (#123), gnóm szolgáló (#181)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
vízionár (#66), pszi elementál (#221), nektoraf (#355), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse II (#24) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) villámcsapás (#50) >> borzalmas varkaudar (#166)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Harcunk a bolygót pusztulásra ítélő Dornodon hívei ellen állandó. Semmisíts meg oltáromnál egy denevér szimbólumot!
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Papjaim a természetben megbúvó legkisebb anomáliát is észreveszik. Imádkozz úgy, hogy felderítésed 8. szintű!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 bőrpáncél (#51) 5 bronzpenge (#126)
1 bumeráng (#249) 1 bunkósbot (#9) 2 csontszablya (#64)
1 csontszurony (#12) 1 gromak bőr (#268) 4 gyöngymangó (#135)
9 kaktusztüske (#114) 2 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 kis bőrpajzs (#45)
1 lapockacsont (#33) 4 orgyilkos tőr (#225) 1 rézpajzs (#73)
1 rézpáncél (#71) 1 rézsisak (#72) 1 szöges bőrpajzs (#66)
2 szöges páncél (#65) 27 ugh méreg (#166) 1 vadász tatu bőr (#15)
2 varkaudar lándzsa (#224) 1 varkaudar páncél (#294) 9 víz (#27)
1 szopókő (#259)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
116 arany (#50) 1 dorony tüdő (#212) 1 elkarog szőr (#665)
1 magszim bél (#103) 1 rókafarok (#124) 39 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(130,16) ryuku légiós (#361), sóhajtó dornyok (#112), ősi csatamező (#263), szent tölgyfa (#393), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), 35. jellempróba, kérődző etra (#368)
(131,17) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29)
(132,18) móricserje (#115, belőle készíthető: #116)
(133,19) élőholt quwarg (#202), Sheran rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(134,18) erszényes elkarog (#354), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Corwex (3580. kalandozó)
(135,17) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), smaragdgólem (#417)
(136,16) gumifa (#38), arató csattanat (#144)
(136,17) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), 25. jellempróba, arató csattanatok (#144)
(137,15) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), ragyás burástyák (#111), vérfürdető magszim (#148)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Játékostársunk!
A levelezős játékaink árát évek óta nem emeltük, de a szeptember 1-jével bevezetésre kerülő drasztikus adóteher növekedés miatt sajnos kénytelenek vagyunk ezt megtenni.
2006. szeptember 1-től a következő árak érvényesek:
Postai forduló: 40 zseton
E-mailes forduló: 31 zseton
A kettő együtt: 48 zseton
40 soros UL: +15 zseton (nem változott)
Megértéseteket köszönjük.

Üzenet küldése a karakternek