Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. máj. 15. 19h:52' EZ A 1147. JÁTÉKHETED, 107. FORDULÓD 1148. játékheted kezdete: máj. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3332 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
kpk 6 | kezd. parancs kivétele: 6 |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
kpb 2 | kezd. parancs berakása: 2 |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
kpb 3 | kezd. parancs berakása: 3 |
v 24 | elmormolod a 24. varázslatot |
kpb 4 | kezd. parancs berakása: 4 |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
kpb 5 | kezd. parancs berakása: 5 |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad az útonálló testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [100,-18] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő orgyilkos nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad az orgyilkos testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az orgyilkos bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
ve 240 | megveszed a 240. tárgyat |
ee 15 268 651 | eladod a 15. tárgyat a 268. tárgyat a 651. tárgyat |
ee 677 102 124 | eladod a 677. tárgyat a 102. tárgyat a 124. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nektoraf bal karját. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a nektoraf bal karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A nektoraf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 598 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [102,-18] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő vérfürdető magszim nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [103,-18] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy móricserjét. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ragyás burástya. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (14 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya jobb lábát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí vezérel, ahogy egy Kos Csapását viszel be. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérfürdető magszim egyik csápját. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a vérfürdető magszim bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a bal karodra. (8 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vérfürdető magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
tim 135 | titkosírás megfejtése 135 |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza nyúlánk csőrét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a massza nyúlánk csőrét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a massza összevagdalja az oldaladat. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 18 életpontot vesztettél. A massza kegyetlen csapásokat osztogat a farkával. (4 támadástól 108 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A massza nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű (ld. enc.) és egy vas dobónyíl. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 mandibulapengét. 1 540 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 153, gyógyulás: 0, összesen: -153 ÉP}
gyk 123 50 | gyakorolsz a 123. tárggyal 28 pontért |
Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Ellenfeled elszívta a pszi-energiád egy részét!(-4 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Elpusztult 1 poszogó möszéd! Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Méregfoggal teljesen átdöföd a pszi elementál nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A pszi elementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 pszi pont.) Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Méregfoggal felnyársalod a pszi elementál jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-2 pszi pont.) Hoppálé! 1 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Elmegy a kedved a harctól. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
gyk 123 50 | gyakorolsz a 123. tárggyal |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
KIS ARANYKULCS (240. TÁRGY) Ez az apró kulcs egy lakatos és egy aranyműves együttdolgozásának remekműve. Tolla különösen bonyolult, valószínűleg igen komplex zárak kinyitására alkalmas. |
TITKOSÍRÁSOK MEGFEJTÉSE A régi népek rengetegféle jelet használtak a szövegek, fontos iratok rejtjelezésére. Mára az egyes szövegekre vonatkozó ABC-k szinte teljesen eltűntek, ezért az írást mindenkinek magának kell megfejtenie. Szerencsére már akkor is a közös nyelvet használták, és senkinek sem jutott eszébe, hogy ezeket a szövegeket más nyelven írják. Ha egy ilyen szöveggel találkozol, a megfejtése két lépésből áll. Először is rá kell jönnöd, hogy melyik jel milyen betűnek felel meg a magyar abc-ben. Az egyszerűség kedvéért a betűk (jelek) kizárólag az alábbiak közül kerülhetnek ki: a á b c d e é f g h i j k l m n o ö p q r s t u ü v w x y z . , 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 (A betűket besorszámoztuk, az 'a' az 1-es, az 'á' a 2-es, és így tovább, egészen a ','-ig, ami a 32-es. Erre később lesz szükség.) A hosszú magánhangzók helyett is rövidet használunk, és nincsenek a szövegben nagybetűk. Írásjelek közül is kizárólag vessző és pont van, a könnyebb érthetőség kedvéért. A pont mindig a mondatokat zárja le (így a szöveg utolsó jele szinte mindig pont!) A pont és vessző is valamilyen jellel van helyettesítve, és egybe van írva az előtte álló szóval. A szavak viszont (általában) szóközzel vannak elválasztva. Nézzünk egy példát. Legyen a titkos szöveg: % #$;*$+GQX" % +$[X\w" %#o:$[x$+ZG&%GX\" G%;*%) 9$ :o;l=\\" % *Q[$[$# <X:Q?l$oG +=>w9) Ez így első pillantásra elég zagyvaságnak tűnik. Azonban azon rögtön el lehet gondolkodni, hogy vajon mi is lehet az a szó, ami egyetlen '%'-ból áll? Nyilván ez az 'a'. Ezenkívül megszámoljuk még, hogy melyik jel fordul elő még nagyon gyakran: a '$', valószínűleg ez lesz az 'e' betű. A szövegek általában egy titkos jelszóra utalnak, tehát érdemes megnézni, hogy van-e a szövegben olyan jelcsoport, amelyik ugyanannyi betűből áll, mint pl. a "megfejtés", "jelszó", "bejutás" és hasonló szavak, és az 'a' ill. 'e' betűk is a helyükön vannak bennük. Igen, pl. a 2. szó lehet megfejtés. Tehát akkor a '#' az m betű, a ';' a g betű, stb. Ilyen és hasonló okoskodással eljutunk végül a megoldáshoz: a megfejtés, a jelszo, amivel bejuthatsz, tagfa. de vigyázz, a félelem ösvényeit járod. Ez persze csak egy példa, ilyen rövid szövegből nagyon nehéz rájönni, hogy melyik betű mit jelent, a játékban azonban hosszabb szövegek lesznek. Ezenkívül, ha valahol titkosírásra bukkansz, kiadhatod a Titkosírás Megfejtése (TIM) parancsot, amellyel megtudhatod néhány jelről, hogy milyen betűt jelent, tovább könnyítve a megoldást. Miután megfejtetted a szöveget, jön a második lépés. A szövegből megkaptál egy jelszót (itt pl. tagfa). Nincs más dolgod, mint a fenti táblázatból kikeresed sorban a jelszó betűinek megfelelő számokat, és ezeket a számokat egymás mellé leírod, egy papírra. A tagfa esetén ez 231981 lesz. Az így kapott, akár nagyon hosszú szám első négy számjegye (tehát itt 2319) lesz a kód, amit a Jelszó Kimondása (JLK) parancs paramétereként ki kell adnod. A fenti példában JLK 2319. Ez a parancs 5 pontba kerül. Ha sikerült megfejtened a szöveget, megtudtad a jelszót, kiszámoltad a jelszó kódját, és kiadod a JLK parancsot, sok érdekes dolog történhet: pl. egy mínosz-kúp titkosírása esetén megkapod a kúp alatt rejtőzködő labirintus teljes térképét. [Megjegyzések: a fenti 'tagfa' csak egy példa volt, a játékban más szövegek és kódok fordulnak elő. Ezek a kódok minden játékos esetén mások, ezért hiába fejti meg egy barátod egy mínosz-kúp kódját, te ugyanazt a kódot nem tudod használni - bár a barátod segíteni tud a megfejtésben. Két különböző titkosírásban ugyanaz a jel jelenthet más betűt - hiába fejtetted meg egyszer, hogy a '$' e betűt jelent, a következő szövegben jelenthet b betűt. További információt ld. a titkosírás szakértelem és a mínosz-kúp leírásánál. |
TITKOSÍRÁS Előfordulhat, hogy titkosírással vagy esetleg találós kérdéssel találkozol a TF-en, amely egy számodra fontos jelszót ad meg. A Titkosírások Megfejtése c. E.F. részletes ismertetést tartalmaz arról, hogy milyen módszerrel lehet egy ilyen szöveget kibogarászni. A módszer persze mindig különböző, hol a névelők megfejtésével kezded a dolgot, hol egyszercsak beugrik egy szó, amelyet már ismersz, és van, amikor kiderül, hogy ezt a szöveget már ismered, csak más kódolással és más jelszóval. Előfordulhat az is, hogy a titkosírás túl kemény feladat, nem tudod megfejteni: ilyenkor kell a Titkosírás Megfejtése parancsot (TIM) kiadnod. A parancsot azon a helyszínen kell kiadnod, ahol a titkosírást találtad. Paraméterként azt kell megadnod, hogy hány pontot szánsz a feladatra. A siker az elköltött pontok mennyiségétől, a titkosírás szakértelmedtől, és kis mértékben az IQ-dtól is függ. Sikertelenség esetén semmit sem tudsz meg, csekély siker esetén néhány betűt, közepes siker esetén 6-8 betűt, teljes siker esetén a teljes szöveget megfejti a karaktered. Első szintű titkosírás esetén legalább 60 TVP-ért kell a TIM parancsot kiadnod (TIM 60), hogy a csekély siker biztos legyen. Bonyolultabb titkosírás esetén, ahol speciális kódolás is van (ilyennel csak nagyon sokára fogsz találkozni) a TIM-mel megtudhatsz valamit a kódolásról is. Ez a szakértelmed a TIM parancs kiadásakor fejlődik, valamint akkor, amikor egy sikeres JLK (jelszó kimondása) parancsot használsz, ezzel igazolva, hogy megfejtetted a titkosírást. Egy példa a titkosírás szakértelem használatára: Találsz egy mezőn egy mínosz-kúpot. Kiadod ott a KUT 20 parancsot. Megtalálod a titkosírást. Megfejted (esetleg a TIM parancs használatával). Kiszámolod a jelszó négyjegyű kódját, és ugyanezen a mezőn kimondod a JLK paranccsal. Megkapod a térképet, ami alapján bemész az így megismert labirintusba. A titkosírás szakértelem és a TIM parancs másik felhasználási módja a találós kérdések megfejtése. Ha egy találós kérdést nem tudsz megfejteni, használhatod erre a TIM parancsot is, így TVP-ért a karaktered "helyetted" megfejti a rejtvényt. Erről részletesebben akkor olvashatsz, ha találsz egy phua-kúpot. |
MASSZA (217. SZÖRNY) A massza nem egy bizonyos szörny, hanem egy gyűjtőfogalom mindazokra a borzalmakra, amelyek a phua-kúpokban megtalálhatóak. A massza egy speciális Moa mágikus eljárás, a Génmancipulcánió, (vagy valami hasonló) eredményeképp létrejött lény. A legtöbb phua-kúpban megtalálható egy szörnygenerátor nevű varázsdoboz, amely tökéletesen véletlenszerű paraméterek alapján MASSZÁT állít elő. A massza alakja, színe, formája, végtagjainak száma, és nem utolsósorban hatalma nagymértékben változó. Van, amelyik rendelkezik mágikus képességgel, másoknak kővéváltoztató pillantása, esetleg tulajdonságcsökkentő érintése van. Némelyik ellen az ütő, mások ellen a szúrófegyver a jó. Éppen ezért nem túl biztonságos dolog FT-t kiadni egy MASSZÁRA, hiszen lehet, hogy képességei egy gonyolékénél is gyengébbek, de az is előfordulhat, hogy még egy borzalmas varkaudar is megfutamodna előle. Ezért bízd csak az életedet a viselkedésben megadott merészségedre, az majd eldönti, hogy az adott formájú és méretű MASSZA milyen szintű szörny, és érdemes-e vele kikezdeni - és persze nem árt tulajdonságpajzsot, lélek védelmét vagy hasonlót is felrakni. A phua-kúpok szörnygenerátora minden alkalommal új szörnyet állít elő. Érdekesség: a phua-kúpokban talált masszákról szerezhetsz információt a pszi-ernyővel. Sok masszából érdekes komponens nyerhető ki, mindegyikből más és más! |
ARANYTŰ (272. TÁRGY) Egy gyönyörűséges, színaranyból készült varrótű! Csodás ékszer, de vajon van valami haszna? Igen, minden bizonnyal. Az egyszerűbb, primitívebb tárgyak elkészítésénél, amikor varrni kellett elegendő volt egy csonttű vagy más hegyes, a természetben is előforduló eszköz. Amikor azonban precíz, kifogástalan munkát (varrást) igényel egy finomabb tárgy elkészítése, nyilvánvaló, hogy célszerszámot kell használnod. Érthető hát, hogy az aranytű több tárgy elkészítésénél is fontos komponens. |
DÍSZES RÉZPAJZS (84. TÁRGY) Ez a nagy, nemesi címerrel díszített pajzs inkább szép, mint praktikus. Nagyon nehéz, ezért harcban kényelmetlen használni, és emellett nem ad valami jó védelmet sem: 4-gyel javítja a védettségedet. |
EZÜST KARKÖTŐ (158. TÁRGY) Ez a karkötő minden vizsgálódás ellenére is csak egyszerű bizsunak bizonyul. Bár egy ékszerész bizonyára jó árat fizet érte, és hordhatod is, dekorációs célokból. Vagy esetleg odaajándékozhatod szíved hölgyének. Egyszerre két különbözőféle karkötőt hordhatsz, a KF 158 paranccsal. |
BŐRSISAK (57. TÁRGY) Wow! Végre kiókumuláltad, hogy hogyan védhetnéd a kopasz kobakodat attól, hogy keménymancsú szörnyek és még keményebb bunkójú kalandozók beverjék. A megoldás természetesen egy sityak. Addig is, amíg nem találsz ki valami jobbat, be kell érned a két surranó kígyó bőréből készíthető bőrsisakkal. Készítése 16 pontba kerül. Ha viseled, eggyel jobb lesz a védettséged. |
MÉRGEZETT UBUK DOBÓNYÍL (188. TÁRGY) Kézenfekvő a megoldás, hogyha van ubuk dobónyilad, akkor be is mérgezheted. Ehhez a KT 188 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, és az ubuk dobónyílon kívül szükséges egy csepp gyenge méreg is. Az így kapott dobófegyver sebzése d8+10. Kisebb eséllyel szerezheted vissza, mint a sima dobónyilat, mert a szörnyek az égető fájdalomtól a földön fetrengve könnyen összetörik. |
Erő: | 28 (35) | Szint: | 19 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 21 | Támadás: | 22 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 21 | Védekezés: | 25 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 257/92 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 16 (20) | Varázspont: | 113/85 | Pénz: | 1734 arany | Kép. pont: | 2 |
Pszi pont: | 11/-2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 21 | szúrófegyverek: | 15 | vágófegyverek: | 7 |
ütőfegyverek: | 7 | lőfegyverek: | 15 | dobófegyverek: | 8 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << rövid kard (#171) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
104,79 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 112 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 123 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 24 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 9 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 34 |
7. titkosírás: | 1 (+1) | 8. felderítés: | 7 | 9. teológia: | 5 |
10. harcművészetek: | 20 | 11. zene: | 4 | 12. szörnyismeret: | 3 |
13. pszi: | 2 | 14. zárnyitás: | 1 | 15. vadászat: | 14 |
16. bányászat: | 6 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 6 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
Bloodwitch (#4592), manaelementál (#290), trikornis (#104), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Remélem már komoly tapasztalatod van a vas megmukálásával. Áldozz egy nagy vaspajzsot oltáromnál! |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 2, 3, 4, 9, 11, 12, 20, 41. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 17. |
HŐSTETTEID |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 396, az összesen kapott pontszám: 46380. (összesen ölhető: 414 ) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | csontkés (#11) | 1 | * | méregfog (#1553) | 7 | orgyilkos tőr (#225) | ||
Vágófegyverek | ||||||||
3 | kőkés (#6) | 1 | rövid kard (#171) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | * | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | kőkalapács (#13) | ||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | hosszú íj (#111) | 1 | * | parittya (#18) | ||||
Lövedékek | ||||||||
3 | ezüsttollú nyíl (#363) | 2 | rézgolyó (#343) | 2 | sallank nyíl (#129) | |||
25 | ubuk tüske (#131) | 5 | vashegyű nyíl (#176) | 2 | vortexvessző (#2331) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
3 | esszenciakristály (#350) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 4 | nyu-shuriken (#157) | |||
14 | tolmokov-koktél (#351) | 5 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Pajzsok | ||||||||
1 | díszes rézpajzs (#84) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | láncing (#222) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | * | kvazár sisak (#266) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | Jerome köpenye (#1527) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | boszorkánykendő (#1697) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | mászókarom (#78) | 3 | tankány karom (#237) | ||
Övek | ||||||||
4 | * | zafír erőöv (#397) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1) | ||||||||
2 | aranylánc (#191) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | ||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
1 | ezüst karkötő (#158) | |||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1) | ||||||||
12 | * | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | |||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1) | ||||||||
2 | * | nodonrod kitűző (#1533) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
5 | huhogó bibe (#332) | [bennük 18 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 42] | ||||||
5 | sullár hólyag (#168) | [bennük 26 csepp spiritusz (#170), fér még: 74] | ||||||
3 | szent kehely (#257) | [bennük 30 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
11 | uzbány csőr (#169) | [bennük 70 csepp ugh méreg (#166), fér még: 62] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 20] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
2 | áldott kő (#642) | 1 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
5 | + | deus ex machina (#1) | 5 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | ||
28 | gernim balzsam (#1894) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 57 | kaja (#2) | ||
2 | keg gomba (#1615) | 1 | kis aranykulcs (#240) | 2 | kis vaskulcs (#40) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | lant (#238) | 3 | manakristály (#500) | |||
3 | megsemmisítő (#1540) | 8 | ork csodaszer (#1228) | 17 | ősi rúna (#2520) | |||
1 | rézkulcs (#75) | 2 | rum (#1419) | 3 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
3 | tapasztalatkő (#975) | 1 | távcső (#42) | 3 | titanitdukát (#1480) | |||
2 | tüskecsapda (#242) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
8 | álompor (#396) | 4 | dorony tüdő (#212) | 1 | eknozol (#540) | |||
5 | elkarog szőr (#665) | 4 | ezüstdarab (#326) | 3 | galachmit (#310) | |||
8 | gyöngymangó (#135) | 2 | hibátlan tűzopál (#1642) | 1 | holdbőr (#1236) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 10 | kaktusztüske (#114) | 2 | kavadu lebeny (#24) | |||
5 | kazmár gyökér (#205) | 3 | kreiton esszencia (#892) | 2 | lajhár csont (#236) | |||
63 | madártoll (#112) | 3 | magszim bél (#103) | 19 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mandibulapenge (#125) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | móri gyümölcs (#116) | 3 | mutáns csont (#331) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | |||
3 | óndarab (#85) | 24 | pirkit (#153) | 1 | rézdarab (#70) | |||
2 | ryuku rúnatekercs (#1162) | 27 | sallank karom (#128) | 2 | smirglilevél (#29) | |||
3 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 14 | tigroszlán fog (#63) | |||
1 | tükör (#43) | 9 | vasérc (#152) |
Összsúly: 70.97 kg | Megterheltség: 88% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 42 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | gromak bőr (#268) | 1 | kaja (#2) | 6 | kerek kő (#19) | |||
1 | rinóbőr (#651) | 6 | rókafarok (#124) | 2 | szulfagor agyar (#677) | |||
7 | vadász tatu bőr (#15) | 4 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
26 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
1 | díszes rézpajzs (#84) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | kis aranykulcs (#240) | |||
2 | magszim bél (#103) | 1 | mandibulapenge (#125) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
1 | nektoraf faggyú (#667) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 2 | sallank nyíl (#129) | |||
3 | ugh méreg (#166) | 1 | vas dobónyíl (#189) |
99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | |
-21 | |
|
|
|
|
|
|
-20 | |
|
|
|
|
|
|
-19 | |
|
|
|
|
|
|
-18 | |
|
|
|
|
|
|
-17 | |
|
|
|
|
|
|