Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. okt. 20. 17h:26' EZ A 377. JÁTÉKHETED, 107. FORDULÓD 378. játékheted kezdete: okt. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 17 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5845 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
Távolról gigaököl varázslatot lősz a másikra. 43 életpontot sebeztél. Porrá zúzod az ellenfeledet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a rőtmanó berzerker bal oldalát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a rőtmanó berzerker bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a rőtmanó berzerker karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
hh 305 305 1133 | használod a 305. tárgyat a 305. tárgyat az 1133. tárgyat |
v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 78 0 0 | elmormolod a 78. varázslatot |
v 16 0 0 | elmormolod a 16. varázslatot |
v 182 0 0 | elmormolod a 182. varázslatot |
h 1271 1905 0 | használod az 1271. tárgyat |
hh 1100 1269 1253 | használod az 1100. tárgyat az 1269. tárgyat az 1253. tárgyat |
v 57 0 0 | elmormolod az 57. varázslatot |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 2. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 3. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 4. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 5. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
bb 2 50 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (50 darabot) |
bb 122 36 | beraksz a bankba a 122. tárgyat (36 darabot) |
bb 124 9 | beraksz a bankba a 124. tárgyat (9 darabot) |
bb 248 45 | beraksz a bankba a 248. tárgyat (45 darabot) |
hu 5 17 19 | hulladék: 5 17 19 |
hu 44 15 282 | hulladék: 44 15 282 |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
h 1167 6 | használod az 1167. tárgyat |
hh 248 248 313 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 313. tárgyat |
v 181 74 58 | elmormolod a 181. varázslatot |
44 | 45 | 46 | |
90 | |
|
|
91 | |
|
|
92 | |
|
|
[74,58] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
be 709 138 213 | bemész a 709. épületbe |
m 4 | mozogsz délre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod az útonálló fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 698 2 | bemész a 698. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a trappoló dinymák testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz a trappoló dinymák rúgása elől. Utolsó pillanatban ugrasz félre a trappoló dinymák öklelő szarvai elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 20 | bemész a 20. titkos labirintusba |
lm 2 3 6 | mozogsz 2 3 6 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a Duer-ork bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a Duer-ork jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A Duer-ork vágása nem talált el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a Duer-ork testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a Duer-ork bal karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A Duer-ork fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Véres nyál csordul ki a Duer-ork száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a Tugt-ork jobb oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a Tugt-ork nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A Tugt-ork fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kt 7 1 | elkészíted a 7. tárgyat (1 darabot) |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion bal karját. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (5 életpontot vesztettél.) Meglengetve a mithril kardot ellenfeledre ugrasz. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ekharion testét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az ekharion jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elhajolsz az ekharion ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az ekharion állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ekharion szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 35 aranyat. 3 582 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo törzsfő testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Meglengetve a mithril kardot a másikra támadsz. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zoloboo törzsfő testét. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a zoloboo törzsfő testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A zoloboo törzsfő karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 30 életpontot vesztettél. A zoloboo törzsfő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 9 mérg. ubuk dobónyilat. 3 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo törzsfő jobb lábát. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mithril karddal többször mélyen végigmetszed a zoloboo törzsfő csontos karját. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a zoloboo törzsfő bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a zoloboo törzsfő meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 29 életpontot vesztettél. A zoloboo törzsfő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 9 mérg. ubuk dobónyilat. 3 202 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
kt 19 12 | elkészíted a 19. tárgyat (12 darabot) |
Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a tűzfőnix jobb hátsó lábát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a mithril kardot ellenfeledre rohansz. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a tűzfőnix testét. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a tűzfőnix bal szárnyát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A tűzfőnix most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 főnixtollat. 2 925 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Egy Tharr haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 17 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az elit gárdista páncélozott testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mithril kardot a másikra rontasz. Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod az elit gárdista testét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod az elit gárdista bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az elit gárdista megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Elszántan a másikra ugrasz. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriásféreg testét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod az óriásféreg testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az óriásféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriásféreg testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az óriásféreg testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az óriásféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 3 948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 493, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
szk 369 | keresed a 369. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 3. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 4. BP: ek 215 20 0 | t. energia kisütése: 215 20 |
* 5. BP: ef 20 0 0 | energia fejlesztése 20 |
RÉZPÁNCÉL (71. TÁRGY) A bőrpáncélra rézdarabokat illesztve, egy sokkal ellenállóbb, keményebb védelmet kapsz. Ez egy 5-ös védettséget adó páncél. Készítéséhez egy bőrpáncélon kívül elengedhetetlenül szükséges 8 rézdarab, egy olvasztókemence és egy kőkalapács. Ahhoz, hogy egyet csinálj, a KT 71 parancsot kell kiadnod, 40 pontért. |
Erő: | 21 (33) | Szint: | 27 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 142 cm |
IQ: | 32 (56) | Támadás: | 51 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 20 (29) | Védekezés: | 60 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 146/159 év |
Egészség: | 28 (37) | Életpont: | 562/457 | Jellem: | jó (137) | Tul. pont: | 33 |
Szerencse: | 32 (52) | Varázspont: | 974/589 | Pénz: | 77474 arany | Kép. pont: | 21 |
Tudatpont: | 70/56 | Pszi pont: | 12/4 | EFejl: | 36 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 21 (+1) | vágófegyverek: | * 29 | ütőfegyverek: | 1 |
lőfegyverek: | 28 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (400%) << mithril kard (#575) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -16.); tünde nyíl (#554) (17 -21.); ezüsttollú nyíl (#363) (22 -25.); ében nyílvessző (#848) (26 -); ében nyílvessző (#848) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
45,91 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 118 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1356 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 22 | 3. mászás: | 15 |
4. csapdakészítés: | 25 | 5. csapdaészlelés: | 15 | 6. gyógyítás: | 3 |
7. titkosírás: | 2 | 8. felderítés: | 8 | 9. szörnyidomítás: | 6 |
10. teológia: | 26 | 11. taumaturgia: | 51 | 12. szerencsejáték: | 3 |
13. versengés: | 1 | 14. zene: | 6 | 15. szörnyismeret: | 11 (+1) |
16. pszi: | 1 | 17. zárnyitás: | 13 | 18. vadászat: | 4 |
19. bányászat: | 12 (+1) | 20. testépítés: | 6 | 21. főzés: | 10 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 90 | |||
6. regeneráció: 3 | 10. vp regeneráció: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 90 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 90 TVP-ért |
vásárolsz szent jogart (#150) (max. 100 darabot ), manakristályt (#500) (max. 100 darabot ), rákfatty váladékot (#333) (max. 70 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot ), tüskét (#22) (max. 80 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), remák szivet (#264) (max. 100 darabot ) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
gonoszok (#988), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), inváziós ellenfelek (#9089), armageddont lövő lények (#9099) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) |
csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | feltámadás (#168) | tulajdonságpajzs (#26) |
láth. észlelése (#78) | csábmosoly (#16) | Symulf rúnája (#182) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs III (#127) | a lélek védelme (#57) | pszi-ernyő (#64) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
gyóntatás (#56), mágiatörés (#35), vakító fény (#43), gigaököl (#49) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), örvénykerítés (#42), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | villámcsapás (#50) | >> | halálos morf (#7618) | |
villámcsapás (#50) | >> | harcias morf (#7619) | villámcsapás (#50) | >> | brutális morf (#7620) | |
villámcsapás (#50) | >> | lomha morf (#7621) | villámcsapás (#50) | >> | védelmező morf (#7622) | |
villámcsapás (#50) | >> | mágiamorfáló (#7623) | villámcsapás (#50) | >> | domináns morf (#7624) | |
villámcsapás (#50) | >> | éltető morf (#7625) | villámcsapás (#50) | >> | változatos morf (#7626) | |
háló (#186) | >> | tűzfőnix (#215) | villámcsapás (#50) | >> | 20. szintű lényekre | |
háló (#186) | >> | kronokukac (#285) | háló (#186) | >> | szutykos remák (#191) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! (teljesítve) |
2.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 2) |
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): új. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 20, 25, 27, 30, 31, 32, 37, 38, 39, 40, 43, 44, 54, 72, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 9, 14, 16. |
HŐSTETTEID | ||
A morf invázióban megölt morfok száma: 924, az összesen kapott pontszám: 99175. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 127. Szerzett pont: 16669. Beállított erő: 0 Összpont: 16669 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: hh 305 305 1133, v 224, v 26, v 78, v 16, v 182, h 1271 1905, hh 1100 1269 1253, v 57, h 211. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
a hatalom rúnája (215) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
177 | arany (#50) | 1 | bot (#4) | 2 | bunkó (#5) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 37 | dözmöng szív (#122) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fűszerkeverék (#1170) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
53 | kaja (#2) | 24 | kerek kő (#19) | 1 | kőkés (#6) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 47 | pszi kő (#248) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | ragasztó (#83) | 1 | remák szív (#264) | 6 | rókafarok (#124) | |||
7 | sáfránypor (#211) | 3 | szögletes kő (#17) | 2 | varázskő (#305) | |||
12 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | bakkura bőr (#95) | 1 | bőrpáncél (#51) | 3 | csontszablya (#64) | |||
1 | főnixtoll (#563) | 3 | gyöngymangó (#135) | 1 | hattyútoll (#1222) | |||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 2 | kis káoszrelivkia (#2643) | 1 | kis vaskulcs (#40) | |||
1 | kőhegyű lándzsa (#7) | 18 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 4 | mutáns csont (#331) | |||
1 | ómatéria (#2642) | 10 | rézgolyó (#343) | 1 | tátika bibe (#1905) | |||
5 | tinta (#101) | 1 | zöld üveg (#82) |
# | tag neve | MXTU | TU | X,Y | FKÉR | utolsó lépés | EF | jellem | vallás | |
1. | 1152 | Whai Ling | 70 | 6 | 41,60 | 2021.10.18 | 475 | seml. | Sheran | |
2. | 1422 | Szajly | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.09 | 0 | seml. | Fairlight | |
3. | 1486 | Yllaro | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.11 | 0 | jó | Raia | |
4. | 2570 | Szajlaa | 15 | 0 | 98,100 | 2021.09.15 | 0 | seml. | Sheran | |
5. | 4976 | Yorakh | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.10 | 0 | seml. | Tharr | |
6. | 5675 | Szajlee | 0 | 0 | 99,82 | 2021.09.10 | 0 | jó | Raia | |
7. | 5845 | Galira | 70 | 56 | 45,91 | 2021.10.20 | 36 | jó | Elenios |
44 | 45 | 46 | |
90 | |
|
|
91 | |
|
|
92 | |
|
|